Ez egy archivált weboldal! bővebben
vivaladiesel fórum hozzászólásai

vivaladiesel Elküldve: 2012-03-27 12:07 Egyenetlen alapjárat

Robesz írta: Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy meleg motornál leáll az autóm, lekérdezés után a következő hibakódot adta ki:
P0012 A' (szívó) vezérműtengely helyzet - vezérlésidőzítés túl késői (1.hengersor)
Volt már valakinek ilyen, vagy van e ötletetek mi lehet a probléma?


Állj! Azt írták az "okosok", hogy a benzinesek sose romlanak el?!

vivaladiesel Elküldve: 2012-03-27 12:04 Chip tuning

"aztán jön a végfelhasználó aki leszarja, hogy jobban kormol... "

Amelyik autó kormol az nem a chip miatt van hanem mondjuk lyukas a turbócső vagy összességében elégtelen az égés.

vivaladiesel Elküldve: 2012-03-27 11:58 meg akar halni a bmw :|

Odin írta: Na megoldódott a probléma.
Az volt a gond,(vagyis ezt vettem ki) hogy az adagoló túl sok anyagot adott a porlasztóknak és nem bírták elégetni. 25.000 pénz.
Megkönnyebbülés


Akkor adjál a pofájának, hadd dolgozzanak azok a porlasztók!!!
Amúgy is ki kell néha kormolni a dízeleket. 1 hónapja voltam síelni Ausztriában (gerlitzen síközpont) ...140 alatt nem nagyon járt a mutató!

vivaladiesel Elküldve: 2012-03-12 14:17 Az E46 Üzembentartási költsége.

m_attila írta:
276.000- 436.000ig (2007-2012) 90.000-250.000- óra szerint
30 ezrenként olajcsere (összes szűrővel, karter, gázolaj is)
első hátsó féktárcsa és betétek
Termosztát sima + Egr
424.000km (238.000- óra szerint) kuplungszett + lendkerék

Most.. 436.000km (250.000- óra szerint)
Izzításvezérlő + 4 gyertya (de a gyertyák jók) csak ha már szétszedtük..

Hát ennyi.

Érdekesség képen , turbó, porlasztó nem volt cserélve






Na, ennyit a "pénztemető," dízelekről...



vivaladiesel Elküldve: 2012-02-09 09:31 Műszerfal kijelzés

Bero írta: Szerintem se,gondolom az ilyen hogyan bánik a kocsijával... De inkább nem folytatom


Ne aggódj, Zsebrakéta! Jól bánok az autóval.

Amúgy ezen a fórumon csak akkor írhatja le az ember a véleményét ha az mindenkinek megfelel? Pff

vivaladiesel Elküldve: 2012-02-08 20:44 Műszerfal kijelzés

ute107 írta:

Tekergessétek csak. Most már jan. 1-től az adásvételi szerződéseken is km óra állásnak kell lenni. Műszakikor fényképezik az órát, eredetvizsgán is.... Tudomásom szerint jogszabályi háttere is készül, hogy ez valójában csalás.
Hülyeség, hogy nem veszik meg. Megveszik, max. jobb a tudat. Az enyémben 300e km van és nem szégyenkezem...



Szégyenkezned nem kell. Mindben van ennyi minimum! De ne legyetek már ilyen álszentek!!

Ezt a szabályozást amúgy gyerekjáték kijátszani... Ha műszaki vizsga, eredetvizsga (eladás) következik akkor előtte rendesen meg kell tekerni és utána fotózhatják ha akarják. (Ha az új törvény óta valami majom elvitte 345 000km-el műszakizni az más helyzet...)
Ugyanennyire egyszerű a szervizkönyvet is hamisítani!

Magyarországon használt autót 300-330.000km-el az órában szinte lehetetlen eladni.(ezt sokan nem szeretik beismerni de így van.)

Úgyhogy addig tekerjétek vissza amíg lehet.





vivaladiesel Elküldve: 2012-02-08 14:27 Autóvásárlás

BalaBMW írta: Valaki alvázszám alapján le tudja nekem kérdezni az autó múltját?


Ez engem is érdekelne!

vivaladiesel Elküldve: 2012-02-08 14:27 Társalgó

Bero írta: Most értem haza. Martfűről egészen Szandáig követett egy rendőrautó. Végig a seggembe jöttek,de sebesség határt nem léptem túl. Szandán meguntam,hogy a seggembe van és befékeztem a lakott területes tábla előtt elég izmosan Egyből villogó,félre állás. Azt mondja közúti ellenőrzés. Papírok stb minden rendben,nyissam ki a csomagtartót. ok,semmi,mondom motorháztetőt ne nyissam fel? Erre vicceskedünk vicceskedünk.. Pedig ártatlanul kérdeztem Erre,kötelező felszereltség. Na mellény mutat,elakadásjelző. Azt mondja e.ü doboz? Mondom magamba faszom,rég lejárt... Észre is vette,ez helyszíni bírság lesz 20 rugó. Mondom aha,nincs nálam lóvé még 1 Forint sem.. Aztán morogtak valamit,elém jött a főfasz,tudja mennyivel lehet menni l.területen kívül? Mondom 90. Erre ő: Mi 130-al mentünk maga mögött. Mondom érdekes akkor,hogy nem előzött meg? Kicsit durcázott,aztán mondta,hogy jól van most elengedjük,elnézzük az e.ü dobozt,de legközelebb elkapjuk... Mondom okok. Szóval ennyi volt a történetem. Pedig a fólia elől még mindig full sötét 05-ös és nem nézték. Én valahogy mindig megúszom Tehát végül is pozitívan csalódtam most a rend őreiben


Utálom a rendőröket!




vivaladiesel Elküldve: 2012-02-08 14:21 Műszerfal kijelzés

csabi3388 írta: Sziasztok!
Remélem jó helyre írok. Eléggé furcsa kérdésem lenne remélem tud rá valaki válaszolni.
Km órát szeretnék tekerni....de nem visszafelé hanem előre. Tud valaki erre vmilyen megoldást?
Előre is köszi!



Szia! Én minden autómat visszatekertem eladás előtt. (másképp nem veszi meg a paraszt) Van egy bejáratott emberem. Egyébként nincs jelentősége, hogy előre vagy visszafelé akarod pörgetni. Megoldható. Írj nyugodtan privátot és megbeszéljük a részleteket!

vivaladiesel Elküldve: 2012-02-07 21:21 Az E46 Üzembentartási költsége.

A hozzászólások fele OFFTOPIC...
Legalább ez a hasznos topic ne legyen szétcseszve!





vivaladiesel Elküldve: 2012-02-07 15:26 Az E46 Üzembentartási költsége.

Az autót 2012 január elején vásároltam. (eredetvizsga+ átírás: rablás fényes nappal...)

2011 12 17.
Olaj (Mobil New Life Ow40 5l) össz: 16 105Ft Bruttó
Olajszűrő (Mann Filter) + "nagy" Termosztát (Behr T) össz: 17 500ft Bruttó
2011 12 18.
Üzemanyagszűrő (Mann Filter) + Levegőszűrő (Knecht) + Pollenszűrő (Mann Filter) + Kartergáz szűrő + "kicsi" EGR termosztát össz: 46 905fFt

Az üzemanyagszűrőt és az olajcserét otthon magamnak csináltam.
A többi alkatrész beszereléséért 5500 ft-ot fizettem Békéscsabán az M44 autócentrumban.
A tavasszal az automata váltóban fogok olajcserét végezni (45-50 000ft lesz kb)

Ha a továbbiakat hozzá fogom írni ehhez.

vivaladiesel Elküldve: 2012-02-07 15:09 Az E46 Üzembentartási költsége.

Lássuk mennyibe kerül üzembiztos állapotban tartani egy Bmw-t.

Amit le kellene írni:
1: cserélt alkatrészek megnevezése.
2: összeg
3: Dátum /km óra állás



Hajrá!

vivaladiesel Elküldve: 2012-02-07 13:32 au. váltó olaj

Köszönöm a részletes választ! Azért gondoltam az esso-ra, mivel jelenleg Mobil motorolaj van az autóban gyönyörűen muzsikál tőle a motor. (mindkettő az Exxon társaság tagja).

Valószínűleg fuchs vagy valvoline lesz benne!

vivaladiesel Elküldve: 2012-02-07 12:25 au. váltó olaj

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni aut.váltó-olajcserével kapcsolatban.

Az autó:
évjárat: 2000/7 , 320D aut. 136Le
Vin kód: JR 68637
Milyen váltóolaj kell a váltóba? (lehetőleg Esso-t raknék bele)
Feltöltési mennyisége 3 Liter?

A reolem a váltóolaj szűrőszettnek a következő cikkszámot hozza:
24 11 7 557 071

Köszönöm szépen!

vivaladiesel Elküldve: 2012-02-07 09:29 Autóvásárlás

jons írta:
Coyote írta: 180000 km után meglepően jó állapotú a motor, Jons is megerősítheti.


Igen ez úgy van, hogy akinek jó állapotú a dízeles autója, az úgyis azt mondja, hogy azt vegyél. Akinek jó állapotú a benzinese, az meg azt. Javaslatok parttalan folyama.
Bár nem elhanyagolható tényező egy turbó/adagoló vagy nagynyomású szétesése esetén a megtakarítás semmivé foszlik a benzines némi többletfogyasztásához képest.


Nekem volt már dolgom pdtdi-vel, Cdi-vel és most a 320D-vel. Turbóhoz, adagolóhoz, Ac pumpához egyszer se nyúltam, nem volt gondom velük. Aki odafigyel vásárláskor, normálisan cseréli az olajat, visszahűti a turbót és nem a szomszéd kamionos cégtől lopott Mol-os takony gázolaját tankolja annak nem lesz SEMMI baja a dízel autójával. Élvezheti az alacsony fogyasztást és a nyomatékgörbét gond nélkül (a benzines tulajoknak: A forgatónyomaték egy adott erőhatás adott középpontra való forgatóképességét megadó fizikai mennyiség. Jele M. ).
Persze aki a legolcsóbb, cigányok által széthajtott (és/vagy összetört) szervizben soha nem járt hulladékot veszi meg egy neppertől az ne csodálkozzon ha kormol a motor, visít a turbó, dadog az alapjárat, fuldoklik az AC...!
Persze utána jobban esik szidni dízelt mintsem beismerni, hogy nem körültekintően vettem autót.

Érdemes lenne ezen kicsit elgondolkodni...