hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 20:13


hil írta:
stabil írta:

viszi a pumpa a vizet pisil a vékony cső is akkor mit tegyek? ír bele 80 éa 88 fokost is most 88 fokos van benne
ez már megtörtén de nincs levegő és nyáron sincs gond csak ha van pl mint ma érdi emelkedő és kibukott a víz .de megállás után megnéztem a visszatérő ágat és épp csak langyi vol.Szerintem minimum melegnek kellene lennie.Különben a motor 2 éve let felújítva gyári cumok és minden cserélve lett még a fagydúgók is.minden gyár rohadt sokba kerül 350 volt a moci bár így lett behozva motorhibássan .A hengerfej is meg lett nyomva szakáll metál amúgy nagyon jól megy se olaj se víz fogyi nincs csak ez a hírtelen kiokádás nem értem lehet mégiscsak termosztát? vegyek bele 80 fokost?


Csak kihúznám azt a vízpumpát és a termosztátot sem fazékban próbálnám ......
(engem ez utóbbi már megszopatott)


Meg tudja tréfálni az embert. Nem csak a hőfok számit, hanem a nyitási idő is.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. november 22. hétfő, 20:15

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 20:10


stabil írta:

viszi a pumpa a vizet pisil a vékony cső is akkor mit tegyek? ír bele 80 éa 88 fokost is most 88 fokos van benne


[/quote]

ez már megtörtén de nincs levegő és nyáron sincs gond csak ha van pl mint ma érdi emelkedő és kibukott a víz .de megállás után megnéztem a visszatérő ágat és épp csak langyi vol.Szerintem minimum melegnek kellene lennie.Különben a motor 2 éve let felújítva gyári cumok és minden cserélve lett még a fagydúgók is.minden gyár rohadt sokba kerül 350 volt a moci bár így lett behozva motorhibássan .A hengerfej is meg lett nyomva szakáll metál amúgy nagyon jól megy se olaj se víz fogyi nincs csak ez a hírtelen kiokádás nem értem lehet mégiscsak termosztát? vegyek bele 80 fokost?[/quote]

Csak kihúznám azt a vízpumpát és a termosztátot sem fazékban próbálnám ......
(engem ez utóbbi már megszopatott)


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz stabil

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 20:05


m_attila írta: Szia.

Vedd le a hűtősapit, töltsd fel csurig vizzel, járó motornál, a kis vékony visszatérőcsővőn érkező vízben nem lehet levegő, vagyis a nem bugyborékolhat, egyenletesen kell jönnie a víznek.

szerintem hengerfejes


stabil írta:
hil írta:
stabil írta:
Macsek írta:
stabil írta: sziasztok!

még csíra lennék bmw böl.De volna egy fura dolog a kocsimmal.ez egy 318tds.A hűtővíz 130-140 környékén kinyomja a tartályból.De város és klímázás nyáron nem nagy tempóban nincs semmi gond.Víz nem fogy.Csak pl egy érdi emelkedő és a mutató középről hirtelen pirosba megy,és vele a víz is.Termosztát jó kimérve fazékban hőmérővel 85-6 fokon nyit.Ami fura hogy a visszatérő ág vagy is ami a hűtő alsó csöve hideg.Ha valaki tud valamit kérem segítsen ..



Hűtő alja hideg? Akkor a legegyszerűbb és olcsóbb próbálj meg egy hűtő tisztítást mert akkor nem kering rendesen a vized! Szerintem!




igen már megtörtént de tiszta mint a tücsök..e vizpumpa is jó ellenörizve



A vízpumpát hogyan nézted meg? Kivetted és úgy? Némelyiknél a lapátok műanyagból vannak és egyszerűen csak letörik a tengelyről, aztán csak a folyadékot nem keringteti. A fazekas termosztát bevizsgálást nyugodtan felejtsd el, én is próbálkoztam vele.


viszi a pumpa a vizet pisil a vékony cső is akkor mit tegyek? ír bele 80 éa 88 fokost is most 88 fokos van benne




ez már megtörtén de nincs levegő és nyáron sincs gond csak ha van pl mint ma érdi emelkedő és kibukott a víz .de megállás után megnéztem a visszatérő ágat és épp csak langyi vol.Szerintem minimum melegnek kellene lennie.Különben a motor 2 éve let felújítva gyári cumok és minden cserélve lett még a fagydúgók is.minden gyár rohadt sokba kerül 350 volt a moci bár így lett behozva motorhibássan .A hengerfej is meg lett nyomva szakáll metál amúgy nagyon jól megy se olaj se víz fogyi nincs csak ez a hírtelen kiokádás nem értem lehet mégiscsak termosztát? vegyek bele 80 fokost?

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 19:57


Szia.

Vedd le a hűtősapit, töltsd fel csurig vizzel, járó motornál, a kis vékony visszatérőcsővőn érkező vízben nem lehet levegő, vagyis a nem bugyborékolhat, egyenletesen kell jönnie a víznek.

szerintem hengerfejes


stabil írta:
hil írta:
stabil írta:
Macsek írta:
stabil írta: sziasztok!

még csíra lennék bmw böl.De volna egy fura dolog a kocsimmal.ez egy 318tds.A hűtővíz 130-140 környékén kinyomja a tartályból.De város és klímázás nyáron nem nagy tempóban nincs semmi gond.Víz nem fogy.Csak pl egy érdi emelkedő és a mutató középről hirtelen pirosba megy,és vele a víz is.Termosztát jó kimérve fazékban hőmérővel 85-6 fokon nyit.Ami fura hogy a visszatérő ág vagy is ami a hűtő alsó csöve hideg.Ha valaki tud valamit kérem segítsen ..



Hűtő alja hideg? Akkor a legegyszerűbb és olcsóbb próbálj meg egy hűtő tisztítást mert akkor nem kering rendesen a vized! Szerintem!




igen már megtörtént de tiszta mint a tücsök..e vizpumpa is jó ellenörizve



A vízpumpát hogyan nézted meg? Kivetted és úgy? Némelyiknél a lapátok műanyagból vannak és egyszerűen csak letörik a tengelyről, aztán csak a folyadékot nem keringteti. A fazekas termosztát bevizsgálást nyugodtan felejtsd el, én is próbálkoztam vele.


viszi a pumpa a vizet pisil a vékony cső is akkor mit tegyek? ír bele 80 éa 88 fokost is most 88 fokos van benne




autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz stabil

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 19:21


hil írta:
stabil írta:
Macsek írta:
stabil írta: sziasztok!

még csíra lennék bmw böl.De volna egy fura dolog a kocsimmal.ez egy 318tds.A hűtővíz 130-140 környékén kinyomja a tartályból.De város és klímázás nyáron nem nagy tempóban nincs semmi gond.Víz nem fogy.Csak pl egy érdi emelkedő és a mutató középről hirtelen pirosba megy,és vele a víz is.Termosztát jó kimérve fazékban hőmérővel 85-6 fokon nyit.Ami fura hogy a visszatérő ág vagy is ami a hűtő alsó csöve hideg.Ha valaki tud valamit kérem segítsen ..



Hűtő alja hideg? Akkor a legegyszerűbb és olcsóbb próbálj meg egy hűtő tisztítást mert akkor nem kering rendesen a vized! Szerintem!




igen már megtörtént de tiszta mint a tücsök..e vizpumpa is jó ellenörizve



A vízpumpát hogyan nézted meg? Kivetted és úgy? Némelyiknél a lapátok műanyagból vannak és egyszerűen csak letörik a tengelyről, aztán csak a folyadékot nem keringteti. A fazekas termosztát bevizsgálást nyugodtan felejtsd el, én is próbálkoztam vele.


viszi a pumpa a vizet pisil a vékony cső is akkor mit tegyek? ír bele 80 éa 88 fokost is most 88 fokos van benne

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 19:16


stabil írta:
Macsek írta:
stabil írta: sziasztok!

még csíra lennék bmw böl.De volna egy fura dolog a kocsimmal.ez egy 318tds.A hűtővíz 130-140 környékén kinyomja a tartályból.De város és klímázás nyáron nem nagy tempóban nincs semmi gond.Víz nem fogy.Csak pl egy érdi emelkedő és a mutató középről hirtelen pirosba megy,és vele a víz is.Termosztát jó kimérve fazékban hőmérővel 85-6 fokon nyit.Ami fura hogy a visszatérő ág vagy is ami a hűtő alsó csöve hideg.Ha valaki tud valamit kérem segítsen ..



Hűtő alja hideg? Akkor a legegyszerűbb és olcsóbb próbálj meg egy hűtő tisztítást mert akkor nem kering rendesen a vized! Szerintem!




igen már megtörtént de tiszta mint a tücsök..e vizpumpa is jó ellenörizve



A vízpumpát hogyan nézted meg? Kivetted és úgy? Némelyiknél a lapátok műanyagból vannak és egyszerűen csak letörik a tengelyről, aztán csak a folyadékot nem keringteti. A fazekas termosztát bevizsgálást nyugodtan felejtsd el, én is próbálkoztam vele.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz stabil

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 18:04


Macsek írta:
stabil írta: sziasztok!

még csíra lennék bmw böl.De volna egy fura dolog a kocsimmal.ez egy 318tds.A hűtővíz 130-140 környékén kinyomja a tartályból.De város és klímázás nyáron nem nagy tempóban nincs semmi gond.Víz nem fogy.Csak pl egy érdi emelkedő és a mutató középről hirtelen pirosba megy,és vele a víz is.Termosztát jó kimérve fazékban hőmérővel 85-6 fokon nyit.Ami fura hogy a visszatérő ág vagy is ami a hűtő alsó csöve hideg.Ha valaki tud valamit kérem segítsen ..



Hűtő alja hideg? Akkor a legegyszerűbb és olcsóbb próbálj meg egy hűtő tisztítást mert akkor nem kering rendesen a vized! Szerintem!




igen már megtörtént de tiszta mint a tücsök..e vizpumpa is jó ellenörizve




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Macsek

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 18:01


stabil írta: sziasztok!

még csíra lennék bmw böl.De volna egy fura dolog a kocsimmal.ez egy 318tds.A hűtővíz 130-140 környékén kinyomja a tartályból.De város és klímázás nyáron nem nagy tempóban nincs semmi gond.Víz nem fogy.Csak pl egy érdi emelkedő és a mutató középről hirtelen pirosba megy,és vele a víz is.Termosztát jó kimérve fazékban hőmérővel 85-6 fokon nyit.Ami fura hogy a visszatérő ág vagy is ami a hűtő alsó csöve hideg.Ha valaki tud valamit kérem segítsen ..



Hűtő alja hideg? Akkor a legegyszerűbb és olcsóbb próbálj meg egy hűtő tisztítást mert akkor nem kering rendesen a vized! Szerintem!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz stabil

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 13:54


sziasztok!

még csíra lennék bmw böl.De volna egy fura dolog a kocsimmal.ez egy 318tds.A hűtővíz 130-140 környékén kinyomja a tartályból.De város és klímázás nyáron nem nagy tempóban nincs semmi gond.Víz nem fogy.Csak pl egy érdi emelkedő és a mutató középről hirtelen pirosba megy,és vele a víz is.Termosztát jó kimérve fazékban hőmérővel 85-6 fokon nyit.Ami fura hogy a visszatérő ág vagy is ami a hűtő alsó csöve hideg.Ha valaki tud valamit kérem segítsen ..

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. október 29. péntek, 19:19


DnielCool írta: Mindenkit üdvözlök . 320 d e46 touringom van és olajat kellene cserélnem de nem tudom mi a legmegfelelőbb bele .Szeretnék még érdeklődni hogy nincs -e itt valaki aki tudna ehhez típushoz faceliftes hátsólámpaburkolatot vagy hogy hol tudnék iylet akár bontottan is beszerezni . Várom a tippeket előre is köszi .



Szia olajat rendelni a Grafici Auto alkatrész kínálata menüpont alatt tudsz MAttilától nagyon jó áron.
Lámpában Kasza Mester tud neked segíteni 06-70-5799225



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz DnielCool

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2010. október 29. péntek, 15:46


Mindenkit üdvözlök . 320 d e46 touringom van és olajat kellene cserélnem de nem tudom mi a legmegfelelőbb bele .Szeretnék még érdeklődni hogy nincs -e itt valaki aki tudna ehhez típushoz faceliftes hátsólámpaburkolatot vagy hogy hol tudnék iylet akár bontottan is beszerezni . Várom a tippeket előre is köszi .

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2010. október 15. péntek, 19:15


kempelen írta:
csatis1 írta: Olyan furcsaságot tapasztaltam, hogy erősebb gyorsításkor baromi nagy füstöt hagyok magam mögött - és nincs kigyulladva a csomitartó. Normál közlekedésnél nem látok semmit, de mondjuk ez nem jelenti azt, hogy nincs. Az azért hozzátartozik, hogy az elmúlt pár hónapban csak melózni jártam vele pár km-eket és abszolut alapgázon használtam hosszabb úton is. Fogyasztásban sem vette észre különösebben változást. Nem lehet, hogy csak a kipuff rendszerben lerakódott korom bújt elő?


Feltételezem azért füstölt, mert csak pár kilométert használtad.

Próbálj üzemmeleg motornál hasonló gyorsítást és akkor nézd meg csinálja e ugyanezt.

Szerintem nem fogja.


Sajna nem, egy hosszabb út közben vettem észre akkor, amikor egy kereszteződésben sietnem kellett a kifordulással a sűrű forgalom miatt. A tükörben csak a nagy fekete felhőt láttam.
Addig is alapgázon 90-nel közlekedtem...

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. október 15. péntek, 15:29


csatis1 írta: Olyan furcsaságot tapasztaltam, hogy erősebb gyorsításkor baromi nagy füstöt hagyok magam mögött - és nincs kigyulladva a csomitartó. Normál közlekedésnél nem látok semmit, de mondjuk ez nem jelenti azt, hogy nincs. Az azért hozzátartozik, hogy az elmúlt pár hónapban csak melózni jártam vele pár km-eket és abszolut alapgázon használtam hosszabb úton is. Fogyasztásban sem vette észre különösebben változást. Nem lehet, hogy csak a kipuff rendszerben lerakódott korom bújt elő?


Feltételezem azért füstölt, mert csak pár kilométert használtad.

Próbálj üzemmeleg motornál hasonló gyorsítást és akkor nézd meg csinálja e ugyanezt.

Szerintem nem fogja.


csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2010. október 15. péntek, 15:19


Olyan furcsaságot tapasztaltam, hogy erősebb gyorsításkor baromi nagy füstöt hagyok magam mögött - és nincs kigyulladva a csomitartó. Normál közlekedésnél nem látok semmit, de mondjuk ez nem jelenti azt, hogy nincs. Az azért hozzátartozik, hogy az elmúlt pár hónapban csak melózni jártam vele pár km-eket és abszolut alapgázon használtam hosszabb úton is. Fogyasztásban sem vette észre különösebben változást. Nem lehet, hogy csak a kipuff rendszerben lerakódott korom bújt elő?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 28. kedd, 16:53


ember84 írta:


Az 100% biztos,hogy e46 320d-nél,2002 évj.,ha csak ki van véve,és visszarakva ugyanoida a porlasztó,nem kell illeszteni a motorvezérlőhöz?


Két hete állsz a motor felett és azon agyalsz vajon tényleg nem kell illeszteni ha mindent oda teszek vissza ahonnét kivettem?
(csak mert két hete már írtam)

Mivel a motorvezérlőnek van szüksége az illesztéshez, ha ugyanoda teszed vissza akkor ugyanazt a porlasztót vezérli a motorvezérlő, így ha egyszer már illesztve lett többet nem kell...