Ez egy archivált weboldal! bővebben

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 19:05


hancurozo írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
Markkkk írta: Okok.

Még egy kérdés aztán hagylak békében titeket.

Mivel azt néztem, hogy kurva jól vannak összerakva ezek az autók, kevésbé könnynen megállapítható a futott km és az igénybevétel.
Nem vagyok egy kilóméter freak, több autót vettem -adtam már el 300.000 km feletti futással, de jó tudni, hogy mennyi az annyi pontosan.

Hallottam valami ilyet, de lehet, hogy hülyeség, hogy a bmwnek a kulcsában is el van mentve a km- meg valami még két helyen legalább és hogy létezik olyan amiből nem tudják "kiütni/átírni".. Ez igaz ez vagy csak tündérmese?

Egy ilyen 318d-nek mennyi életet szántak ha karban van tartva?
kimegy a világból típusú motor, vagy általában 300nál letérdel? (természetesen ésszerű karbantartások mellet kérdezem)

Nagyon köszi..


dízelről majd nyilatkoznak. igen kulcsból ki lehet olvasni, de ő is veszi az infót egy belső egységtől. mindent át lehet írni, ha valaki profi. több helyen tárol, nem mindet írják át, akkor lehet, de szintén profi kell, aki az öszes modulba bele tud nézni.


Nekünk 20d-nk van,de az 1,8d is ugyanakkora köbcentis,csak le van "butítva" az elektronika,ha jól tudom.
Hát nekünk már ment el benne adagoló 2 turbó,meg egyszer 244 ezernél főtengelyes lett-motorcsere.
Én 100 százalék ,hogy benzinest vennék,csöndesebb,nem ráz,nincs annyi baj vele.


Nekem is 20d van. Gyári az adagoló, a turbó, a lendkerék, és szinte minden. (300e km-t ezek már biztosan kibírtak nálam)


Hát én is sokallom már ezeket a dolgokat,nem tudom mitől megy ennyi minden tönkre benne.


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 16:49


zoli900 írta:
YELLOW írta:
Markkkk írta: Okok.

Még egy kérdés aztán hagylak békében titeket.

Mivel azt néztem, hogy kurva jól vannak összerakva ezek az autók, kevésbé könnynen megállapítható a futott km és az igénybevétel.
Nem vagyok egy kilóméter freak, több autót vettem -adtam már el 300.000 km feletti futással, de jó tudni, hogy mennyi az annyi pontosan.

Hallottam valami ilyet, de lehet, hogy hülyeség, hogy a bmwnek a kulcsában is el van mentve a km- meg valami még két helyen legalább és hogy létezik olyan amiből nem tudják "kiütni/átírni".. Ez igaz ez vagy csak tündérmese?

Egy ilyen 318d-nek mennyi életet szántak ha karban van tartva?
kimegy a világból típusú motor, vagy általában 300nál letérdel? (természetesen ésszerű karbantartások mellet kérdezem)

Nagyon köszi..


dízelről majd nyilatkoznak. igen kulcsból ki lehet olvasni, de ő is veszi az infót egy belső egységtől. mindent át lehet írni, ha valaki profi. több helyen tárol, nem mindet írják át, akkor lehet, de szintén profi kell, aki az öszes modulba bele tud nézni.


Nekünk 20d-nk van,de az 1,8d is ugyanakkora köbcentis,csak le van "butítva" az elektronika,ha jól tudom.
Hát nekünk már ment el benne adagoló 2 turbó,meg egyszer 244 ezernél főtengelyes lett-motorcsere.
Én 100 százalék ,hogy benzinest vennék,csöndesebb,nem ráz,nincs annyi baj vele.


Nekem is 20d van. Gyári az adagoló, a turbó, a lendkerék, és szinte minden. (300e km-t ezek már biztosan kibírtak nálam)

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 15:50


compact írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
Markkkk írta: Okok.

Még egy kérdés aztán hagylak békében titeket.

Mivel azt néztem, hogy kurva jól vannak összerakva ezek az autók, kevésbé könnynen megállapítható a futott km és az igénybevétel.
Nem vagyok egy kilóméter freak, több autót vettem -adtam már el 300.000 km feletti futással, de jó tudni, hogy mennyi az annyi pontosan.

Hallottam valami ilyet, de lehet, hogy hülyeség, hogy a bmwnek a kulcsában is el van mentve a km- meg valami még két helyen legalább és hogy létezik olyan amiből nem tudják "kiütni/átírni".. Ez igaz ez vagy csak tündérmese?

Egy ilyen 318d-nek mennyi életet szántak ha karban van tartva?
kimegy a világból típusú motor, vagy általában 300nál letérdel? (természetesen ésszerű karbantartások mellet kérdezem)

Nagyon köszi..


dízelről majd nyilatkoznak. igen kulcsból ki lehet olvasni, de ő is veszi az infót egy belső egységtől. mindent át lehet írni, ha valaki profi. több helyen tárol, nem mindet írják át, akkor lehet, de szintén profi kell, aki az öszes modulba bele tud nézni.


Nekünk 20d-nk van,de az 1,8d is ugyanakkora köbcentis,csak le van "butítva" az elektronika,ha jól tudom.
Hát nekünk már ment el benne adagoló 2 turbó,meg egyszer 244 ezernél főtengelyes lett-motorcsere.
Én 100 százalék ,hogy benzinest vennék,csöndesebb,nem ráz,nincs annyi baj vele.


Az adagolós /136le/ és CR/150le/ 320D-t ne említsük egy lapon, mivel nem sok köze van a két motornak egymáshoz!
E46-ban a 318 is CR/116le/.



A 150 lovasnál azt hallottam,hogy a pillangószelepek kockázatosak,a letörésük miatt,persze ki lehet őket szedni,de a BMW-nél csak tudják mi kell bele.
A benzinesnél nem állnak fent ezek a kockázatok,ezért szerintem azt érdemesebb,persze mindegyiknek van hátránya és előnye.


compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 13:51


zoli900 írta:
YELLOW írta:
Markkkk írta: Okok.

Még egy kérdés aztán hagylak békében titeket.

Mivel azt néztem, hogy kurva jól vannak összerakva ezek az autók, kevésbé könnynen megállapítható a futott km és az igénybevétel.
Nem vagyok egy kilóméter freak, több autót vettem -adtam már el 300.000 km feletti futással, de jó tudni, hogy mennyi az annyi pontosan.

Hallottam valami ilyet, de lehet, hogy hülyeség, hogy a bmwnek a kulcsában is el van mentve a km- meg valami még két helyen legalább és hogy létezik olyan amiből nem tudják "kiütni/átírni".. Ez igaz ez vagy csak tündérmese?

Egy ilyen 318d-nek mennyi életet szántak ha karban van tartva?
kimegy a világból típusú motor, vagy általában 300nál letérdel? (természetesen ésszerű karbantartások mellet kérdezem)

Nagyon köszi..


dízelről majd nyilatkoznak. igen kulcsból ki lehet olvasni, de ő is veszi az infót egy belső egységtől. mindent át lehet írni, ha valaki profi. több helyen tárol, nem mindet írják át, akkor lehet, de szintén profi kell, aki az öszes modulba bele tud nézni.


Nekünk 20d-nk van,de az 1,8d is ugyanakkora köbcentis,csak le van "butítva" az elektronika,ha jól tudom.
Hát nekünk már ment el benne adagoló 2 turbó,meg egyszer 244 ezernél főtengelyes lett-motorcsere.
Én 100 százalék ,hogy benzinest vennék,csöndesebb,nem ráz,nincs annyi baj vele.


Az adagolós /136le/ és CR/150le/ 320D-t ne említsük egy lapon, mivel nem sok köze van a két motornak egymáshoz!
E46-ban a 318 is CR/116le/.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 29. vasárnap, 13:52

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 12:58


Markkkk írta: Okok.

Még egy kérdés aztán hagylak békében titeket.

Mivel azt néztem, hogy kurva jól vannak összerakva ezek az autók, kevésbé könnynen megállapítható a futott km és az igénybevétel.
Nem vagyok egy kilóméter freak, több autót vettem -adtam már el 300.000 km feletti futással, de jó tudni, hogy mennyi az annyi pontosan.

Hallottam valami ilyet, de lehet, hogy hülyeség, hogy a bmwnek a kulcsában is el van mentve a km- meg valami még két helyen legalább és hogy létezik olyan amiből nem tudják "kiütni/átírni".. Ez igaz ez vagy csak tündérmese?

Egy ilyen 318d-nek mennyi életet szántak ha karban van tartva?
kimegy a világból típusú motor, vagy általában 300nál letérdel? (természetesen ésszerű karbantartások mellet kérdezem)

Nagyon köszi..


Szia!

Alapvetően a BMW-k kimennek a világból, a dízelnél figyelj a bemelegítésre, amíg nincs középen a hűtőfoly. hőmérséklet mutató, addig lehetőleg 2000-es fordulat alatt tartsd, ha megküldöd mindig hagyd alapjáratom hűlni egy kicsit ne állítsd le egyből mert a turbonak meg a hengerfejnek nem tesz jót. Ha adagolós figyelj a gázolaj minőségére, mert nem szeretik az elspórolt adalékmentes gázolajat az adagoló elemek.

Üdv.:Neo


zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 12:55


YELLOW írta:
Markkkk írta: Okok.

Még egy kérdés aztán hagylak békében titeket.

Mivel azt néztem, hogy kurva jól vannak összerakva ezek az autók, kevésbé könnynen megállapítható a futott km és az igénybevétel.
Nem vagyok egy kilóméter freak, több autót vettem -adtam már el 300.000 km feletti futással, de jó tudni, hogy mennyi az annyi pontosan.

Hallottam valami ilyet, de lehet, hogy hülyeség, hogy a bmwnek a kulcsában is el van mentve a km- meg valami még két helyen legalább és hogy létezik olyan amiből nem tudják "kiütni/átírni".. Ez igaz ez vagy csak tündérmese?

Egy ilyen 318d-nek mennyi életet szántak ha karban van tartva?
kimegy a világból típusú motor, vagy általában 300nál letérdel? (természetesen ésszerű karbantartások mellet kérdezem)

Nagyon köszi..


dízelről majd nyilatkoznak. igen kulcsból ki lehet olvasni, de ő is veszi az infót egy belső egységtől. mindent át lehet írni, ha valaki profi. több helyen tárol, nem mindet írják át, akkor lehet, de szintén profi kell, aki az öszes modulba bele tud nézni.


Nekünk 20d-nk van,de az 1,8d is ugyanakkora köbcentis,csak le van "butítva" az elektronika,ha jól tudom.
Hát nekünk már ment el benne adagoló 2 turbó,meg egyszer 244 ezernél főtengelyes lett-motorcsere.
Én 100 százalék ,hogy benzinest vennék,csöndesebb,nem ráz,nincs annyi baj vele.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 12:44


Markkkk írta: Okok.

Még egy kérdés aztán hagylak békében titeket.

Mivel azt néztem, hogy kurva jól vannak összerakva ezek az autók, kevésbé könnynen megállapítható a futott km és az igénybevétel.
Nem vagyok egy kilóméter freak, több autót vettem -adtam már el 300.000 km feletti futással, de jó tudni, hogy mennyi az annyi pontosan.

Hallottam valami ilyet, de lehet, hogy hülyeség, hogy a bmwnek a kulcsában is el van mentve a km- meg valami még két helyen legalább és hogy létezik olyan amiből nem tudják "kiütni/átírni".. Ez igaz ez vagy csak tündérmese?

Egy ilyen 318d-nek mennyi életet szántak ha karban van tartva?
kimegy a világból típusú motor, vagy általában 300nál letérdel? (természetesen ésszerű karbantartások mellet kérdezem)

Nagyon köszi..


dízelről majd nyilatkoznak. igen kulcsból ki lehet olvasni, de ő is veszi az infót egy belső egységtől. mindent át lehet írni, ha valaki profi. több helyen tárol, nem mindet írják át, akkor lehet, de szintén profi kell, aki az öszes modulba bele tud nézni.


státusz Markkkk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 12:42


Okok.

Még egy kérdés aztán hagylak békében titeket.

Mivel azt néztem, hogy kurva jól vannak összerakva ezek az autók, kevésbé könnynen megállapítható a futott km és az igénybevétel.
Nem vagyok egy kilóméter freak, több autót vettem -adtam már el 300.000 km feletti futással, de jó tudni, hogy mennyi az annyi pontosan.

Hallottam valami ilyet, de lehet, hogy hülyeség, hogy a bmwnek a kulcsában is el van mentve a km- meg valami még két helyen legalább és hogy létezik olyan amiből nem tudják "kiütni/átírni".. Ez igaz ez vagy csak tündérmese?

Egy ilyen 318d-nek mennyi életet szántak ha karban van tartva?
kimegy a világból típusú motor, vagy általában 300nál letérdel? (természetesen ésszerű karbantartások mellet kérdezem)

Nagyon köszi..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 12:21


Markkkk írta: Sziasztok!

Ok, köszönöm pont ilyen válaszra vártam.)

Árban azt néztem, hogy olyan 1,2 - 1,3 körül érdemes nézelődni. 800tól vannak 1,8-ig gondolom a közepétől már vannak jók.

Oké figyelek a motorkódra.

Dízelest azért nem néztem, mert annak drágább a fenntartása és több a hiba lehetőség ennyi idős korára.. Vagy rosszul gondolom?
(km kontra fenntartás miatt..)

Köszönöm


az 1.8td-t valószínű nem oylanok vették, akik gyílkolnák. compact-ot tipikusan azok vettek itthon új autóként, akinek volt pénz és az aszsony bótba járt vele. dízelt meg azért választottak, mert valahogy a nők jobban vezetik a dízelt, meg akkoriban jóval olcsóbb volt az üzemanyag is hozzá. (aztán ugye a nőknek jött az E87 1-es) pont tegnap voltam tankolni, a dízel vagy 30ft-tal drágább mint a benzin. sokan befürödtek én azt mondom. egy kis benyással is lehet takarékosan járni. külföldön könnyebb kifogni egy jó dízelt mint itthon, de ott is csak magánszemélytől. én természetesen benzines párti vagyok, de ha már dízel, akkor vagy nagyon nagy dízel, vagy ez a kicsi 1.8-as.

státusz Markkkk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 12:15


Sziasztok!

Ok, köszönöm pont ilyen válaszra vártam.)

Árban azt néztem, hogy olyan 1,2 - 1,3 körül érdemes nézelődni. 800tól vannak 1,8-ig gondolom a közepétől már vannak jók.

Oké figyelek a motorkódra.

Dízelest azért nem néztem, mert annak drágább a fenntartása és több a hiba lehetőség ennyi idős korára.. Vagy rosszul gondolom?
(km kontra fenntartás miatt..)

Köszönöm

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 12:03


compact írta:
YELLOW írta:
Markkkk írta: Sziasztok!

Először is: lehet, hogy kiveséztétek már a témát, akkor kérlek linkeljétek be a választ.

A kérdés pedig: Első bmw lesz, keresgélés, szempontok alapján 316 compact 2001 utáni verzió benzines, mert nem megyek annyit, hogy dízel kelljen (vagy? 15.000 km max).

Nézegetem a használtauto.hu-n szépek vannak már 1 millától is..

Eddig főleg japán autóm volt, valamire kell figyelni külön?

Ezek realtiv kevesett futott darabok általában "anyu autók", nincsenek annyira széthajtva legalábbis így első blikkre. Persze elviszem szervizbe mielőtt belecsapok, de mivel nem ismerem a márkát van olyan dolog aminél seggel jöjjek ki az eladótól?

Ennél értelmesebben nem tudtam megfogalmazni, pliz help.


Szép napot,

M.

u.i.: http://www.hasznaltauto.hu/aut...ct-7213834 ezmienez?

vagyez?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7037405


egy jó tanács. ha mindneképp ilyen típus kell, akkor ne az 1596cm3-es változatot vedd, hanem ami 1.8-as. az 1.6-osok N40B16 motorkódúak, ez a tornyon is elolvasható, vagy a forgalmiban a motorszám vége. Ezekkel a blokkokkal sok gond van. a Compact alapból olcsóbb, mint bármely más karosszéria változat, hisz kisebb, nem is olyan szép, ergó ebből egy olcsóbb is lehet jó, csak nem a fent említett motorral. N42B18-ast nézz, ez is 316ti néven megy. ezek általában kinti autók lesznek, mivel idehaza nem jött az 1.8-asokból, csak a kakás 1.6-ból.
másra mire figyelj? mindenre, mint bármi más autónál. az évi 15ezer hozzám képest mindenképp több, és ha számít a fogyasztás, egy 318td Compact-tal lehet megpróbálkoznék, persze ha elfogadod a dízelséget. állítólag ez a kis dízel elég strapabíró, mivel mivel minden alkatrésze majdnem ugynaaz mint a nagytestvérének a 20d-nek, ergó jobban bírja. ha azt nézed teljesítményben ott van, mint a 1.8 benzin, nyomatékban ugye jóval több.
én ezt javaslom.

szerk.: most átböngésztem gyorsan a 18td kínálatot, nem sok van, de azokban szerintem mindegyikben dupla km van, mint amit írnak. benyásokkal lényegesen kevesebbet mennek. ettől függetlenül lehet a dízel sem rossz választás, csak jót kell kifogni.


Ha jó td-t akar akkor a 900e ft-os benzineshez még tegyen hozzá min 300-at szerintem!
Nem írtad azt a fontos dolgot, hogy mi a plafon a vételárban?



egyértelmű, de árakról nem nagyon írok inkább, mert a hazai áraktól már rosszul vagyok mondjuk ahhoz képest a compact-ok ára nem csökkent annyira mint a többié, anno mikor én 6,5 éve nézegettem, akkor 1-1,5 millával olcsóbbak voltak, mint mondjuk a sedan. ahhoz képest nem sokat csökkentek az áraik. a km meg ment beléjük. szóval jobban tartották az árukat mint a sedan, vagy kombi.

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 11:59


YELLOW írta:
Markkkk írta: Sziasztok!

Először is: lehet, hogy kiveséztétek már a témát, akkor kérlek linkeljétek be a választ.

A kérdés pedig: Első bmw lesz, keresgélés, szempontok alapján 316 compact 2001 utáni verzió benzines, mert nem megyek annyit, hogy dízel kelljen (vagy? 15.000 km max).

Nézegetem a használtauto.hu-n szépek vannak már 1 millától is..

Eddig főleg japán autóm volt, valamire kell figyelni külön?

Ezek realtiv kevesett futott darabok általában "anyu autók", nincsenek annyira széthajtva legalábbis így első blikkre. Persze elviszem szervizbe mielőtt belecsapok, de mivel nem ismerem a márkát van olyan dolog aminél seggel jöjjek ki az eladótól?

Ennél értelmesebben nem tudtam megfogalmazni, pliz help.


Szép napot,

M.

u.i.: http://www.hasznaltauto.hu/aut...ct-7213834 ezmienez?

vagyez?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7037405


egy jó tanács. ha mindneképp ilyen típus kell, akkor ne az 1596cm3-es változatot vedd, hanem ami 1.8-as. az 1.6-osok N40B16 motorkódúak, ez a tornyon is elolvasható, vagy a forgalmiban a motorszám vége. Ezekkel a blokkokkal sok gond van. a Compact alapból olcsóbb, mint bármely más karosszéria változat, hisz kisebb, nem is olyan szép, ergó ebből egy olcsóbb is lehet jó, csak nem a fent említett motorral. N42B18-ast nézz, ez is 316ti néven megy. ezek általában kinti autók lesznek, mivel idehaza nem jött az 1.8-asokból, csak a kakás 1.6-ból.
másra mire figyelj? mindenre, mint bármi más autónál. az évi 15ezer hozzám képest mindenképp több, és ha számít a fogyasztás, egy 318td Compact-tal lehet megpróbálkoznék, persze ha elfogadod a dízelséget. állítólag ez a kis dízel elég strapabíró, mivel mivel minden alkatrésze majdnem ugynaaz mint a nagytestvérének a 20d-nek, ergó jobban bírja. ha azt nézed teljesítményben ott van, mint a 1.8 benzin, nyomatékban ugye jóval több.
én ezt javaslom.

szerk.: most átböngésztem gyorsan a 18td kínálatot, nem sok van, de azokban szerintem mindegyikben dupla km van, mint amit írnak. benyásokkal lényegesen kevesebbet mennek. ettől függetlenül lehet a dízel sem rossz választás, csak jót kell kifogni.


Ha jó td-t akar akkor a 900e ft-os benzineshez még tegyen hozzá min 300-at szerintem!
Nem írtad azt a fontos dolgot, hogy mi a plafon a vételárban?





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 29. vasárnap, 12:00

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 11:50


Markkkk írta: Sziasztok!

Először is: lehet, hogy kiveséztétek már a témát, akkor kérlek linkeljétek be a választ.

A kérdés pedig: Első bmw lesz, keresgélés, szempontok alapján 316 compact 2001 utáni verzió benzines, mert nem megyek annyit, hogy dízel kelljen (vagy? 15.000 km max).

Nézegetem a használtauto.hu-n szépek vannak már 1 millától is..

Eddig főleg japán autóm volt, valamire kell figyelni külön?

Ezek realtiv kevesett futott darabok általában "anyu autók", nincsenek annyira széthajtva legalábbis így első blikkre. Persze elviszem szervizbe mielőtt belecsapok, de mivel nem ismerem a márkát van olyan dolog aminél seggel jöjjek ki az eladótól?

Ennél értelmesebben nem tudtam megfogalmazni, pliz help.


Szép napot,

M.

u.i.: http://www.hasznaltauto.hu/aut...ct-7213834 ezmienez?

vagyez?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7037405


egy jó tanács. ha mindneképp ilyen típus kell, akkor ne az 1596cm3-es változatot vedd, hanem ami 1.8-as. az 1.6-osok N40B16 motorkódúak, ez a tornyon is elolvasható, vagy a forgalmiban a motorszám vége. Ezekkel a blokkokkal sok gond van. a Compact alapból olcsóbb, mint bármely más karosszéria változat, hisz kisebb, nem is olyan szép, ergó ebből egy olcsóbb is lehet jó, csak nem a fent említett motorral. N42B18-ast nézz, ez is 316ti néven megy. ezek általában kinti autók lesznek, mivel idehaza nem jött az 1.8-asokból, csak a kakás 1.6-ból.
másra mire figyelj? mindenre, mint bármi más autónál. az évi 15ezer hozzám képest mindenképp több, és ha számít a fogyasztás, egy 318td Compact-tal lehet megpróbálkoznék, persze ha elfogadod a dízelséget. állítólag ez a kis dízel elég strapabíró, mivel mivel minden alkatrésze majdnem ugynaaz mint a nagytestvérének a 20d-nek, ergó jobban bírja. ha azt nézed teljesítményben ott van, mint a 1.8 benzin, nyomatékban ugye jóval több.
én ezt javaslom.

szerk.: most átböngésztem gyorsan a 18td kínálatot, nem sok van, de azokban szerintem mindegyikben dupla km van, mint amit írnak. benyásokkal lényegesen kevesebbet mennek. ettől függetlenül lehet a dízel sem rossz választás, csak jót kell kifogni.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 29. vasárnap, 11:54

státusz Markkkk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 11:23


Sziasztok!

Először is: lehet, hogy kiveséztétek már a témát, akkor kérlek linkeljétek be a választ.

A kérdés pedig: Első bmw lesz, keresgélés, szempontok alapján 316 compact 2001 utáni verzió benzines, mert nem megyek annyit, hogy dízel kelljen (vagy? 15.000 km max).

Nézegetem a használtauto.hu-n szépek vannak már 1 millától is..

Eddig főleg japán autóm volt, valamire kell figyelni külön?

Ezek realtiv kevesett futott darabok általában "anyu autók", nincsenek annyira széthajtva legalábbis így első blikkre. Persze elviszem szervizbe mielőtt belecsapok, de mivel nem ismerem a márkát van olyan dolog aminél seggel jöjjek ki az eladótól?

Ennél értelmesebben nem tudtam megfogalmazni, pliz help.


Szép napot,

M.

u.i.: http://www.hasznaltauto.hu/aut...ct-7213834 ezmienez?

vagyez?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7037405

feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 23:12


YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
anubisz írta:

Yellow irigykedik ám, hogy a te kocsidba kevesebb van mint az övébe,azé mérges


Gondolod, hogy ezért irígy????
Ott volt előtte is a lehetőség, hogy megvegye ezt



hát picit, már félek lassan megvan a 100ezer, aztán másik dimenzióba lépek.
ha egyszer lenne új autóm... lehetőség nem volt, mert dízelt sosem nézek saját részre. viszont keresztfaternak jó lett volna, de nem ilyen árban keresett.
faternak 7 éves astrában vagy 32ezer km van (0-lásan vettük) de belül hadi állapot van. nem rá ütöttem ebben. ha már egyszer új autóm lenne vigyáznék rá... így is azt teszem, de... a női karom


Most a saját állításaidat cáfolod meg.............nem baj???



mivel is?


Az én általam vett autó bal első űlését leszólod (pedig leírta, hogy egy 77 éves tatáé volt, nem magyarázom tovább, vagy érted vagy nem) közben ezt írod: faternak 7 éves astrában vagy 32ezer km van (0-lásan vettük) de belül hadi állapot van




nem úgy, az ülés kiválló. csak koszos... mert nem akart két autót a kadett ment a levesbe így az astra lett a horgászós autó. mondjuk ő nem akarja eladni még jó ideig. szóval így értettem. ráadásul méretre varott plussz huzat van rajta új korától.



Aha........