Ez egy archivált weboldal! bővebben

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2009. szeptember 21. hétfő, 15:26


de a "gyári" akksikat is valami cég csinálja, csak ugye úgy matricázzák, ahogy a vevõ kéri gondolom... mert ha bemegyek a BMW-hez és mondom nekem gyári akksi kell, akkor kapásból le leszek húzva... vajon ki lehet a beszállító nekik?

kempelen írta:
YELLOW írta: senki nincs otthon az akksik körében? senki nem cserélt még? senki nem kapott még tanácsokat ez ügyben?


Másik off autóm az idén volt 17 éves. Már a harmadik akku van benne és mindig 7 évet bírt ki egy gyári akksival. Mindhárom gyári volt és megbízhatóan kibír 7 évet, majd egyszerûen elkezdõdnek a gondok vele.

Tapasztalataim alapján azt mondom 7 éves korában egy akksi már öreg, akinek 9 évet bírt, az kulcsolja össze a kezét és mondjon egy imát, mert ott már minden nap ajándék.

Szóval nyugodtan cseréld ki, abból már nem lesz egészséges akku.


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. szeptember 21. hétfő, 15:14


YELLOW írta: senki nincs otthon az akksik körében? senki nem cserélt még? senki nem kapott még tanácsokat ez ügyben?


Másik off autóm az idén volt 17 éves. Már a harmadik akku van benne és mindig 7 évet bírt ki egy gyári akksival. Mindhárom gyári volt és megbízhatóan kibír 7 évet, majd egyszerûen elkezdõdnek a gondok vele.

Tapasztalataim alapján azt mondom 7 éves korában egy akksi már öreg, akinek 9 évet bírt, az kulcsolja össze a kezét és mondjon egy imát, mert ott már minden nap ajándék.

Szóval nyugodtan cseréld ki, abból már nem lesz egészséges akku.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2009. szeptember 21. hétfő, 15:00


senki nincs otthon az akksik körében? senki nem cserélt még? senki nem kapott még tanácsokat ez ügyben?

YELLOW írta: nah ma megint nem indult az autó, nem volt elég cuffla, kivettük majd gyorstöltéssel orvosoltuk a problémát... bár a jelzõ zöldet jelzett... érdekes (gyári 7 éves akksi, lehet cellazárlat lesz)

a lényeg, hogy akksit kell vennem, kinek melyik márka vált be?
55Ah-ás, érdemesebb mondjuk 65 Ah-ásat bele rakni? de inkább a márka javaslat érdekelne, melyik bírja a rövid távokat, a sokszori indításokat... esetleg árak, helyek...

válaszokat elõre is köszönöm!


Neo78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz Neo78

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2009. szeptember 21. hétfő, 10:20


Az enyém télen lett ellenorizve, a"vízszint" rendben volt, de szerintem már a végét járja a kicsike. De amíg nem adja be a kulcsot használom.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. szeptember 21. hétfő, 10:11


Kérdezzétek meg az autóalkatrész boltosokat, hogy mikor cserélnek több aksit, nyáron v. télen?

A válasz engem is meglepett...nyáron! Általában a víz elpárolog belõlük és ha úgy van használva, hamar kipurcan.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2009. szeptember 21. hétfő, 09:21


nekem még olyan januárban -20 fokban 12 óra állás után is simán indított, szal most ezért furcsa... megnézem azért, hogy tölt-e a generátor rendesen, meg lehet még egy párszor rátöltögetek...

Neo78 írta:
YELLOW írta: nah ma megint nem indult az autó, nem volt elég cuffla, kivettük majd gyorstöltéssel orvosoltuk a problémát... bár a jelzõ zöldet jelzett... érdekes (gyári 7 éves akksi, lehet cellazárlat lesz)

a lényeg, hogy akksit kell vennem, kinek melyik márka vált be?
55Ah-ás, érdemesebb mondjuk 65 Ah-ásat bele rakni? de inkább a márka javaslat érdekelne, melyik bírja a rövid távokat, a sokszori indításokat... esetleg árak, helyek...

válaszokat elõre is köszönöm!


Az enyém szintén gyári, már 9 éves, és csak annyi a probléma vele, hogy télen havonta rá kell tennem 1-2 órára a toltore, mivel a hidegben hamarabb merul, és ha nem használom hosszabb távon, akkor szokott vacakolni, nem indul reggel... Idén nyáron egyszer sem volt vele hiba, igaz nem is volt hideg De szerintem idén télen nálam is csere lesz


Neo78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz Neo78

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2009. szeptember 21. hétfő, 09:12


Az enyém szintén gyári, már 9 éves, és csak annyi a probléma vele, hogy télen havonta rá kell tennem 1-2 órára a toltore, mivel a hidegben hamarabb merul, és ha nem használom hosszabb távon, akkor szokott vacakolni, nem indul reggel... Idén nyáron egyszer sem volt vele hiba, igaz nem is volt hideg De szerintem idén télen nálam is csere lesz


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2009. szeptember 20. vasárnap, 22:20


nah ma megint nem indult az autó, nem volt elég cuffla, kivettük majd gyorstöltéssel orvosoltuk a problémát... bár a jelzõ zöldet jelzett... érdekes (gyári 7 éves akksi, lehet cellazárlat lesz)

a lényeg, hogy akksit kell vennem, kinek melyik márka vált be?
55Ah-ás, érdemesebb mondjuk 65 Ah-ásat bele rakni? de inkább a márka javaslat érdekelne, melyik bírja a rövid távokat, a sokszori indításokat... esetleg árak, helyek...

válaszokat elõre is köszönöm!

státusz Bede

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. április 12. vasárnap, 14:05


Egy 316 osom van 110 pacival 1994 kiadas.
Az aksim meghalt, kicsereltem egy hasznaltra ami nem volt feltotlve, kabellel inditottam be az autot. 10 metret mentem vele es a motor le allt.
Mint kiderult az aksi nem fogad be aramot amit beleraktam. Mikor kicsereltem jo aksira a motor tobbe nem indult be.
Segitsetek.
Eloreis koszi

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2009. február 22. vasárnap, 16:31


Ezt a mûszerfal írja...szerintem az a generátorról veszi a jelet...de szerintem is kicsit kevés...

8

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2009. február 22. vasárnap, 14:56


Szerintem sajnos nincs rendes töltésed. Alapjáraton terhelve is legalább 13,6 V-nak kellene lennie, fordulaton pedig 14,2 V körül kell lennie.
Nézd meg az elektromos csatlakozásokat a generátor és az aksi között, ékszíjjat is mielõtt a generátorhoz nyúlsz. Aku saru is lehet bûnös !

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2009. február 22. vasárnap, 11:43


Kérhetnék segítséget, akinek esetleg M47N -je van, megnézné hogy mik a töltési értékek a titkos menüben? Mert még mindig töltés gondom van, vagy akku, még nem sikerült kideríteni. Ha az autót vizsgáljuk az jó, ha az akkut akkor az...

Fogyasztó nélkül:

- 13.5 V alapjáraton és pörgetve is

Fogyasztókkal:

- ülésfûtés, hátsó üvegfûtés, elsõ ventilátorok, belsõ villany, világítás

13 - 12.7 V - alapjáraton

13.1 - 12.8 - pörgetve

Nekem kicsit kevésnek tûnik a fogyasztókkal való terhelésnél a töltés...de lehet a mûszerfal se tökéletesen méri...
Délután rámérek multival is...

Titkos menübe jutás:

1.lépés: gyújtás az 1. fokoztaba

2. lépés: a napi kilométerszámláló nullázó gombját (bal oldalon) kb 5 másodpercig tartsuk lenyomva.
Ekkor az 1. menüpontba érkezünk.

(A napi kilométer elõször lenullázódik, de késõbb újra visszaugrik az eredeti állásba)

3. lépés: a bal oldali gombot addig kel nyomogatni, míg a 19. menüpontba nem jutunk. Ehhez gyorsan kell nyomogatni a gombot, hosszabb megszakítások nélkül, különben kidob a menübõl, és lehet elõröl kezdeni.

4. lépés: ha a 19. menüpontban vagyunk, a L_oFF és L_on (Lock On, Lock Off) felváltva villog.
Amikor éppen a L_oFF látható, gyorsan nyomjuk meg a bal oldali gombot, és már be is jutottunk a menürendszerbe.

Itt a 9-es menü kell, az a feszültség mutató...

8

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2009. február 20. péntek, 20:51


SoundkeY írta: Fekete a "potty" , kozepes az akksid ( mint nekem ). Vszinu gyari !?


Nem, felülrõl kell nézni, úgy zöld. kicseréltem mert bajom van a Bosch-al, megnézem hogy az akku rossz vagy a kocsi nem tölt jól. Csak akartam tudni mikori...de amint látom más se tudja...

8

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. február 20. péntek, 20:35


Fekete a "potty" , kozepes az akksid ( mint nekem ). Vszinu gyari !?

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2009. február 20. péntek, 11:34


silver_e46 írta:

Az akksi alján van egy körikonban jelezve.

Nehogy magadra ejtsd!


...bocs de ott csak annyi van hogy 'PP' és '10 CE' ... oldalán médin France...



8