singletrack fórum hozzászólásai

singletrack Elküldve: 2008-01-01 16:29 Benzin VS Dízel

Választásilag nekem ez az álláspontom: 2.5-3.0 alatt dízel, afelett tökmindegy SUV-ba pedig csakis dízel!

Csu2: Nem ver rá 3 másodpercet, és pont az a lényeg, hogy nem kell visszaváltani, hanem egybõl ugrik

De amúgy pont ezért nincs semmi értelme a vitatkozásnak meg a kiokításnak, mert mindenki máshogy szeret vezetni...

singletrack Elküldve: 2008-01-01 10:41 Benzin VS Dízel

csu2 írta: Újraéled a vita... Azért zárjuk le idén!

A soros6-os nem 3000tõl kezd el húzni, összekeverted valamivel, legyen mondjuk toyota yaris.


Hát bezony ott kezd csak rendesen nyomatékot kapni... sõt!

E60 530i:

Lóerõ: 231 bhp / 172 KW @ 5900 rpm
Nyomaték: 300 Nm @ 3500 rpm

E46 320d:

Lóerõ: 110 kW (150 PS) @ 4.000 rpm
Nyomaték: 330 Nm @ 2.000 rpm

Azért ez csúnya alázás sztem szegény benzinesnek
Amúgy azért ezt a kettõt raktam be, mert ezeket vezetem nap mint nap, és ez különbség rohadtul érezhetõ... Ja és súlyban az E60 csak pár kilóval nehezebb.

De egy szívóbenzint egy turbodízellel nem lehet érdemileg hasonlítgatni

Én egy dolgot sajnálok a dízelben... hogy sokkal hamarabb elõjönnek bajok, és ezzel a fogyasztáson megspóroltak egybõl el is vesznek.

Na BUÉK mindenkinek!

singletrack Elküldve: 2007-12-31 01:00 Benzin VS Dízel

kyncza írta:

Szia Szemy,

Igazán nem veszekedni meg vitatkozni akarok, de mi az hogy AZ IGAZI BMW SOROS 6 HENGERES BENZINES???

akkor nekem nem igazi BMW-m van? én nem vagyok igazi BMW-s?

És akinek 8 hengerese van, annak meg az az igazi, akkor Te is kiesel!!

hagyjuk már ezt a benzines istenítést...nekem qrvára bejött a diesel!

Nem az az igazi BMW-s, akinek soros 6hengeres benzinese van, hanem aki a kék-fehér propellert szereti függetlenül a külsõ, belsõ megjelenéstõl...


Nem, én kijelentem, hogy a NÉGYHENGERES DÍZEL AZ IGAZI BMW!

Amúgy tényleg semmi értelme az összehasonlításnak, mert a legtöbb szempont szubjektív. Valakit a fogyasztás érdekel, meg, hogy már 1800on mocsokul húz a kocsi, valakit meg a hang és megelégszik ha csak 3000 felett kezd el húzni...

Az igazi BMW az egy 635CSI

singletrack Elküldve: 2007-12-29 18:17 alapjárati probléma

köszi Petike, legalább egy újabb támpont

Amúgy igen, minden fokozatban csinálja(P, R, N, D)... ezért gondoltam, hogy a váltóhiba az külön dolog.

Ja és motortartó bakokat is megnéztük, azok rendbe voltak.

singletrack Elküldve: 2007-12-29 16:53 alapjárati probléma

Igen, automata, csak nem annyira értek hozzá

Azért írtam a kuplungolást, mert akkor csinálja, amikor szerintem visszavált. olyan mint amikor egy váltós kocsiban túl késõn nyomom ki a kuplungot és elkezd rángatni. Bár a fene tudja...

Magas fordulaton abszolút szépen megy, tegnap direkt csináltam egy padlógázas gyorsulást 200ra, de végig rendben volt, bár lehet, hogy egy kicsit kevésbé húz.

Azért nem vagyok biztos a dolgokban, mert nem igazán van összehasonlítási alapom. Szoktam más automata BMWt is vezetni, az tuti nem csinál ilyeneket, csak az benzines.

Természetesen semmi hibakód nem volt... a váltóbakok viszont el voltak szakadva, ugyhogy azok ki lettek cserélve, de a gond nem szûnt meg.

singletrack Elküldve: 2007-12-29 16:00 alapjárati probléma

singletrack írta: Sziasztok, tippek kellenének!

Mára megunt probléma: Alapjáraton a kocsi néha, (teljesen random, hidegen-melegen) elkezd nagyon piciket rángatni. Körülbelül 2mm-es eltérést mutat a fordulatszámmérõ, és ezt 5mp-enként ismétli. Aztán a következõ piros lámpánál semmi, de úgy tûnik egyre gyakrabban csinálja.

Annyit tettem, hogy kiraktam üresbe (steptronicos) és adtam egy gázt, és akkor volt, hogy ettõl elmúlt, de volt, hogy nem

Szerintetek mi lehet? Elõre is köszönöm a segítséget.

Ja és 20d 2003ból


Kipróbáltam az injektortsztítót (STP), elvittem a szervizbe (ott fogalmuk nem volt mi lehet) és egyre gyakrabban csinálja.

olyan mintha ütemesen nagyon piciket rálépnék a gázpedálra, és bármilyen váltóállásban csinálja, alapjáraton... nagyon idegesítõ

hozzáteszem, hogy sokszor visszaváltáskor/kuplungoláskor beremeg az autó, mintha le akarna fulladni, és az alapjáratos ingadozáskor is ezt a remegést csinálja csak kevésbé intenzíven.

jó lenne ha lenne valakinek tippje, hogy egyáltalán mivel lehet a baj, mert meg kéne valahol csináltatnom, de a szervizben nem tudtak rá mit mondani (direkt megnézettem a steptronic olaj szintjét, ami teljesen rendben volt)

singletrack Elküldve: 2007-12-25 16:59 Váltógomb

Szia!

Én is kicseréltem, az ebay.de-n vettem eredeti BMW-t matt alu színben, oldalt pedig bõr (nagyon szép, kb. 50 Euro)

Kicserélni nagyon egyszerû, csak jó erõsen ki kell húzni a régit, és benyomni az újat....

üdv, és remélem segítettem!

singletrack Elküldve: 2007-12-22 21:35 TotalCar Népítélet

Hát nekem nevetségesen magas regadó jön ki rá, sajnos

singletrack Elküldve: 2007-12-22 20:15 TotalCar Népítélet

Rá is kerestem, van összesen három 540i, egy touring, egy lestrapált, és egy német papírokkal. Az utóbbi még szépnek is tûnik, csak plüss ülés?!

Meg olvastam, hogy ki kellett a blokkokat cserélni bennük, mert a nikasil-t megette az üzemanyag kéntartalma, az alusilesek a jók.

singletrack Elküldve: 2007-12-22 19:28 TotalCar Népítélet

collins írta:

az egy nagyon jó darab volt. elég sok E46-ot láttam annyiért eladót, mint amennyibe volt neki (munkadíj nélkül!). most E34 540ivel zúz


Na igen, asszem az 5ösök közt az E34 az örök kedvencem! Lehet, hogy csak én vagyok elfogult, mert kiskoromban olyanunk volt, de állandóan nézegetem a használtautón, sajnos nagyon kevés a szép darab
V8-as pedig... hát asszem nem sajnálom mégse az emberkét

singletrack Elküldve: 2007-12-22 19:03 TotalCar Népítélet

Idézet:

két hónapja az autóval 100 m-en át pörgött egy szántó földön az egyes út mellett. a kocsi ripityára tört, de miután megállt, kikapcsolta a még mûködõ fûtést, felhúzta az elektromos ablakot, és leállította a motort. elõtte háromszor pördült át a fején az autó. ja, a csavarodásról annyit, hogy csak a hátsó szélvédõje tört ki, mert egy fatönk befigyelt rajta.


uuu.... hát kár érte ilyenkor látszik, hogy nem tényleg nem rozsdásodik át a karosszéria. Azért a régi kocsiknál az sokat ront a biztonságon.

singletrack Elküldve: 2007-12-22 16:11 Szavazza meg az Év Autóját! A5.hu-n

Ez egy ritka szánalmasan összerakott lista, a csoportosítás és többszöri szavazás szempontból semmi értelme

De legalább vezet az M3

singletrack Elküldve: 2007-12-22 16:08 TotalCar Népítélet

És akkor már egyik kedvenc népítéletem:

http://totalcar.hu/nepitelet/?...t_id=68363

Nem E46 (szerencsére), de BMW

singletrack Elküldve: 2007-12-22 16:02 TotalCar Népítélet

Tano írta: Nem éppen népitélet, de totalcar, úgyhogy nem nyitnák új topocot, mostanában úgyis osztódással szaporodnak
Megjelent egy kétrészes cikk, itt olvashatjátok:

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2tulaj1/
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2tulaj2/

Van benne pár érdekes és elgondolodtató dolog, de pár dolog gyanúsan drága (pl turbó azért nem 500e), mintha elrettenteni akarna hogy vegyünk új autót. Lehet kaptak egy kis céges biztatást?


Igen, ezt én is egybõl olvastam, de én meg pont fordítva szemlélem a dolgot:

A kocsim listaár szerint kb. 11.500.000.- volt
én fizettem érte 4.500.000-et

Na most a különbségbõl, ami 7 millió ha minden igaz, még az autó kétszeri teljes kiégése után is újat tudok belõle varázsolni, szerintem
(nem szándékom, de elméletileg)

Szóval inkább cserélgetem egy használtautóban az alkatrészeket, és még így is sokkal-sokkal jobban jövök ki mint egy újautóval.
Ja és hozzáteszem, hogy mikor megvettem, a laikus családtagok egybõl azt hitték, hogy vadiúj az autó, olyan szép állapotban van kívül és belül egyránt...

singletrack Elküldve: 2007-12-20 20:48 Szavazza meg az Év Autóját! A5.hu-n

Már 9nél tartok, de most meg az A5 vezet rendesen Legalább nem valami japán borzalom...