tbadzs fórum hozzászólásai
« előző12345következő »

tbadzs Elküldve: 2012-10-28 12:15 E46 Szélvédő alatti müanyag

Hello, ha már lett egy külön topik a levélrácsnak leírná valaki hogyan kell kicserélni, mert az enyém is kitöredezett. Köszi

tbadzs Elküldve: 2012-10-01 15:17 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok! Kérdés! Melyik diagnosztikai programmal (nekem INPA, DIS, SSS van), és pontosan melyik menüpont alatt lehet megnézni a porlasztók állapotát. Valahol mintha olvastam volna, hogy százalékosan mutatja valamelyik. Előre is köszi!

tbadzs Elküldve: 2012-09-06 18:53 alufelni

Sziasztok! Kérdésem lenne, hogy gyári style 46 (7x16, ET47) felni helyett fel lehet-e tenni E46ra a gyári style 222-es (7x16, ET44) felnit? Az előbbi 3-as gyári kereke, az utóbbi 1-es gyári kereke, a kerékagy átmérővel kapcsolatban vagyok bizonytalan. Valaki tudna infót adni, esetleg pontos méreteket?

tbadzs Elküldve: 2012-09-06 18:45 bmw diagnosztika


Igen azokat, de a többi coding fájlt is lehet frissíteni. Megvan a neten is, csak jól kell keresni.[/quote]

Szia Tano! Azt még elmondanád nekem, hogy az általad megadott linkről letöltött cuccal mi a pontos teendőm? Az sp-daten-e46.rar-t kicsomagolva kaptam 8 mappát, simán bemásolom (felülírom) az adott mappákat, vagy telepíteni kell őket vhogy? Köszi

tbadzs Elküldve: 2012-09-01 18:52 Segítsetek!

jrtom írta: Inpát nem ismerem, csak a DIS-t meg az ISTA-t. Viszont a hiba az EWS manipuláció ugyan ez a többinél is. De nem hiszem, hogy bonyolult lehet.

tbadzs írta:
jrtom írta: Kell csinálnod egy EWS-DDE összeillesztést és menni fog a kocsi.

tbadzs írta: No szaktársak erre varrjatok gombot! A lelkes amatőr (már hogy én) ismerkedik az INPA-val, sikerült úgy elállítanom valamit, hogy nem indul be az autó. Igazából csak úgy nézegettem benne, hogy miket mutat, hibakódok, különböző értékek, üzemanyag mennyiség, stb., aztán bekapcsoltam az üzemanyag relét (F6 Aktív menüben, talán az F3 volt az), hallom is hogy valami elektromos dolog beindul (mint mikor a gyújtást ráadom), mentem tovább, kiléptem a programból, és attól fogva nem indul be. Visszaléptem a programba, hozott vmi hibát, amit törölni sem tudok, galériában a kép a hibáról. Segítsetek mit tegyek?



Azt hogy kellene? Időközben levettük az akkumulátor sarut, ez megoldotta a problémát, már indul az autó, de továbbra is érdekelne, hogy tényleg ennyivel így oda lehet vágni az autónak? Azért leírnád ezt az összeillesztést? Ja, a hibakódot megtartotta, továbbra sem tudom törölni.




Köszönöm szépen, közben egy lengyel BMW fórumon megtaláltam a megoldást, az EWS-t kell reset-elni. A lényeg az, hogy most megy az autó, lehet inkább nem nyúlok hozzá, egyébként van DIS-em és SSS-em is, csak még nem sikerült működésre bírnom őket, elvileg mindent beállítottam megfelelően, mégsem kommunikálnak az autóval. No, azért köszönöm a választ!

tbadzs Elküldve: 2012-09-01 18:18 Segítsetek!

jrtom írta: Kell csinálnod egy EWS-DDE összeillesztést és menni fog a kocsi.

tbadzs írta: No szaktársak erre varrjatok gombot! A lelkes amatőr (már hogy én) ismerkedik az INPA-val, sikerült úgy elállítanom valamit, hogy nem indul be az autó. Igazából csak úgy nézegettem benne, hogy miket mutat, hibakódok, különböző értékek, üzemanyag mennyiség, stb., aztán bekapcsoltam az üzemanyag relét (F6 Aktív menüben, talán az F3 volt az), hallom is hogy valami elektromos dolog beindul (mint mikor a gyújtást ráadom), mentem tovább, kiléptem a programból, és attól fogva nem indul be. Visszaléptem a programba, hozott vmi hibát, amit törölni sem tudok, galériában a kép a hibáról. Segítsetek mit tegyek?



Azt hogy kellene? Időközben levettük az akkumulátor sarut, ez megoldotta a problémát, már indul az autó, de továbbra is érdekelne, hogy tényleg ennyivel így oda lehet vágni az autónak? Azért leírnád ezt az összeillesztést? Ja, a hibakódot megtartotta, továbbra sem tudom törölni.

tbadzs Elküldve: 2012-09-01 17:12 Segítsetek!

No szaktársak erre varrjatok gombot! A lelkes amatőr (már hogy én) ismerkedik az INPA-val, sikerült úgy elállítanom valamit, hogy nem indul be az autó. Igazából csak úgy nézegettem benne, hogy miket mutat, hibakódok, különböző értékek, üzemanyag mennyiség, stb., aztán bekapcsoltam az üzemanyag relét (F6 Aktív menüben, talán az F3 volt az), hallom is hogy valami elektromos dolog beindul (mint mikor a gyújtást ráadom), mentem tovább, kiléptem a programból, és attól fogva nem indul be. Visszaléptem a programba, hozott vmi hibát, amit törölni sem tudok, galériában a kép a hibáról. Segítsetek mit tegyek?

tbadzs Elküldve: 2012-08-30 14:28 bmw diagnosztika


Azért kapod ezt az üzenetet, mert az SGBD könyvtárban lévő fájlok verziószáma nem azonos. Ettől még korlátozás nélkül működik. Ez csak figyelmeztetés.[/quote]

Köszönöm a választ. Közben az INPA insatll-ban találtam egy SGBD frissítő (entwickler) részt, majd áttanulmányozom. Külföldi fórumon olvastam, hogy a motorhoz tartozó ECU mappában lévő *.prg kellene frissíteni, de ilyen file-okat még nem találtam a neten, lehet az updater lesz a nyerő. Az minden esetre megnyugtató, hogy ettől függetlenül is működik 100%-osan, most akkor megyek tovább a DIS-re és a SSS-re.

tbadzs Elküldve: 2012-08-29 17:52 bmw diagnosztika

Sziasztok, INPA-val kapcsolatban kérnék egy kis segítséget. A motor típus kiválasztása után a következő ablakot dobja fel (Ediabas 6.4.3. verzióból lett telepítve INPA 4.4.7.):
Checking versions
Malfunction possible!
SGBD version: 1.040 (in INPA)
SGBD version: 2.000
INPA version: 1.040
Gyakorlatilag a program tovább fut, kapcsolat is van, elvileg működik, csak gondolom vmi korlátozott üzemmódban. Találkozott már valaki hasonló problémával? Mi lehet a megoldás?

tbadzs Elküldve: 2012-08-20 10:52 újonc kérdései :)

kempelen írta:
tbadzs írta: Sziasztok! A korábbi autóimnál az autó bezárása esetén villantak az indexek (pl. egyet), és nyitáskor (pl. hármat). A BMW nem csinálja, és számomra nem elég megnyugtató, hogy csak a központi zár hangjából tudom, hogy be van zárva az autó. Kérdésem lenne, hogy be lehet-e ezt állítani valahol?


Car / Key memoryban be lehet állítani.

Kérj meg valakit aki a közeledben lakik és diaggal pikk pakk megcsinálja.



Tegnap telepítettem DIS-t és SSS-t, még ismerkedem velük, ha egy kicsit pontosabban leírnád, akkor megküzdenék a beállítással, viszont előbb-utóbb keresnem kell itt Zalában valakit, aki kiokít ezekből, mert a fenti progik túlnőnek egy sima obd-scan-en.

tbadzs Elküldve: 2012-08-20 10:34 újonc kérdései :)

Sziasztok! A korábbi autóimnál az autó bezárása esetén villantak az indexek (pl. egyet), és nyitáskor (pl. hármat). A BMW nem csinálja, és számomra nem elég megnyugtató, hogy csak a központi zár hangjából tudom, hogy be van zárva az autó. Kérdésem lenne, hogy be lehet-e ezt állítani valahol?

tbadzs Elküldve: 2012-08-20 10:06 Féktárcsa és fékbetét

jrtom írta: Mindenképpen megkénenézni a belsőfelét is.



Megnéztük a belső fékpofákat is, gyakorlatilag újnak néz ki mind. Kezdő BMW-seknek írom (mint amilyen én is vagyok), hogy a kopásjelző bal oldalt elől, és jobb oldalt hátul található (csak hogy ne vegyétek le mind a négy kereket, mint ahogy mi tettük). A lényeg a lényeg, hogy a bal első kopásjelző nem nézett ki túl jól (mindkét oldalából hiányzott egy kis darab), ennek cseréjével megszűnt a műszerfalon a visszajelzés.

tbadzs Elküldve: 2012-08-05 12:07 Féktárcsa és fékbetét

Sziasztok! Segítséget kérnék. Pár napja világít a fékbetét visszajelző lámpa. Kerekek leszedése nélkül szemrevételezésre kerültek a (külső) betétek. Azt mutatják, hogy még félig sem koptak el. Az lehetséges, hogy korábban mikor cserélték a betéteket a kopásjelzőt nem cserélték ki? vagy ez a visszajelző a kézifék pofákat is mutatja, mert az nagyon gyatra? vagy egyenletlenül koptak és a belsők elfogytak? Vélemény, tapasztalat?

tbadzs Elküldve: 2012-07-01 11:12 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Áthidalva még átlehet... Egy kijelző teszt a boardmenüből előhívva megadná a választ...[/quote]

Szia!
Megcsináltuk a műszerfal tesztet, működik a check engine lámpa. Kifejtenéd, hogy mit jelent ez az áthidalás (mert erről még nem hallottam), hol és hogyan lehet megszüntetni? Köszi

tbadzs Elküldve: 2012-06-30 21:43 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!
Tudom kicsit fura probléma, inkább azzal szokott lenni a gond, mikor világít. A lényeg, hogy az EGR-ről le volt húzva a vákuumcső, a check engine lámpa gyújtás ráadásánál sem világított, gondoltam ki van takarva, hogy ne jelezze az EGR hibát (az autót így vásároltuk meg). No, az EGR ki lett pucolva, vákuummal ki lett próbálva, szépen működik. Ezen felbuzdulva szétszedtük a műszarfalat, hogy kivegyük a "kitakarást", és itt jön az érdekesség nem volt benne semmi, a led ott van szépen, mint a többi, ránézésre nincsen baja. A biztosítékokat ellenőriztük minden rendben van velük. A lényeg az, hogy a check engine sosem világít, mi lehet a probléma? Egyébként az egész beavatkozás előtt rádugtuk gépre és hozta az EGR hibát (P0401), szóval a lámpának (gondolom) világítania kellett volna, ezért feltételeztük a led eltakarását!
« előző12345következő »