Ez egy archivált weboldal! bővebben

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 20:04


szotakdavid írta:
Pocses írta:
szotakdavid írta:
Pocses írta:
szotakdavid írta:
Pocses írta:
A legkézenfekvőbb aki kíváncsi a pontos km futásra, az olvastassa ki.




Ha kész a fényező és elhoztam a vasat, utána viszem szerelőhöz átnézetni. Akkor rákérdezek én is, mert eddig én sem gondoltam rá. 218313 km - el vettem, most van benne 224 ezer. Az sem számít ha a duplája lesz benne, már az enyém. De azért jó lesz tudni, egair barátom megnézette az övét múltkor, neki valós a 211 ezer.


Csak egy kérdés ki és mivel állapította meg h valós a km???


Győri szerelő Lendvai Attila DIS-t használ ha jól emlékszem, évekig volt kint német bimmer gyárban műhelyvezető. Van 1 szép E 36 M3 vasa. Rogyásig van munkával, állandóan várni kell rá.....


Ha valaki olyan ember írja át a km-t aki "rendes munkát" végez,utána nem nagyon lehet látni max ha rosszul tölti vissza a fájlokat vagy lámpa üzemórából következtetni stb..

persze persze a törvény bünteti stb...kurva érdekes ebben az országban csak 100E-250E km-es kocsik eladók.


a lámpaüzemóra is nagy baromság, vagy a mértékegységet nem vágom. (melelsleg hallottam, hogy az is tud hülyeséget mutatni, nagyon nem mérvadó) de ugye féklámpa kapcsolásokat is számolja. én direkt kipróbáltam, 3x benyomtam és baxottul nem változott a szám.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 20:04


szotakdavid írta:
Pocses írta:
szotakdavid írta:
Pocses írta:
szotakdavid írta:
Pocses írta:
A legkézenfekvőbb aki kíváncsi a pontos km futásra, az olvastassa ki.




Ha kész a fényező és elhoztam a vasat, utána viszem szerelőhöz átnézetni. Akkor rákérdezek én is, mert eddig én sem gondoltam rá. 218313 km - el vettem, most van benne 224 ezer. Az sem számít ha a duplája lesz benne, már az enyém. De azért jó lesz tudni, egair barátom megnézette az övét múltkor, neki valós a 211 ezer.


Csak egy kérdés ki és mivel állapította meg h valós a km???


Győri szerelő Lendvai Attila DIS-t használ ha jól emlékszem, évekig volt kint német bimmer gyárban műhelyvezető. Van 1 szép E 36 M3 vasa. Rogyásig van munkával, állandóan várni kell rá.....


Ha valaki olyan ember írja át a km-t aki "rendes munkát" végez,utána nem nagyon lehet látni max ha rosszul tölti vissza a fájlokat vagy lámpa üzemórából következtetni stb..

persze persze a törvény bünteti stb...kurva érdekes ebben az országban csak 100E-250E km-es kocsik eladók.


Ugye ezért nem km óra állás alapján veszünk autót. Nem találom a cikket, de fogtak németbe 4 éves E60 30D 165 ezer volt benne, a tényleges futás meg 700 ezer km volt!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 20:01


Pocses írta:
szotakdavid írta:
Pocses írta:
szotakdavid írta:
Pocses írta:
A legkézenfekvőbb aki kíváncsi a pontos km futásra, az olvastassa ki.




Ha kész a fényező és elhoztam a vasat, utána viszem szerelőhöz átnézetni. Akkor rákérdezek én is, mert eddig én sem gondoltam rá. 218313 km - el vettem, most van benne 224 ezer. Az sem számít ha a duplája lesz benne, már az enyém. De azért jó lesz tudni, egair barátom megnézette az övét múltkor, neki valós a 211 ezer.


Csak egy kérdés ki és mivel állapította meg h valós a km???


Győri szerelő Lendvai Attila DIS-t használ ha jól emlékszem, évekig volt kint német bimmer gyárban műhelyvezető. Van 1 szép E 36 M3 vasa. Rogyásig van munkával, állandóan várni kell rá.....


Ha valaki olyan ember írja át a km-t aki "rendes munkát" végez,utána nem nagyon lehet látni max ha rosszul tölti vissza a fájlokat vagy lámpa üzemórából következtetni stb..

persze persze a törvény bünteti stb...kurva érdekes ebben az országban csak 100E-250E km-es kocsik eladók.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 19:55


szotakdavid írta:
Pocses írta:
szotakdavid írta:
Pocses írta:
A legkézenfekvőbb aki kíváncsi a pontos km futásra, az olvastassa ki.




Ha kész a fényező és elhoztam a vasat, utána viszem szerelőhöz átnézetni. Akkor rákérdezek én is, mert eddig én sem gondoltam rá. 218313 km - el vettem, most van benne 224 ezer. Az sem számít ha a duplája lesz benne, már az enyém. De azért jó lesz tudni, egair barátom megnézette az övét múltkor, neki valós a 211 ezer.


Csak egy kérdés ki és mivel állapította meg h valós a km???


Győri szerelő Lendvai Attila DIS-t használ ha jól emlékszem, évekig volt kint német bimmer gyárban műhelyvezető. Van 1 szép E 36 M3 vasa. Rogyásig van munkával, állandóan várni kell rá.....

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 19:51


Pocses írta:
szotakdavid írta:
Pocses írta:
A legkézenfekvőbb aki kíváncsi a pontos km futásra, az olvastassa ki.




Ha kész a fényező és elhoztam a vasat, utána viszem szerelőhöz átnézetni. Akkor rákérdezek én is, mert eddig én sem gondoltam rá. 218313 km - el vettem, most van benne 224 ezer. Az sem számít ha a duplája lesz benne, már az enyém. De azért jó lesz tudni, egair barátom megnézette az övét múltkor, neki valós a 211 ezer.


Csak egy kérdés ki és mivel állapította meg h valós a km???

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 19:51


Pocses írta:
szotakdavid írta:
Pocses írta:
A legkézenfekvőbb aki kíváncsi a pontos km futásra, az olvastassa ki.




Ha kész a fényező és elhoztam a vasat, utána viszem szerelőhöz átnézetni. Akkor rákérdezek én is, mert eddig én sem gondoltam rá. 218313 km - el vettem, most van benne 224 ezer. Az sem számít ha a duplája lesz benne, már az enyém. De azért jó lesz tudni, egair barátom megnézette az övét múltkor, neki valós a 211 ezer.


És melyik modulban nézték meg ?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 19:50


szotakdavid írta:
Pocses írta:
A legkézenfekvőbb aki kíváncsi a pontos km futásra, az olvastassa ki.




Ha kész a fényező és elhoztam a vasat, utána viszem szerelőhöz átnézetni. Akkor rákérdezek én is, mert eddig én sem gondoltam rá. 218313 km - el vettem, most van benne 224 ezer. Az sem számít ha a duplája lesz benne, már az enyém. De azért jó lesz tudni, egair barátom megnézette az övét múltkor, neki valós a 211 ezer.


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 19:48


szotakdavid írta:
Pocses írta:
A legkézenfekvőbb aki kíváncsi a pontos km futásra, az olvastassa ki.




Akkor neked mindent el lehet adni



feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 19:48


nickname írta:
compact írta:
haka írta:
hancurozo írta:
nickname írta:
jencispy írta: Ahogy ti látjátok, kint sem valami rózsás a helyzet.
de legalább van választék, mert itthon semmi.
Kinti vásárlással az a bajom, h nem tudom elvinni márkaszervizbe átnézetni.
Meg h nem tudok németül... Fel sem tudom hívni a hirdetőket.
Ilyet szeretnék, ilyen áron...


Szerintem ez nincs annyira kirobbanoan jó árba.



Ha jól látom 2010-es és 169e km van benne. A szervizkönyve alapján 30e km-es szervizeket csináltak. Akkor miért hiszi el mindenki, hogy az ő 10 évesen behozott autója csak 130e-t futott? Miért háborodnak fel emberek azon, hogy a lendkerék és a turbó "200e km"-nél tönkremegy?
És miért nem kell az újként vásárolt autón 400e km-nél sem lendkereket, adagolót, nagynyomású szivattyút cserélni?
Szerintem ennek az autónak a belsejéből kiindulva, sokan elgondolkodhatnak, hogy a ő "keveset" futott autója vajon mennyit mehetett mielőtt az országba érkezett.


Az enyém is egy 130k-s 10 éves
De egyébként ugye, elég nagy botorság lenne, azt feltételezni, hogy mindenki ugyanannyit megy egy évben, vagy mert diesel akkor garantált, hogy sokat mennek vele. Erre akár már én is lehetek ellenpélda.
Illetve ugye a szervizkönyv sem garancia, ha hozol egyet üreset, bármikor telepecsételtetem, pedig én nem is ezzel foglalkozom.
És végül, tök mindegy is a megtett kilométer, mert csak is az állapota számít, hiszem a kilométerből is az állapotát szeretnénk felmérni (persze tévesen, hiszen a karbantartás ugye nem derül ki belőle, stb.).

És a legfontosabb, hogy mennyire szeretsz bele a külsőbe, ami spec egy bmw-nél elég veszélyes, főként, hogy ezt az autót azért kedvtelésből vásároljuk, nem szükségből ugye


Honnan tudod ilyen biztosra, hogy a tiédben annyi van amennyit mutat?



Én 2003 as 320d vettem 205.000 kilométerrel. meg lehet tekinteni a belsejét egy karc nincs benne.

A motor pedig kifogástalan. Ja egy tulajdonos szervizkönyves "márkaszervizben" összes számlával.





Ja, itt sokak szerint bármilyen szervizkönyvet meg bármilyen papírt lehet hamisítani ....
És "nyilván" az osztrák meg német tulajok vagy kereskedők 1-2 ezer eurós nagyobb haszonért (aminek a többszörösét megkeresik havonta) kockáztatnak



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 19:45


Pocses írta:
A legkézenfekvőbb aki kíváncsi a pontos km futásra, az olvastassa ki.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 19:43


hancurozo írta:
nickname írta:
jencispy írta: Ahogy ti látjátok, kint sem valami rózsás a helyzet.
de legalább van választék, mert itthon semmi.
Kinti vásárlással az a bajom, h nem tudom elvinni márkaszervizbe átnézetni.
Meg h nem tudok németül... Fel sem tudom hívni a hirdetőket.
Ilyet szeretnék, ilyen áron...


Szerintem ez nincs annyira kirobbanoan jó árba.



Ha jól látom 2010-es és 169e km van benne. A szervizkönyve alapján 30e km-es szervizeket csináltak. Akkor miért hiszi el mindenki, hogy az ő 10 évesen behozott autója csak 130e-t futott? Miért háborodnak fel emberek azon, hogy a lendkerék és a turbó "200e km"-nél tönkremegy?
És miért nem kell az újként vásárolt autón 400e km-nél sem lendkereket, adagolót, nagynyomású szivattyút cserélni?
Szerintem ennek az autónak a belsejéből kiindulva, sokan elgondolkodhatnak, hogy a ő "keveset" futott autója vajon mennyit mehetett mielőtt az országba érkezett.


A legkézenfekvőbb aki kíváncsi a pontos km futásra, az olvastassa ki.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 19:37


compact írta:
haka írta:
hancurozo írta:
nickname írta:
jencispy írta: Ahogy ti látjátok, kint sem valami rózsás a helyzet.
de legalább van választék, mert itthon semmi.
Kinti vásárlással az a bajom, h nem tudom elvinni márkaszervizbe átnézetni.
Meg h nem tudok németül... Fel sem tudom hívni a hirdetőket.
Ilyet szeretnék, ilyen áron...


Szerintem ez nincs annyira kirobbanoan jó árba.



Ha jól látom 2010-es és 169e km van benne. A szervizkönyve alapján 30e km-es szervizeket csináltak. Akkor miért hiszi el mindenki, hogy az ő 10 évesen behozott autója csak 130e-t futott? Miért háborodnak fel emberek azon, hogy a lendkerék és a turbó "200e km"-nél tönkremegy?
És miért nem kell az újként vásárolt autón 400e km-nél sem lendkereket, adagolót, nagynyomású szivattyút cserélni?
Szerintem ennek az autónak a belsejéből kiindulva, sokan elgondolkodhatnak, hogy a ő "keveset" futott autója vajon mennyit mehetett mielőtt az országba érkezett.


Az enyém is egy 130k-s 10 éves
De egyébként ugye, elég nagy botorság lenne, azt feltételezni, hogy mindenki ugyanannyit megy egy évben, vagy mert diesel akkor garantált, hogy sokat mennek vele. Erre akár már én is lehetek ellenpélda.
Illetve ugye a szervizkönyv sem garancia, ha hozol egyet üreset, bármikor telepecsételtetem, pedig én nem is ezzel foglalkozom.
És végül, tök mindegy is a megtett kilométer, mert csak is az állapota számít, hiszem a kilométerből is az állapotát szeretnénk felmérni (persze tévesen, hiszen a karbantartás ugye nem derül ki belőle, stb.).

És a legfontosabb, hogy mennyire szeretsz bele a külsőbe, ami spec egy bmw-nél elég veszélyes, főként, hogy ezt az autót azért kedvtelésből vásároljuk, nem szükségből ugye


Honnan tudod ilyen biztosra, hogy a tiédben annyi van amennyit mutat?



Én 2003 as 320d vettem 205.000 kilométerrel. meg lehet tekinteni a belsejét egy karc nincs benne.

A motor pedig kifogástalan. Ja egy tulajdonos szervizkönyves "márkaszervizben" összes számlával.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 28. szombat, 19:38

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 16:43


haka írta:
hancurozo írta:
nickname írta:
jencispy írta: Ahogy ti látjátok, kint sem valami rózsás a helyzet.
de legalább van választék, mert itthon semmi.
Kinti vásárlással az a bajom, h nem tudom elvinni márkaszervizbe átnézetni.
Meg h nem tudok németül... Fel sem tudom hívni a hirdetőket.
Ilyet szeretnék, ilyen áron...


Szerintem ez nincs annyira kirobbanoan jó árba.



Ha jól látom 2010-es és 169e km van benne. A szervizkönyve alapján 30e km-es szervizeket csináltak. Akkor miért hiszi el mindenki, hogy az ő 10 évesen behozott autója csak 130e-t futott? Miért háborodnak fel emberek azon, hogy a lendkerék és a turbó "200e km"-nél tönkremegy?
És miért nem kell az újként vásárolt autón 400e km-nél sem lendkereket, adagolót, nagynyomású szivattyút cserélni?
Szerintem ennek az autónak a belsejéből kiindulva, sokan elgondolkodhatnak, hogy a ő "keveset" futott autója vajon mennyit mehetett mielőtt az országba érkezett.


Az enyém is egy 130k-s 10 éves
De egyébként ugye, elég nagy botorság lenne, azt feltételezni, hogy mindenki ugyanannyit megy egy évben, vagy mert diesel akkor garantált, hogy sokat mennek vele. Erre akár már én is lehetek ellenpélda.
Illetve ugye a szervizkönyv sem garancia, ha hozol egyet üreset, bármikor telepecsételtetem, pedig én nem is ezzel foglalkozom.
És végül, tök mindegy is a megtett kilométer, mert csak is az állapota számít, hiszem a kilométerből is az állapotát szeretnénk felmérni (persze tévesen, hiszen a karbantartás ugye nem derül ki belőle, stb.).

És a legfontosabb, hogy mennyire szeretsz bele a külsőbe, ami spec egy bmw-nél elég veszélyes, főként, hogy ezt az autót azért kedvtelésből vásároljuk, nem szükségből ugye


Honnan tudod ilyen biztosra, hogy a tiédben annyi van amennyit mutat?



haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 16:33


hancurozo írta:
nickname írta:
jencispy írta: Ahogy ti látjátok, kint sem valami rózsás a helyzet.
de legalább van választék, mert itthon semmi.
Kinti vásárlással az a bajom, h nem tudom elvinni márkaszervizbe átnézetni.
Meg h nem tudok németül... Fel sem tudom hívni a hirdetőket.
Ilyet szeretnék, ilyen áron...


Szerintem ez nincs annyira kirobbanoan jó árba.



Ha jól látom 2010-es és 169e km van benne. A szervizkönyve alapján 30e km-es szervizeket csináltak. Akkor miért hiszi el mindenki, hogy az ő 10 évesen behozott autója csak 130e-t futott? Miért háborodnak fel emberek azon, hogy a lendkerék és a turbó "200e km"-nél tönkremegy?
És miért nem kell az újként vásárolt autón 400e km-nél sem lendkereket, adagolót, nagynyomású szivattyút cserélni?
Szerintem ennek az autónak a belsejéből kiindulva, sokan elgondolkodhatnak, hogy a ő "keveset" futott autója vajon mennyit mehetett mielőtt az országba érkezett.


Az enyém is egy 130k-s 10 éves
De egyébként ugye, elég nagy botorság lenne, azt feltételezni, hogy mindenki ugyanannyit megy egy évben, vagy mert diesel akkor garantált, hogy sokat mennek vele. Erre akár már én is lehetek ellenpélda.
Illetve ugye a szervizkönyv sem garancia, ha hozol egyet üreset, bármikor telepecsételtetem, pedig én nem is ezzel foglalkozom.
És végül, tök mindegy is a megtett kilométer, mert csak is az állapota számít, hiszem a kilométerből is az állapotát szeretnénk felmérni (persze tévesen, hiszen a karbantartás ugye nem derül ki belőle, stb.).

És a legfontosabb, hogy mennyire szeretsz bele a külsőbe, ami spec egy bmw-nél elég veszélyes, főként, hogy ezt az autót azért kedvtelésből vásároljuk, nem szükségből ugye

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 14:36


nickname írta:
jencispy írta: Ahogy ti látjátok, kint sem valami rózsás a helyzet.
de legalább van választék, mert itthon semmi.
Kinti vásárlással az a bajom, h nem tudom elvinni márkaszervizbe átnézetni.
Meg h nem tudok németül... Fel sem tudom hívni a hirdetőket.
Ilyet szeretnék, ilyen áron...


Szerintem ez nincs annyira kirobbanoan jó árba.



Ha jól látom 2010-es és 169e km van benne. A szervizkönyve alapján 30e km-es szervizeket csináltak. Akkor miért hiszi el mindenki, hogy az ő 10 évesen behozott autója csak 130e-t futott? Miért háborodnak fel emberek azon, hogy a lendkerék és a turbó "200e km"-nél tönkremegy?
És miért nem kell az újként vásárolt autón 400e km-nél sem lendkereket, adagolót, nagynyomású szivattyút cserélni?
Szerintem ennek az autónak a belsejéből kiindulva, sokan elgondolkodhatnak, hogy a ő "keveset" futott autója vajon mennyit mehetett mielőtt az országba érkezett.