vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. május 24. csütörtök, 15:17


vfeca írta:
vivaladiesel írta:

Ha Békéscsaba vonzáskörzetében találsz valamit akkor szívesen segítek. Rétegmérőm is van!


Nos, ami azt illeti, lehet, hogy hamarabb kérek tőled egy kis szívességet, mint gondoltam.
Ezt találtam:

2000 320i Touring

Azt írják, Békéscsabán van. Most ugyan elmegyünk pár napra az asszonnyal, de ha hazajöttünk, és még meglesz, akkor valszeg megkérnélek, hogy vessünk rá egy pillantást. Megoldható?
Egyébként azt írják, hogy 150LE, ez akkor 4 hengeres? Mert ugye 170LE-s az a 2.2l-es motor volt...

Illetve pápai fórumozók jelentkezését várom, akik már látták ezt az autót:

2000 318i Touring

Ha bárki tud róla (róluk) infót, ne tartsa magában!
Előre is köszi mindenkinek!


Szia. Személyesen is "ismerem" az autót, naponta látom. Nem Békéscsabán, hanem Újkígyóson van (ahol élek). Őszinte leszek, cigányok hirdetik. A hirdetéssel ellentétben nincsenek magyar papírjai. Lejárt német ideiglenes rendszáma van ettől függetlenül kocsikáznak vele. Délután csinálok róla pár fotót... (állandóan kint áll az utcán)

Egyébként az az elektromos garázskapus, mediterrán díszköves ház ami előtt az bömöst lefotózták, nem az övéké. 2 házzal lejjebb laknak!





YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. május 24. csütörtök, 14:43


vfeca írta:
vivaladiesel írta:

Ha Békéscsaba vonzáskörzetében találsz valamit akkor szívesen segítek. Rétegmérőm is van!


Nos, ami azt illeti, lehet, hogy hamarabb kérek tőled egy kis szívességet, mint gondoltam.
Ezt találtam:

2000 320i Touring

Azt írják, Békéscsabán van. Most ugyan elmegyünk pár napra az asszonnyal, de ha hazajöttünk, és még meglesz, akkor valszeg megkérnélek, hogy vessünk rá egy pillantást. Megoldható?
Egyébként azt írják, hogy 150LE, ez akkor 4 hengeres? Mert ugye 170LE-s az a 2.2l-es motor volt...

Illetve pápai fórumozók jelentkezését várom, akik már látták ezt az autót:

2000 318i Touring

Ha bárki tud róla (róluk) infót, ne tartsa magában!
Előre is köszi mindenkinek!


a 150 lovas is 6 hengeres, ha nem facelift-es.

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. május 24. csütörtök, 14:34


vivaladiesel írta:

Ha Békéscsaba vonzáskörzetében találsz valamit akkor szívesen segítek. Rétegmérőm is van!


Nos, ami azt illeti, lehet, hogy hamarabb kérek tőled egy kis szívességet, mint gondoltam.
Ezt találtam:

2000 320i Touring

Azt írják, Békéscsabán van. Most ugyan elmegyünk pár napra az asszonnyal, de ha hazajöttünk, és még meglesz, akkor valszeg megkérnélek, hogy vessünk rá egy pillantást. Megoldható?
Egyébként azt írják, hogy 150LE, ez akkor 4 hengeres? Mert ugye 170LE-s az a 2.2l-es motor volt...

Illetve pápai fórumozók jelentkezését várom, akik már látták ezt az autót:

2000 318i Touring

Ha bárki tud róla (róluk) infót, ne tartsa magában!
Előre is köszi mindenkinek!

RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2012. május 23. szerda, 20:06


captainsun írta: Hello! Megvettem életem első BMW-jét!
Köszönöm a segítő hozzászólásokat! Az autót bevizsgáltattam egy BMW szervizben, néhány apróbb hiba (10 éves autó) mellett azt mondták, hogy ne keressek tovább.
A gép egy fekete 2002-es faceliftes 320d toring automata váltóval, igaz én egy ezüst, manuális váltós szedán 318d-t akartam, aminek a linkjét láthattátok is, de azt rizikósnak ítéltem.
A negyedik fekete autóm, pedig sose akartam feketét, de mindig így jött ki a lépés...
Örülök a gépnek, még egyszer kösz!


Gratulálok és sok hibamentes km-t!

Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. május 23. szerda, 18:36


captainsun írta: Hello! Megvettem életem első BMW-jét!
Köszönöm a segítő hozzászólásokat! Az autót bevizsgáltattam egy BMW szervizben, néhány apróbb hiba (10 éves autó) mellett azt mondták, hogy ne keressek tovább.
A gép egy fekete 2002-es faceliftes 320d toring automata váltóval, igaz én egy ezüst, manuális váltós szedán 318d-t akartam, aminek a linkjét láthattátok is, de azt rizikósnak ítéltem.
A negyedik fekete autóm, pedig sose akartam feketét, de mindig így jött ki a lépés...
Örülök a gépnek, még egyszer kösz!


Gratulálok, sok jó hibamentes kilómétert!

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 23. szerda, 15:50


captainsun írta: Hello! Megvettem életem első BMW-jét!
Köszönöm a segítő hozzászólásokat! Az autót bevizsgáltattam egy BMW szervizben, néhány apróbb hiba (10 éves autó) mellett azt mondták, hogy ne keressek tovább.
A gép egy fekete 2002-es faceliftes 320d toring automata váltóval, igaz én egy ezüst, manuális váltós szedán 318d-t akartam, aminek a linkjét láthattátok is, de azt rizikósnak ítéltem.
A negyedik fekete autóm, pedig sose akartam feketét, de mindig így jött ki a lépés...
Örülök a gépnek, még egyszer kösz!


Gratulálok!!!

Kitől vetted, esetleg George, Szeda vagy Frizo adta el? Ahogy írod az adatlapodon, fórumos ismerőstől vetted. A többiekéről nem volt fotó, így nem tudtam tovább szűkíteni a kört.

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. május 23. szerda, 15:44


captainsun írta: Hello! Megvettem életem első BMW-jét!
Köszönöm a segítő hozzászólásokat! Az autót bevizsgáltattam egy BMW szervizben, néhány apróbb hiba (10 éves autó) mellett azt mondták, hogy ne keressek tovább.
A gép egy fekete 2002-es faceliftes 320d toring automata váltóval, igaz én egy ezüst, manuális váltós szedán 318d-t akartam, aminek a linkjét láthattátok is, de azt rizikósnak ítéltem.
A negyedik fekete autóm, pedig sose akartam feketét, de mindig így jött ki a lépés...
Örülök a gépnek, még egyszer kösz!


Gratulálunk. Legyen sok örömöd benne, legyél jó gazdája. Képeket tehetnél fel róla!



státusz captainsun

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. május 23. szerda, 15:34


Hello! Megvettem életem első BMW-jét!
Köszönöm a segítő hozzászólásokat! Az autót bevizsgáltattam egy BMW szervizben, néhány apróbb hiba (10 éves autó) mellett azt mondták, hogy ne keressek tovább.
A gép egy fekete 2002-es faceliftes 320d toring automata váltóval, igaz én egy ezüst, manuális váltós szedán 318d-t akartam, aminek a linkjét láthattátok is, de azt rizikósnak ítéltem.
A negyedik fekete autóm, pedig sose akartam feketét, de mindig így jött ki a lépés...
Örülök a gépnek, még egyszer kösz!

Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. május 23. szerda, 15:28


Lassan közelednénk az új autóhoz!
Találtam, egy kinti kiskocsit korrekt áron 2005-ös, 187 ezer kilométerrel 20 ezer kilométerek ezelőtt nagy szerviz feszítők, lánc stb., olaj stb. visszanyomozva a szerviznél (egy barátom volt olyan kedves és megtette, hogy ment ki más BMW-ért és benézett ide, és megleste az autót) van korrekt szerviz- könyve, nem volt törve csak egy horpadás lett javítva a szerviz szerint a bal hátsó íven. Az autó jó erőben van, és szép esztétikai állapotban. Nagy- navigációs, full bőr, króm csíkos, cd- táros, M-es futómű, és nem eszi az olajat a turbó... Kormány, elfogadhatóan kopva de nem szakadt, a vezető ülés oldaltámasza a szokásosan megkopva de nem szakadt nem repedezett. Gyári felnivel jó gumikkal, szép kormánnyal ezüst csíkkal és onnan vezérelhető a tempomat is.
A kérdésem az lenne, hogy az M futómű mit jelent, miben jobb... és a 6 sebességes váltókról mi a véleményetek, mennyire használható a 320d-ben, és a leírtak alapján mennyit adnátok a kiskocsiért?
Köszönöm, a segítségetek újfent!


vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. május 23. szerda, 15:25


vivaladiesel írta:

Sokan egy jó vételnek tűnő, olcsó autóba beleugranak és "majd rendbe rakom". Eltelik fél év, egy év, két év és még mindig csak lapátolják az autóba a pénzt... Ilyenkor többnyire egy keserű "adjuk el inkább" döntést hoz a családi kupaktanács.
Hidd el én is vettem és adtam is el jó-néhány autót. Szeretnélek megkímélni egy rossz döntéstől! (Persze lehet, hogy az ezüst kombi jó, de én nem sok esélyt adok neki.)

Ha egy kiszemelt autótól nem messze megkérsz egy klubtagot, hogy nézz meg az autót veled, biztosan segíteni fog.
Ha Békéscsaba vonzáskörzetében találsz valamit akkor szívesen segítek. Rétegmérőm is van!


Köszönöm a tanácsot, nyilván nem ragaszkodom én feltétlenül ehhez a szürke kombihoz, de szimpatikus, és ha már úgyis arra fogok járni, mindenképp megnézem, ha más nem, összehasonlítási alapnak jó lesz.

És nagyon köszönöm a felajánlást is, hogy segítesz, ha úgy adódik, élni fogok a lehetőséggel!

Ezért gondoltam egyébként, hogy bedobom a hirdetést a közösbe, hátha volt más is a fórumról, aki érdeklődött utána. Több szem többet lát, stb...

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. május 23. szerda, 15:14


vivaladiesel írta:

Ha például kéken vagy fehéren füstöl a kipufogó akkor valószínűleg a motornak komoly baja van. Ha futómű szét van verve (stab pálcák, lengőkarok, lengéscsillapítók stb...) azt óriási pénz rendbe rakni.
Vajon a klímarendszerrel, klímakompresszorral minden OK? Fékbetétek-tárcsák kopottak? Ég valamelyik hiba visszajelző az autóban, esetleg világít a műszarfal mint a karácsonyfa? A gumikban hány MM van még? Téligumi-acélfelni nem jár az autóhoz? A műszerfalról, motorról, utastérről egy db kép nincs. Vajon miért? Ezekre érdemes telefonon rákérdezni mielőtt feleslegesen elmennél megnézni.
Mit lehet tudni az autó előéletéről? Azt írja, Osztrák import. Gondolom nemrég hozta be eladásra. 2800 Euróért hirdeti, maximum 2100 euróért vehette. Az nagyjából 620-630 000ft, ennyiért mennek a megkímélt e36-ok mennek Németországban...

Vigyázz, könnyen beleszalad az ember egy rossz autóba... A gondatlan vásárlások miatt megy a köpködés a "fenntartatatlan" BMW-re!


Szerencsére tudom úgy csinálni, hogy útba ejtem, és nem csak egy autó miatt megyek 800 km-t. Megint...

Abban bízom, hogy nagy különbség nincs az előző autómhoz képest (szintén '99-es E46 volt, 3 hete adtam el, csak az 4 ajtós volt, és 1.6-os 105LE-vel), úgyhogy ha majd megnézem meg kipróbálom ezt vagy egy hasonlót, csak észre fogok venni elég sok mindent. De legnagyobbrészt úgyis lutri lesz, viszont próbálom minimalizálni.

A szedánnal egyébként megtapasztaltam már elég sokat, de mindentől függetlenül úgy döntöttem, hogy maradok az E46-nál. Ezért is tartottam meg a télikerék garnitúrát...

Gondolkozom egyébként azon is, hogy hozok Németországból, de annyira nem sürgős, úgyhogy előbb szétnézek itthon, hátha belefutok vmibe.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. május 23. szerda, 15:13


vfeca írta:
hancurozo írta:

Ha Európa nyugati (azon bellül is az északi) részéről származó autót veszel, a kasztnit nézd nagyon át a rozsda miatt. Kint szarnak az alvázvédelemre, a rozsdás elemekre. Gyakran csak benzinkutas mosókban tisztítják a kocsikat, és az üregekben felgyülemlett sarat ott hagyják. Nagyon rossz tapasztalatom van a Osztrákoktól/Németektől behozott autókkal. Mind kasztni, mind szervizeltség szempontjából. (nem a felhasznált alkatrészek, hanem az szűrők és olajcserék elhanyagolása miatt)
Egyszerűbb a tönkrement motort pótólni/javítani, mint az alvázat küszöböket kijavítani cserélni fényeztetni. (főleg új gyári, és nem kisipari rossz minőségű utángyártottal)


A hirdetés szerint Ausztriából van az autó. De egyébként nagyjából mindegy, hogy honnan van egy autó, egy német is el tudja hanyagolni, meg egy olasz is tud vigyázni rá, szóval a származási helye még nem jelent semmi biztosat.

Viszont kis korrigálás, mert néhány embernél sztem az jött le, hogy én féláron szeretnék használt autót venni, szalonállapotban, garanciával.

Inkább úgy fogalmaznám meg az igényeimet, hogy egy olyan használt autót keresek, amihez olcsón hozzá tudok jutni, és emiatt ugyan esetleg nincs tökéletes állapotban, de jó kiindulási alap ahhoz, hogy fél-1 éven belül megbízható, takaros kirándulóautót tudok belőle faragni.


Nagyon nem mindegy, hogy az autó mennyit futot havas sókzott utakon (tévhit, hogy tőlünk nyugatabra nem sóznak. és akkor nem is 10 éves autóban gondolkodunk) Tévhit, hogy nyugati szomszédaink 10e km után cserélik az olajat. (ők kivárják míg jelez az autó) Évente 40-50-60e km-t autóznak (minőségibb autópályán). Ha számolsz, nagy számok jönnek ki. A nepper behozza, visszatekeri, a Magyar Román, stb. meg szidja a BMW-t, Audit mert a turbó, lendkerék, váltó, difi 200e-nél berókázik. Miért nem fordul ez elő, az itthon/külföldön újonan CÉGES autónak vásárolt autóknál amik valóban 500-600e km-t futnak nagyobb gond nélkül? Sok embernek kellene elgondolkodni ezen, és nem a diesel/benzines tipushibákat ismételgetnie és lehúzni bizonyos tipusokat.

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. május 23. szerda, 14:55


vfeca írta:

Viszont kis korrigálás, mert néhány embernél sztem az jött le, hogy én féláron szeretnék használt autót venni, szalonállapotban, garanciával.

Inkább úgy fogalmaznám meg az igényeimet, hogy egy olyan használt autót keresek, amihez olcsón hozzá tudok jutni, és emiatt ugyan esetleg nincs tökéletes állapotban, de jó kiindulási alap ahhoz, hogy fél-1 éven belül megbízható, takaros kirándulóautót tudok belőle faragni.


Sokan egy jó vételnek tűnő, olcsó autóba beleugranak és "majd rendbe rakom". Eltelik fél év, egy év, két év és még mindig csak lapátolják az autóba a pénzt... Ilyenkor többnyire egy keserű "adjuk el inkább" döntést hoz a családi kupaktanács.
Hidd el én is vettem és adtam is el jó-néhány autót. Szeretnélek megkímélni egy rossz döntéstől! (Persze lehet, hogy az ezüst kombi jó, de én nem sok esélyt adok neki.)

Ha egy kiszemelt autótól nem messze megkérsz egy klubtagot, hogy nézz meg az autót veled, biztosan segíteni fog.
Ha Békéscsaba vonzáskörzetében találsz valamit akkor szívesen segítek. Rétegmérőm is van!


vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. május 23. szerda, 14:47


vfeca írta:
vivaladiesel írta:

Ha ezt megveszed akkor 350-400 000ft legyen a zsebedbe az esetleges nagyobb javításokra félretéve. Én is úgy gondolom, hogy minimum 1,4-1,5M ft-ot rá kell szánni a vásárlásra, ha szervizelt és normális állapotban lévő autót keresel. Ismered a mondást: Olcsó húsnak...

Inkább valami ilyesmit javasolnék:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-5740508
Természetesen megvétel után egyből olaj+szűrők cseréje.


Mi az, amiből 350-400e Ft-os nagyjavítás látszik rajta? Vagy úgy értetted, hogy általában erre lehet számítani? Mert ha igen, akkor az nem zavar, ld. az előző kommentem.

Ezt a feketét meg amúgy szintén hirdetik már vagy 3-4 hónapja, volt maszeknál meg kereskedőnél is, szóval nem hiszem, hogy kisebb lutri lenne.


Ha például kéken vagy fehéren füstöl a kipufogó akkor valószínűleg a motornak komoly baja van. Ha futómű szét van verve (stab pálcák, lengőkarok, lengéscsillapítók stb...) azt óriási pénz rendbe rakni.
Vajon a klímarendszerrel, klímakompresszorral minden OK? Fékbetétek-tárcsák kopottak? Ég valamelyik hiba visszajelző az autóban, esetleg világít a műszarfal mint a karácsonyfa? A gumikban hány MM van még? Téligumi-acélfelni nem jár az autóhoz? A műszerfalról, motorról, utastérről egy db kép nincs. Vajon miért? Ezekre érdemes telefonon rákérdezni mielőtt feleslegesen elmennél megnézni.
Mit lehet tudni az autó előéletéről? Azt írja, Osztrák import. Gondolom nemrég hozta be eladásra. 2800 Euróért hirdeti, maximum 2100 euróért vehette. Az nagyjából 620-630 000ft, ennyiért mennek a megkímélt e36-ok mennek Németországban...

Vigyázz, könnyen beleszalad az ember egy rossz autóba... A gondatlan vásárlások miatt megy a köpködés a "fenntartatatlan" BMW-re!





vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. május 23. szerda, 14:46


hancurozo írta:

Ha Európa nyugati (azon bellül is az északi) részéről származó autót veszel, a kasztnit nézd nagyon át a rozsda miatt. Kint szarnak az alvázvédelemre, a rozsdás elemekre. Gyakran csak benzinkutas mosókban tisztítják a kocsikat, és az üregekben felgyülemlett sarat ott hagyják. Nagyon rossz tapasztalatom van a Osztrákoktól/Németektől behozott autókkal. Mind kasztni, mind szervizeltség szempontjából. (nem a felhasznált alkatrészek, hanem az szűrők és olajcserék elhanyagolása miatt)
Egyszerűbb a tönkrement motort pótólni/javítani, mint az alvázat küszöböket kijavítani cserélni fényeztetni. (főleg új gyári, és nem kisipari rossz minőségű utángyártottal)


A hirdetés szerint Ausztriából van az autó. De egyébként nagyjából mindegy, hogy honnan van egy autó, egy német is el tudja hanyagolni, meg egy olasz is tud vigyázni rá, szóval a származási helye még nem jelent semmi biztosat.

Viszont kis korrigálás, mert néhány embernél sztem az jött le, hogy én féláron szeretnék használt autót venni, szalonállapotban, garanciával.

Inkább úgy fogalmaznám meg az igényeimet, hogy egy olyan használt autót keresek, amihez olcsón hozzá tudok jutni, és emiatt ugyan esetleg nincs tökéletes állapotban, de jó kiindulási alap ahhoz, hogy fél-1 éven belül megbízható, takaros kirándulóautót tudok belőle faragni.