p1tyeszka fórum hozzászólásai

p1tyeszka Elküldve: 2014-04-22 09:29 Tolató radar

hemika írta: Sziasztok!Lenne egy olyan problémám,hogy a napokban a hátsó pdc hátra menetbe kapcsolás után úgy jelez mintha lenne mögötte valami,ez álltalában egymás után egyforma időközönként jelez,olyan 2 másodpercenként!mi lehet a gond?ha hátra megyek mindegyik érzékel!
Köszi!


Ugyanez a hiba. Kábelek átmozgatása pár napig megoldotta a problémát, de most ismét rossz.

p1tyeszka Elküldve: 2014-04-18 12:33 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?

YELLOW írta:
p1tyeszka írta: Én is nulláznám mert -8700-at ír, de nem tudom megcsinálni. A reset mellett megjelenik egy egyes és hiába nyomom a gombot csak visszavált a jelenlegi km állásra.


szerintem ne szarakodj vele úgy, nekem is sokadjára jön csak össze, pedig laptoppal egyszerűbb volna, csak lustaság.
neked van körcsati a motortérben.
2-es állásba tekered a gyújtáskapcsolót, azaz gyújtásra
ha olaj szervízt akarsz nullázni, akkor a 7-es és 19-es likat rövidre zárod 3sec-ig
ha inspekciós service van, akkor meg 9sec-ig tartod rövidre zárva a két likat.


na olvasgattam és elvileg nem is tudja még az enyém...rövidzár kész! köszi!

p1tyeszka Elküldve: 2014-04-18 11:25 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?

Én is nulláznám mert -8700-at ír, de nem tudom megcsinálni. A reset mellett megjelenik egy egyes és hiába nyomom a gombot csak visszavált a jelenlegi km állásra.

p1tyeszka Elküldve: 2014-04-12 13:12 BMW kulcsok

Joey69 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
leroyclub írta:
Joey69 írta: Hello, Mindenki,
nemrég vásároltam E46-ot, amihez 2 db kulcsot adtak, de egyik sem működik távolból.
Láttam, hogy nem nyitható a kulcs elemcseréhez, és akárhogyan tuszakoltam minden irányban, nem adta meg magát. Felejtsem el a távirányítást? Egyéb jó ötlet?
Köszi
J


Nekem is ugyanez volt a problémám. Ráadásul mind2 kulcsot szétbarmolták. Elmentem egy kulcsoshoz, a 17.kerben és ő mondta hogy ezekben aksi van ami akkor töltődik mikor a gyujtásban van a kulcs és nem kell cserélni benne elemet, csak előfordul hogy elfelejti a kocsi a kulcsot. Kb 1 perc alatt rátanította a kulcsokat az autóra. Kértem egy új kulcsot + mind2ben aksi cserét, ha már egyszer szét volt szedve, és így fizettem 14ezret. Lehet hogy soknak hangzik, de nekem ennyit simán megért. Elég gáz ha egy ilyen autónál kulcsal kell nyitogatni a zárat...


E46 kulcsát szét lehet szedni és elemet is lehet benne cserélni?
Úgy tudtam hogy ez roncsolás nélkül nem szedhető szét szépen,és hogy nem lehet benne elemet cserélni...
Meg hogy az új kulcs minimum 20-30 ezer(programozva) és elég körülményes a beszerzése.(szervízben 50-60 felprogramozva.)


a régiek szétszedhetőek, és elemesek.

Ja hogy ez Face előtti?
Nem derült ki a beírásból..



ott van az autó adataiban, hogy 2003, tehát FL. meg ő sem írta, hoyg szétszedték a kulcsot, pont azt írta akksis és nem kell cserélni.

Nem kötekedésből de ha FL-es akkor miért mondtad "régi-nek"?
Ebből gondoltam hogy FL előtti,az adatlapját nem néztem meg valóban..



szerintem ébredj fel először.
te kérdezted, hogy szét lehet szedni a kulcsot? meg írod, hogy roncsolás nélkül nem lehet szétszedni, meg akksis. mikor a srác qrvára nem írta ezt, hanem kb ugyanazt írta le, mint amit kiokoskodtál itt. nem is értettem minek írtál? erre írtam, hogy a régi szétszedhetős, meg elemes. természetesen az FL előttire gondoltam.
szerintem te kavarodtál bele egy picit... olvasd el mégegyszer, a komplett beszélgetést.


Köszönöm mindenkinek a remek hozzászólásokat. A neten találtam tanító videot, de nálam nem működik, nem tanul a kulcs. Valakinek megvan a tökéletes recept?
A filmben az volt, hogy 1. kulcs bedug, 1-es állásig 5x elforgat, kivesz 2. lock gomb hosszan megnyom 1x 3. nyitó gomb megnyom 3x és működik. Na, ez így nekem nem hozott eredményt.


Nekem pont fordítva van...Nyitni mindig nyit, de zárni nem mindig zár és mikor vissza kell sétálni az autóhoz az élmény felbecsülhetetlen.

p1tyeszka Elküldve: 2014-04-05 20:31 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

YELLOW írta:
p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
boraizs írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta: Üdv.

Kisebbre váltanék felni s gumiban a jóféle utak miatt. Jelenleg 8x17 ET34-s replika felni van fent 225/45-s gumikkal. Markolni kell a kormányt ezeken az utakon olyan rosszak. Nem tudom eldönteni, hogy 7x16 ET47-ET34, 7,5x16 ET37 v 7x17 ET47-s felnit válasszak. Gumiban milyen lenne ideális ezekre, illetve h ne húzzon a nyomvályúkba állandóan? Styling 79 tetszik csak 50-s gumit ír hozzá és nem tudom elfordulna-e mert a jelenlegivel már nem sok hely van. Későbbiekben lenne majd egy minimális ültetés is. Bocsánat a sok rizsáért csak annyi méret van meg szám és sosem voltam jó matekból!



nem a felni a gond, hanem a széles gumi. a 205 is határeset. télen 195-öt hazsnálok, sokkal jobb, iylenkor meg bedurran a karom a 225-ös gumiktól. mondjuk az ET is lehet gond, szinte macerás eltalálni, de talán a gyári méret lenne a legjobb. azaz ET43, ET47, és max 205-ös gumival. szépnek nem lesz szép az biztos.



Szia! Szerintem nyárra a 205/55 R16 vagy esetleg a 225/50 R16 gyári 7Jx16 ET47 felnivel a magyar utakra teljesen jó választás és komfortos vezetési élményt ad. Nekem is volt 17-es felni 235-ös gumival, de igencsak kapaszkodni kellett a kormányba. Lehet csak én járok rossz utakon.


7 collra 225-ös gumi?
sok, és nem a felni mérete a döntő már leírtam, hanem a gumi szélessége. a 205-től nagyobb vinni fogja, még fater off szinte új autóján is a 205-ös 16-os felnin necces, még olykor azon is érezni.
én azt mondom meg kell szokni, BMW-n nem áll jól a hurka gumi.


Ja, Styling 136-ra a felgenkatalog pl 225/50-s gumit hoz, Styling 79-re meg 205/50-et. Biztos, hogy csúnyán mutat, de nem érdekel. Annyira rosszak az utak, hogy mást nem lehet tenni. Pattog, csörög, csattog az úton bombázva szét a futóművet.

Kb hasonló...

Na ez patent lenne. Érdemes vele foglalkozni vagy felejtős?


ha oylanok az utak, akkor ballonos gumi kell, ami 17-es felni. ilyen utakon ígyis-úgyis kapaszkodni kell. mindanám inkább vegyél egy lada níveát
iylen utakra nem vinnék BMW-t de ha felmenne, akkor 195/65 R15 ez a legkomfortosabb E46 alá. de fl20d-től már ez sem fér fel, csak 16-os.


Bent a "városban" azért nem ilyen, de van befelé vezető szakasz ami hasonló.
Szóval ezt fel lehet pakolni központosítóval ugye?


nem kell központosító


Értem, pontosabban nem. Nem csak a 3 széria méretei ugyanazok? Elnézést érte, de már elvesztettem a fonalat.


nem. E39, E38, E60 és talán az E34 az ami másabb, de most már én sem tom biztosan.
ami biztos, hogy az 5x120-as BMW felnik, 3-as, 1-es száriáknál egyforma, de pl a legújabbaknál már mind egyforma állítólag.


Benne a lényeg. Megkérdezem még máshol is azért. Köszönöm válaszaid, na meg a türelmed!

p1tyeszka Elküldve: 2014-04-05 20:25 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

YELLOW írta:
p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
boraizs írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta: Üdv.

Kisebbre váltanék felni s gumiban a jóféle utak miatt. Jelenleg 8x17 ET34-s replika felni van fent 225/45-s gumikkal. Markolni kell a kormányt ezeken az utakon olyan rosszak. Nem tudom eldönteni, hogy 7x16 ET47-ET34, 7,5x16 ET37 v 7x17 ET47-s felnit válasszak. Gumiban milyen lenne ideális ezekre, illetve h ne húzzon a nyomvályúkba állandóan? Styling 79 tetszik csak 50-s gumit ír hozzá és nem tudom elfordulna-e mert a jelenlegivel már nem sok hely van. Későbbiekben lenne majd egy minimális ültetés is. Bocsánat a sok rizsáért csak annyi méret van meg szám és sosem voltam jó matekból!



nem a felni a gond, hanem a széles gumi. a 205 is határeset. télen 195-öt hazsnálok, sokkal jobb, iylenkor meg bedurran a karom a 225-ös gumiktól. mondjuk az ET is lehet gond, szinte macerás eltalálni, de talán a gyári méret lenne a legjobb. azaz ET43, ET47, és max 205-ös gumival. szépnek nem lesz szép az biztos.



Szia! Szerintem nyárra a 205/55 R16 vagy esetleg a 225/50 R16 gyári 7Jx16 ET47 felnivel a magyar utakra teljesen jó választás és komfortos vezetési élményt ad. Nekem is volt 17-es felni 235-ös gumival, de igencsak kapaszkodni kellett a kormányba. Lehet csak én járok rossz utakon.


7 collra 225-ös gumi?
sok, és nem a felni mérete a döntő már leírtam, hanem a gumi szélessége. a 205-től nagyobb vinni fogja, még fater off szinte új autóján is a 205-ös 16-os felnin necces, még olykor azon is érezni.
én azt mondom meg kell szokni, BMW-n nem áll jól a hurka gumi.


Ja, Styling 136-ra a felgenkatalog pl 225/50-s gumit hoz, Styling 79-re meg 205/50-et. Biztos, hogy csúnyán mutat, de nem érdekel. Annyira rosszak az utak, hogy mást nem lehet tenni. Pattog, csörög, csattog az úton bombázva szét a futóművet.

Kb hasonló...

Na ez patent lenne. Érdemes vele foglalkozni vagy felejtős?


ha oylanok az utak, akkor ballonos gumi kell, ami 17-es felni. ilyen utakon ígyis-úgyis kapaszkodni kell. mindanám inkább vegyél egy lada níveát
iylen utakra nem vinnék BMW-t de ha felmenne, akkor 195/65 R15 ez a legkomfortosabb E46 alá. de fl20d-től már ez sem fér fel, csak 16-os.


Bent a "városban" azért nem ilyen, de van befelé vezető szakasz ami hasonló.
Szóval ezt fel lehet pakolni központosítóval ugye?


nem kell központosító


Értem, pontosabban nem. Nem csak a 3 széria méretei ugyanazok? Elnézést érte, de már elvesztettem a fonalat.

p1tyeszka Elküldve: 2014-04-05 19:40 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

YELLOW írta:
p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
boraizs írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta: Üdv.

Kisebbre váltanék felni s gumiban a jóféle utak miatt. Jelenleg 8x17 ET34-s replika felni van fent 225/45-s gumikkal. Markolni kell a kormányt ezeken az utakon olyan rosszak. Nem tudom eldönteni, hogy 7x16 ET47-ET34, 7,5x16 ET37 v 7x17 ET47-s felnit válasszak. Gumiban milyen lenne ideális ezekre, illetve h ne húzzon a nyomvályúkba állandóan? Styling 79 tetszik csak 50-s gumit ír hozzá és nem tudom elfordulna-e mert a jelenlegivel már nem sok hely van. Későbbiekben lenne majd egy minimális ültetés is. Bocsánat a sok rizsáért csak annyi méret van meg szám és sosem voltam jó matekból!



nem a felni a gond, hanem a széles gumi. a 205 is határeset. télen 195-öt hazsnálok, sokkal jobb, iylenkor meg bedurran a karom a 225-ös gumiktól. mondjuk az ET is lehet gond, szinte macerás eltalálni, de talán a gyári méret lenne a legjobb. azaz ET43, ET47, és max 205-ös gumival. szépnek nem lesz szép az biztos.



Szia! Szerintem nyárra a 205/55 R16 vagy esetleg a 225/50 R16 gyári 7Jx16 ET47 felnivel a magyar utakra teljesen jó választás és komfortos vezetési élményt ad. Nekem is volt 17-es felni 235-ös gumival, de igencsak kapaszkodni kellett a kormányba. Lehet csak én járok rossz utakon.


7 collra 225-ös gumi?
sok, és nem a felni mérete a döntő már leírtam, hanem a gumi szélessége. a 205-től nagyobb vinni fogja, még fater off szinte új autóján is a 205-ös 16-os felnin necces, még olykor azon is érezni.
én azt mondom meg kell szokni, BMW-n nem áll jól a hurka gumi.


Ja, Styling 136-ra a felgenkatalog pl 225/50-s gumit hoz, Styling 79-re meg 205/50-et. Biztos, hogy csúnyán mutat, de nem érdekel. Annyira rosszak az utak, hogy mást nem lehet tenni. Pattog, csörög, csattog az úton bombázva szét a futóművet.

Kb hasonló...

Na ez patent lenne. Érdemes vele foglalkozni vagy felejtős?


ha oylanok az utak, akkor ballonos gumi kell, ami 17-es felni. ilyen utakon ígyis-úgyis kapaszkodni kell. mindanám inkább vegyél egy lada níveát
iylen utakra nem vinnék BMW-t de ha felmenne, akkor 195/65 R15 ez a legkomfortosabb E46 alá. de fl20d-től már ez sem fér fel, csak 16-os.


Bent a "városban" azért nem ilyen, de van befelé vezető szakasz ami hasonló.
Szóval ezt fel lehet pakolni központosítóval ugye?

p1tyeszka Elküldve: 2014-04-05 09:04 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

YELLOW írta:
boraizs írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta: Üdv.

Kisebbre váltanék felni s gumiban a jóféle utak miatt. Jelenleg 8x17 ET34-s replika felni van fent 225/45-s gumikkal. Markolni kell a kormányt ezeken az utakon olyan rosszak. Nem tudom eldönteni, hogy 7x16 ET47-ET34, 7,5x16 ET37 v 7x17 ET47-s felnit válasszak. Gumiban milyen lenne ideális ezekre, illetve h ne húzzon a nyomvályúkba állandóan? Styling 79 tetszik csak 50-s gumit ír hozzá és nem tudom elfordulna-e mert a jelenlegivel már nem sok hely van. Későbbiekben lenne majd egy minimális ültetés is. Bocsánat a sok rizsáért csak annyi méret van meg szám és sosem voltam jó matekból!



nem a felni a gond, hanem a széles gumi. a 205 is határeset. télen 195-öt hazsnálok, sokkal jobb, iylenkor meg bedurran a karom a 225-ös gumiktól. mondjuk az ET is lehet gond, szinte macerás eltalálni, de talán a gyári méret lenne a legjobb. azaz ET43, ET47, és max 205-ös gumival. szépnek nem lesz szép az biztos.



Szia! Szerintem nyárra a 205/55 R16 vagy esetleg a 225/50 R16 gyári 7Jx16 ET47 felnivel a magyar utakra teljesen jó választás és komfortos vezetési élményt ad. Nekem is volt 17-es felni 235-ös gumival, de igencsak kapaszkodni kellett a kormányba. Lehet csak én járok rossz utakon.


7 collra 225-ös gumi?
sok, és nem a felni mérete a döntő már leírtam, hanem a gumi szélessége. a 205-től nagyobb vinni fogja, még fater off szinte új autóján is a 205-ös 16-os felnin necces, még olykor azon is érezni.
én azt mondom meg kell szokni, BMW-n nem áll jól a hurka gumi.


Ja, Styling 136-ra a felgenkatalog pl 225/50-s gumit hoz, Styling 79-re meg 205/50-et. Biztos, hogy csúnyán mutat, de nem érdekel. Annyira rosszak az utak, hogy mást nem lehet tenni. Pattog, csörög, csattog az úton bombázva szét a futóművet.

Kb hasonló...

Na ez patent lenne. Érdemes vele foglalkozni vagy felejtős?

p1tyeszka Elküldve: 2014-04-04 18:57 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Üdv.

Kisebbre váltanék felni s gumiban a jóféle utak miatt. Jelenleg 8x17 ET34-s replika felni van fent 225/45-s gumikkal. Markolni kell a kormányt ezeken az utakon olyan rosszak. Nem tudom eldönteni, hogy 7x16 ET47-ET34, 7,5x16 ET37 v 7x17 ET47-s felnit válasszak. Gumiban milyen lenne ideális ezekre, illetve h ne húzzon a nyomvályúkba állandóan? Styling 79 tetszik csak 50-s gumit ír hozzá és nem tudom elfordulna-e mert a jelenlegivel már nem sok hely van. Későbbiekben lenne majd egy minimális ültetés is. Bocsánat a sok rizsáért csak annyi méret van meg szám és sosem voltam jó matekból!





p1tyeszka Elküldve: 2014-03-25 12:22 Differenciálmû

laleeboy írta:
p1tyeszka írta: Üdv.

Difit akarok cserélni és azt szeretném tudni, hogy pl ez a difi jó a 320i-hez? Bmwparts az enyémhez 3.45-t ír, de ez 3.38-as. Milyet kell keresnem?? thx



Ez is jó lehet ha passzol a helyére .

Az áttétel meg annyit számít hogy egy kicsivel kevésbé lesz pörgős

PL 3:45-el 100km/h-nál 3000 körül forog 3:38-al meg 2850 körül


Mitől függ, hogy passzol-e? Vannak méretbeli különbségek? Azt tudom, hogy van kis és nagy házas.

p1tyeszka Elküldve: 2014-03-25 10:52 Differenciálmû

Üdv.

Difit akarok cserélni és azt szeretném tudni, hogy pl ez a difi jó a 320i-hez? Bmwparts az enyémhez 3.45-t ír, de ez 3.38-as. Milyet kell keresnem?? thx

p1tyeszka Elküldve: 2014-03-24 14:05 Futómû és hibái

p1tyeszka írta:
MattM325 írta:
p1tyeszka írta:
MattM325 írta:
p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta:
Nálam is megtörtént a csere. Bölcső, difi, stab. szilentek, hardy. Továbbra sem szűnt meg ez a huppanós hang. Kaszni nincs kiszakadva. Leállítás után váltogattam és azt figyeltem meg, hogy mikor elindítom a váltót a fokozat felé akkor hallani, szóval be sem teszem sebességbe még. Haladáskor pedig csak akkor hallom mikor hirtelen ugrok le a kuplungról, ha szépen megtartom semmi gond. Tipp??



nekem is van egy huhogó hangom, de akkor is ha állok a motor jár, kuplung benyom, és ahogy teszem fokozatba akkro hallom. de elég halkan hallani, mint egy nagyon sovány turbólefújás. de talán csak akkor ah rükibe rakom. mintha régebben írtam volna róla, de azóta nem is figyelem, nincs változás. vagy kuplungoláskor jön a hang... hmm... na majd megnézem, szerintem holnap megyek legközelebb a géppel.


nálam csak váltáskor és elég hangos. ha kinyomom a kuplungot semmi csak amikor elindítom a váltót a sebesség felé akkor adja ezt a hangot. mintha megemelkedne valami és neki ütközne a kaszninak majd vissza. nem tudom máshogy leírni, ilyen kettes ütemben pam-pam, majd váltás és megint...


akkro nem ilyen az enyém, de a pam-pam, az az kb ahogy a kuliszsában jár a kar. mármint hírtelen ez jutott eszembe a pam-pam-ról. ugye középállás és fokozat. nem tudom milyen lehet a jelneség, korábban is csinálta? néztél más típusnál? ugye nekünk közvetlen kapcsolat van a váltóval, nem bowdenes meg lónyálas baromság az egész, ezért lehet fura annak aki nem rég vett.


2hónapja van nálam. az előző tulaj azt mondta, hogy nála is csinálta, azt mondta az e46 bömösök ilyenek meg rosszul váltok...kipróbáltunk egy ugyanilyet kereskedésben annál nem hallottam. toronycsapágy is volt cserélve hátul azt elfelejtettem írni.


Na. Próbáltam visszaolvasni, hogy mik lettek kicserélve az autódon, de nem egyértelmű.
Le lett szedve a hátsó híd? Írd le tételesen a cserélt alkatrészeket, sorban.
Itt egy kis segítség: A link neve

Az sem egyértelmű, hogy akkor most honnan hallod? Diffitől? Elölről? Kiengedett kuplunggal váltogatsz, akkor is hátulról jön a hang? Féltengelyek át lettek nézve rendesen?


Szóval...Igen, le lett szedve a hátsó rész. Cserélve lett 2,4,7,9 a képen. Tehát a 4 bölcső, két első és egy hátsó difi szilent. Valamint hardy tárcsa, hátsó stabilizátor szilentek, toronycsapágyak. Féltengelyek jók. Mindig hátulról jön a hang minden esetben. Ma lettem figyelmes arra is, hogy kb. 40km/h-tól mély morgó hangot hallok szintén hátulról. (persze az lehet kerékcsapágy is) Kezdem azt hinni, hogy difi lesz ez.


Hátulról jön, minden kicserélve, féltengelyek is jók, akkor csak a diffi lesz az... Kitörhetett 1-2 fog valahonnan vagy megkopott.


Már csak találnom kell valakit akinek van difi és belemegy abba, hogy próba, aztán ha az a bibi akkor megvenni. Tegnap éjszaka olvasgattam még külföldi oldalakat a témával kapcsolatban és az jött le, hogy igazából sok emberkének van ez a hiba s valójában soha nem jöttek rá, hogy mi okozza. Hiába cserélték azokat a dolgokat amit én is pl a jelenség továbbra is megmaradt.


Itt a problémám: A link neve

p1tyeszka Elküldve: 2014-03-21 18:11 Futómû és hibái

MattM325 írta:
p1tyeszka írta:
MattM325 írta:
p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta:
Nálam is megtörtént a csere. Bölcső, difi, stab. szilentek, hardy. Továbbra sem szűnt meg ez a huppanós hang. Kaszni nincs kiszakadva. Leállítás után váltogattam és azt figyeltem meg, hogy mikor elindítom a váltót a fokozat felé akkor hallani, szóval be sem teszem sebességbe még. Haladáskor pedig csak akkor hallom mikor hirtelen ugrok le a kuplungról, ha szépen megtartom semmi gond. Tipp??



nekem is van egy huhogó hangom, de akkor is ha állok a motor jár, kuplung benyom, és ahogy teszem fokozatba akkro hallom. de elég halkan hallani, mint egy nagyon sovány turbólefújás. de talán csak akkor ah rükibe rakom. mintha régebben írtam volna róla, de azóta nem is figyelem, nincs változás. vagy kuplungoláskor jön a hang... hmm... na majd megnézem, szerintem holnap megyek legközelebb a géppel.


nálam csak váltáskor és elég hangos. ha kinyomom a kuplungot semmi csak amikor elindítom a váltót a sebesség felé akkor adja ezt a hangot. mintha megemelkedne valami és neki ütközne a kaszninak majd vissza. nem tudom máshogy leírni, ilyen kettes ütemben pam-pam, majd váltás és megint...


akkro nem ilyen az enyém, de a pam-pam, az az kb ahogy a kuliszsában jár a kar. mármint hírtelen ez jutott eszembe a pam-pam-ról. ugye középállás és fokozat. nem tudom milyen lehet a jelneség, korábban is csinálta? néztél más típusnál? ugye nekünk közvetlen kapcsolat van a váltóval, nem bowdenes meg lónyálas baromság az egész, ezért lehet fura annak aki nem rég vett.


2hónapja van nálam. az előző tulaj azt mondta, hogy nála is csinálta, azt mondta az e46 bömösök ilyenek meg rosszul váltok...kipróbáltunk egy ugyanilyet kereskedésben annál nem hallottam. toronycsapágy is volt cserélve hátul azt elfelejtettem írni.


Na. Próbáltam visszaolvasni, hogy mik lettek kicserélve az autódon, de nem egyértelmű.
Le lett szedve a hátsó híd? Írd le tételesen a cserélt alkatrészeket, sorban.
Itt egy kis segítség: A link neve

Az sem egyértelmű, hogy akkor most honnan hallod? Diffitől? Elölről? Kiengedett kuplunggal váltogatsz, akkor is hátulról jön a hang? Féltengelyek át lettek nézve rendesen?


Szóval...Igen, le lett szedve a hátsó rész. Cserélve lett 2,4,7,9 a képen. Tehát a 4 bölcső, két első és egy hátsó difi szilent. Valamint hardy tárcsa, hátsó stabilizátor szilentek, toronycsapágyak. Féltengelyek jók. Mindig hátulról jön a hang minden esetben. Ma lettem figyelmes arra is, hogy kb. 40km/h-tól mély morgó hangot hallok szintén hátulról. (persze az lehet kerékcsapágy is) Kezdem azt hinni, hogy difi lesz ez.


Hátulról jön, minden kicserélve, féltengelyek is jók, akkor csak a diffi lesz az... Kitörhetett 1-2 fog valahonnan vagy megkopott.


Már csak találnom kell valakit akinek van difi és belemegy abba, hogy próba, aztán ha az a bibi akkor megvenni. Tegnap éjszaka olvasgattam még külföldi oldalakat a témával kapcsolatban és az jött le, hogy igazából sok emberkének van ez a hiba s valójában soha nem jöttek rá, hogy mi okozza. Hiába cserélték azokat a dolgokat amit én is pl a jelenség továbbra is megmaradt.

p1tyeszka Elküldve: 2014-03-20 21:09 Futómû és hibái

MattM325 írta:
p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta:
Nálam is megtörtént a csere. Bölcső, difi, stab. szilentek, hardy. Továbbra sem szűnt meg ez a huppanós hang. Kaszni nincs kiszakadva. Leállítás után váltogattam és azt figyeltem meg, hogy mikor elindítom a váltót a fokozat felé akkor hallani, szóval be sem teszem sebességbe még. Haladáskor pedig csak akkor hallom mikor hirtelen ugrok le a kuplungról, ha szépen megtartom semmi gond. Tipp??



nekem is van egy huhogó hangom, de akkor is ha állok a motor jár, kuplung benyom, és ahogy teszem fokozatba akkro hallom. de elég halkan hallani, mint egy nagyon sovány turbólefújás. de talán csak akkor ah rükibe rakom. mintha régebben írtam volna róla, de azóta nem is figyelem, nincs változás. vagy kuplungoláskor jön a hang... hmm... na majd megnézem, szerintem holnap megyek legközelebb a géppel.


nálam csak váltáskor és elég hangos. ha kinyomom a kuplungot semmi csak amikor elindítom a váltót a sebesség felé akkor adja ezt a hangot. mintha megemelkedne valami és neki ütközne a kaszninak majd vissza. nem tudom máshogy leírni, ilyen kettes ütemben pam-pam, majd váltás és megint...


akkro nem ilyen az enyém, de a pam-pam, az az kb ahogy a kuliszsában jár a kar. mármint hírtelen ez jutott eszembe a pam-pam-ról. ugye középállás és fokozat. nem tudom milyen lehet a jelneség, korábban is csinálta? néztél más típusnál? ugye nekünk közvetlen kapcsolat van a váltóval, nem bowdenes meg lónyálas baromság az egész, ezért lehet fura annak aki nem rég vett.


2hónapja van nálam. az előző tulaj azt mondta, hogy nála is csinálta, azt mondta az e46 bömösök ilyenek meg rosszul váltok...kipróbáltunk egy ugyanilyet kereskedésben annál nem hallottam. toronycsapágy is volt cserélve hátul azt elfelejtettem írni.


Na. Próbáltam visszaolvasni, hogy mik lettek kicserélve az autódon, de nem egyértelmű.
Le lett szedve a hátsó híd? Írd le tételesen a cserélt alkatrészeket, sorban.
Itt egy kis segítség: A link neve

Az sem egyértelmű, hogy akkor most honnan hallod? Diffitől? Elölről? Kiengedett kuplunggal váltogatsz, akkor is hátulról jön a hang? Féltengelyek át lettek nézve rendesen?


Szóval...Igen, le lett szedve a hátsó rész. Cserélve lett 2,4,7,9 a képen. Tehát a 4 bölcső, két első és egy hátsó difi szilent. Valamint hardy tárcsa, hátsó stabilizátor szilentek, toronycsapágyak. Féltengelyek jók. Mindig hátulról jön a hang minden esetben. Ma lettem figyelmes arra is, hogy kb. 40km/h-tól mély morgó hangot hallok szintén hátulról. (persze az lehet kerékcsapágy is) Kezdem azt hinni, hogy difi lesz ez.

p1tyeszka Elküldve: 2014-03-20 15:31 Futómû és hibái

YELLOW írta:
p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta:
Nálam is megtörtént a csere. Bölcső, difi, stab. szilentek, hardy. Továbbra sem szűnt meg ez a huppanós hang. Kaszni nincs kiszakadva. Leállítás után váltogattam és azt figyeltem meg, hogy mikor elindítom a váltót a fokozat felé akkor hallani, szóval be sem teszem sebességbe még. Haladáskor pedig csak akkor hallom mikor hirtelen ugrok le a kuplungról, ha szépen megtartom semmi gond. Tipp??



nekem is van egy huhogó hangom, de akkor is ha állok a motor jár, kuplung benyom, és ahogy teszem fokozatba akkro hallom. de elég halkan hallani, mint egy nagyon sovány turbólefújás. de talán csak akkor ah rükibe rakom. mintha régebben írtam volna róla, de azóta nem is figyelem, nincs változás. vagy kuplungoláskor jön a hang... hmm... na majd megnézem, szerintem holnap megyek legközelebb a géppel.


nálam csak váltáskor és elég hangos. ha kinyomom a kuplungot semmi csak amikor elindítom a váltót a sebesség felé akkor adja ezt a hangot. mintha megemelkedne valami és neki ütközne a kaszninak majd vissza. nem tudom máshogy leírni, ilyen kettes ütemben pam-pam, majd váltás és megint...


akkro nem ilyen az enyém, de a pam-pam, az az kb ahogy a kuliszsában jár a kar. mármint hírtelen ez jutott eszembe a pam-pam-ról. ugye középállás és fokozat. nem tudom milyen lehet a jelneség, korábban is csinálta? néztél más típusnál? ugye nekünk közvetlen kapcsolat van a váltóval, nem bowdenes meg lónyálas baromság az egész, ezért lehet fura annak aki nem rég vett.


2hónapja van nálam. az előző tulaj azt mondta, hogy nála is csinálta, azt mondta az e46 bömösök ilyenek meg rosszul váltok...kipróbáltunk egy ugyanilyet kereskedésben annál nem hallottam. toronycsapágy is volt cserélve hátul azt elfelejtettem írni.