- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 330d
- Évjárat: 2001
Elküldve: 2012. augusztus 05. vasárnap, 19:57
YELLOW írta:
GM progizás volt már?
NEM! Hogy, mivel, ki?
Elküldve: 2012. augusztus 05. vasárnap, 19:57
YELLOW írta:
GM progizás volt már?
Elküldve: 2012. augusztus 05. vasárnap, 19:54
ute107 írta:YELLOW írta:
én lehet úgy csinálnám, hogy pattintós zárat felrakni... zárbetét ledugózva. csak gombra nyílik. persze ha bexarik a központi.... akkor még a csomitartón keresztül mindig be tudsz menni
Én azt nem értem most...
hogy nincs zárbetét, akkor mi a faszért nem nyitja ki a vezető oldali ajtót...
Meg van átkozva az autóm.... már beléptem a használtauto.hu-ra
Relé új, zárnyitó új... más már nem lehet baj...
Elküldve: 2012. augusztus 05. vasárnap, 19:52
YELLOW írta:
én lehet úgy csinálnám, hogy pattintós zárat felrakni... zárbetét ledugózva. csak gombra nyílik. persze ha bexarik a központi.... akkor még a csomitartón keresztül mindig be tudsz menni
Elküldve: 2012. augusztus 05. vasárnap, 19:49
ute107 írta:YELLOW írta: úgy látszik a facelift előttieknél a zárszerkezet, a facelifteseknél meg a relé a gyenge pont.
Záregység megrendelve, betéve, és a hiba forrása megoldva. Véleményem szerint egyedi eset!
A cilinder - zárbetét el volt repedve és ahogy kiszedtem a helyéből szétesett :-S
Most k...szott ideges vagyok. Ilyenkor hogy tudok új zárbetét szerezni. Olyan megoldás érdekelne, hogy nem kell új gyújtáskapcsolót vennem és kulcsokat.
Lehetséges hogy holnapi napon alvázszám alapján tudok egyet rendelni szervízből, vagy inkább egy bontott szétszerelése és a lamellákkal való játék után lesz egy új-használt zárbetétem?!
Ja és jó az autó: nyitok, ablak lehúz és 3-4. próbálkozásra a belső nyitóval ki tudom nyitni a zárat...
Elküldve: 2012. augusztus 05. vasárnap, 19:47
YELLOW írta: úgy látszik a facelift előttieknél a zárszerkezet, a facelifteseknél meg a relé a gyenge pont.
Elküldve: 2012. július 07. szombat, 08:05
Elküldve: 2012. július 07. szombat, 06:15
ute107 írta:
Köszönöm. Szerintem ez lesz a ludas. Eddig a vezető oldali nyílott, most meg a relé csere óta, az nem nyílik.
Eléggé nehézkes és precíz munka kell hozzá, de valahogy megoldom.
Annyi kérdésem lenne még, ha egy zárat vennék, nem lenne megoldás. Gondolom akkor kulcsot is cserélni kellene, meg a gyújtáskapcsolót.
Nem lehet ezt ilyen cserével megoldani?
Köszönöm a segítséget.
Elküldve: 2012. július 06. péntek, 22:04
hil írta:
Szia! Talán nézd meg a csináld magad oldalon az idevonatkozó leírásomat, hátha segítségedre lesz
Elküldve: 2012. július 06. péntek, 18:39
ute107 írta:YELLOW írta:ute107 írta: Na!!!
GM modulban a kibasz..tt relék kicserélve és ugyanúgy szar minden. Sőt... lehet még rosszab is.
Következő lépés? ... arra hajlok, hogy most már a vezető ajtónál van valami bibi a zárral...
Tele van a ... egész ajtónyitással.
pontosan mi is a tünet?
Szerinted? Ajtónyitási gondok topicban írtam.
A tünet: Nem nyílnak az ajtóim, csak kulccsal manuálisan a sofőr oldal és a csomagtér.
Csbalu: de poénos, csak már nem tudom hol a fejem. Így is elhúzódott, egy csomó dolgom lenne, jövő hét meg esküvő. És eddig megoldás nem volt rá.
Elküldve: 2012. július 06. péntek, 13:52
ute107 írta:YELLOW írta:ute107 írta: Na!!!
GM modulban a kibasz..tt relék kicserélve és ugyanúgy szar minden. Sőt... lehet még rosszab is.
Következő lépés? ... arra hajlok, hogy most már a vezető ajtónál van valami bibi a zárral...
Tele van a ... egész ajtónyitással.
pontosan mi is a tünet?
Szerinted? Ajtónyitási gondok topicban írtam.
A tünet: Nem nyílnak az ajtóim, csak kulccsal manuálisan a sofőr oldal és a csomagtér.
Csbalu: de poénos, csak már nem tudom hol a fejem. Így is elhúzódott, egy csomó dolgom lenne, jövő hét meg esküvő. És eddig megoldás nem volt rá.
Elküldve: 2012. július 06. péntek, 13:49
YELLOW írta:ute107 írta: Na!!!
GM modulban a kibasz..tt relék kicserélve és ugyanúgy szar minden. Sőt... lehet még rosszab is.
Következő lépés? ... arra hajlok, hogy most már a vezető ajtónál van valami bibi a zárral...
Tele van a ... egész ajtónyitással.
pontosan mi is a tünet?
Elküldve: 2012. július 06. péntek, 13:35
ute107 írta: Na!!!
GM modulban a kibasz..tt relék kicserélve és ugyanúgy szar minden. Sőt... lehet még rosszab is.
Következő lépés? ... arra hajlok, hogy most már a vezető ajtónál van valami bibi a zárral...
Tele van a ... egész ajtónyitással.
Elküldve: 2012. július 06. péntek, 13:35
ute107 írta: Na!!!
GM modulban a kibasz..tt relék kicserélve és ugyanúgy szar minden. Sőt... lehet még rosszab is.
Következő lépés? ... arra hajlok, hogy most már a vezető ajtónál van valami bibi a zárral...
Tele van a ... egész ajtónyitással.
Elküldve: 2012. július 06. péntek, 13:25
Elküldve: 2012. április 28. szombat, 18:37
YELLOW írta:ute107 írta: Ha van egy másik valószínüleg nem Touringhoz való GM modulom, és beteszem addig amíg a másikat meg "hackkelem", lesz valami baja a kocsinak.
Amit be szeretnék addig tenni, abban pl. csak a belső relék vannak... külső nincs. És a felszereltsége is LOW - nem mint az enyém, hogy HIGH!
2 napról lenne szó, mivel annyi az átfutási ideje a relék beszerelésének, garázsom meg nincs, és nem be szeretném zárni az ajtókat.
Vagy mit csinál a kocsi GM nélkül? ::
Tudom hogy sok a kérdés, de nagyon fontos lenne!
úgy tudom GM nélkül is működőképes. elvileg zárni fog a Low-val is, csak egyéb funkciók maradhatnak ki... pl hátsó ablak emelés, stb. ebbe nem vagyok 100%-ig biztos, anno régről ez rémlik.