státusz zsuri72

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2015. július 21. kedd, 19:51


SP_323i írta:
zsuri72 írta: Helló srácok!
E46-os 320d-m van, és az a gondom vele, hogy 2000-es fordulat alatt teljesen erőtlen, hiába nyomom a gázt, alig történik valami. Ha például 1500-1700 körül felváltok és a gázra nyomok, az autó szinte megtorpan, olyan mintha még lassulna is. Aztán 2000 ford. körül megindul mint az állat. Én légtömegmérőre gyanakszom, de nem igazán értek hozzá. Szerintetek ezt mi okozhatja? Talán közületek is járt már így valaki. Köszi a válaszokat.
Üdv. Zsolt


Esélyes, mert pont 2000 alatt lenne fontos, hogy jól mérjen.
Húzd le a csatiját én próbáld ki úgy. Hogyha megy rendesen, akkor erős a gyanú, hogy az a probléma


Köszi, megpróbálom. Ezek szerint, ha lehúzom a csatlakozóját, akkor jól kéne menjen? Akkor miért van rajta a mérő?

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. július 21. kedd, 09:29


zsuri72 írta: Helló srácok!
E46-os 320d-m van, és az a gondom vele, hogy 2000-es fordulat alatt teljesen erőtlen, hiába nyomom a gázt, alig történik valami. Ha például 1500-1700 körül felváltok és a gázra nyomok, az autó szinte megtorpan, olyan mintha még lassulna is. Aztán 2000 ford. körül megindul mint az állat. Én légtömegmérőre gyanakszom, de nem igazán értek hozzá. Szerintetek ezt mi okozhatja? Talán közületek is járt már így valaki. Köszi a válaszokat.
Üdv. Zsolt


Esélyes, mert pont 2000 alatt lenne fontos, hogy jól mérjen.
Húzd le a csatiját én próbáld ki úgy. Hogyha megy rendesen, akkor erős a gyanú, hogy az a probléma

státusz zsuri72

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2015. július 20. hétfő, 21:09


Helló srácok!
E46-os 320d-m van, és az a gondom vele, hogy 2000-es fordulat alatt teljesen erőtlen, hiába nyomom a gázt, alig történik valami. Ha például 1500-1700 körül felváltok és a gázra nyomok, az autó szinte megtorpan, olyan mintha még lassulna is. Aztán 2000 ford. körül megindul mint az állat. Én légtömegmérőre gyanakszom, de nem igazán értek hozzá. Szerintetek ezt mi okozhatja? Talán közületek is járt már így valaki. Köszi a válaszokat.
Üdv. Zsolt

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. július 13. hétfő, 18:33


papamaci199 írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
l0rkaY írta: Sziasztok!

Mivel nem tudok létrehozni új témát, ezért ide posztolok.

Csattog a lánc, nagy valószínűséggel a láncfeszítő patron a ludas. Elkezdtük szétbontani, viszont csak az egyik porlasztó jött ki, a többi meg sem mozdul.. Állt több, mint 24 órát wd40-ben, felmelegítettük, rángattuk, de semmi. A kompresszió sem lőtte ki őket.
Létezik ehhez valami célszerszám vagy tudtok valami hasznos tanáccsal szolgálni? Persze azért a beletörést mellőzzük

1999 320D 204D1

Köszi


igen, célszerszám kell hozzá. kár kókányolni, mert több kárt csináltok...
el kell vini egy olyan szerelőhöz akinek van megfelelő eszköze, és nem Mekk Elek-hez


Általában amint én is tapasztaltam beszoktak keményen rágódni tüzkarika miatt gondolom én.
Nekem beleis tört pl 1 anno.

Olyan műhelybe kell venni,ahol van normális pneumatikus kiszedő!


Szervusz!
Nekem is cserélni kellet porlasztót ami nem akart kijönni, én csináltam hozzá egy célszerszámot ami igazából egy negatív kalapács, szépen kijött vele.


Biztos hogy a lánc csattog és nem a porlasztó???

Van hogy célszerszámmal se jön ki,ilyenkor van a szopás!! szelepfedelet szét kell törni!!!

papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2015. július 13. hétfő, 12:09


toki24 írta:
YELLOW írta:
l0rkaY írta: Sziasztok!

Mivel nem tudok létrehozni új témát, ezért ide posztolok.

Csattog a lánc, nagy valószínűséggel a láncfeszítő patron a ludas. Elkezdtük szétbontani, viszont csak az egyik porlasztó jött ki, a többi meg sem mozdul.. Állt több, mint 24 órát wd40-ben, felmelegítettük, rángattuk, de semmi. A kompresszió sem lőtte ki őket.
Létezik ehhez valami célszerszám vagy tudtok valami hasznos tanáccsal szolgálni? Persze azért a beletörést mellőzzük

1999 320D 204D1

Köszi


igen, célszerszám kell hozzá. kár kókányolni, mert több kárt csináltok...
el kell vini egy olyan szerelőhöz akinek van megfelelő eszköze, és nem Mekk Elek-hez


Általában amint én is tapasztaltam beszoktak keményen rágódni tüzkarika miatt gondolom én.
Nekem beleis tört pl 1 anno.

Olyan műhelybe kell venni,ahol van normális pneumatikus kiszedő!


Szervusz!
Nekem is cserélni kellet porlasztót ami nem akart kijönni, én csináltam hozzá egy célszerszámot ami igazából egy negatív kalapács, szépen kijött vele.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. július 03. péntek, 18:44


batigol09 írta: Sziasztok!

2007. 04. havi az autóm, 163 lovas. Még ugye nem facelift, nem a 177 lovas. Azt szeretném kérdezni, hogy ez a motor még szívósor problémás? (azaz megegyezik az e46 150 lovas mocijával, csak emeltek a lóerőn ) köszi


Igen az!

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. július 03. péntek, 16:55


batigol09 írta: Sziasztok!

2007. 04. havi az autóm, 163 lovas. Még ugye nem facelift, nem a 177 lovas. Azt szeretném kérdezni, hogy ez a motor még szívósor problémás? (azaz megegyezik az e46 150 lovas mocijával, csak emeltek a lóerőn ) köszi


Ahogy itt a kepeket nezem,szerintem ugyan az.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. július 03. péntek, 16:57


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2015. július 03. péntek, 16:14


Sziasztok!

2007. 04. havi az autóm, 163 lovas. Még ugye nem facelift, nem a 177 lovas. Azt szeretném kérdezni, hogy ez a motor még szívósor problémás? (azaz megegyezik az e46 150 lovas mocijával, csak emeltek a lóerőn ) köszi

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. július 02. csütörtök, 03:07


Csabika136 írta:
Tano írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Újabb kérdésem lenne hozzátok!
Az E46 320d touring 136 lovas dízel motorjából is olyan nehéz és körülményes kiszerelni a porlasztókat mint ahogy a youtube videókon is látszik? Vagy azok a videók csak a 150 lovas változatra érvényesek?
Van porlasztó beszabályozó készülékem és egyszer ha megszáll az ihlet, lehet hogy ránéznék a porlasztókra majd. múltkor mikor a feleségem távolodott tőlem a kocsival és gázt adott, mintha párat be-be csilingelt volna. Esetleg után csöpöghet, vagy nem olyan a porlasztási kép. Minden esetre egy ellenőrzés féle nem hiszem hogy ártana neki 14 év után.

Köszönöm!


Ugyanarra lehet számítani, ez nem attól függ hogy CR-e a motor vagy a régebbi. 1x év után ugyanúgy beszorul.


Értem. Akkor ettől is félnem kell kiszedni? Az az igazság, hogy nekem ez nagyon új, mert a sima régi dieseleknél még nem találkoztam ilyennel. Nincs is semmi biztos módszer arra, hogy sérülésmentesen kiszedje az ember?


Van amikor ki lehet simàn szedni és van h a szelepfedelet össze kell tördelni,hengerfejet le kell szedni. Sajnos ez ilyen. Érdemes célszerszàmmal neki esni.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. július 01. szerda, 20:09


Most,hogy 13 honap elteltevel leellenöriztem a hütöviz szintemet bele kellett töltenem kb 0.5 litert. Ez gondolom nem normälis. Vagy de? (az ellenörzesi intervallumom az tuti nem normälis) Ez mär a 147,45308310991956 loerös,es 167000 km van benne.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. július 01. szerda, 20:10

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. július 01. szerda, 18:51


Tano írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Újabb kérdésem lenne hozzátok!
Az E46 320d touring 136 lovas dízel motorjából is olyan nehéz és körülményes kiszerelni a porlasztókat mint ahogy a youtube videókon is látszik? Vagy azok a videók csak a 150 lovas változatra érvényesek?
Van porlasztó beszabályozó készülékem és egyszer ha megszáll az ihlet, lehet hogy ránéznék a porlasztókra majd. múltkor mikor a feleségem távolodott tőlem a kocsival és gázt adott, mintha párat be-be csilingelt volna. Esetleg után csöpöghet, vagy nem olyan a porlasztási kép. Minden esetre egy ellenőrzés féle nem hiszem hogy ártana neki 14 év után.

Köszönöm!


Ugyanarra lehet számítani, ez nem attól függ hogy CR-e a motor vagy a régebbi. 1x év után ugyanúgy beszorul.


Értem. Akkor ettől is félnem kell kiszedni? Az az igazság, hogy nekem ez nagyon új, mert a sima régi dieseleknél még nem találkoztam ilyennel. Nincs is semmi biztos módszer arra, hogy sérülésmentesen kiszedje az ember?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. július 01. szerda, 18:25


Csabika136 írta: Sziasztok!
Újabb kérdésem lenne hozzátok!
Az E46 320d touring 136 lovas dízel motorjából is olyan nehéz és körülményes kiszerelni a porlasztókat mint ahogy a youtube videókon is látszik? Vagy azok a videók csak a 150 lovas változatra érvényesek?
Van porlasztó beszabályozó készülékem és egyszer ha megszáll az ihlet, lehet hogy ránéznék a porlasztókra majd. múltkor mikor a feleségem távolodott tőlem a kocsival és gázt adott, mintha párat be-be csilingelt volna. Esetleg után csöpöghet, vagy nem olyan a porlasztási kép. Minden esetre egy ellenőrzés féle nem hiszem hogy ártana neki 14 év után.

Köszönöm!


Ugyanarra lehet számítani, ez nem attól függ hogy CR-e a motor vagy a régebbi. 1x év után ugyanúgy beszorul.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. július 01. szerda, 18:14


Sziasztok!
Újabb kérdésem lenne hozzátok!
Az E46 320d touring 136 lovas dízel motorjából is olyan nehéz és körülményes kiszerelni a porlasztókat mint ahogy a youtube videókon is látszik? Vagy azok a videók csak a 150 lovas változatra érvényesek?
Van porlasztó beszabályozó készülékem és egyszer ha megszáll az ihlet, lehet hogy ránéznék a porlasztókra majd. múltkor mikor a feleségem távolodott tőlem a kocsival és gázt adott, mintha párat be-be csilingelt volna. Esetleg után csöpöghet, vagy nem olyan a porlasztási kép. Minden esetre egy ellenőrzés féle nem hiszem hogy ártana neki 14 év után.

Köszönöm!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. június 30. kedd, 23:30


Csabika136 írta: Természetesen ezt csak bolondozásból írtam.
Akkor a képek szerint, a váltó hátsó alátámasztása előtt kell lennie a csőnek. Valahogy le kéne ellenőriznem hogy tiszta-e.


Fújjál bele...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. június 30. kedd, 19:15


Tano írta:
Csabika136 írta: Dehát akkor hová folyik? A váltóra?


Azért ennyire a BMW-nél sem hülyék. Meg van oldva az elvezetés.
Keress és Láss!


Természetesen ezt csak bolondozásból írtam.
Akkor a képek szerint, a váltó hátsó alátámasztása előtt kell lennie a csőnek. Valahogy le kéne ellenőriznem hogy tiszta-e.