Ez egy archivált weboldal! bővebben

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2010. december 31. péntek, 18:41


Reneolus írta:
Reneolus írta:
YELLOW írta:
wagusty írta:
YELLOW írta:
Reneolus írta:
Pl.:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-4340518


a képek alapján valósnak tűnhet a km




Szerintem csak egy esetben lehet a KM számlálónak hinni mégpedig ha te veszed a kocsit szalonban újonnan (bár még úgysem biztos ,hogy pontosan 0km-es a kocsi). Ha pedig azt mondjátok, hogy a járgányaink (e46) km számlálói manipulálhatatlanok (kulcs,lámpamodul,Km számláló műszeregység) akkor ebben sajnos ki kell, hogy ábrándítsam!
Simán lehet egy 400eKm-t futott kocsi is ilyen állapotban ha vigyáznak rá illetve karbantartják!!! Ha valakinek van ebben a nézetben kétsége illetve ellenvetése kérem jöjjön el és nézze meg maga a kocsim még az eredeti a fényezése illetve az ülések kárpitok szép szakadás mentesek szép állapotúak!



nah és ha azért szép a belső állapot, mert vigyáztak rá? az már csak jó lehet. nekem képek alapján hihetőnek tűnik a km. igen manipulálni lehet, de ha manipulálva van és X km-ről van visszaállítva, akkor is dícséretes, mert szép belülről. ilyenkor a kérdéses rész a motor ugye. hogy vajon az mennyire volt karbantartva. azért a belsőből is lehet következtetni erre, hisz aki odafigyel arra, az másra is odafog.


DE vezetett szervizkönyves, abból sok minden kiderül


És ehhez mit szóltok?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-3332674


Nem reális! kb.200eKm kellene minimum lennie egy most 6-7éves Diesel autóban normális használat mellett!
Annyit szólnék , érdekes ,hogy egy diesel autóval 6év alatt kb:140eKm-t futottak az eléggé fura! Nem hiszem ,csak annyi ,hogy kb:25eKm-ért évente megérte újkorában kiadni kb:10millát!
Bele kell törődni, hogy akár már 4-éves korában kb:200eKm is lehet egy német országból behozott Diesel autóban mivel egész nap az autópályákat járják reggeltől estig!

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. december 31. péntek, 17:20


Reneolus írta:
YELLOW írta:
wagusty írta:
YELLOW írta:
Reneolus írta:
Pl.:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-4340518


a képek alapján valósnak tűnhet a km




Szerintem csak egy esetben lehet a KM számlálónak hinni mégpedig ha te veszed a kocsit szalonban újonnan (bár még úgysem biztos ,hogy pontosan 0km-es a kocsi). Ha pedig azt mondjátok, hogy a járgányaink (e46) km számlálói manipulálhatatlanok (kulcs,lámpamodul,Km számláló műszeregység) akkor ebben sajnos ki kell, hogy ábrándítsam!
Simán lehet egy 400eKm-t futott kocsi is ilyen állapotban ha vigyáznak rá illetve karbantartják!!! Ha valakinek van ebben a nézetben kétsége illetve ellenvetése kérem jöjjön el és nézze meg maga a kocsim még az eredeti a fényezése illetve az ülések kárpitok szép szakadás mentesek szép állapotúak!



nah és ha azért szép a belső állapot, mert vigyáztak rá? az már csak jó lehet. nekem képek alapján hihetőnek tűnik a km. igen manipulálni lehet, de ha manipulálva van és X km-ről van visszaállítva, akkor is dícséretes, mert szép belülről. ilyenkor a kérdéses rész a motor ugye. hogy vajon az mennyire volt karbantartva. azért a belsőből is lehet következtetni erre, hisz aki odafigyel arra, az másra is odafog.


DE vezetett szervizkönyves, abból sok minden kiderül




bármikor csinálok neked vezetett szervízkönyvet



státusz Reneolus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2010. december 31. péntek, 16:31


Reneolus írta:
YELLOW írta:
wagusty írta:
YELLOW írta:
Reneolus írta:
Pl.:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-4340518


a képek alapján valósnak tűnhet a km




Szerintem csak egy esetben lehet a KM számlálónak hinni mégpedig ha te veszed a kocsit szalonban újonnan (bár még úgysem biztos ,hogy pontosan 0km-es a kocsi). Ha pedig azt mondjátok, hogy a járgányaink (e46) km számlálói manipulálhatatlanok (kulcs,lámpamodul,Km számláló műszeregység) akkor ebben sajnos ki kell, hogy ábrándítsam!
Simán lehet egy 400eKm-t futott kocsi is ilyen állapotban ha vigyáznak rá illetve karbantartják!!! Ha valakinek van ebben a nézetben kétsége illetve ellenvetése kérem jöjjön el és nézze meg maga a kocsim még az eredeti a fényezése illetve az ülések kárpitok szép szakadás mentesek szép állapotúak!



nah és ha azért szép a belső állapot, mert vigyáztak rá? az már csak jó lehet. nekem képek alapján hihetőnek tűnik a km. igen manipulálni lehet, de ha manipulálva van és X km-ről van visszaállítva, akkor is dícséretes, mert szép belülről. ilyenkor a kérdéses rész a motor ugye. hogy vajon az mennyire volt karbantartva. azért a belsőből is lehet következtetni erre, hisz aki odafigyel arra, az másra is odafog.


DE vezetett szervizkönyves, abból sok minden kiderül


És ehhez mit szóltok?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-3332674

státusz Reneolus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2010. december 31. péntek, 16:29


YELLOW írta:
wagusty írta:
YELLOW írta:
Reneolus írta:
Pl.:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-4340518


a képek alapján valósnak tűnhet a km




Szerintem csak egy esetben lehet a KM számlálónak hinni mégpedig ha te veszed a kocsit szalonban újonnan (bár még úgysem biztos ,hogy pontosan 0km-es a kocsi). Ha pedig azt mondjátok, hogy a járgányaink (e46) km számlálói manipulálhatatlanok (kulcs,lámpamodul,Km számláló műszeregység) akkor ebben sajnos ki kell, hogy ábrándítsam!
Simán lehet egy 400eKm-t futott kocsi is ilyen állapotban ha vigyáznak rá illetve karbantartják!!! Ha valakinek van ebben a nézetben kétsége illetve ellenvetése kérem jöjjön el és nézze meg maga a kocsim még az eredeti a fényezése illetve az ülések kárpitok szép szakadás mentesek szép állapotúak!



nah és ha azért szép a belső állapot, mert vigyáztak rá? az már csak jó lehet. nekem képek alapján hihetőnek tűnik a km. igen manipulálni lehet, de ha manipulálva van és X km-ről van visszaállítva, akkor is dícséretes, mert szép belülről. ilyenkor a kérdéses rész a motor ugye. hogy vajon az mennyire volt karbantartva. azért a belsőből is lehet következtetni erre, hisz aki odafigyel arra, az másra is odafog.


DE vezetett szervizkönyves, abból sok minden kiderül

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. december 31. péntek, 15:57


wagusty írta:
YELLOW írta:
Reneolus írta:
Pl.:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-4340518


a képek alapján valósnak tűnhet a km




Szerintem csak egy esetben lehet a KM számlálónak hinni mégpedig ha te veszed a kocsit szalonban újonnan (bár még úgysem biztos ,hogy pontosan 0km-es a kocsi). Ha pedig azt mondjátok, hogy a járgányaink (e46) km számlálói manipulálhatatlanok (kulcs,lámpamodul,Km számláló műszeregység) akkor ebben sajnos ki kell, hogy ábrándítsam!
Simán lehet egy 400eKm-t futott kocsi is ilyen állapotban ha vigyáznak rá illetve karbantartják!!! Ha valakinek van ebben a nézetben kétsége illetve ellenvetése kérem jöjjön el és nézze meg maga a kocsim még az eredeti a fényezése illetve az ülések kárpitok szép szakadás mentesek szép állapotúak!



nah és ha azért szép a belső állapot, mert vigyáztak rá? az már csak jó lehet. nekem képek alapján hihetőnek tűnik a km. igen manipulálni lehet, de ha manipulálva van és X km-ről van visszaállítva, akkor is dícséretes, mert szép belülről. ilyenkor a kérdéses rész a motor ugye. hogy vajon az mennyire volt karbantartva. azért a belsőből is lehet következtetni erre, hisz aki odafigyel arra, az másra is odafog.

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2010. december 31. péntek, 15:24


YELLOW írta:
Reneolus írta:
Pl.:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-4340518


a képek alapján valósnak tűnhet a km




Szerintem csak egy esetben lehet a KM számlálónak hinni mégpedig ha te veszed a kocsit szalonban újonnan (bár még úgysem biztos ,hogy pontosan 0km-es a kocsi). Ha pedig azt mondjátok, hogy a járgányaink (e46) km számlálói manipulálhatatlanok (kulcs,lámpamodul,Km számláló műszeregység) akkor ebben sajnos ki kell, hogy ábrándítsam!
Simán lehet egy 400eKm-t futott kocsi is ilyen állapotban ha vigyáznak rá illetve karbantartják!!! Ha valakinek van ebben a nézetben kétsége illetve ellenvetése kérem jöjjön el és nézze meg maga a kocsim még az eredeti a fényezése illetve az ülések kárpitok szép szakadás mentesek szép állapotúak!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. december 31. péntek, 15:27

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. december 31. péntek, 13:18


Reneolus írta:
Pl.:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-4340518


a képek alapján valósnak tűnhet a km




státusz Reneolus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2010. december 31. péntek, 13:13


Reneolus írta:
BarG írta:
Hori írta:
Reneolus írta: Sziasztok,

8-10 éves 320D -t szeretnék venni, de segítsetek abban pls., hogy tartósság, megbízhatóság és szerviz költségek szempontjából a facelift előtti, vagy utáni motorral szerelt gépet érdemes megvenni? Végigolvastam a topic-ot és volt egy-két utalás arra, hogy a facelift előttinek jóval olcsóbb a javíttatása. Tudtok összehasonlító összegeket mondani pl. a porlasztócsúcs, injektor stb. tönkremennek, akkor a csere mennyibe kerül egyik és másik típusú motor esetén? Kb. mennyi km-t megy el a motor javíttatás nélkül, mert 150e km futás alatti gépeket nem nagyon lehet találni? Legalább 5 évig szeretném használni az autót (Budapesten 80-100e km, tehát kb. 250e km lenne az autóban 5 év múltán), milyen meghibásodásokra számíthatok és azok javítása kb. mennyi lesz?

Előre is köszi!




az a baj hogy rossz irányból állsz hozzá a kereséshez. 8-10éves 20d-ben igen csak ritka a 150ekm-t futott autó. sztem nézz meg többet és hasonlítsd őket össze állapot ügyileg úgy talán jutsz valamire hogy melyiket vedd meg


Ha ilyen elvárások vannak - akkor fog találni olyat, amiben ennyi km-t fog mutatni az óra.
Inkább arra kell kalkulálni, hogy a 8-10 évhez reális 250-300e km-es (de akár 3-500e is lehet rosszabb esetben) futásteljesítménynél már számítani kell néhányszázezer pluszkiadásra - turbó, porlasztócsúcsok, nagynyomású szivattyú, meg néhány kiegészítő. Persze lehet, hogy mindezek rendben vannak, de ki tudja milyen gazdája volt a gépnek, amíg kb 5-6 (vagy több)Földmegkerülésnyi futás összejött.
Ha ezekre a kiadásokra nem futi, akkor felejtsd el a BMW-t.



Köszi a válaszokat! Természetesen tervezem, hogy bevizsgáltatom az autót, egyébként jelenleg is hirdetnek 150e km körüli futással 8-10 éves szervizkönyves gépeket, persze nagyon keveset és az áruk is jóval magasabb a kortársaiknál. Én inkább vásárláskor fizetek többet egy megkímélt kevesebb km-es példányért, minthogy állandóan szervizbe járjak.

Azt meg tudjátok mondani, hogy a facelift előtti, vagy utáni a megbízhatóbb motor? Valamelyik topicban az olvastam, hogy a facelift előtti, ráadásul ennél az összes porlasztócsúcs cseréje kerül annyiba, mint a facelift utáninál egy darabé. Ez igaz?


Pl.:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-4340518

státusz Reneolus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2010. december 31. péntek, 13:07


BarG írta:
Hori írta:
Reneolus írta: Sziasztok,

8-10 éves 320D -t szeretnék venni, de segítsetek abban pls., hogy tartósság, megbízhatóság és szerviz költségek szempontjából a facelift előtti, vagy utáni motorral szerelt gépet érdemes megvenni? Végigolvastam a topic-ot és volt egy-két utalás arra, hogy a facelift előttinek jóval olcsóbb a javíttatása. Tudtok összehasonlító összegeket mondani pl. a porlasztócsúcs, injektor stb. tönkremennek, akkor a csere mennyibe kerül egyik és másik típusú motor esetén? Kb. mennyi km-t megy el a motor javíttatás nélkül, mert 150e km futás alatti gépeket nem nagyon lehet találni? Legalább 5 évig szeretném használni az autót (Budapesten 80-100e km, tehát kb. 250e km lenne az autóban 5 év múltán), milyen meghibásodásokra számíthatok és azok javítása kb. mennyi lesz?

Előre is köszi!




az a baj hogy rossz irányból állsz hozzá a kereséshez. 8-10éves 20d-ben igen csak ritka a 150ekm-t futott autó. sztem nézz meg többet és hasonlítsd őket össze állapot ügyileg úgy talán jutsz valamire hogy melyiket vedd meg


Ha ilyen elvárások vannak - akkor fog találni olyat, amiben ennyi km-t fog mutatni az óra.
Inkább arra kell kalkulálni, hogy a 8-10 évhez reális 250-300e km-es (de akár 3-500e is lehet rosszabb esetben) futásteljesítménynél már számítani kell néhányszázezer pluszkiadásra - turbó, porlasztócsúcsok, nagynyomású szivattyú, meg néhány kiegészítő. Persze lehet, hogy mindezek rendben vannak, de ki tudja milyen gazdája volt a gépnek, amíg kb 5-6 (vagy több)Földmegkerülésnyi futás összejött.
Ha ezekre a kiadásokra nem futi, akkor felejtsd el a BMW-t.



Köszi a válaszokat! Természetesen tervezem, hogy bevizsgáltatom az autót, egyébként jelenleg is hirdetnek 150e km körüli futással 8-10 éves szervizkönyves gépeket, persze nagyon keveset és az áruk is jóval magasabb a kortársaiknál. Én inkább vásárláskor fizetek többet egy megkímélt kevesebb km-es példányért, minthogy állandóan szervizbe járjak.

Azt meg tudjátok mondani, hogy a facelift előtti, vagy utáni a megbízhatóbb motor? Valamelyik topicban az olvastam, hogy a facelift előtti, ráadásul ennél az összes porlasztócsúcs cseréje kerül annyiba, mint a facelift utáninál egy darabé. Ez igaz?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. december 31. péntek, 12:20


Hori írta:
Reneolus írta: Sziasztok,

8-10 éves 320D -t szeretnék venni, de segítsetek abban pls., hogy tartósság, megbízhatóság és szerviz költségek szempontjából a facelift előtti, vagy utáni motorral szerelt gépet érdemes megvenni? Végigolvastam a topic-ot és volt egy-két utalás arra, hogy a facelift előttinek jóval olcsóbb a javíttatása. Tudtok összehasonlító összegeket mondani pl. a porlasztócsúcs, injektor stb. tönkremennek, akkor a csere mennyibe kerül egyik és másik típusú motor esetén? Kb. mennyi km-t megy el a motor javíttatás nélkül, mert 150e km futás alatti gépeket nem nagyon lehet találni? Legalább 5 évig szeretném használni az autót (Budapesten 80-100e km, tehát kb. 250e km lenne az autóban 5 év múltán), milyen meghibásodásokra számíthatok és azok javítása kb. mennyi lesz?

Előre is köszi!




az a baj hogy rossz irányból állsz hozzá a kereséshez. 8-10éves 20d-ben igen csak ritka a 150ekm-t futott autó. sztem nézz meg többet és hasonlítsd őket össze állapot ügyileg úgy talán jutsz valamire hogy melyiket vedd meg


Ha ilyen elvárások vannak - akkor fog találni olyat, amiben ennyi km-t fog mutatni az óra.
Inkább arra kell kalkulálni, hogy a 8-10 évhez reális 250-300e km-es (de akár 3-500e is lehet rosszabb esetben) futásteljesítménynél már számítani kell néhányszázezer pluszkiadásra - turbó, porlasztócsúcsok, nagynyomású szivattyú, meg néhány kiegészítő. Persze lehet, hogy mindezek rendben vannak, de ki tudja milyen gazdája volt a gépnek, amíg kb 5-6 (vagy több)Földmegkerülésnyi futás összejött.
Ha ezekre a kiadásokra nem futi, akkor felejtsd el a BMW-t.



Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. december 30. csütörtök, 22:35


Reneolus írta: Sziasztok,

8-10 éves 320D -t szeretnék venni, de segítsetek abban pls., hogy tartósság, megbízhatóság és szerviz költségek szempontjából a facelift előtti, vagy utáni motorral szerelt gépet érdemes megvenni? Végigolvastam a topic-ot és volt egy-két utalás arra, hogy a facelift előttinek jóval olcsóbb a javíttatása. Tudtok összehasonlító összegeket mondani pl. a porlasztócsúcs, injektor stb. tönkremennek, akkor a csere mennyibe kerül egyik és másik típusú motor esetén? Kb. mennyi km-t megy el a motor javíttatás nélkül, mert 150e km futás alatti gépeket nem nagyon lehet találni? Legalább 5 évig szeretném használni az autót (Budapesten 80-100e km, tehát kb. 250e km lenne az autóban 5 év múltán), milyen meghibásodásokra számíthatok és azok javítása kb. mennyi lesz?

Előre is köszi!




az a baj hogy rossz irányból állsz hozzá a kereséshez. 8-10éves 20d-ben igen csak ritka a 150ekm-t futott autó. sztem nézz meg többet és hasonlítsd őket össze állapot ügyileg úgy talán jutsz valamire hogy melyiket vedd meg


Dog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz Dog

Törzsvendég

Elismertség: 5% (7 pont) | Hozzászólások: 123

Elküldve: 2010. december 30. csütörtök, 21:04


Reneolus írta: Sziasztok,

8-10 éves 320D -t szeretnék venni, de segítsetek abban pls., hogy tartósság, megbízhatóság és szerviz költségek szempontjából a facelift előtti, vagy utáni motorral szerelt gépet érdemes megvenni? Végigolvastam a topic-ot és volt egy-két utalás arra, hogy a facelift előttinek jóval olcsóbb a javíttatása. Tudtok összehasonlító összegeket mondani pl. a porlasztócsúcs, injektor stb. tönkremennek, akkor a csere mennyibe kerül egyik és másik típusú motor esetén? Kb. mennyi km-t megy el a motor javíttatás nélkül, mert 150e km futás alatti gépeket nem nagyon lehet találni? Legalább 5 évig szeretném használni az autót (Budapesten 80-100e km, tehát kb. 250e km lenne az autóban 5 év múltán), milyen meghibásodásokra számíthatok és azok javítása kb. mennyi lesz?

Előre is köszi!


Nagyon pesszimistán állsz a dolgokhoz igy biztos beletenyerelsz valami vacakba. Inkább gyurj arra hogy bevizsgáltatod vétel elött a vasat és akkor a kötelezö dolgokon kivül nem nagyon kell rákölteni,ésszerü használat melett.

státusz Reneolus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2010. december 30. csütörtök, 12:19


Sziasztok,

8-10 éves 320D -t szeretnék venni, de segítsetek abban pls., hogy tartósság, megbízhatóság és szerviz költségek szempontjából a facelift előtti, vagy utáni motorral szerelt gépet érdemes megvenni? Végigolvastam a topic-ot és volt egy-két utalás arra, hogy a facelift előttinek jóval olcsóbb a javíttatása. Tudtok összehasonlító összegeket mondani pl. a porlasztócsúcs, injektor stb. tönkremennek, akkor a csere mennyibe kerül egyik és másik típusú motor esetén? Kb. mennyi km-t megy el a motor javíttatás nélkül, mert 150e km futás alatti gépeket nem nagyon lehet találni? Legalább 5 évig szeretném használni az autót (Budapesten 80-100e km, tehát kb. 250e km lenne az autóban 5 év múltán), milyen meghibásodásokra számíthatok és azok javítása kb. mennyi lesz?

Előre is köszi!

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2010. december 12. vasárnap, 12:19


YELLOW írta:
dvirgil írta:
YELLOW írta:
dvirgil írta: sziasztok!
lenne egy pár kérdésem,hogy mi lehet a baj.
e46 320d 2002 es.
inditásnál kiszakadt a vezérmügőrgőm azt hiszem igy hivják,ezt cseréltettem.rá egy hétre megált az adagolom,nem indult az autó.cseréltem adagolót, azt hiszem ac pumpát szürőt tisztitattam a rendszert.nem indult.cseréltettem a porlasztó csúcsokat és még valamit.indul az autó viszont nincs meneteljesitménye csak amikor ő ugy gondolja.a hangja zörög kattog hangosabb mint egy traktor.rátettük gépre az 2.5 fokos vezérműlánc nyulást ir hibának + tömités meg stb amik ezzel járnak a szerelöm szerint.a kérdésem hogy eddig mindent feleslegesen és ezután is feleslegesen fogok cserélni ,és ezek megoldják a hang és az autó menetteljesitményét??? valaki füzzön hottá valami okosat mit tegyek?
köszönöm


valószínű megugrott a lánc és elment a vezérlés. ha nagyon elment, akkor lehet a dugattyú belevert a szelepekbe. ez viszont cumi, mi régi kadettnál, amikor lefogazott a szíj így jártunk.
szerintem mindenképp meg kell bontani a motort, megnézni a szelepeket azt, hogy a két vezérműtengely jól áll-e. a fogaskereken van jelölés.



azt mondja a szerelöm ha nem cseréljük a láncot meg a tömitést akkor a hang marad meg minden de a lényeg,hogy nem tudja rendesen beállitani mert nem passzol semmi sehova a vezérlésnél az jogos??jaa és most nagyon cumizok mert ezekre a dolgra kb 120k irt lancok tömitök meg stb???


lehet a láncnak nincs baja. de ha megugrott a lánc, azaz a vezérlés csúszott, akkor kiírhat olyat, hogy a lánc megnyúlt, mivel ezt igencsak a vezérlés csúszásából állapítja meg.
mondom ha nagyot ugrott, akkor lehet belevert a szelepekbe. nem vagyok szerelő, de meg kellene nézni, mert ha a szelepszár meghajlott, akkor nem zár le és valami rovására fog menni.
hátha jönnek dízelesek, meg szakik aztán megmondják a frankót. nekem első hallásra/olvasásra ez jön le, amit írtam. hazsnálni biztos nem használnám az autót így...



Szia.

Nem akarok okoskodni, de ha az én autóm lenne, és a szerelő nem konkrét dolgot mondana, csak javasolgatna ezt-azt.
Azt hiszem érdemes lenne elvinni olyan helyre, ahol vágják a bömcsit.....
Mielőtt még lesz vele valami.....
De ez csak az én gondolatom.....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. december 12. vasárnap, 10:07


dvirgil írta:
YELLOW írta:
dvirgil írta: sziasztok!
lenne egy pár kérdésem,hogy mi lehet a baj.
e46 320d 2002 es.
inditásnál kiszakadt a vezérmügőrgőm azt hiszem igy hivják,ezt cseréltettem.rá egy hétre megált az adagolom,nem indult az autó.cseréltem adagolót, azt hiszem ac pumpát szürőt tisztitattam a rendszert.nem indult.cseréltettem a porlasztó csúcsokat és még valamit.indul az autó viszont nincs meneteljesitménye csak amikor ő ugy gondolja.a hangja zörög kattog hangosabb mint egy traktor.rátettük gépre az 2.5 fokos vezérműlánc nyulást ir hibának + tömités meg stb amik ezzel járnak a szerelöm szerint.a kérdésem hogy eddig mindent feleslegesen és ezután is feleslegesen fogok cserélni ,és ezek megoldják a hang és az autó menetteljesitményét??? valaki füzzön hottá valami okosat mit tegyek?
köszönöm


valószínű megugrott a lánc és elment a vezérlés. ha nagyon elment, akkor lehet a dugattyú belevert a szelepekbe. ez viszont cumi, mi régi kadettnál, amikor lefogazott a szíj így jártunk.
szerintem mindenképp meg kell bontani a motort, megnézni a szelepeket azt, hogy a két vezérműtengely jól áll-e. a fogaskereken van jelölés.



azt mondja a szerelöm ha nem cseréljük a láncot meg a tömitést akkor a hang marad meg minden de a lényeg,hogy nem tudja rendesen beállitani mert nem passzol semmi sehova a vezérlésnél az jogos??jaa és most nagyon cumizok mert ezekre a dolgra kb 120k irt lancok tömitök meg stb???


lehet a láncnak nincs baja. de ha megugrott a lánc, azaz a vezérlés csúszott, akkor kiírhat olyat, hogy a lánc megnyúlt, mivel ezt igencsak a vezérlés csúszásából állapítja meg.
mondom ha nagyot ugrott, akkor lehet belevert a szelepekbe. nem vagyok szerelő, de meg kellene nézni, mert ha a szelepszár meghajlott, akkor nem zár le és valami rovására fog menni.
hátha jönnek dízelesek, meg szakik aztán megmondják a frankót. nekem első hallásra/olvasásra ez jön le, amit írtam. hazsnálni biztos nem használnám az autót így...