Ez egy archivált weboldal! bővebben

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 11:24


YELLOW írta:
77black77 írta:
YELLOW írta:
77black77 írta: Sziasztok.

A kérdésem az lenne ,hogy 318is vagy 325i mert nagy dillemmába vagyok. 800.e Ft körül szánok rá. 1995-től felfele gondoltam évjáratba
Tapasztalatok érdekelnénének fenti tipusokkal kapcsolatba.

Elgondolkoztam a 325i-n is csak a mai benzin árak mellett ami érdekel a fogyasztásuk leginkább. Meg ugye ha csak kevéssel eszik többet akkor inkább sor hat meg több paci./utánna jártam és nem sokkal eszik kevesebbet az 318is mint a 25 ös /
És ahogy olvasgattam a fórumokat a morotokon belül is vannak tipusok mellyek jobbak esetleg rosszabbak???



18is-sel gazdaságosabban is el lehet járni, talán egy szintig jobban is megy, mint a 25i.
viszont 25i-hez jobban van alkatrész. szerintem ebebn az esetben mindkettő jó választás.


Nincs véletlenül tapasztalod ,hogy mennyi fogyaszt 318is és mennyi 325i város vegyes országút ?


nincs. de minden vezetési stílustól függ, technikától függ. hiába írja le akinek van is ilyen, nem tudhatjuk, hogy vezet.
szerintem ha normálisan vezetsz, nem pörgeted túl, de nem is alapjáraton közlekedsz, szerintem a 18is 9 liter városban, 7,5-8 liter vegyesen, a 25i városban 11-13 liter, vegyesen 8-9 liter. ugye sok mindentől függ, milyne városban hazsnálod, milyen az az országút/város arány. ha nagypon óvatos vagy, sok motorfékkel, 2-ezren elváltogatva, szerintem kevesebbel is kihozható mindkettő. mindkettő elég megbízható motor (persze tulajdonosoktól függ, hogy miylenné vált), nyílván a 4 hengeresre kevesebebt kell költeni szervízek alatt. annak sincs rossz hangja amúgy youtube-on keress rá.


Ezzel egyetértek. Az én "öreg sor4-nek" is egész szép hangja van 4ezertől.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 11:15


77black77 írta:
YELLOW írta:
77black77 írta: Sziasztok.

A kérdésem az lenne ,hogy 318is vagy 325i mert nagy dillemmába vagyok. 800.e Ft körül szánok rá. 1995-től felfele gondoltam évjáratba
Tapasztalatok érdekelnénének fenti tipusokkal kapcsolatba.

Elgondolkoztam a 325i-n is csak a mai benzin árak mellett ami érdekel a fogyasztásuk leginkább. Meg ugye ha csak kevéssel eszik többet akkor inkább sor hat meg több paci./utánna jártam és nem sokkal eszik kevesebbet az 318is mint a 25 ös /
És ahogy olvasgattam a fórumokat a morotokon belül is vannak tipusok mellyek jobbak esetleg rosszabbak???



18is-sel gazdaságosabban is el lehet járni, talán egy szintig jobban is megy, mint a 25i.
viszont 25i-hez jobban van alkatrész. szerintem ebebn az esetben mindkettő jó választás.


Nincs véletlenül tapasztalod ,hogy mennyi fogyaszt 318is és mennyi 325i város vegyes országút ?


nincs. de minden vezetési stílustól függ, technikától függ. hiába írja le akinek van is ilyen, nem tudhatjuk, hogy vezet.
szerintem ha normálisan vezetsz, nem pörgeted túl, de nem is alapjáraton közlekedsz, szerintem a 18is 9 liter városban, 7,5-8 liter vegyesen, a 25i városban 11-13 liter, vegyesen 8-9 liter. ugye sok mindentől függ, milyne városban hazsnálod, milyen az az országút/város arány. ha nagypon óvatos vagy, sok motorfékkel, 2-ezren elváltogatva, szerintem kevesebbel is kihozható mindkettő. mindkettő elég megbízható motor (persze tulajdonosoktól függ, hogy miylenné vált), nyílván a 4 hengeresre kevesebebt kell költeni szervízek alatt. annak sincs rossz hangja amúgy youtube-on keress rá.

státusz 77black77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 10:18


YELLOW írta:
77black77 írta: Sziasztok.

A kérdésem az lenne ,hogy 318is vagy 325i mert nagy dillemmába vagyok. 800.e Ft körül szánok rá. 1995-től felfele gondoltam évjáratba
Tapasztalatok érdekelnénének fenti tipusokkal kapcsolatba.

Elgondolkoztam a 325i-n is csak a mai benzin árak mellett ami érdekel a fogyasztásuk leginkább. Meg ugye ha csak kevéssel eszik többet akkor inkább sor hat meg több paci./utánna jártam és nem sokkal eszik kevesebbet az 318is mint a 25 ös /
És ahogy olvasgattam a fórumokat a morotokon belül is vannak tipusok mellyek jobbak esetleg rosszabbak???



18is-sel gazdaságosabban is el lehet járni, talán egy szintig jobban is megy, mint a 25i.
viszont 25i-hez jobban van alkatrész. szerintem ebebn az esetben mindkettő jó választás.


Nincs véletlenül tapasztalod ,hogy mennyi fogyaszt 318is és mennyi 325i város vegyes országút ?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 10:15


77black77 írta: Sziasztok.

A kérdésem az lenne ,hogy 318is vagy 325i mert nagy dillemmába vagyok. 800.e Ft körül szánok rá. 1995-től felfele gondoltam évjáratba
Tapasztalatok érdekelnénének fenti tipusokkal kapcsolatba.

Elgondolkoztam a 325i-n is csak a mai benzin árak mellett ami érdekel a fogyasztásuk leginkább. Meg ugye ha csak kevéssel eszik többet akkor inkább sor hat meg több paci./utánna jártam és nem sokkal eszik kevesebbet az 318is mint a 25 ös /
És ahogy olvasgattam a fórumokat a morotokon belül is vannak tipusok mellyek jobbak esetleg rosszabbak???



18is-sel gazdaságosabban is el lehet járni, talán egy szintig jobban is megy, mint a 25i.
viszont 25i-hez jobban van alkatrész. szerintem ebebn az esetben mindkettő jó választás.

státusz 77black77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 10:12


Sziasztok.

A kérdésem az lenne ,hogy e36 coupe 318is vagy 325i mert nagy dillemmába vagyok. 800.e Ft körül szánok rá. 1995-től felfele gondoltam évjáratba
Tapasztalatok érdekelnénének fenti tipusokkal kapcsolatba.

Elgondolkoztam a 325i-n is csak a mai benzin árak mellett ami érdekel a fogyasztásuk leginkább. Meg ugye ha csak kevéssel eszik többet akkor inkább sor hat meg több paci./utánna jártam és nem sokkal eszik kevesebbet az 318is mint a 25 ös /
És ahogy olvasgattam a fórumokat a morotokon belül is vannak tipusok mellyek jobbak esetleg rosszabbak???





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 22. csütörtök, 10:16

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 10:08


Sajnos mára nem lett + minden papír az autónak, így holnap de. 9-re megyünk átvenni a barátom "nagy bánatára".

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 14:36


csbalu írta:
norbeee írta: Sziasztok!
Esetleg ismeri valaki? Vélemény? Ma megyünk ismerősnek megnézni az autót, úgy néz ki Nyíregyházán Nagy Mikihez is megyünk szemrevételeztetni.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...el-6328224


18ci...... Jól meggondolta? egy swift letolja... főleg hogy a cabrió még 200kg-al nehezebb mint a sima kópé.



egy kérdés, úgy általánosságban.
ki nem xarja le, hogy letolja egy stift? most őszintén alapesetben egy cabrio pont nem erre való, hanem nyugodtan krúzolni és élvezni az időt. amúgy sem illdomos száguldozni, mert csúnya vége lehet orulásnál. hameg hardtop, akkor tél van, megint nem száguldozik az ember. mondjuk így szezon végén venni cabrio-t
én pont lexarom ki jön oda jamperkodni mellém. múltkor vagyonR+ ott izélt tartottam a 90-et, kijön mellém, menetszél lefogja, vagy 2 percig jön mellettem, nem bír elmenni nincs ereje a széllel szemben, le kellett lassítanom, mert a barom, nem húzódott volna vissza mögém, nem érdekelte, hogy jön a nyerges szemben. hát menjen a pitsába, ha ennyire akar, most én attól kevesebb lettem?

szerk.: amúgy ez legyen a legkisebb gondja, de gyanítom, iylen áron, nagyon nem 100-as az az autó.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 21. szerda, 14:38


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 14:29


norbeee írta: Sziasztok!
Esetleg ismeri valaki? Vélemény? Ma megyünk ismerősnek megnézni az autót, úgy néz ki Nyíregyházán Nagy Mikihez is megyünk szemrevételeztetni.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...el-6328224


18ci...... Jól meggondolta? egy swift letolja... főleg hogy a cabrió még 200kg-al nehezebb mint a sima kópé.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 21. szerda, 14:29

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 09:46


norbeee írta: Sziasztok!
Esetleg ismeri valaki? Vélemény? Ma megyünk ismerősnek megnézni az autót, úgy néz ki Nyíregyházán Nagy Mikihez is megyünk szemrevételeztetni.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...el-6328224


cabrio létére ilyen áron+hardtop... hát én sok jóra nem számítanék ilyen ár mellett

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 07:16


norbeee írta: Sziasztok!
Esetleg ismeri valaki? Vélemény? Ma megyünk ismerősnek megnézni az autót, úgy néz ki Nyíregyházán Nagy Mikihez is megyünk szemrevételeztetni.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...el-6328224


Én nem ismerem, de nekem tetszik. Holnap megyünk barátommal reggel 9-re Fehérvárra, ilyen motorral szerelt FL sedanjáért. Már alig várja.....

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 07:10


Sziasztok!
Esetleg ismeri valaki? Vélemény? Ma megyünk ismerősnek megnézni az autót, úgy néz ki Nyíregyházán Nagy Mikihez is megyünk szemrevételeztetni.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...el-6328224

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2013. augusztus 20. kedd, 23:14


YELLOW írta:
csbalu írta:
Általános hibák az adagolók 40.000 körül van a felújított darabja, de nem kell mindig mind a 6-ot cserélni.


gondolom az adagolónál a porlasztóra gondoltál...
vagy ha adagolóra, abból csak egy van.

amúgy jah.


pontosan... tegnap durva volt az este még szedem össze magam csökkentett módban beszaladnak ilyen hibák



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. augusztus 20. kedd, 22:10


csbalu írta:
Általános hibák az adagolók 40.000 körül van a felújított darabja, de nem kell mindig mind a 6-ot cserélni.


gondolom az adagolónál a porlasztóra gondoltál...
vagy ha adagolóra, abból csak egy van.

amúgy jah.

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. augusztus 20. kedd, 21:56


csbalu írta:
Fulcrum951 írta: Sziasztok!

Segitségeteket szeretném kérni e 46 coupé vásárlás miatt.2003-tól gyártott faceliftes érdekel főleg,csakis kéziváltós jöhet szóba(ugy látom ezek már mind 6 sebességesek).
2.500.000-és max 3.200.000 M Ft kategóriában nézelődöm.Évi max 500.000 Huf-ot vagyok hajlandó szánni karbantartásra.Vagy 3 liter dizel vagy 3 liter benzin.Főleg megbizhatóságra lennék kiváncsi,meg ugye az anyagi vonzatokra,meg ugye elég sok lelakott darbot látok itthon..nagyritkán látni egy két szépet is....télen nem nagyon használnám...fütött garázsa lenne....csak tényleg nem akarok valami hulladékot venni.Van egy kollégámnak egy 2005-ös,dizel de nem nagyon hiszem azt a fogyasztást amit mond...örülnék ha minnél többen leirnátok tapasztalataitokat...
Köszi srácok...


Először is üdvözlünk a klubban! Jó helyen jársz, sok hozzáértő ember van itt, de nem mindenkinek a szava szentírás úgyhogy azért mindent kapásból ne higgy el!

Vannak tényleg hulladékok. Tanácsolom, hogy inkább olyan embertől vásárolj aki szintén BMW Fanatikus, ő valószínűleg tudta mit kell cseréltetni és mikor, sokan csak hordozzák mindenféle szerelőkhöz akik nem értenek hozzá, csak lehúzzák az embereket, és kókányolják az autókat.
30d nagyon jó motor, tényleg nem eszik sokat és megy mint az állat.
Általános hibák az adagolók 40.000 körül van a felújított darabja, de nem kell mindig mind a 6-ot cserélni. Ezek állapotát le lehet ellenőrizni még vásárlás előtt diagnosztikával(ha egy szar hát nem dől össze a világ..) Turbó: 100.000ért újítják fel garival, de nem mind1 hova viszed, az sem dobálja le azért magát minden héten. Lendkerék még egy kritikus pont, ha itt fórumon veszed (sokan foglalkoznak alkatrészekkel) akkor kb 100ból az is megvan. Lengőkar a következő kritikus pont, de nem egy horror, fel is lehet újítani és rakatni keményebb szilenteket és akkor többet azzal sem lesz gondod.
Az alkatrészek többsége megvásárolható itt vagy a power-en, rengeteg bontós van, szerintem filléres tétel majdnem minden azokon kívül amiket fent említettem. Ha eltörik 1 műanyag vagy utólagos extra kell mindent megkapsz.
Ha a fentebb említett 500.000-et NEM kell majd ráköltened, ha csak nem egy nagyon hulladékot veszel, de az elején azt is meg lehet csinálni patentra 500ból aztán évekig nem kell költened.

Benzinről sokat nem tudok mondani, de nem is kell. Megbízható, jó, erős, sokat eszik...(relative) majd mások mesélnek. Talán a VANOS ami el szokott néha romlani meg persze a lengőkarok.

Elsőre kicsit sok a negatívum a dízelnek, de szerintem 2-3 litert fogsz minden 100ason a benzineshez képest. Én egy év alatt kb 300.000-et spórolok vele és még a töredékét kellett ráköltenem.

Egy fontos tanács! Minél extrásabbat vegyél, mert pl ha navit szeretnél bele később (és szeretnél.... hidd el akkor az is 150-200ban áll meg. M-packet sem olcsó mulatság, kis biszbaszok, apróságok, ezekre fogod a legtöbbet költeni, hogy csinosítgasd Már ha Te is fanatikus leszel!

Egyenlőre ennyi. Ha kell megbízható BMW szerelő telefonszáma akkor pesten tudok.

Üdv a klubban,
Balu




csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2013. augusztus 20. kedd, 21:43


Fulcrum951 írta: Sziasztok!

Segitségeteket szeretném kérni e 46 coupé vásárlás miatt.2003-tól gyártott faceliftes érdekel főleg,csakis kéziváltós jöhet szóba(ugy látom ezek már mind 6 sebességesek).
2.500.000-és max 3.200.000 M Ft kategóriában nézelődöm.Évi max 500.000 Huf-ot vagyok hajlandó szánni karbantartásra.Vagy 3 liter dizel vagy 3 liter benzin.Főleg megbizhatóságra lennék kiváncsi,meg ugye az anyagi vonzatokra,meg ugye elég sok lelakott darbot látok itthon..nagyritkán látni egy két szépet is....télen nem nagyon használnám...fütött garázsa lenne....csak tényleg nem akarok valami hulladékot venni.Van egy kollégámnak egy 2005-ös,dizel de nem nagyon hiszem azt a fogyasztást amit mond...örülnék ha minnél többen leirnátok tapasztalataitokat...
Köszi srácok...


Először is üdvözlünk a klubban! Jó helyen jársz, sok hozzáértő ember van itt, de nem mindenkinek a szava szentírás úgyhogy azért mindent kapásból ne higgy el!

Vannak tényleg hulladékok. Tanácsolom, hogy inkább olyan embertől vásárolj aki szintén BMW Fanatikus, ő valószínűleg tudta mit kell cseréltetni és mikor, sokan csak hordozzák mindenféle szerelőkhöz akik nem értenek hozzá, csak lehúzzák az embereket, és kókányolják az autókat.
30d nagyon jó motor, tényleg nem eszik sokat és megy mint az állat.
Általános hibák az adagolók 40.000 körül van a felújított darabja, de nem kell mindig mind a 6-ot cserélni. Ezek állapotát le lehet ellenőrizni még vásárlás előtt diagnosztikával(ha egy szar hát nem dől össze a világ..) Turbó: 100.000ért újítják fel garival, de nem mind1 hova viszed, az sem dobálja le azért magát minden héten. Lendkerék még egy kritikus pont, ha itt fórumon veszed (sokan foglalkoznak alkatrészekkel) akkor kb 100ból az is megvan. Lengőkar a következő kritikus pont, de nem egy horror, fel is lehet újítani és rakatni keményebb szilenteket és akkor többet azzal sem lesz gondod.
Az alkatrészek többsége megvásárolható itt vagy a power-en, rengeteg bontós van, szerintem filléres tétel majdnem minden azokon kívül amiket fent említettem. Ha eltörik 1 műanyag vagy utólagos extra kell mindent megkapsz.
Ha a fentebb említett 500.000-et NEM kell majd ráköltened, ha csak nem egy nagyon hulladékot veszel, de az elején azt is meg lehet csinálni patentra 500ból aztán évekig nem kell költened.

Benzinről sokat nem tudok mondani, de nem is kell. Megbízható, jó, erős, sokat eszik...(relative) majd mások mesélnek. Talán a VANOS ami el szokott néha romlani meg persze a lengőkarok.

Elsőre kicsit sok a negatívum a dízelnek, de szerintem 2-3 litert fogsz minden 100ason a benzineshez képest. Én egy év alatt kb 300.000-et spórolok vele és még a töredékét kellett ráköltenem.

Egy fontos tanács! Minél extrásabbat vegyél, mert pl ha navit szeretnél bele később (és szeretnél.... hidd el akkor az is 150-200ban áll meg. M-packet sem olcsó mulatság, kis biszbaszok, apróságok, ezekre fogod a legtöbbet költeni, hogy csinosítgasd Már ha Te is fanatikus leszel!

Egyenlőre ennyi. Ha kell megbízható BMW szerelő telefonszáma akkor pesten tudok.

Üdv a klubban,
Balu