Ez egy archivált weboldal! bővebben

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. szeptember 12. vasárnap, 20:57


Szia!

Igen ki kell szedni a porlasztókat! Nem nagy kaland adja magát minden. Ha lekötötted a nyomócsöveket róla és kivetted a két lefogató anyát akkor elöször oldalra mozgasd meg a csúcsot, ha megmozdul akkor már kifog jönni. Kiszedéshez meg kapass vissza egy nyomócsövet és azzal forgató és húzó mozdulattal kitudod venni.

ember84 írta: Sziasztok!
Akkor meg tudná valaki mondani,gogy szelepfedél levételhez ki kell-e szedni a porlasztókat,ha ki,akkor mi a legegyszerűbb módja?faceliftes e46 320d-ről van szó.Köszönöm!!




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2010. szeptember 12. vasárnap, 18:58


Sziasztok!
Akkor meg tudná valaki mondani,gogy szelepfedél levételhez ki kell-e szedni a porlasztókat,ha ki,akkor mi a legegyszerűbb módja?faceliftes e46 320d-ről van szó.Köszönöm!!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 12. vasárnap, 16:47


Chipcad777 írta: Már megoldódott. Szétszedtem a szívósort és a 2-es hengernél falsot szívott. Rosszul rakták össze múltkor a szerelők. Szépen összeraktam és megszűnt minden csattogás, ciripelés.


20d csak fújni tud a szívósornál, szívni nem nagyon. Ha a porlasztó mellett kifúj, az tud csattogni, szivósorról még nem hallottam.







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. szeptember 12. vasárnap, 16:47

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 12. vasárnap, 16:26


Chipcad777 írta:
Petike írta: Ha csattog, akkor szar a porlasztó, az enyém is ciripelt és csattogott gyorsításkor, kapott 4 új porlasztót és minden megoldódott, síri csend van gyorsításkor

petike


Már megoldódott. Szétszedtem a szívósort és a 2-es hengernél falsot szívott. Rosszul rakták össze múltkor a szerelők. Szépen összeraktam és megszűnt minden csattogás, ciripelés.


Mázlista.



Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2010. szeptember 12. vasárnap, 11:36


Petike írta: Ha csattog, akkor szar a porlasztó, az enyém is ciripelt és csattogott gyorsításkor, kapott 4 új porlasztót és minden megoldódott, síri csend van gyorsításkor

petike


Már megoldódott. Szétszedtem a szívósort és a 2-es hengernél falsot szívott. Rosszul rakták össze múltkor a szerelők. Szépen összeraktam és megszűnt minden csattogás, ciripelés.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 10:57


Ha csattog, akkor szar a porlasztó, az enyém is ciripelt és csattogott gyorsításkor, kapott 4 új porlasztót és minden megoldódott, síri csend van gyorsításkor

petike

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 10:37


KASZAMester írta:
bmw320d4 írta:
Chipcad777 írta: Üdv mindenkinek!

Olyan problémám van az autómmal, hogy gyorsításkor nagyon ciripel / csattog. Ez az injektor hibájára utal? Mert a szervízbe olyanokat mondanak, hogy lehet, hogy dugattyú hiba. Nehezen tudom elhinni, mivel 220.000km van a kocsiban és vigyázok rá, nem rugom szét.
Egyébként ez a hang mellé párosul az is, hogy rálépek a gázra hirtelen nem indul meg az autó, egészen addig amíg el nem éri a kb. 1800-2000 1/min-t, akkor hirtelen megindul és baromi nagy koromcsomagot nyom ki hátul (sűrű fekete füst). Motorolajat abszolút nem eszi, 12.000km-el ezelőtt cseréltem és még mindig majdnem maxon van.
Van valakinek valami ötlete?

Előre is köszi!

üdv.: Bálint


A dugattyúhiba nem attól van mert szétrúgod, hanem porlasztóhibától.
Szerintem minél hamarabb vizsgáltasd be a porlasztókat, nehogy dugattyúátégés legyen belőle.

láttam én már 120e.km.-es 320d.-aminél átégett a dugatyu.Az a rosszul működő,nem porlaszto,hanem hugyozó porlaszto hibája,mikoris nincsen hűtése a dugatyu tetejének,és egyszerűen átég.



kb.4hónapja felújítattam a 2-es henger porlasztóját és most kiszűrtük,h az ciripel, mert ha azt az injektort lehúzom akkor nincs ciripelés. Van rá fél év garancia a boschnál, visszaviszem, hogy valamit mondjanak rá. Ja és csak remélem, hogy esetleg nincs komolyabb baj minthogy az injektor szar valamiért megint, vagy még mindig :S...


Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 10:34


jrtom írta: Mi 3/4-es légkulcsal szoktuk levenni, ha ez nincs akkor króva és egy jó hosszú vascső az segíthet.

Chipcad777 írta: Ezer köszönet!
Iszonyatosan rá van gyógyulva mert a nyomatékkulcs 200nm-nél lekattan. Gyári tárcsa még.

Akkor tovább küzdünk, mégegyszer köszi!




Köszönöm a segítséget, lejött


státusz KASZAMester

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 08:15


bmw320d4 írta:
Chipcad777 írta: Üdv mindenkinek!

Olyan problémám van az autómmal, hogy gyorsításkor nagyon ciripel / csattog. Ez az injektor hibájára utal? Mert a szervízbe olyanokat mondanak, hogy lehet, hogy dugattyú hiba. Nehezen tudom elhinni, mivel 220.000km van a kocsiban és vigyázok rá, nem rugom szét.
Egyébként ez a hang mellé párosul az is, hogy rálépek a gázra hirtelen nem indul meg az autó, egészen addig amíg el nem éri a kb. 1800-2000 1/min-t, akkor hirtelen megindul és baromi nagy koromcsomagot nyom ki hátul (sűrű fekete füst). Motorolajat abszolút nem eszi, 12.000km-el ezelőtt cseréltem és még mindig majdnem maxon van.
Van valakinek valami ötlete?

Előre is köszi!

üdv.: Bálint


A dugattyúhiba nem attól van mert szétrúgod, hanem porlasztóhibától.
Szerintem minél hamarabb vizsgáltasd be a porlasztókat, nehogy dugattyúátégés legyen belőle.

láttam én már 120e.km.-es 320d.-aminél átégett a dugatyu.Az a rosszul működő,nem porlaszto,hanem hugyozó porlaszto hibája,mikoris nincsen hűtése a dugatyu tetejének,és egyszerűen átég.



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. szeptember 10. péntek, 20:49


Mi 3/4-es légkulcsal szoktuk levenni, ha ez nincs akkor króva és egy jó hosszú vascső az segíthet.

Chipcad777 írta: Ezer köszönet!
Iszonyatosan rá van gyógyulva mert a nyomatékkulcs 200nm-nél lekattan. Gyári tárcsa még.

Akkor tovább küzdünk, mégegyszer köszi!




Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2010. szeptember 10. péntek, 20:36


Ezer köszönet!
Iszonyatosan rá van gyógyulva mert a nyomatékkulcs 200nm-nél lekattan. Gyári tárcsa még.

Akkor tovább küzdünk, mégegyszer köszi!

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. szeptember 10. péntek, 19:26


Szia!

Szemből nézve balra lazul tehát nem fordított menetes!
A lehúzásinyomaték pedig új csavarnál 100Nm, utánna kétszer 60 fok és egyszer 30 fok.

üdv.

Chipcad777 írta: Üdv.

Valaki meg tudná mondani,hogy a főtengely ékszíjtárcsa felfogató csavarja jobb vagy bal menetes?? (M18x1,5x85,5 -ös a csavar) És a meghúzási nyomaték is érdekelne.

Előre is köszönöm!




Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2010. szeptember 10. péntek, 18:32


Üdv.

Valaki meg tudná mondani,hogy a főtengely ékszíjtárcsa felfogató csavarja jobb vagy bal menetes?? (M18x1,5x85,5 -ös a csavar) És a meghúzási nyomaték is érdekelne.

Előre is köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2010. szeptember 09. csütörtök, 22:54


Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék,hogy e46 320d-nél,ami faceliftes,szelepfedél levételéhez k9i kell venni a porlasztókat előbb?Ha ki,milyen módszerrel,és szerszámmal jön ki legkönyebben?Köszi előre is!!!


gyorilaszlo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz gyorilaszlo

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 114

Elküldve: 2010. szeptember 06. hétfő, 14:51


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta: a gép akkor hülyülhet meg, ha leállítod az autót, és rögtön leveszed az akksiról. leállítás után egy jó negyed órát édemes várni és csak utána leválasztani az akksiról.


Negyed óra egy kicsit sok.
Kulcs ki, (ablakok fel ) kb 20mp-et várni, amíg lekattan a főrelé és már le is lehet venni a sarut.

Géphülyülésről nem tudok...



amikor régebben 5-10 percet írtam, akkor sokan azzal jöttek, hogy még 20 perc után is van mittusoménmi... a meghülyülésről én olyat tudok, hogy a kis agya elmenti az utolsó, leállítás előtti adatokat. ha ez nem történik meg elvileg nem indul be. én biztos ami biztos alapon várok... abból baj nem lehet



Én kb. 10 percet vártam... De semmi probléma nem lett! Egész este fenn volt töltőn,minden oké a vassal!