nickname írta:
elgeri írta:
roofus írta:
Sziasztok.
Még mindig azon filózok melyik akksit kellene megrendelnem. És még mindig parázok , hogy most bekell-e tanítani az új akksit vagy nem ?!
BMW 318d 2006/7 E91 Touring M47N2
ezeket az akksikat néztem ki melyiket ajánlnátok?!
1. http://www.amazon.de/Varta-Blu...=varta+f16
2. http://www.amazon.de/VARTA-STA...=varta+f21
ez agm-s ami nem tudom mivel jobb , de drágább..
gondolom fontos ez a mérethez ragaszkodni , mivel lemértem ami benne van (315x175x190).
Félek kicserélni , mert van az akksi tetején valami elektronika. de láttam videókban , hogy a motortérben rákel kötni egy akksi töltőt vagy egy másik akksit , amíg kicserélem és talán a computer nem babrál ki velem.
Kérlek segítsetek. Már nem sok élet van a régiben , alig indul.
Köszi még egyszer. további szép napot mindenkinek !
Hello
Az agm akkumulátorok főleg start-stop -os autókhoz szokták rakni. Nem lehet őket után tölteni, úgymond, gondozás mentesek. Elvileg jobban bírják a sok indítózást, és úgy általában az a tapasztalat, hogy további is maradnak életben. Viszont sokkal drágábbak is
Szerintem ugyanolyat vegyél mint amilyen most van, ha a mostani nem agm-es, akkor most se kell olyan. Azt hiszem az E91 még nem start-stop -os.
A komputert nem tudom, de én is félek majd tőle, ha odakerülök. Sőt, én rögtön a szerelőmnél fogom kicseréltetni, biztos ami biztos. Elvileg illene MINDIG újraállítani a komputert, hogy képben legyen, főleg ha változott az aksi paramétere, mert akkor máshogy kellene töltenie is.
Nem értem miért kell az emberek fejét hülyeségekkel tömni.
de megint, ahelyett, hogy beszólnál, inkább kijavítanád a tévedést. így kár hozzászólni. továbbra is azt vallom, hogy így nincs előbbre senki.
ha most elgeri, mondjuk félig meddig nem ír hülyeséget, akkor válaszoltál volna konkrétan a kérdésre? nem hiszem. nem szokott jellemző lenni. a gondozás mentes akksit is lehet tölteni, hisz az autóban a generátor is tölti. Viszont kinyitni nem szabad. azért gondozás mentes, mert nem kell utána savazni, vagy deszt. vizet önteni bele. ezek el vannak látva direkt szellőző járattal. bár gagyibb gondozásmentesnél, sokan azért vizet szoktak rá önteni.
szerintem simán leköthető az akksi, pár dolog törlődik, napi számláló fogyasztás iylenek.
viszont több helyen olvasom azt, hogy ha változik a teljesítménye, akkor azt meg kell adni, ehhez igazodika a rendszer, illetve ha új kerül bele, de ugyanoylan paraméterű, akkor csak reset kell, ebből tudja új akksi. ugyanis ahogy öregszik az akkumulátor, másképpen kell töltődnie, stb. legalábbos ezzel próbálják az élettartamát növelni az akksinak. azért a jó kis E46-ok simán elmentek 7-9 évet egy akskival. pedig az nem tudta ezt.