Ez egy archivált weboldal! bővebben

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 12:18


jencispy írta: Ahogy ti látjátok, kint sem valami rózsás a helyzet.
de legalább van választék, mert itthon semmi.
Kinti vásárlással az a bajom, h nem tudom elvinni márkaszervizbe átnézetni.
Meg h nem tudok németül... Fel sem tudom hívni a hirdetőket.
Ilyet szeretnék, ilyen áron...


Szerintem ez nincs annyira kirobbanoan jó árba.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 11:16


jencispy írta: Ahogy ti látjátok, kint sem valami rózsás a helyzet.
de legalább van választék, mert itthon semmi.
Kinti vásárlással az a bajom, h nem tudom elvinni márkaszervizbe átnézetni.
Meg h nem tudok németül... Fel sem tudom hívni a hirdetőket.
Ilyet szeretnék, ilyen áron...


egy kicsit most irigykedem rád, na nem a kombi, meg a dízel miatt iylen felszereltséggel elfogadnék én is egyet igaz sedan, coupe, és persze benyásba na meg manuál váltóval. na ezt az autót egy 60ezerre simán vissza lehetne tekerni... vannak amúgy emberek, magánszemélyek is, akik ezzel foglalkoznak. kinézed az autót, ők lebeszélek ha nem tudsz idegennyelvvül, és hazahozzák lábon, vagy tréleren. némelyik akár mindent elintéz, a névreírást regizést, mindent. nekem volt egy ismerős veszprémben, nem tudom csinálja-e még, mostanában nem látom, hogy nagyon írkálná... jah oylan is van, hogy kimehetsz Te is vele, velük. szerintem amúgy találni jó pár ilyen személyt.

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 10:53


jencispy írta: Ahogy ti látjátok, kint sem valami rózsás a helyzet.
de legalább van választék, mert itthon semmi.
Kinti vásárlással az a bajom, h nem tudom elvinni márkaszervizbe átnézetni.
Meg h nem tudok németül... Fel sem tudom hívni a hirdetőket.
Ilyet szeretnék, ilyen áron...


Én most nemrég hoztam be kintről egyet annyira nem volt macerás.
Nagyon sokáig kerestem mire megtaláltam az igazit.
Én azt mondom mindenképp külföldi behozatalban gondolkodj ha ilyen kategóriát akarsz,ha ott sz.rok is az autók itt még sz.rabbak,de több jót találsz ott mind itt!
Keresni kell egy ismerőst aki tud németül,én mindig emailben vettem fel az eladóval a kapcsolatot.Legjobb a magánszemély,persze itt is oda kell figyelni h kitől meg mit!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 10:22


Ahogy ti látjátok, kint sem valami rózsás a helyzet.
de legalább van választék, mert itthon semmi.
Kinti vásárlással az a bajom, h nem tudom elvinni márkaszervizbe átnézetni.
Meg h nem tudok németül... Fel sem tudom hívni a hirdetőket.
Ilyet szeretnék, ilyen áron...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 09:13


feco7939 írta:
nickname írta:
pojcii írta:
YELLOW írta:
pojcii írta:
zoliika írta:
jencispy írta: Sziasztok!

Most rászántam magam egy modell frissítésre,
6 hengeres diesel-t szeretnék venni. (325d /330d) E91-et 2009-2010 körülit.
Ahogy nézem itthon alig van ezekből, főleg amilyen felszereltségűt én szeretnék...

Külföldről (Németország?) behozni mennyire költséges, macerás? Egyedül biztos nem megyek ki.

Amit nem tudtam eldönteni, hogy automata vagy manual legyen.
Nekem tetszene az automata, de nem sokat vezettem még automatát.
520d 8 sebességest vezettem egyszer, az nagyon tetszett..., de ez más mert régebbi váltó.
Városban lehet normálisan használni?


Én tanácsot,hogy melyik motort válaszd nem adok,több szempont miatt.Viszont egy tanács,nagyon-nagyon gondold meg,hogy honnan veszel németből autót.Másfél év alatt mióta kint dolgozom egy autóra nem tudtam volna azt mondani"ez igen ezt megérné behozni......"Ami meg jó,azt annyiért itthon is megkapod.Kivéve ha az extrákkal magasak az igényeid ,akkor viszont kint nagyobb a választék és ebből a szempontból igen érdemes,de azért,hogy Te azt reméled kint németben olcsóbban és kikíméltebb autót veszel mint itthon ,azt felejsd el.Most a két alatt amíg kint voltam kb.30 autót néztem meg elég részletesen és katasztrófaAnnyi,de annyi lehajtott szar van,hogy az hihetetlenVw keresekedésben pl,Phateon fekete bőrkormány nemhogy kopott volt szürke azaz totál lekopott róla a fekete bőrfesték szarrá kopva a fékpedál és gázpedál 180 e km-el árulták..........e-46 330ci 2005 140e km-el,agyon mattulva a fényezés,szétkopott belsővel min.500e km volt benne, folyt az aut. a váltóolaj, padkázott felnivel,jaj és a legjobb kínai xenonnal lámpamosó nélkül árulták potom 10e €-t.


Zoliika hozzászolásához csak annyit hogy igaza én is kinn vagyok már több mint egy éve és azóta keresem az ideális példányt sajna sikertelenül. Az az észrevételem mint itthon, ha megnézed az eladót nagyjából tudni fogod milyen az eladni kívánt autó. Nem kímélik egyik márkát sem hisz megtehetik hogy 1-2 év után lecserélik. Ha szerencséd van akkor egy városban használt darabot találsz amiben kevés a km. ám több mint valószínű hogy törve volt lehet nem is 1x. Jó keresgélést!!


én nem élek kint, de ezt írtam le nem régen, de le lettem faszozva. ott nem fognak féltávon olajat cserélni, meg ugyanúgy nem cserélik ki a szervízben. csak ritkább az iylen, mint itthon. magánszemélytől mindenképp érdemesebb, ahol nem a csaló kereskedőt látod. hanem valóbana tulajt, és abból lehet is következtetni.


Igy ahogy mondod... vagy ha már kereskedés akkor ne török vagy lengyel legyen az illető!!


Na igen a 20 ezer kilométert futott 5-10 éves autót ami makulátlan és még a gyári folia is rajta van, azt tényleg soha nem fogjátok megtalálni.

A YELLOW meg már megint úgy beszél mintha életében egyszer is lett volna kint autót venni.




Szerintem nem szabad ennyire egyoldalúan nézni az autóvásárlás témát.

Az itteni vélemények nagy többsége szerint Magyarországon is és külföldön is csak szar lelakott autókat lehet venni, főleg a BMW-k közül………. de akkor kérdezem én, ezek szerint az itteni BMW tulajoknak mindnek 0 km-es szalonautója van, vagy mindenkié szar lelakott autó??? Vagy minden negatív hozzászóló saját maga az az egy kivétel aki megtalálta a tökéletest?

Szerintem itthon is és kint is lehet találni jó állapotú, jól karban lévő autót, aminek gondos tulajdonosa volt ………………. és lehet lelakott szarokat is kapni.

Egy jó autó megtalálásához nagy figyelem, szakértő ember, rengeteg idő és egy nagy adag szerencse is kell. Ha valaki még nem ismerné az alábbi tanulmányt, annak érdemes átolvasni autóvásárlás előtt, hogy mennyi mindenre érdemes odafigyelni:
http://hogyanvegyunkhasznaltau...oltes.html

Kellemes hétvégét mindenkinek!





Sziasztok!

Svájcban is körül lehetne nézni autó ügyben. Igaz kicsit macerásabb,mint az unióban.
Azt csinálják, hogy az uniós határon fizetik a vámot. Számla érték szerint. Magyar-ón csak a többit (reg.adó, szopadó...) fizetik. Arra felé nem nagyon gyilkolják az autókat, mert nincs rá lehetőség. Viszont cserébe nincs diesel.
Egy kőrt lehet, hogy megér, ha már arra felé laktok.


compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 09:07


feco7939 írta:
nickname írta:
pojcii írta:
YELLOW írta:
pojcii írta:
zoliika írta:
jencispy írta: Sziasztok!

Most rászántam magam egy modell frissítésre,
6 hengeres diesel-t szeretnék venni. (325d /330d) E91-et 2009-2010 körülit.
Ahogy nézem itthon alig van ezekből, főleg amilyen felszereltségűt én szeretnék...

Külföldről (Németország?) behozni mennyire költséges, macerás? Egyedül biztos nem megyek ki.

Amit nem tudtam eldönteni, hogy automata vagy manual legyen.
Nekem tetszene az automata, de nem sokat vezettem még automatát.
520d 8 sebességest vezettem egyszer, az nagyon tetszett..., de ez más mert régebbi váltó.
Városban lehet normálisan használni?


Én tanácsot,hogy melyik motort válaszd nem adok,több szempont miatt.Viszont egy tanács,nagyon-nagyon gondold meg,hogy honnan veszel németből autót.Másfél év alatt mióta kint dolgozom egy autóra nem tudtam volna azt mondani"ez igen ezt megérné behozni......"Ami meg jó,azt annyiért itthon is megkapod.Kivéve ha az extrákkal magasak az igényeid ,akkor viszont kint nagyobb a választék és ebből a szempontból igen érdemes,de azért,hogy Te azt reméled kint németben olcsóbban és kikíméltebb autót veszel mint itthon ,azt felejsd el.Most a két alatt amíg kint voltam kb.30 autót néztem meg elég részletesen és katasztrófaAnnyi,de annyi lehajtott szar van,hogy az hihetetlenVw keresekedésben pl,Phateon fekete bőrkormány nemhogy kopott volt szürke azaz totál lekopott róla a fekete bőrfesték szarrá kopva a fékpedál és gázpedál 180 e km-el árulták..........e-46 330ci 2005 140e km-el,agyon mattulva a fényezés,szétkopott belsővel min.500e km volt benne, folyt az aut. a váltóolaj, padkázott felnivel,jaj és a legjobb kínai xenonnal lámpamosó nélkül árulták potom 10e €-t.


Zoliika hozzászolásához csak annyit hogy igaza én is kinn vagyok már több mint egy éve és azóta keresem az ideális példányt sajna sikertelenül. Az az észrevételem mint itthon, ha megnézed az eladót nagyjából tudni fogod milyen az eladni kívánt autó. Nem kímélik egyik márkát sem hisz megtehetik hogy 1-2 év után lecserélik. Ha szerencséd van akkor egy városban használt darabot találsz amiben kevés a km. ám több mint valószínű hogy törve volt lehet nem is 1x. Jó keresgélést!!


én nem élek kint, de ezt írtam le nem régen, de le lettem faszozva. ott nem fognak féltávon olajat cserélni, meg ugyanúgy nem cserélik ki a szervízben. csak ritkább az iylen, mint itthon. magánszemélytől mindenképp érdemesebb, ahol nem a csaló kereskedőt látod. hanem valóbana tulajt, és abból lehet is következtetni.


Igy ahogy mondod... vagy ha már kereskedés akkor ne török vagy lengyel legyen az illető!!


Na igen a 20 ezer kilométert futott 5-10 éves autót ami makulátlan és még a gyári folia is rajta van, azt tényleg soha nem fogjátok megtalálni.

A YELLOW meg már megint úgy beszél mintha életében egyszer is lett volna kint autót venni.




Szerintem nem szabad ennyire egyoldalúan nézni az autóvásárlás témát.

Az itteni vélemények nagy többsége szerint Magyarországon is és külföldön is csak szar lelakott autókat lehet venni, főleg a BMW-k közül………. de akkor kérdezem én, ezek szerint az itteni BMW tulajoknak mindnek 0 km-es szalonautója van, vagy mindenkié szar lelakott autó??? Vagy minden negatív hozzászóló saját maga az az egy kivétel aki megtalálta a tökéletest?

Szerintem itthon is és kint is lehet találni jó állapotú, jól karban lévő autót, aminek gondos tulajdonosa volt ………………. és lehet lelakott szarokat is kapni.

Egy jó autó megtalálásához nagy figyelem, szakértő ember, rengeteg idő és egy nagy adag szerencse is kell. Ha valaki még nem ismerné az alábbi tanulmányt, annak érdemes átolvasni autóvásárlás előtt, hogy mennyi mindenre érdemes odafigyelni:
http://hogyanvegyunkhasznaltau...oltes.html

Kellemes hétvégét mindenkinek!





Jó látni, hogy azért már pár embernél dereng vmi, hogy kint sem különb semmi, mint itt!
Nem hülye a német, a gazdag ember pedig sóherebb, mint a szegény!
Nem fogja elajándékozni a hibátlan autóját aprópénzért!
Kint is a jónak ugyan úgy megkérik az árát, mint itt!
Amikkel itthon járnak behozott és olcsó kinti autókkal azok már a kinti takarítónők, kertészek és friss jogsis hülyegyerekek eső autói amit már eldobtak, a hülye magyar meg megveszi a török! és egyéb kinti kereskedőktől a 3-400e km-t futott autókat amit már vagy kicsinosítgatott és visszatekert a kinti kereskedő, vagy majd itt fogják újjá varázsolni az autókat és megfelezi a km állást!
Nem feltűnő, hogy a német oldalakon alig találni 5-10 éves autót 200-300ekm alatt itt mo.-meg a német autók 80%a keveset futott?
A felszereltséggel kapcsolatban sem árt résen lenni, mert németben az alap autó alapabb, mint mondjuk itt és szabadabban össze lehet állítani egy olyan autót, mint amit a vevő álmodik és sok az utólagos csillagozgatás az extralistán, így fordulhat elő pl az, hogy egy fullosnak tűnő e90-ben nincs mondjuk xenon vagy ülésfűtés vagy manuális klímás,...stb de mellette minden benne van ami csak létezik!
A német embernek az autó egy használati tárgy amit úgy használ, hogy 5 max 10 évesen lecseréli! Ha tudatában van azzal, hogy vigyázott rá akkor megkéri az árát, ha "elhasználta" akkor eladja bagóért, csak menjen már a háztól, mert az új már a garázsban van!






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 28. szombat, 09:11

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 09:06


nickname írta:
pojcii írta:
YELLOW írta:
pojcii írta:
zoliika írta:
jencispy írta: Sziasztok!

Most rászántam magam egy modell frissítésre,
6 hengeres diesel-t szeretnék venni. (325d /330d) E91-et 2009-2010 körülit.
Ahogy nézem itthon alig van ezekből, főleg amilyen felszereltségűt én szeretnék...

Külföldről (Németország?) behozni mennyire költséges, macerás? Egyedül biztos nem megyek ki.

Amit nem tudtam eldönteni, hogy automata vagy manual legyen.
Nekem tetszene az automata, de nem sokat vezettem még automatát.
520d 8 sebességest vezettem egyszer, az nagyon tetszett..., de ez más mert régebbi váltó.
Városban lehet normálisan használni?


Én tanácsot,hogy melyik motort válaszd nem adok,több szempont miatt.Viszont egy tanács,nagyon-nagyon gondold meg,hogy honnan veszel németből autót.Másfél év alatt mióta kint dolgozom egy autóra nem tudtam volna azt mondani"ez igen ezt megérné behozni......"Ami meg jó,azt annyiért itthon is megkapod.Kivéve ha az extrákkal magasak az igényeid ,akkor viszont kint nagyobb a választék és ebből a szempontból igen érdemes,de azért,hogy Te azt reméled kint németben olcsóbban és kikíméltebb autót veszel mint itthon ,azt felejsd el.Most a két alatt amíg kint voltam kb.30 autót néztem meg elég részletesen és katasztrófaAnnyi,de annyi lehajtott szar van,hogy az hihetetlenVw keresekedésben pl,Phateon fekete bőrkormány nemhogy kopott volt szürke azaz totál lekopott róla a fekete bőrfesték szarrá kopva a fékpedál és gázpedál 180 e km-el árulták..........e-46 330ci 2005 140e km-el,agyon mattulva a fényezés,szétkopott belsővel min.500e km volt benne, folyt az aut. a váltóolaj, padkázott felnivel,jaj és a legjobb kínai xenonnal lámpamosó nélkül árulták potom 10e €-t.


Zoliika hozzászolásához csak annyit hogy igaza én is kinn vagyok már több mint egy éve és azóta keresem az ideális példányt sajna sikertelenül. Az az észrevételem mint itthon, ha megnézed az eladót nagyjából tudni fogod milyen az eladni kívánt autó. Nem kímélik egyik márkát sem hisz megtehetik hogy 1-2 év után lecserélik. Ha szerencséd van akkor egy városban használt darabot találsz amiben kevés a km. ám több mint valószínű hogy törve volt lehet nem is 1x. Jó keresgélést!!


én nem élek kint, de ezt írtam le nem régen, de le lettem faszozva. ott nem fognak féltávon olajat cserélni, meg ugyanúgy nem cserélik ki a szervízben. csak ritkább az iylen, mint itthon. magánszemélytől mindenképp érdemesebb, ahol nem a csaló kereskedőt látod. hanem valóbana tulajt, és abból lehet is következtetni.


Igy ahogy mondod... vagy ha már kereskedés akkor ne török vagy lengyel legyen az illető!!


Na igen a 20 ezer kilométert futott 5-10 éves autót ami makulátlan és még a gyári folia is rajta van, azt tényleg soha nem fogjátok megtalálni.

A YELLOW meg már megint úgy beszél mintha életében egyszer is lett volna kint autót venni.



úgy látszik nagyon tetszik a nick nevem, annyira szerted legépelni meg emlegetni. igaz neked a nick neved a nickneved mondom én lehet szerelmes vagy belém, az előttem írók írásait észre sem veszed már. remélem velem álmodtál, és csakis szépeket
mint írtam korábban, de úgy látszik mindnekinek egyesével kell... azért mert nem ismersz, vagy mert nem jártam kint, még láthattam miket hoznak be kintről


feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 08:52


nickname írta:
pojcii írta:
YELLOW írta:
pojcii írta:
zoliika írta:
jencispy írta: Sziasztok!

Most rászántam magam egy modell frissítésre,
6 hengeres diesel-t szeretnék venni. (325d /330d) E91-et 2009-2010 körülit.
Ahogy nézem itthon alig van ezekből, főleg amilyen felszereltségűt én szeretnék...

Külföldről (Németország?) behozni mennyire költséges, macerás? Egyedül biztos nem megyek ki.

Amit nem tudtam eldönteni, hogy automata vagy manual legyen.
Nekem tetszene az automata, de nem sokat vezettem még automatát.
520d 8 sebességest vezettem egyszer, az nagyon tetszett..., de ez más mert régebbi váltó.
Városban lehet normálisan használni?


Én tanácsot,hogy melyik motort válaszd nem adok,több szempont miatt.Viszont egy tanács,nagyon-nagyon gondold meg,hogy honnan veszel németből autót.Másfél év alatt mióta kint dolgozom egy autóra nem tudtam volna azt mondani"ez igen ezt megérné behozni......"Ami meg jó,azt annyiért itthon is megkapod.Kivéve ha az extrákkal magasak az igényeid ,akkor viszont kint nagyobb a választék és ebből a szempontból igen érdemes,de azért,hogy Te azt reméled kint németben olcsóbban és kikíméltebb autót veszel mint itthon ,azt felejsd el.Most a két alatt amíg kint voltam kb.30 autót néztem meg elég részletesen és katasztrófaAnnyi,de annyi lehajtott szar van,hogy az hihetetlenVw keresekedésben pl,Phateon fekete bőrkormány nemhogy kopott volt szürke azaz totál lekopott róla a fekete bőrfesték szarrá kopva a fékpedál és gázpedál 180 e km-el árulták..........e-46 330ci 2005 140e km-el,agyon mattulva a fényezés,szétkopott belsővel min.500e km volt benne, folyt az aut. a váltóolaj, padkázott felnivel,jaj és a legjobb kínai xenonnal lámpamosó nélkül árulták potom 10e €-t.


Zoliika hozzászolásához csak annyit hogy igaza én is kinn vagyok már több mint egy éve és azóta keresem az ideális példányt sajna sikertelenül. Az az észrevételem mint itthon, ha megnézed az eladót nagyjából tudni fogod milyen az eladni kívánt autó. Nem kímélik egyik márkát sem hisz megtehetik hogy 1-2 év után lecserélik. Ha szerencséd van akkor egy városban használt darabot találsz amiben kevés a km. ám több mint valószínű hogy törve volt lehet nem is 1x. Jó keresgélést!!


én nem élek kint, de ezt írtam le nem régen, de le lettem faszozva. ott nem fognak féltávon olajat cserélni, meg ugyanúgy nem cserélik ki a szervízben. csak ritkább az iylen, mint itthon. magánszemélytől mindenképp érdemesebb, ahol nem a csaló kereskedőt látod. hanem valóbana tulajt, és abból lehet is következtetni.


Igy ahogy mondod... vagy ha már kereskedés akkor ne török vagy lengyel legyen az illető!!


Na igen a 20 ezer kilométert futott 5-10 éves autót ami makulátlan és még a gyári folia is rajta van, azt tényleg soha nem fogjátok megtalálni.

A YELLOW meg már megint úgy beszél mintha életében egyszer is lett volna kint autót venni.




Szerintem nem szabad ennyire egyoldalúan nézni az autóvásárlás témát.

Az itteni vélemények nagy többsége szerint Magyarországon is és külföldön is csak szar lelakott autókat lehet venni, főleg a BMW-k közül………. de akkor kérdezem én, ezek szerint az itteni BMW tulajoknak mindnek 0 km-es szalonautója van, vagy mindenkié szar lelakott autó??? Vagy minden negatív hozzászóló saját maga az az egy kivétel aki megtalálta a tökéletest?

Szerintem itthon is és kint is lehet találni jó állapotú, jól karban lévő autót, aminek gondos tulajdonosa volt ………………. és lehet lelakott szarokat is kapni.

Egy jó autó megtalálásához nagy figyelem, szakértő ember, rengeteg idő és egy nagy adag szerencse is kell. Ha valaki még nem ismerné az alábbi tanulmányt, annak érdemes átolvasni autóvásárlás előtt, hogy mennyi mindenre érdemes odafigyelni:
http://hogyanvegyunkhasznaltau...oltes.html

Kellemes hétvégét mindenkinek!





nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 07:14


pojcii írta:
YELLOW írta:
pojcii írta:
zoliika írta:
jencispy írta: Sziasztok!

Most rászántam magam egy modell frissítésre,
6 hengeres diesel-t szeretnék venni. (325d /330d) E91-et 2009-2010 körülit.
Ahogy nézem itthon alig van ezekből, főleg amilyen felszereltségűt én szeretnék...

Külföldről (Németország?) behozni mennyire költséges, macerás? Egyedül biztos nem megyek ki.

Amit nem tudtam eldönteni, hogy automata vagy manual legyen.
Nekem tetszene az automata, de nem sokat vezettem még automatát.
520d 8 sebességest vezettem egyszer, az nagyon tetszett..., de ez más mert régebbi váltó.
Városban lehet normálisan használni?


Én tanácsot,hogy melyik motort válaszd nem adok,több szempont miatt.Viszont egy tanács,nagyon-nagyon gondold meg,hogy honnan veszel németből autót.Másfél év alatt mióta kint dolgozom egy autóra nem tudtam volna azt mondani"ez igen ezt megérné behozni......"Ami meg jó,azt annyiért itthon is megkapod.Kivéve ha az extrákkal magasak az igényeid ,akkor viszont kint nagyobb a választék és ebből a szempontból igen érdemes,de azért,hogy Te azt reméled kint németben olcsóbban és kikíméltebb autót veszel mint itthon ,azt felejsd el.Most a két alatt amíg kint voltam kb.30 autót néztem meg elég részletesen és katasztrófaAnnyi,de annyi lehajtott szar van,hogy az hihetetlenVw keresekedésben pl,Phateon fekete bőrkormány nemhogy kopott volt szürke azaz totál lekopott róla a fekete bőrfesték szarrá kopva a fékpedál és gázpedál 180 e km-el árulták..........e-46 330ci 2005 140e km-el,agyon mattulva a fényezés,szétkopott belsővel min.500e km volt benne, folyt az aut. a váltóolaj, padkázott felnivel,jaj és a legjobb kínai xenonnal lámpamosó nélkül árulták potom 10e €-t.


Zoliika hozzászolásához csak annyit hogy igaza én is kinn vagyok már több mint egy éve és azóta keresem az ideális példányt sajna sikertelenül. Az az észrevételem mint itthon, ha megnézed az eladót nagyjából tudni fogod milyen az eladni kívánt autó. Nem kímélik egyik márkát sem hisz megtehetik hogy 1-2 év után lecserélik. Ha szerencséd van akkor egy városban használt darabot találsz amiben kevés a km. ám több mint valószínű hogy törve volt lehet nem is 1x. Jó keresgélést!!


én nem élek kint, de ezt írtam le nem régen, de le lettem faszozva. ott nem fognak féltávon olajat cserélni, meg ugyanúgy nem cserélik ki a szervízben. csak ritkább az iylen, mint itthon. magánszemélytől mindenképp érdemesebb, ahol nem a csaló kereskedőt látod. hanem valóbana tulajt, és abból lehet is következtetni.


Igy ahogy mondod... vagy ha már kereskedés akkor ne török vagy lengyel legyen az illető!!


Na igen a 20 ezer kilométert futott 5-10 éves autót ami makulátlan és még a gyári folia is rajta van, azt tényleg soha nem fogjátok megtalálni.

A YELLOW meg már megint úgy beszél mintha életében egyszer is lett volna kint autót venni.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 28. szombat, 07:15

pojcii
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 540i
Évjárat: 1996

státusz pojcii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2013. szeptember 27. péntek, 22:57


YELLOW írta:
pojcii írta:
zoliika írta:
jencispy írta: Sziasztok!

Most rászántam magam egy modell frissítésre,
6 hengeres diesel-t szeretnék venni. (325d /330d) E91-et 2009-2010 körülit.
Ahogy nézem itthon alig van ezekből, főleg amilyen felszereltségűt én szeretnék...

Külföldről (Németország?) behozni mennyire költséges, macerás? Egyedül biztos nem megyek ki.

Amit nem tudtam eldönteni, hogy automata vagy manual legyen.
Nekem tetszene az automata, de nem sokat vezettem még automatát.
520d 8 sebességest vezettem egyszer, az nagyon tetszett..., de ez más mert régebbi váltó.
Városban lehet normálisan használni?


Én tanácsot,hogy melyik motort válaszd nem adok,több szempont miatt.Viszont egy tanács,nagyon-nagyon gondold meg,hogy honnan veszel németből autót.Másfél év alatt mióta kint dolgozom egy autóra nem tudtam volna azt mondani"ez igen ezt megérné behozni......"Ami meg jó,azt annyiért itthon is megkapod.Kivéve ha az extrákkal magasak az igényeid ,akkor viszont kint nagyobb a választék és ebből a szempontból igen érdemes,de azért,hogy Te azt reméled kint németben olcsóbban és kikíméltebb autót veszel mint itthon ,azt felejsd el.Most a két alatt amíg kint voltam kb.30 autót néztem meg elég részletesen és katasztrófaAnnyi,de annyi lehajtott szar van,hogy az hihetetlenVw keresekedésben pl,Phateon fekete bőrkormány nemhogy kopott volt szürke azaz totál lekopott róla a fekete bőrfesték szarrá kopva a fékpedál és gázpedál 180 e km-el árulták..........e-46 330ci 2005 140e km-el,agyon mattulva a fényezés,szétkopott belsővel min.500e km volt benne, folyt az aut. a váltóolaj, padkázott felnivel,jaj és a legjobb kínai xenonnal lámpamosó nélkül árulták potom 10e €-t.


Zoliika hozzászolásához csak annyit hogy igaza én is kinn vagyok már több mint egy éve és azóta keresem az ideális példányt sajna sikertelenül. Az az észrevételem mint itthon, ha megnézed az eladót nagyjából tudni fogod milyen az eladni kívánt autó. Nem kímélik egyik márkát sem hisz megtehetik hogy 1-2 év után lecserélik. Ha szerencséd van akkor egy városban használt darabot találsz amiben kevés a km. ám több mint valószínű hogy törve volt lehet nem is 1x. Jó keresgélést!!


én nem élek kint, de ezt írtam le nem régen, de le lettem faszozva. ott nem fognak féltávon olajat cserélni, meg ugyanúgy nem cserélik ki a szervízben. csak ritkább az iylen, mint itthon. magánszemélytől mindenképp érdemesebb, ahol nem a csaló kereskedőt látod. hanem valóbana tulajt, és abból lehet is következtetni.


Igy ahogy mondod... vagy ha már kereskedés akkor ne török vagy lengyel legyen az illető!!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. szeptember 27. péntek, 22:33


pojcii írta:
zoliika írta:
jencispy írta: Sziasztok!

Most rászántam magam egy modell frissítésre,
6 hengeres diesel-t szeretnék venni. (325d /330d) E91-et 2009-2010 körülit.
Ahogy nézem itthon alig van ezekből, főleg amilyen felszereltségűt én szeretnék...

Külföldről (Németország?) behozni mennyire költséges, macerás? Egyedül biztos nem megyek ki.

Amit nem tudtam eldönteni, hogy automata vagy manual legyen.
Nekem tetszene az automata, de nem sokat vezettem még automatát.
520d 8 sebességest vezettem egyszer, az nagyon tetszett..., de ez más mert régebbi váltó.
Városban lehet normálisan használni?


Én tanácsot,hogy melyik motort válaszd nem adok,több szempont miatt.Viszont egy tanács,nagyon-nagyon gondold meg,hogy honnan veszel németből autót.Másfél év alatt mióta kint dolgozom egy autóra nem tudtam volna azt mondani"ez igen ezt megérné behozni......"Ami meg jó,azt annyiért itthon is megkapod.Kivéve ha az extrákkal magasak az igényeid ,akkor viszont kint nagyobb a választék és ebből a szempontból igen érdemes,de azért,hogy Te azt reméled kint németben olcsóbban és kikíméltebb autót veszel mint itthon ,azt felejsd el.Most a két alatt amíg kint voltam kb.30 autót néztem meg elég részletesen és katasztrófaAnnyi,de annyi lehajtott szar van,hogy az hihetetlenVw keresekedésben pl,Phateon fekete bőrkormány nemhogy kopott volt szürke azaz totál lekopott róla a fekete bőrfesték szarrá kopva a fékpedál és gázpedál 180 e km-el árulták..........e-46 330ci 2005 140e km-el,agyon mattulva a fényezés,szétkopott belsővel min.500e km volt benne, folyt az aut. a váltóolaj, padkázott felnivel,jaj és a legjobb kínai xenonnal lámpamosó nélkül árulták potom 10e €-t.


Zoliika hozzászolásához csak annyit hogy igaza én is kinn vagyok már több mint egy éve és azóta keresem az ideális példányt sajna sikertelenül. Az az észrevételem mint itthon, ha megnézed az eladót nagyjából tudni fogod milyen az eladni kívánt autó. Nem kímélik egyik márkát sem hisz megtehetik hogy 1-2 év után lecserélik. Ha szerencséd van akkor egy városban használt darabot találsz amiben kevés a km. ám több mint valószínű hogy törve volt lehet nem is 1x. Jó keresgélést!!


én nem élek kint, de ezt írtam le nem régen, de le lettem faszozva. ott nem fognak féltávon olajat cserélni, meg ugyanúgy nem cserélik ki a szervízben. csak ritkább az iylen, mint itthon. magánszemélytől mindenképp érdemesebb, ahol nem a csaló kereskedőt látod. hanem valóbana tulajt, és abból lehet is következtetni.

pojcii
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 540i
Évjárat: 1996

státusz pojcii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2013. szeptember 27. péntek, 22:27


zoliika írta:
jencispy írta: Sziasztok!

Most rászántam magam egy modell frissítésre,
6 hengeres diesel-t szeretnék venni. (325d /330d) E91-et 2009-2010 körülit.
Ahogy nézem itthon alig van ezekből, főleg amilyen felszereltségűt én szeretnék...

Külföldről (Németország?) behozni mennyire költséges, macerás? Egyedül biztos nem megyek ki.

Amit nem tudtam eldönteni, hogy automata vagy manual legyen.
Nekem tetszene az automata, de nem sokat vezettem még automatát.
520d 8 sebességest vezettem egyszer, az nagyon tetszett..., de ez más mert régebbi váltó.
Városban lehet normálisan használni?


Én tanácsot,hogy melyik motort válaszd nem adok,több szempont miatt.Viszont egy tanács,nagyon-nagyon gondold meg,hogy honnan veszel németből autót.Másfél év alatt mióta kint dolgozom egy autóra nem tudtam volna azt mondani"ez igen ezt megérné behozni......"Ami meg jó,azt annyiért itthon is megkapod.Kivéve ha az extrákkal magasak az igényeid ,akkor viszont kint nagyobb a választék és ebből a szempontból igen érdemes,de azért,hogy Te azt reméled kint németben olcsóbban és kikíméltebb autót veszel mint itthon ,azt felejsd el.Most a két alatt amíg kint voltam kb.30 autót néztem meg elég részletesen és katasztrófaAnnyi,de annyi lehajtott szar van,hogy az hihetetlenVw keresekedésben pl,Phateon fekete bőrkormány nemhogy kopott volt szürke azaz totál lekopott róla a fekete bőrfesték szarrá kopva a fékpedál és gázpedál 180 e km-el árulták..........e-46 330ci 2005 140e km-el,agyon mattulva a fényezés,szétkopott belsővel min.500e km volt benne, folyt az aut. a váltóolaj, padkázott felnivel,jaj és a legjobb kínai xenonnal lámpamosó nélkül árulták potom 10e €-t.


Zoliika hozzászolásához csak annyit hogy igaza én is kinn vagyok már több mint egy éve és azóta keresem az ideális példányt sajna sikertelenül. Az az észrevételem mint itthon, ha megnézed az eladót nagyjából tudni fogod milyen az eladni kívánt autó. Nem kímélik egyik márkát sem hisz megtehetik hogy 1-2 év után lecserélik. Ha szerencséd van akkor egy városban használt darabot találsz amiben kevés a km. ám több mint valószínű hogy törve volt lehet nem is 1x. Jó keresgélést!!

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. szeptember 27. péntek, 21:19


jencispy írta: Sziasztok!

Most rászántam magam egy modell frissítésre,
6 hengeres diesel-t szeretnék venni. (325d /330d) E91-et 2009-2010 körülit.
Ahogy nézem itthon alig van ezekből, főleg amilyen felszereltségűt én szeretnék...

Külföldről (Németország?) behozni mennyire költséges, macerás? Egyedül biztos nem megyek ki.

Amit nem tudtam eldönteni, hogy automata vagy manual legyen.
Nekem tetszene az automata, de nem sokat vezettem még automatát.
520d 8 sebességest vezettem egyszer, az nagyon tetszett..., de ez más mert régebbi váltó.
Városban lehet normálisan használni?


Én tanácsot,hogy melyik motort válaszd nem adok,több szempont miatt.Viszont egy tanács,nagyon-nagyon gondold meg,hogy honnan veszel németből autót.Másfél év alatt mióta kint dolgozom egy autóra nem tudtam volna azt mondani"ez igen ezt megérné behozni......"Ami meg jó,azt annyiért itthon is megkapod.Kivéve ha az extrákkal magasak az igényeid ,akkor viszont kint nagyobb a választék és ebből a szempontból igen érdemes,de azért,hogy Te azt reméled kint németben olcsóbban és kikíméltebb autót veszel mint itthon ,azt felejsd el.Most a két alatt amíg kint voltam kb.30 autót néztem meg elég részletesen és katasztrófaAnnyi,de annyi lehajtott szar van,hogy az hihetetlenVw keresekedésben pl,Phateon fekete bőrkormány nemhogy kopott volt szürke azaz totál lekopott róla a fekete bőrfesték szarrá kopva a fékpedál és gázpedál 180 e km-el árulták..........e-46 330ci 2005 140e km-el,agyon mattulva a fényezés,szétkopott belsővel min.500e km volt benne, folyt az aut. a váltóolaj, padkázott felnivel,jaj és a legjobb kínai xenonnal lámpamosó nélkül árulták potom 10e €-t.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2013. szeptember 27. péntek, 13:23


Sziasztok!

Most rászántam magam egy modell frissítésre,
6 hengeres diesel-t szeretnék venni. (325d /330d) E91-et 2009-2010 körülit.
Ahogy nézem itthon alig van ezekből, főleg amilyen felszereltségűt én szeretnék...

Külföldről (Németország?) behozni mennyire költséges, macerás? Egyedül biztos nem megyek ki.

Amit nem tudtam eldönteni, hogy automata vagy manual legyen.
Nekem tetszene az automata, de nem sokat vezettem még automatát.
520d 8 sebességest vezettem egyszer, az nagyon tetszett..., de ez más mert régebbi váltó.
Városban lehet normálisan használni?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 27. péntek, 13:23

státusz neptunes4you

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. szeptember 25. szerda, 19:30


YELLOW írta:
neptunes4you írta: Üdv! 17 vagyok, most szerzem meg a jogosítványom, és decemberben lesz a szülinapom, amikor a 10 éve spórolt pénzemből szeretnék venni egy négykerekűt. Igazából német autóra gondoltam, azon belül is bömösre. Nekem tetszik külsőre, belsőre, kérdés azonban hogy a fenntartása mennyire vészes. Mivel egyetemista leszek, ebből adódik hogy csóri leszek. A szüleimtől 20 ezer forintot fogok majd kapni havonta autóra, ebből kell kijönnöm. Azt szeretném kérdezni, hogy melyiket ajánlanátok? A szóba jöhető modellek:
E36 316 (csak benzin)
E34 520, 525 (csak diesel)

Melyiknek mennyi a fenntartási költsége éves szinten úgy hogy nagyon vigyázok rá? Mik a típushibák?

Előre is thx


ez igen gratula! végre valami értelmesere költöd az összespórolt pénzed. E34-ből 520-ban nincs dízel, csak az 525tds. jók ezek valahol most láttam egy szinte új bontott motort. amúgy néha szokott velük sok gond lenni. megint csak azt tudom én mondani, így iylen körülmények mellett, jobban jársz egy benyással. szerintem egyetemen azzal is menő leszel (ezt ne pejoratív értelemben értsd, nem azt gondolom, hogy ezért kell, mielőtt beleköt valaki), ha csak 1.6-os. bár egy 1.8 iS felé lehet nézelődnék. E36-hoz jobban van bontott alkatrész. az E34 sokak szerinte az egyik legjobban eltalált kasztni, csak nagyon szeret rohadi. én ha a helyedben lennék E36-ot vennék. esetleg egy 1.8tds-en is elgondolkoznék, ha kellene, hogy jól fogyasszon. sőt nem rég volt egy nagyon jó E36 Compact, ami első autónak tökéletes, volt egy másik odlalon hirdetve, patyolat állapotú iylen lilás kék, asszem. nem tom meg van-e még. bár haverok miatt meg jobb a sedan. a többit meg tudod, ne ugorj bele az elsőbe, nézz meg többet, legyen viszonyítási alapod. fenntartásuk semmivel sem több mint bármely más autóknak.


Sok szülinapi zséről mondtam le hogy összejöjjön valami.
Pontosan, ahogy mondod, nem menőség hanem minőség miatt gondoltam bimmerre (na jó azért csak fasza ha meglátják a haverok). Ahogy hallottam egy futómű rendbeszedés után más bajom nem nagyon lehet igazából egyikkel se. 318is-sen gondolkodtam (dupla vezérműtengely meg 140 paci 1.8 motorból), de drágán mérik, egy 316i vagy 525tds (90%-ba van klíma, ami nagyon jó nyáron) olcsóért van már. Fontos a fogyasztás valahol, de a hobbivezetés rovására ne menjen a spórolás, kompromisszumot akarok kötni a kettő közt. Tudok egy fasza nagy betonplaccot ahol lehet driftelgetni... Egyébként nekem 525tds felé húz a szivem...

Szerk.: közbe eszembe jutott hogy az adagoló egy drága hiba lehetősége... mennyire jellemző?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 25. szerda, 19:44