takytomy1 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

takytomy1 Elküldve: 2016-06-04 10:04 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

takytomy1 írta:
papamaci199 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!
Olyan gondom van,hogy az autó 3000-es fordulat alatt nem akar húzni,konkrétan mintha szívó diesel lenne.Bementem egy bmw szervizbe diag és azt mondták,hogy a légtömegmérő rossz.Olvastam ha lehúzom a csatit megyek vele és ha nincs különbség akkor az a rossz.Szervizbe azt mondták ha lehúzom és vissza dugom akkor is kidobja a gép hogy rossz,tehát nem biztos hogy rossz csak lehet valaki lehúzta valami miatt és azt mutatja a diag. Kérdésem csak az lenne hogy csinálhatja a légtömegmérő ezt hogy nem húz 3000 alatt,és tényleg vissza dobja hibának ha lehúzom a csatit? Ja és a motor 20d 150 le.
Köszi a segítséget!!!



Szia. Igen, ha lehúzod a csatlakozót a hibaüzenet megmarad róla amíg ki nem törlik. Amióta nálad van az autó nem húz 3000 alatt? Hasonló cipőben jártam már és nálam a geometriát mozgató vákuum csövek voltak elérve. Én azt javaslom azokat nézd meg előbb.


Szia!Nem olyan rég kezdte,hogy olyan erőtlen lett.Átakarom az összes vákuum csövet nézni mert már most találtam olyat ami szét volt repedve.
Köszi a segítséget és ha van valami változás akkor írok!!!


Na sikerült,úgy néz ki jó lett,egy vákuum cső volt 2cm hosszan szétrepedve.Végre nem olyan mint egy szívó diesel!!!

takytomy1 Elküldve: 2016-06-04 06:24 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

papamaci199 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!
Olyan gondom van,hogy az autó 3000-es fordulat alatt nem akar húzni,konkrétan mintha szívó diesel lenne.Bementem egy bmw szervizbe diag és azt mondták,hogy a légtömegmérő rossz.Olvastam ha lehúzom a csatit megyek vele és ha nincs különbség akkor az a rossz.Szervizbe azt mondták ha lehúzom és vissza dugom akkor is kidobja a gép hogy rossz,tehát nem biztos hogy rossz csak lehet valaki lehúzta valami miatt és azt mutatja a diag. Kérdésem csak az lenne hogy csinálhatja a légtömegmérő ezt hogy nem húz 3000 alatt,és tényleg vissza dobja hibának ha lehúzom a csatit? Ja és a motor 20d 150 le.
Köszi a segítséget!!!



Szia. Igen, ha lehúzod a csatlakozót a hibaüzenet megmarad róla amíg ki nem törlik. Amióta nálad van az autó nem húz 3000 alatt? Hasonló cipőben jártam már és nálam a geometriát mozgató vákuum csövek voltak elérve. Én azt javaslom azokat nézd meg előbb.


Szia!Nem olyan rég kezdte,hogy olyan erőtlen lett.Átakarom az összes vákuum csövet nézni mert már most találtam olyat ami szét volt repedve.
Köszi a segítséget és ha van valami változás akkor írok!!!

takytomy1 Elküldve: 2016-05-29 21:57 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Sziasztok!
Olyan gondom van,hogy az autó 3000-es fordulat alatt nem akar húzni,konkrétan mintha szívó diesel lenne.Bementem egy bmw szervizbe diag és azt mondták,hogy a légtömegmérő rossz.Olvastam ha lehúzom a csatit megyek vele és ha nincs különbség akkor az a rossz.Szervizbe azt mondták ha lehúzom és vissza dugom akkor is kidobja a gép hogy rossz,tehát nem biztos hogy rossz csak lehet valaki lehúzta valami miatt és azt mutatja a diag. Kérdésem csak az lenne hogy csinálhatja a légtömegmérő ezt hogy nem húz 3000 alatt,és tényleg vissza dobja hibának ha lehúzom a csatit? Ja és a motor 20d 150 le.
Köszi a segítséget!!!

takytomy1 Elküldve: 2015-11-15 09:42 Generátor

bmw320d4 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Pár hónapja a generátor teljesen fel lett újítva ma reggel mentem vele ki villant a töltés lámpa (nem folyamatosan éget) és a légzsák vissza jelző na meg persze égett szag!Megálltam kb 10 perc múlva újra indultam és semmi nem világított!Annyit csináltam hogy a fűtést ki kapcsoltam!Hallottam olyat,hogy a fűtésnél valami relét ki kell venni mert a diódát tönkreteszi!De lehet én értettem valamit el és hülyeség amit írtam!!!Csak azért kérdezem ezt mert nem szeretnék 4-5 havonta generátor felújítani.
Segítséget előre is Köszönöm!!!


Zárlatos lehet a kiegészítő fűtésed. Cseréltesd ki.


Szia!!!
Reggel kimentem és megpróbáltam hogy csak a világítást kapcsolom fel és most már a lámpa is villogott.Beléptem a titkos menübe és 9-14,5 között ugrált a töltés.Levettem a generátor holnap szerviz!Vagy nem a generátor lesz gond?

takytomy1 Elküldve: 2015-11-14 17:12 Generátor

Sziasztok!!!
Pár hónapja a generátor teljesen fel lett újítva ma reggel mentem vele ki villant a töltés lámpa (nem folyamatosan éget) és a légzsák vissza jelző na meg persze égett szag!Megálltam kb 10 perc múlva újra indultam és semmi nem világított!Annyit csináltam hogy a fűtést ki kapcsoltam!Hallottam olyat,hogy a fűtésnél valami relét ki kell venni mert a diódát tönkreteszi!De lehet én értettem valamit el és hülyeség amit írtam!!!Csak azért kérdezem ezt mert nem szeretnék 4-5 havonta generátor felújítani.
Segítséget előre is Köszönöm!!!

takytomy1 Elküldve: 2015-01-21 17:31 manuális váltó

YELLOW írta:
takytomy1 írta:
YELLOW írta:
takytomy1 írta:
YELLOW írta:
Rob320D írta: Sziasztok! 2004 es 110 kw-os E46 320D-m van, 5 sebességes kézi váltós, egy barátom bontós és nagyon olcsón tudna nekem szerezni teljesen ugyan ehhez a típushoz 6 sebességes kézi váltót. Az lenne a kérdésem, hogy azt be tudom-e szerelni az én kocsimba, és ha igen ez milyen további átalakításokkal járna, esetleg mit kell még a váltó mellé szereznem, hogy biztosan minden gond nélkül és rendeltetés szerűen tudjam használni az autómat a 6 sebességes kézi váltóval? Előre is köszönöm a segítséget!


az évszám nem stimmel így. 2002 éveleji környéki max az utolsó, amiben 5-ös váltó volt és facelift-es 150 lovas. szóval vagy az évjárat nem jó, vagy már nem az eredeti váltó van fent.
diffi, kardán biztos más kell hozzá.


Sziasztok!Nekem 2002.08.09.-én készült fl. 150 lovas motorral,és 5 sebességes váltó van rajta.Akkor ez azt jelenti,hogy az enyémen se a gyári váltó van???
Választ előre is Köszönöm!!!


a tiédben előfordulhat. akkor még voltak 5-ös váltók. bár biztos ez a gyártási dátum, és nem az üzembehelyezési?
2004-esben már nem volt 5 sebességes, de 2003-ban sem. 2002-es év a kakukktijás. hogy pontosan meddig volt 5-ös váltóval, szerintem 2001.09-től 2002.03-ig gyanítanám.


Vin decoderben néztem meg szerintem ez az(Produktionsdatum: 09.08.2002
Werk: Regensburg)Akkor ezt kideríteni,hogy 5-ös vagy 6-os váltó volt rajta gyárilag lehetetlen,vagy van valami okosság rá?


ide ha beírod, akkor ott írja gyáriilag miylen váltóval jött ki
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html

szerk.: jajj még sem írja, csak azt hogy manuál. nem tom valahol valamelyik írta az tutti


Végig nyálaztam az összes papírját a kocsinak de ott se találtam semmit vagy csak nem vettem észre! Azért köszi a segítséget,ha netán valami eszedbe jut ne tartsd magadban!!!

takytomy1 Elküldve: 2015-01-21 16:15 manuális váltó

YELLOW írta:
takytomy1 írta:
YELLOW írta:
Rob320D írta: Sziasztok! 2004 es 110 kw-os E46 320D-m van, 5 sebességes kézi váltós, egy barátom bontós és nagyon olcsón tudna nekem szerezni teljesen ugyan ehhez a típushoz 6 sebességes kézi váltót. Az lenne a kérdésem, hogy azt be tudom-e szerelni az én kocsimba, és ha igen ez milyen további átalakításokkal járna, esetleg mit kell még a váltó mellé szereznem, hogy biztosan minden gond nélkül és rendeltetés szerűen tudjam használni az autómat a 6 sebességes kézi váltóval? Előre is köszönöm a segítséget!


az évszám nem stimmel így. 2002 éveleji környéki max az utolsó, amiben 5-ös váltó volt és facelift-es 150 lovas. szóval vagy az évjárat nem jó, vagy már nem az eredeti váltó van fent.
diffi, kardán biztos más kell hozzá.


Sziasztok!Nekem 2002.08.09.-én készült fl. 150 lovas motorral,és 5 sebességes váltó van rajta.Akkor ez azt jelenti,hogy az enyémen se a gyári váltó van???
Választ előre is Köszönöm!!!


a tiédben előfordulhat. akkor még voltak 5-ös váltók. bár biztos ez a gyártási dátum, és nem az üzembehelyezési?
2004-esben már nem volt 5 sebességes, de 2003-ban sem. 2002-es év a kakukktijás. hogy pontosan meddig volt 5-ös váltóval, szerintem 2001.09-től 2002.03-ig gyanítanám.


Vin decoderben néztem meg szerintem ez az(Produktionsdatum: 09.08.2002
Werk: Regensburg)Akkor ezt kideríteni,hogy 5-ös vagy 6-os váltó volt rajta gyárilag lehetetlen,vagy van valami okosság rá?

takytomy1 Elküldve: 2015-01-21 15:41 manuális váltó

YELLOW írta:
Rob320D írta: Sziasztok! 2004 es 110 kw-os E46 320D-m van, 5 sebességes kézi váltós, egy barátom bontós és nagyon olcsón tudna nekem szerezni teljesen ugyan ehhez a típushoz 6 sebességes kézi váltót. Az lenne a kérdésem, hogy azt be tudom-e szerelni az én kocsimba, és ha igen ez milyen további átalakításokkal járna, esetleg mit kell még a váltó mellé szereznem, hogy biztosan minden gond nélkül és rendeltetés szerűen tudjam használni az autómat a 6 sebességes kézi váltóval? Előre is köszönöm a segítséget!


az évszám nem stimmel így. 2002 éveleji környéki max az utolsó, amiben 5-ös váltó volt és facelift-es 150 lovas. szóval vagy az évjárat nem jó, vagy már nem az eredeti váltó van fent.
diffi, kardán biztos más kell hozzá.


Sziasztok!Nekem 2002.08.09.-én készült fl. 150 lovas motorral,és 5 sebességes váltó van rajta.Akkor ez azt jelenti,hogy az enyémen se a gyári váltó van???
Választ előre is Köszönöm!!!

takytomy1 Elküldve: 2014-11-05 17:04 Turbo

rece65 írta:
takytomy1 írta:
Tomi88 írta:
nickname írta:
Tomi88 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Turbot szeretnék cserélni az autón és nem tudom,hogy mit csináljak.A wizardnál nézegettem a felújítottat vagy utángyártott új vagy ez a turborail.A kérdésem csak az lenne ki melyiket rakná bele amit biztos nem kell 2 hét múlva cserélni.Mert hallottam jót is rosszat is pl a felújítottról!
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!


Szia!
Pont nem sokkal előtted írtam, hogy nekem a Wizard-tól van a turbóm. A régit feladtam postán, másnap hozták a felújított gyári cseredarabot. Már több mint 3000 km-t mentem vele, és az egyetlen gondom, hogy gyengébb az autó, de ez nem feltétlenül a turbó hibája, az okot még keresem. Viszont napi szinten használom a kocsit, rövid és hosszú távon is, illetve párszor már jól meg is hajtottam, úgyhogy szerintem nem kell félni a Wizard-tól, főleg, hogy garancia is jár hozzá.
Remélem tudtam segíteni!


Amennyiben elektromos turbód van, akkor az egyik lehetséges ok, hogy a geometria van rosszul beállítva.



Vákuumos turbója van, és valószínűleg annak a vezérlésével van valami baj. Vagy a csövekkel, vagy valamelyik érzékelővel. Ha sikerül megoldani, leírom, hogy mi volt a probléma!


Köszi a választ de megoldódott mert vettem egy ujjat!Nem mertem bevállalni azt hogy felújított mert hallottam jót is meg rosszat is.Kint dolgozom és ha itt száll el akkor szerintem nem lenne olcsó!De le írom azt is,hogy mért cseréltem.Többen írták,hogy fütyül a turbó és én is köztük voltam minimálisan ette az olajat de nem vészesen.Amikor levettük a turbót kicsit olajos volt és a tengely egy picit kotyogott.A teljesítménye szerintem nem volt rossz csak amikor odaléptem neki akkor füstölt!Levettem az intercoolert és azon találtunk egy kicsi lyukat,azt nem cseréltem csak gőzborotva,zsírtalanítás finoman felcsiszoltam és utána kétkomponensű ragasztóval beragasztottam (szerintem nem csináltam rosszat).Viszont a két hűtő között egy púpos szemeteslapátnyi szemét volt!!!Én azt tudom ajánlani aki nem takarította ki a kettő között az nézze meg mert lehet lesz meglepi (kb 5 perc alatt lent van)!A fütyülés és a gázadáskor való füstölés is megszűnt.A teljesítményen olyan nagy különbséget nem vettem észre csak annyit,hogy halkabb lett a motor!!!
Remélem tudtam segíteni!!!

Hi!

Ez a két hűtő közötti "kosz" ez mitől keletkezik?(por,levél stb.. vagy más?)
Fényképen megtudod mutatni hogy hol van?
Nagyjából tudom de kényelmes vagyok és megnézném képről is...
Jó lenne bármilyen kép vagy videó nem ragaszkodom a tiedhez!!

Enyém is fütyül és szeretném nagyon ha ez megoldaná,szólok is majd a szerelőmnek csak nagyon elfoglalt!

Üdv!



Por meg levél volt de rendesen
Itt megtudod nézni a kiszerelését az intercoolernek akkor látod,hogy hol van szemét!
https://www.youtube.com/watch?v=R-itX-cmkSA

takytomy1 Elküldve: 2014-11-04 17:44 Turbo

SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
takytomy1 írta:
Tomi88 írta:
nickname írta:
Tomi88 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Turbot szeretnék cserélni az autón és nem tudom,hogy mit csináljak.A wizardnál nézegettem a felújítottat vagy utángyártott új vagy ez a turborail.A kérdésem csak az lenne ki melyiket rakná bele amit biztos nem kell 2 hét múlva cserélni.Mert hallottam jót is rosszat is pl a felújítottról!
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!


Szia!
Pont nem sokkal előtted írtam, hogy nekem a Wizard-tól van a turbóm. A régit feladtam postán, másnap hozták a felújított gyári cseredarabot. Már több mint 3000 km-t mentem vele, és az egyetlen gondom, hogy gyengébb az autó, de ez nem feltétlenül a turbó hibája, az okot még keresem. Viszont napi szinten használom a kocsit, rövid és hosszú távon is, illetve párszor már jól meg is hajtottam, úgyhogy szerintem nem kell félni a Wizard-tól, főleg, hogy garancia is jár hozzá.
Remélem tudtam segíteni!


Amennyiben elektromos turbód van, akkor az egyik lehetséges ok, hogy a geometria van rosszul beállítva.



Vákuumos turbója van, és valószínűleg annak a vezérlésével van valami baj. Vagy a csövekkel, vagy valamelyik érzékelővel. Ha sikerül megoldani, leírom, hogy mi volt a probléma!


Köszi a választ de megoldódott mert vettem egy ujjat!Nem mertem bevállalni azt hogy felújított mert hallottam jót is meg rosszat is.Kint dolgozom és ha itt száll el akkor szerintem nem lenne olcsó!De le írom azt is,hogy mért cseréltem.Többen írták,hogy fütyül a turbó és én is köztük voltam minimálisan ette az olajat de nem vészesen.Amikor levettük a turbót kicsit olajos volt és a tengely egy picit kotyogott.A teljesítménye szerintem nem volt rossz csak amikor odaléptem neki akkor füstölt!Levettem az intercoolert és azon találtunk egy kicsi lyukat,azt nem cseréltem csak gőzborotva,zsírtalanítás finoman felcsiszoltam és utána kétkomponensű ragasztóval beragasztottam (szerintem nem csináltam rosszat).Viszont a két hűtő között egy púpos szemeteslapátnyi szemét volt!!!Én azt tudom ajánlani aki nem takarította ki a kettő között az nézze meg mert lehet lesz meglepi (kb 5 perc alatt lent van)!A fütyülés és a gázadáskor való füstölés is megszűnt.A teljesítményen olyan nagy különbséget nem vettem észre csak annyit,hogy halkabb lett a motor!!!
Remélem tudtam segíteni!!!


Szia!

Lehet érdeklődni, hogy milyen turbót vettél? Csak mert a napokban nézegettem mibe fájna egy turbó csere - ha oda kerülök - és meglepve láttam, hogy olyan 100eFt környékén már lehet ebay-ról rendelni újat. Kicsit után is néztem, így kiderült, hogy ezek kínai koppintott gyártmányok
Az ember esze megáll, mi minden sz@rt koppintanak már ott ...



ha egyszer kimennél, egy hónap múlva téged is lehetne kapni másolatban




Én a Turborail márkájú vettem ez olasz gyártmányú!Azt mondták a Wizardnál,hogy az autó szerelők körében ismert márka.Az ára 150000 volt de ebben benne van a tömítéskészlet is!Viszont ami jó volt,a honlapjukon írják,hogy a régit beszámítják gondoltam megkérdezem hátha olcsóbb lesz.Hát olcsóbb is lett volna 5-6000 ezerrel mert azt mondták ennyiért átveszik,én meg mondtam akkor inkább marad otthon és ültetek bele virágot!

takytomy1 Elküldve: 2014-11-03 16:49 Turbo

Tomi88 írta:
nickname írta:
Tomi88 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Turbot szeretnék cserélni az autón és nem tudom,hogy mit csináljak.A wizardnál nézegettem a felújítottat vagy utángyártott új vagy ez a turborail.A kérdésem csak az lenne ki melyiket rakná bele amit biztos nem kell 2 hét múlva cserélni.Mert hallottam jót is rosszat is pl a felújítottról!
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!


Szia!
Pont nem sokkal előtted írtam, hogy nekem a Wizard-tól van a turbóm. A régit feladtam postán, másnap hozták a felújított gyári cseredarabot. Már több mint 3000 km-t mentem vele, és az egyetlen gondom, hogy gyengébb az autó, de ez nem feltétlenül a turbó hibája, az okot még keresem. Viszont napi szinten használom a kocsit, rövid és hosszú távon is, illetve párszor már jól meg is hajtottam, úgyhogy szerintem nem kell félni a Wizard-tól, főleg, hogy garancia is jár hozzá.
Remélem tudtam segíteni!


Amennyiben elektromos turbód van, akkor az egyik lehetséges ok, hogy a geometria van rosszul beállítva.



Vákuumos turbója van, és valószínűleg annak a vezérlésével van valami baj. Vagy a csövekkel, vagy valamelyik érzékelővel. Ha sikerül megoldani, leírom, hogy mi volt a probléma!


Köszi a választ de megoldódott mert vettem egy ujjat!Nem mertem bevállalni azt hogy felújított mert hallottam jót is meg rosszat is.Kint dolgozom és ha itt száll el akkor szerintem nem lenne olcsó!De le írom azt is,hogy mért cseréltem.Többen írták,hogy fütyül a turbó és én is köztük voltam minimálisan ette az olajat de nem vészesen.Amikor levettük a turbót kicsit olajos volt és a tengely egy picit kotyogott.A teljesítménye szerintem nem volt rossz csak amikor odaléptem neki akkor füstölt!Levettem az intercoolert és azon találtunk egy kicsi lyukat,azt nem cseréltem csak gőzborotva,zsírtalanítás finoman felcsiszoltam és utána kétkomponensű ragasztóval beragasztottam (szerintem nem csináltam rosszat).Viszont a két hűtő között egy púpos szemeteslapátnyi szemét volt!!!Én azt tudom ajánlani aki nem takarította ki a kettő között az nézze meg mert lehet lesz meglepi (kb 5 perc alatt lent van)!A fütyülés és a gázadáskor való füstölés is megszűnt.A teljesítményen olyan nagy különbséget nem vettem észre csak annyit,hogy halkabb lett a motor!!!
Remélem tudtam segíteni!!!

takytomy1 Elküldve: 2014-10-28 18:11 Turbo

Sziasztok!!!
Turbot szeretnék cserélni az autón és nem tudom,hogy mit csináljak.A wizardnál nézegettem a felújítottat vagy utángyártott új vagy ez a turborail.A kérdésem csak az lenne ki melyiket rakná bele amit biztos nem kell 2 hét múlva cserélni.Mert hallottam jót is rosszat is pl a felújítottról!
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!

takytomy1 Elküldve: 2014-10-26 07:07 Tetöcsomagtartó_

Sziasztok!!!
Tetősínt szeretnék felrakni az autóra,találtam is a tulaj azt mondja meg van hozzá majdnem minden csak a talpakat rögzítő csavarok hiányoznak.A kérdésem annyi lenne,hogy az valami specko csavar vagy sima normál csavar?
Válaszokat előre is Köszönöm!!!

takytomy1 Elküldve: 2014-09-18 05:58 Turbo

Zoli90 írta: No. Én nem vagyok szakértő, de frissek a tapasztalataim. Megvolt a sípolás, huhogás, mentőautó fíling. Szakértő vélemény alapján (Hepa motors) nálam turbófelújítás következett. Túl vagyok rajta, nincs sípolás. Huhogás van még, mert egy rezoncső szar a kipufogónál. A turbófelújítás magával vonz egy olajcserét. Ezzel együtt számolhattok 120-140 ezer forinttal alsó hangon. A rezoncső cseréje még kb 15ezer. Ha nem akartok motort cserélni újíttassátok fel a turbót. Hagyjátok a bontott lomokat, nem jobb mint a tiétek. Remélem segítettem.
Jocc írta:
rece65 írta:
gyurigyuri írta:
laszlo0918 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Többen is írták,hogy fütyül a turbo.Hát nekem is ez a gondom
Hallottam ha szarakodik a turbo akkor eszi az olajat az enyém 10 ezer km 1-1,5 litert evett meg.Nem tudom az sok vagy nem.A kérdésem az lenne,hogy más is okozhatja a fütyülést pl. kipufogó vagy valami cső vagy haldoklik a turbom?


Ez a téma engem is érdekelne mert az enyém is fütyül olyan mintha mentő autó jönne mögöttem.Mondjuk nekem már csinálja majdnem egy éve azóta kb 20 ezret mentem vele így.de engem is idegesít nekem olajat nem kell utána töltenem cserétől cseréig leeszi az alsó csíkig és ennyi.Szívesen vennénk a kollégával egy hozzáértő véleményt


Nekem is van hangja a turbónak. Többféle is!
Azt figyeltem meg, hogy hidegen egy picit mélyebb hangon tutúl. De abszolut nem vészes. Legalább is az én megítélésem szerint nem hangos. Csak akkor hallani mikor a fordulat 1800-at eléri vagy fölözi.Persze hidegen csak pillanatokig engedem ilyen fordulatra. Csak míg jön a következő fokozat. És mire kiér a hőfok a kékből vagy picit feljebb megy, már ezt a hangot elhagyja.
Melegen már csak a jól ismert diszkrét fütyörészés van 1800-tól felfelé...Szerintem az az üzemi hangja. A nagy légárammal tudom azonosítani.
Ja, és ilyen a megvásárlás napjától, és azóta 20ezer ment bele. Olajat egy picit sem eszi. Bár amiket itt olvasok, ez szinte hihetetlen, de ez van....

Nekem is fütyül már egy ideje,nekem nem eszi az olajat.
És nem állandóan de egyre sűrűbben és csak ha nagy csend van az autóban akkor zavaró..



Hasonló tünetek vannak nálam is.
"mentőautós hang" kb. 2000-es fordulatig hidegen, olajfogyás és talán lomhább alacsonyabb ford. tartományban. Ettől eltekintve az autó teljesítményére nincs panaszom.
A szerelőm azt mondta, miután megvizsgálta,hogy 70%-os a turbó, nem tudom, hogy honnan jön ez az érték. Mindenesetre el lett küldve felújításra. ~260ekm van az autóban, nem volt még a turbóhoz nyúlva.
Ha visszakapom referálok róla, hogy mi helyzet.




Köszönöm a válaszokat akkor én is begurulok a szerelőhöz és ha sikerült megoldani akkor írok

takytomy1 Elküldve: 2014-09-17 17:58 Turbo

Sziasztok!!!
Többen is írták,hogy fütyül a turbo.Hát nekem is ez a gondom
Hallottam ha szarakodik a turbo akkor eszi az olajat az enyém 10 ezer km 1-1,5 litert evett meg.Nem tudom az sok vagy nem.A kérdésem az lenne,hogy más is okozhatja a fütyülést pl. kipufogó vagy valami cső vagy haldoklik a turbom?
« előző12következő »