bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 28. kedd, 15:59


ember84 írta:


Az 100% biztos,hogy e46 320d-nél,2002 évj.,ha csak ki van véve,és visszarakva ugyanoida a porlasztó,nem kell illeszteni a motorvezérlőhöz?


10.000.000%



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2010. szeptember 28. kedd, 11:10




Az 100% biztos,hogy e46 320d-nél,2002 évj.,ha csak ki van véve,és visszarakva ugyanoida a porlasztó,nem kell illeszteni a motorvezérlőhöz?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Renzo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2010. szeptember 28. kedd, 09:27


atidesign írta:
Renzo írta:
bmw320d4 írta:
Tano írta:
Renzo írta: Mikor indítom és hideg, pár másodperc (1-2)után elalszik az olajnyomás jelző lámpa és az erős hang is csillapodik, ez a jelenség ha jól olvastam valamiféle szelephez van köze, ami elengedi az olajat holott nem kéne.
Kérdés Budapesten tudtok e olyan szakit aki ért a dolgához, és megnézi a kis ketyerémet, minden okés e rajta vagy elmagyarázza mi az ami nem jó... szeretném karban tartani és nem legyepálni a motort, köszön előre is a segítségeteket...


Szerintem az, hogy beindítás után néhány másodperccel csendesedik az normális, mi ezzel a baj? Szelep ami elengedi az olajat de nem kéne :
Véletlenül nem az EGR szelepre gondolsz, ami a kipuffogógáz visszavezetését vezérli? Amikor az kinyit beindítás után akkor halkul a kerregés.


Szerintem a szűrőház aljában lévő visszacsapószelepre gondolt, az tényleg szokott rendetlenkedni és sok idő kell amíg visszanyomja a szivattyú az olajat a szűrőig.
Cserélni nem túl egyszerű, egyben van a motortartóval..



ahm, károsodást okozhat, hosszú távon... gondolom igen hisz olaj hiány indítások alatt, megterhelőek lehetnek


Elhasználódott, vagy rosszul megválasztott motorolaj is előidézheti a jelenséget.


A gyári előírt olaj van benne és 6500km, de ha ez aránylag "normális" akkor nem bontatnám szét.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. szeptember 28. kedd, 09:31

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2010. szeptember 27. hétfő, 19:53


Renzo írta:
bmw320d4 írta:
Tano írta:
Renzo írta: Mikor indítom és hideg, pár másodperc (1-2)után elalszik az olajnyomás jelző lámpa és az erős hang is csillapodik, ez a jelenség ha jól olvastam valamiféle szelephez van köze, ami elengedi az olajat holott nem kéne.
Kérdés Budapesten tudtok e olyan szakit aki ért a dolgához, és megnézi a kis ketyerémet, minden okés e rajta vagy elmagyarázza mi az ami nem jó... szeretném karban tartani és nem legyepálni a motort, köszön előre is a segítségeteket...


Szerintem az, hogy beindítás után néhány másodperccel csendesedik az normális, mi ezzel a baj? Szelep ami elengedi az olajat de nem kéne :
Véletlenül nem az EGR szelepre gondolsz, ami a kipuffogógáz visszavezetését vezérli? Amikor az kinyit beindítás után akkor halkul a kerregés.


Szerintem a szűrőház aljában lévő visszacsapószelepre gondolt, az tényleg szokott rendetlenkedni és sok idő kell amíg visszanyomja a szivattyú az olajat a szűrőig.
Cserélni nem túl egyszerű, egyben van a motortartóval..



ahm, károsodást okozhat, hosszú távon... gondolom igen hisz olaj hiány indítások alatt, megterhelőek lehetnek


Elhasználódott, vagy rosszul megválasztott motorolaj is előidézheti a jelenséget.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Renzo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2010. szeptember 27. hétfő, 13:32


bmw320d4 írta:
Tano írta:
Renzo írta: Mikor indítom és hideg, pár másodperc (1-2)után elalszik az olajnyomás jelző lámpa és az erős hang is csillapodik, ez a jelenség ha jól olvastam valamiféle szelephez van köze, ami elengedi az olajat holott nem kéne.
Kérdés Budapesten tudtok e olyan szakit aki ért a dolgához, és megnézi a kis ketyerémet, minden okés e rajta vagy elmagyarázza mi az ami nem jó... szeretném karban tartani és nem legyepálni a motort, köszön előre is a segítségeteket...


Szerintem az, hogy beindítás után néhány másodperccel csendesedik az normális, mi ezzel a baj? Szelep ami elengedi az olajat de nem kéne :
Véletlenül nem az EGR szelepre gondolsz, ami a kipuffogógáz visszavezetését vezérli? Amikor az kinyit beindítás után akkor halkul a kerregés.


Szerintem a szűrőház aljában lévő visszacsapószelepre gondolt, az tényleg szokott rendetlenkedni és sok idő kell amíg visszanyomja a szivattyú az olajat a szűrőig.
Cserélni nem túl egyszerű, egyben van a motortartóval..



ahm, károsodást okozhat, hosszú távon... gondolom igen hisz olaj hiány indítások alatt, megterhelőek lehetnek

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 27. hétfő, 13:24


Tano írta:
Renzo írta: Mikor indítom és hideg, pár másodperc (1-2)után elalszik az olajnyomás jelző lámpa és az erős hang is csillapodik, ez a jelenség ha jól olvastam valamiféle szelephez van köze, ami elengedi az olajat holott nem kéne.
Kérdés Budapesten tudtok e olyan szakit aki ért a dolgához, és megnézi a kis ketyerémet, minden okés e rajta vagy elmagyarázza mi az ami nem jó... szeretném karban tartani és nem legyepálni a motort, köszön előre is a segítségeteket...


Szerintem az, hogy beindítás után néhány másodperccel csendesedik az normális, mi ezzel a baj? Szelep ami elengedi az olajat de nem kéne :
Véletlenül nem az EGR szelepre gondolsz, ami a kipuffogógáz visszavezetését vezérli? Amikor az kinyit beindítás után akkor halkul a kerregés.


Szerintem a szűrőház aljában lévő visszacsapószelepre gondolt, az tényleg szokott rendetlenkedni és sok idő kell amíg visszanyomja a szivattyú az olajat a szűrőig.
Cserélni nem túl egyszerű, egyben van a motortartóval..



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. szeptember 27. hétfő, 13:20


Renzo írta: Mikor indítom és hideg, pár másodperc (1-2)után elalszik az olajnyomás jelző lámpa és az erős hang is csillapodik, ez a jelenség ha jól olvastam valamiféle szelephez van köze, ami elengedi az olajat holott nem kéne.
Kérdés Budapesten tudtok e olyan szakit aki ért a dolgához, és megnézi a kis ketyerémet, minden okés e rajta vagy elmagyarázza mi az ami nem jó... szeretném karban tartani és nem legyepálni a motort, köszön előre is a segítségeteket...


Szerintem az, hogy beindítás után néhány másodperccel csendesedik az normális, mi ezzel a baj? Szelep ami elengedi az olajat de nem kéne :
Véletlenül nem az EGR szelepre gondolsz, ami a kipuffogógáz visszavezetését vezérli? Amikor az kinyit beindítás után akkor halkul a kerregés.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Renzo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2010. szeptember 27. hétfő, 12:45


Sziasztok....

Kicsit még Új vagyok a Diselek terén és a BMW terén is ami csak idő kérdése, mert már a futóműben kiokosítattam magam, hál a fórumnak és pár kedves kollégának....

Kérdésem motorral kapcsolatban.... benzines után elég erős hangja van és az istennek nem szokom meg, állandóan fura zajokat hallok
Mikor indítom és hideg, pár másodperc (1-2)után elalszik az olajnyomás jelző lámpa és az erős hang is csillapodik, ez a jelenség ha jól olvastam valamiféle szelephez van köze, ami elengedi az olajat holott nem kéne.
Kérdés Budapesten tudtok e olyan szakit aki ért a dolgához, és megnézi a kis ketyerémet, minden okés e rajta vagy elmagyarázza mi az ami nem jó... szeretném karban tartani és nem legyepálni a motort, köszön előre is a segítségeteket...

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. szeptember 26. vasárnap, 13:40


500 km-es olajnál szerintem is felesleges, csak ezt nem írtad elöször

bmw320d4 írta:
ember84 írta:
Akkor is cseréljek olajat,ha turbó levétele előtt 500km-rel volt,és a turbó még üzemképes volt a levételkor,csak már hangosabb volt a kelleténél,azért lett cserélve.


Szerintem felesleges.





BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. szeptember 26. vasárnap, 12:16


bmw320d4 írta:
ember84 írta:
Akkor is cseréljek olajat,ha turbó levétele előtt 500km-rel volt,és a turbó még üzemképes volt a levételkor,csak már hangosabb volt a kelleténél,azért lett cserélve.


Szerintem felesleges.



Minden turbócserénél előírják.
Ettől függetlenül én se cseréltem, amikor kiderült, hogy csak hobbyból váltottam újabb turbóra.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 23:02


ember84 írta:
Akkor is cseréljek olajat,ha turbó levétele előtt 500km-rel volt,és a turbó még üzemképes volt a levételkor,csak már hangosabb volt a kelleténél,azért lett cserélve.


Szerintem felesleges.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 16:47


jrtom írta: Szia!

Olaj+szűrő csere mindenképpen főleg ha új a turbó. A szelepfedéltömítést is cseréld.

ember84 írta: Sziasztok!
Turbócsere alkalmával érdemes cserélni:olaj,olajszürő,kartergázszürő,ha jól gondolom!A szelepfedél eltávolítása esetán a régi tömítés visszarakható,vagy minden esetbe újat kell tenni?e46 320d-ről van szó.Köszi a válaszokat !!!




Akkor is cseréljek olajat,ha turbó levétele előtt 500km-rel volt,és a turbó még üzemképes volt a levételkor,csak már hangosabb volt a kelleténél,azért lett cserélve.


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. szeptember 23. csütörtök, 19:53


Szia!

Olaj+szűrő csere mindenképpen főleg ha új a turbó. A szelepfedéltömítést is cseréld.

ember84 írta: Sziasztok!
Turbócsere alkalmával érdemes cserélni:olaj,olajszürő,kartergázszürő,ha jól gondolom!A szelepfedél eltávolítása esetán a régi tömítés visszarakható,vagy minden esetbe újat kell tenni?e46 320d-ről van szó.Köszi a válaszokat !!!




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2010. szeptember 23. csütörtök, 14:56


Sziasztok!
Turbócsere alkalmával érdemes cserélni:olaj,olajszürő,kartergázszürő,ha jól gondolom!A szelepfedél eltávolítása esetán a régi tömítés visszarakható,vagy minden esetbe újat kell tenni?e46 320d-ről van szó.Köszi a válaszokat !!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz laci318d

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2010. szeptember 16. csütörtök, 20:57


Sziasztok!
2004-es manuális váltós eu4 320d-hez keresek motor computert. 7794624-es,v más számú is jó lenne.