Ez egy archivált weboldal! bővebben
toki24 fórum hozzászólásai

toki24 Elküldve: 2014-06-16 12:17 Vezérműlánc

zuziq írta:
szotakdavid írta:
Pitykoo írta: Hali!
Csak érdeklődöm, hogy az enyémbe mire számítsak vezérlésileg?! 2.2i M54!
Meddig megy el vele mennyire stabil?!
Amm... vagy ha cserélni kellene amit remélem sokáig nem kell mennyire számíthatok?!
Köszi?!


Nem lesz ideje a láncnak tönkre menni előbb fogod szétszedetni az olajzabálás miatt.


Haza tud valamit a laza lanc vagni?




Én azt olvasgattam,ha laza nagyin illetve a feszitő se fesziti már rendesen az is átugorhat mint a szíj és a vezérlésnek gatya! De én ezt csak olvasgattam a neten szóval vagy igaz vagy nem!

toki24 Elküldve: 2014-06-16 11:10 Heeelp...!

YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Problémám a következő!

Hogy lehetne azt kiiktatni,hogy mnikor a gyujtát ráadom akkor automatán ne induljon el a klímám? vagyis értetik biztos mire gondolok.. unom hogy beinditom aztán kapcsolni kell kifelé mert éppen nem kell meg amugyis.. Válaszotokat előre is köszönöm!


kettő lehetőség van.
vagy mielőtt leállítod az autód, kikapcsolod. persze ez csak akkor jó, ha a diaggal úgy lett beállítva, hogy mindig az utoljára hazsnált beállítással induljon.
vagy beállítod, beállíttatod diaggal, hogy leállíás előtti állapottól függetlenül ne induljon be.


Hiába kikapcsolom leállítás előtt, mikor újra beinditoma kocsit elindul automatán és kezd bosszantani


lehet van olyan lehetőség is, akkor hogy induljon. a máésik, hogy sose, és a harmadik, hogy az utolsó állapot szerint. ha jól emlékszem ez CKM-es (Car Key Memory) beállítás, tehát kulcshoz állítható. még nem állítottam ilyet így pontosabbat nem tudok.


Köszönöm legalább ennyivel előrébb vagyok ! rájövök hogy kell kikapcsolni mert bosszant már néha eléggé


de csak diaggal lehet, ha ahhoz a kulcshoz az van beállítva, hogy mindig kapcsoljon be. ha van pótkulcs, akkor ki kell próbálni azzal.



Az meg lemerült mert sokáig nem használtam és már kise nyitja a kocsit csak a kulcsal Ha pl megyek pestre és atz használom visszatölti magát vagy ujra kellesz tanitani?


az majd kiderül. ha rombusz kulcsod van, akkor valószínű visszatölti magát. hogy kell-e tanítani? valószínű. de egyéb CKM beállítások megmaradnak.


Tököm kivan tanitás isten nyuila egy kulcsnak igen rombusz alaku a kulcsocska

toki24 Elküldve: 2014-06-15 22:11 Heeelp...!

YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Problémám a következő!

Hogy lehetne azt kiiktatni,hogy mnikor a gyujtát ráadom akkor automatán ne induljon el a klímám? vagyis értetik biztos mire gondolok.. unom hogy beinditom aztán kapcsolni kell kifelé mert éppen nem kell meg amugyis.. Válaszotokat előre is köszönöm!


kettő lehetőség van.
vagy mielőtt leállítod az autód, kikapcsolod. persze ez csak akkor jó, ha a diaggal úgy lett beállítva, hogy mindig az utoljára hazsnált beállítással induljon.
vagy beállítod, beállíttatod diaggal, hogy leállíás előtti állapottól függetlenül ne induljon be.


Hiába kikapcsolom leállítás előtt, mikor újra beinditoma kocsit elindul automatán és kezd bosszantani


lehet van olyan lehetőség is, akkor hogy induljon. a máésik, hogy sose, és a harmadik, hogy az utolsó állapot szerint. ha jól emlékszem ez CKM-es (Car Key Memory) beállítás, tehát kulcshoz állítható. még nem állítottam ilyet így pontosabbat nem tudok.


Köszönöm legalább ennyivel előrébb vagyok ! rájövök hogy kell kikapcsolni mert bosszant már néha eléggé


de csak diaggal lehet, ha ahhoz a kulcshoz az van beállítva, hogy mindig kapcsoljon be. ha van pótkulcs, akkor ki kell próbálni azzal.



Az meg lemerült mert sokáig nem használtam és már kise nyitja a kocsit csak a kulcsal Ha pl megyek pestre és atz használom visszatölti magát vagy ujra kellesz tanitani?

toki24 Elküldve: 2014-06-15 22:05 Heeelp...!

YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Problémám a következő!

Hogy lehetne azt kiiktatni,hogy mnikor a gyujtát ráadom akkor automatán ne induljon el a klímám? vagyis értetik biztos mire gondolok.. unom hogy beinditom aztán kapcsolni kell kifelé mert éppen nem kell meg amugyis.. Válaszotokat előre is köszönöm!


kettő lehetőség van.
vagy mielőtt leállítod az autód, kikapcsolod. persze ez csak akkor jó, ha a diaggal úgy lett beállítva, hogy mindig az utoljára hazsnált beállítással induljon.
vagy beállítod, beállíttatod diaggal, hogy leállíás előtti állapottól függetlenül ne induljon be.


Hiába kikapcsolom leállítás előtt, mikor újra beinditoma kocsit elindul automatán és kezd bosszantani


lehet van olyan lehetőség is, akkor hogy induljon. a máésik, hogy sose, és a harmadik, hogy az utolsó állapot szerint. ha jól emlékszem ez CKM-es (Car Key Memory) beállítás, tehát kulcshoz állítható. még nem állítottam ilyet így pontosabbat nem tudok.


Köszönöm legalább ennyivel előrébb vagyok ! rájövök hogy kell kikapcsolni mert bosszant már néha eléggé

toki24 Elküldve: 2014-06-15 21:57 Heeelp...!

YELLOW írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Problémám a következő!

Hogy lehetne azt kiiktatni,hogy mnikor a gyujtát ráadom akkor automatán ne induljon el a klímám? vagyis értetik biztos mire gondolok.. unom hogy beinditom aztán kapcsolni kell kifelé mert éppen nem kell meg amugyis.. Válaszotokat előre is köszönöm!


kettő lehetőség van.
vagy mielőtt leállítod az autód, kikapcsolod. persze ez csak akkor jó, ha a diaggal úgy lett beállítva, hogy mindig az utoljára hazsnált beállítással induljon.
vagy beállítod, beállíttatod diaggal, hogy leállíás előtti állapottól függetlenül ne induljon be.


Hiába kikapcsolom leállítás előtt, mikor újra beinditoma kocsit elindul automatán és kezd bosszantani

toki24 Elküldve: 2014-06-15 21:40 Heeelp...!

Sziasztok!

Problémám a következő!

Hogy lehetne azt kiiktatni,hogy mnikor a gyujtát ráadom akkor automatán ne induljon el a klímám? vagyis értetik biztos mire gondolok.. unom hogy beinditom aztán kapcsolni kell kifelé mert éppen nem kell meg amugyis.. Válaszotokat előre is köszönöm!

toki24 Elküldve: 2014-06-10 20:20 Klíma automatika hiba

Hali ha már klíma probléma akkor találkozott e már valaki ilyennel

Valamikor leállitom vagy valami akocsit ugye klimaaz még hagyjám hogy néha látszik egy kis köpet légnemű anyag amit kilök a klima a szellözőn de érzem rendesen a szagát. Erre ötlet? kevés lenne benne a gáz? köszönöm!

toki24 Elküldve: 2014-06-10 19:16 Mi lehet a baj?

gyufa írta: Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni?
Olyan problémám lenne, hogy van egy E46 320i Touringom és amikor a motor eléri az üzemi hőfokot, akkor egy furcsa zúgó zaj hallatszik ki belőle, valahonnan a szívóoldal környékéről.
Esetleg valaki megtudná mondani, hogy mi lehet a zúgás okozója.
Leállítás után is hallani még egy kis ideig ezt a búgó,zúgó hangot.
Előre is köszönöm a segítséget.


Szia!

Nem lehet hogy a ventid szarakodik?

toki24 Elküldve: 2014-06-10 19:03 Motorolaj

Na már az olajcsere óta eltelt 634 km és iszonyatosan jobb!! hangja van a gépnek sokkkal csendesebb halkabb simább járása van, mint a bmw olajtól szerintem sőt sokan is megemlítették hogy szebb hangja lett. Ha bevállik maradok ennél.

toki24 Elküldve: 2014-06-09 19:51 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

jgbobo írta:
toki24 írta: sziasztok!

http://www.ebay.com/itm/BMW-E4...540a84f119

ez vajon 32ezer ftért mit tudhat?! állitolag ezt mág árulják TA-nak is magyarba.


Hali!

Én is gondolkodtam hasonlon, de nem lesz jó vége. Lbeszéltek rola, mert baromi kényelmetlen és üt mint állat. Am most 43e Ft nal tart. Mert a posta az 13 rugó.


Igen közbe már rájöttem Atz hiszem maradok az FKnál. kintröl rendelve 3-4 nap alatt itthon postával 49e. ft

toki24 Elküldve: 2014-06-09 15:51 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

sziasztok!

http://www.ebay.com/itm/BMW-E4...540a84f119

ez vajon 32ezer ftért mit tudhat?! állitolag ezt mág árulják TA-nak is magyarba.

toki24 Elküldve: 2014-06-07 15:40 Motorolaj

MattM325 írta:
toki24 írta: No meg volt az olaj csere!
Mobil Super 3000 XE 5W-30 -at kapott a gépes.. Szerintem jobb a hangja kicsit mint a bmw longlife-tól igaz drágább is volt azért bár a szerelőm mondta,hogy ő inkább már a 5-40et vagy 10-40et rakta volna bele,de mivel erősködtem igy kapott 5-30at.
A gázolajszűrőt ugye minden olajcserénél illik cserélni, csak mert én kicseréltettem azt is mint mindent,de olvastam olyat,hogy elég 40ezrenként(ezt szerintem senkise teszi meg)

Köszönöm az építőjellegű hozzászolásokat srácok!


Rohadt szerelők, komolyan mondom mindnek be kéne vonni a vállalkozását aki turbos autóba 10w40-est ajánlgat. Nem hiszem el, hogy még itt tartunk.
Más: Leengedtem az olajamat üzemmeleg motornál, kb. 3 órát csöpögött. Csavar vissza, olajszűrő ház, vanos+szelepfedél tömítés csere, 2 estémbe telt, így 3. nap öntöttem bele olajat (0w30), de előtte még kitekertem az olajleengedő csavart, kb 5-6dl olajat engedtem még le! Tehát hiába a meleg motor, hiába vártam 3 órát, mégis vagy fél liter olaj bennmaradt. Mostantól én 2 napig fogok olajat engedni


Azt modnta,hogy mivel sok km van ezért az egyik ok, a másik pedig,hogy átugorhat a vezérlésem(lánc) valami feszitő miatt... nemtudom mi köze van hozzá lényegtelen, amugy rendes korrekt normális szerelő mindig ott vagyok mikor csinálja és sose basz\baszott még át.Most szerencsére nem hallgattam rá Mondtam neki legközelebb 0-30at rakunk bele nyáron azt mondja te hülye vagy

toki24 Elküldve: 2014-06-07 10:48 Ennyit a szervízekrõl!!!

YELLOW írta:
Szemy írta:
hil írta: Budapest Motors:
Unokatesóm lányáék most vettek közeli rokontól e61 D-t a legnagyobb motorral. Az autó újonnan,itthon vásárolt volt, 120K km körül. Mindig fenti szervibe vitték, vakon bíztak bennük (az előző tulaj) Utolsó szervize 1 hónapja volt, azóta mentek vele úgy 2000Km-t.
A számlát nézegetve, az alkatrészek sorban volt rajta a sok nyilvánvaló hülyeségen felül olajteknő 19260 (nem tévedés 20000 Ft, nem tévedtem le egy nullát), aztán 2db 4literes műanyag kanna (ez az olajos kanna volt 960Ft)
Az olaj nem volt cserélve, mert tiszta szutyok volt, 2K alatt nem tud olyan mocskos lenni és a motorból összesen 4 liter jött le. Nem, hogy nem cserélték, de még csak szintre sem töltötték fel, csak kifizetették az ügyféllel. A számla végösszege 380 000Ft-ról szólt.
Megbízható szerviz, korrekt munkával és árazással ......
Ajánlom Mindenkinek, én feljelenteném őket, mert ez a nyilvánvaló és gusztustalan átverés.
hil


Szia hil!

Sajnos nekem pont olyan tapasztalatom van az olajcserevel dizelmotorban, ami jelen esetben a markaszervizet tudja alatamasztani, igaz csak a minösegi kifogasban, nem a mennyisegiben.

Mult heten csütörtökön csereltem en magamnak az olajat, igy atveresröl szo nem lehet. 8,5 liter Castrol Edge Titan FST 0W-30 olaj került a motoromba, amely 3-4 perc jaratas utan (tehat meg 1 m-t sem ment az auto) mar fekete!!! volt. Vilagos: sok lerakodas (korom meg miegymas) van sajnos a rendszerben, pedig eddig csak 118.000 km tett meg az auto.

Szandekosan nem hasznaltam motormosot, csak alapposan leengedtem a regi olajat es igy akartam megnezni milyen is lesz a friss olaj nehany km utan. Viszont az engem is elegge meglepett, hogy mar sima alapjaraton is pillanatok alatt tiszta fekete olajat tud varatzsolni ez a csodalatos dizelmotor.

Ettöl függetlenül a markaszervizek eleg nagy mokamesterek, siman megtörtenhet, hogy kiszamlaznak valamit es nincs megcsinalva. Sajnos ilyen meg Nemetorszagban is elö tud fordulni...

Szemy


azért mert az előző olaj xar volt, ez meg ennyi idő alatt szépen feloldotta a cuccot, amit az előző nem volt képes. ha tiszta egy blokk és szűrű is le van cserélve, ennyi idő alatt egy dízelnek sem szabadna beszinezni az olajat.


ÉN anno ugy csináltam ,hogy olajcsere ..olaj le, bele egy olcsó olaj mentem vele 80-100km-t majd az is le és akkor ment bele a fasza olaj a jű szűrőkkel BMWnél sajna igy most nem tettem meg de legközelebb megfogom.

toki24 Elküldve: 2014-06-07 10:29 Motorolaj

Johogy kicseréltettem amugy 5-30ra a 10-40 helyett még Miki-t is felhívtam,azért biztos ami biztos Ő is a 5-30at ajánlotta!

Nekem ha ez bevállik akkor maradok ennél

toki24 Elküldve: 2014-06-06 09:55 Motorolaj

No meg volt az olaj csere!
Mobil Super 3000 XE 5W-30 -at kapott a gépes.. Szerintem jobb a hangja kicsit mint a bmw longlife-tól igaz drágább is volt azért bár a szerelőm mondta,hogy ő inkább már a 5-40et vagy 10-40et rakta volna bele,de mivel erősködtem igy kapott 5-30at.
A gázolajszűrőt ugye minden olajcserénél illik cserélni, csak mert én kicseréltettem azt is mint mindent,de olvastam olyat,hogy elég 40ezrenként(ezt szerintem senkise teszi meg)

Köszönöm az építőjellegű hozzászolásokat srácok!