Ez egy archivált weboldal! bővebben

státusz Sophie

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. február 03. vasárnap, 12:23


YELLOW írta:
YELLOW írta:
Sophie írta: Sziasztok,
ismét itt, 2,5 év VW embléma mögött, de egy Dacia elintézte, h visszatérjek az e46 bűvkörébe
Szeretném, ha az álom nem válna rémálommá, ezért segítséget kérek és kinyitok minden kaput, ahol szembejöhet velem a jövendőbeli BMW-m.
Kiszemelt autó paraméterei :
árkategória : 1,5 millió - ha nagyon rendben van, nem bánom ha kicsit feljebb megy.
2003/2004 lehetőleg
használat : főleg Budapest, észak Pest - Nyugati, nem csúcsforgalomban, havonta néhányszor vidék-autópálya, évente néhányszor külföld - kirándulás - ez igy összesen max 15000 km éves futás
szervizre, üzemanyagra futja, garázs várja és sok-sok szeretet
család nincs, egyelőre egyedül használnám
Nem kell M-packet, spéci cucc, legyen standard, elegáns, megbízható, vigyen el még legalább 5 évig
Elsősorban Sedan, esetleg Touring.
Előző autóm dizel volt, imádtam - de az eddig olvasottak alapján, ebben az évjáratban lehet h benzinesből inkább találok jót, szóval nyitott vagyok. Évi 15ekm futásra amugy sem biztos h kell dizel.

Igy indul a történet, tippeket, bármilyen segitséget nagyon hálásan fogadok. Ha valakinek van kedve, türelme, ideje megnézni velem néhány példányt, azt is megköszönöm - természetesen nem ingyen.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-6570889
Ő hozzám nagyon közel van (3km), de az L-es rendszám kicsit gyanus.

Néztem még :
http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-6556050
illetve
http://www.hasznaltauto.hu/aut...at-6546661
illetve
http://www.hasznaltauto.hu/aut...el-6533032

Mit gondoltok ?

köszönet, és legyen szép napotok
Sophie


az első: mivel közel van hozzád mindenképp nézd meg. nem azért mert nekem is ilyen van, de én ezt választanám. kép alapján nagyon jónak tűnik, az üléseken látszik, hogy km-ben simán letagadhatna egy 100-ast. mindenképp meg kell nézni. az L-es rendszám jelenthet sok mindent. sokszor a kereskedések is lecserélik, mert sokaknak számít. azt írja magyarországon üzembe helyezett, akkor elkéred az alvázszámot és bemész egy BMW szalonba leinfotmálni. én ezt választanám a felsoroltak közül. bár túl patyolat a képek alapján.

dízelekből talán a középsőt, a belső, ülések is jó állapotban vannak. bár sosem lehet tudni. egy garnitóra ülés 40-50ezerből megvan, cserélni nem nagy szám.
én is félnék dízelt venni.


szerk.: visszavonom az elsőről szóló dolgot. az nem is olyan motor, mint ami nekem van. hanem egy elég rossz konstrukció. és nem 1.8-as hanem valódi 1.6, N40B16 motorkódos, ami nem jó. ha 3 km, akkor nézd meg, de biztos. ennél szokott láncugrás lenni.


köszi !!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. február 03. vasárnap, 11:42


YELLOW írta:
Sophie írta: Sziasztok,
ismét itt, 2,5 év VW embléma mögött, de egy Dacia elintézte, h visszatérjek az e46 bűvkörébe
Szeretném, ha az álom nem válna rémálommá, ezért segítséget kérek és kinyitok minden kaput, ahol szembejöhet velem a jövendőbeli BMW-m.
Kiszemelt autó paraméterei :
árkategória : 1,5 millió - ha nagyon rendben van, nem bánom ha kicsit feljebb megy.
2003/2004 lehetőleg
használat : főleg Budapest, észak Pest - Nyugati, nem csúcsforgalomban, havonta néhányszor vidék-autópálya, évente néhányszor külföld - kirándulás - ez igy összesen max 15000 km éves futás
szervizre, üzemanyagra futja, garázs várja és sok-sok szeretet
család nincs, egyelőre egyedül használnám
Nem kell M-packet, spéci cucc, legyen standard, elegáns, megbízható, vigyen el még legalább 5 évig
Elsősorban Sedan, esetleg Touring.
Előző autóm dizel volt, imádtam - de az eddig olvasottak alapján, ebben az évjáratban lehet h benzinesből inkább találok jót, szóval nyitott vagyok. Évi 15ekm futásra amugy sem biztos h kell dizel.

Igy indul a történet, tippeket, bármilyen segitséget nagyon hálásan fogadok. Ha valakinek van kedve, türelme, ideje megnézni velem néhány példányt, azt is megköszönöm - természetesen nem ingyen.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-6570889
Ő hozzám nagyon közel van (3km), de az L-es rendszám kicsit gyanus.

Néztem még :
http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-6556050
illetve
http://www.hasznaltauto.hu/aut...at-6546661
illetve
http://www.hasznaltauto.hu/aut...el-6533032

Mit gondoltok ?

köszönet, és legyen szép napotok
Sophie


az első: mivel közel van hozzád mindenképp nézd meg. nem azért mert nekem is ilyen van, de én ezt választanám. kép alapján nagyon jónak tűnik, az üléseken látszik, hogy km-ben simán letagadhatna egy 100-ast. mindenképp meg kell nézni. az L-es rendszám jelenthet sok mindent. sokszor a kereskedések is lecserélik, mert sokaknak számít. azt írja magyarországon üzembe helyezett, akkor elkéred az alvázszámot és bemész egy BMW szalonba leinfotmálni. én ezt választanám a felsoroltak közül. bár túl patyolat a képek alapján.

dízelekből talán a középsőt, a belső, ülések is jó állapotban vannak. bár sosem lehet tudni. egy garnitóra ülés 40-50ezerből megvan, cserélni nem nagy szám.
én is félnék dízelt venni.


szerk.: visszavonom az elsőről szóló dolgot. az nem is olyan motor, mint ami nekem van. hanem egy elég rossz konstrukció. és nem 1.8-as hanem valódi 1.6, N40B16 motorkódos, ami nem jó. ha 3 km, akkor nézd meg, de biztos. ennél szokott láncugrás lenni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. február 03. vasárnap, 11:29


Sophie írta: Sziasztok,
ismét itt, 2,5 év VW embléma mögött, de egy Dacia elintézte, h visszatérjek az e46 bűvkörébe
Szeretném, ha az álom nem válna rémálommá, ezért segítséget kérek és kinyitok minden kaput, ahol szembejöhet velem a jövendőbeli BMW-m.
Kiszemelt autó paraméterei :
árkategória : 1,5 millió - ha nagyon rendben van, nem bánom ha kicsit feljebb megy.
2003/2004 lehetőleg
használat : főleg Budapest, észak Pest - Nyugati, nem csúcsforgalomban, havonta néhányszor vidék-autópálya, évente néhányszor külföld - kirándulás - ez igy összesen max 15000 km éves futás
szervizre, üzemanyagra futja, garázs várja és sok-sok szeretet
család nincs, egyelőre egyedül használnám
Nem kell M-packet, spéci cucc, legyen standard, elegáns, megbízható, vigyen el még legalább 5 évig
Elsősorban Sedan, esetleg Touring.
Előző autóm dizel volt, imádtam - de az eddig olvasottak alapján, ebben az évjáratban lehet h benzinesből inkább találok jót, szóval nyitott vagyok. Évi 15ekm futásra amugy sem biztos h kell dizel.

Igy indul a történet, tippeket, bármilyen segitséget nagyon hálásan fogadok. Ha valakinek van kedve, türelme, ideje megnézni velem néhány példányt, azt is megköszönöm - természetesen nem ingyen.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-6570889
Ő hozzám nagyon közel van (3km), de az L-es rendszám kicsit gyanus.

Néztem még :
http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-6556050
illetve
http://www.hasznaltauto.hu/aut...at-6546661
illetve
http://www.hasznaltauto.hu/aut...el-6533032

Mit gondoltok ?

köszönet, és legyen szép napotok
Sophie


az első: mivel közel van hozzád mindenképp nézd meg. nem azért mert nekem is ilyen van, de én ezt választanám. kép alapján nagyon jónak tűnik, az üléseken látszik, hogy km-ben simán letagadhatna egy 100-ast. mindenképp meg kell nézni. az L-es rendszám jelenthet sok mindent. sokszor a kereskedések is lecserélik, mert sokaknak számít. azt írja magyarországon üzembe helyezett, akkor elkéred az alvázszámot és bemész egy BMW szalonba leinfotmálni. én ezt választanám a felsoroltak közül. bár túl patyolat a képek alapján.

dízelekből talán a középsőt, a belső, ülések is jó állapotban vannak. bár sosem lehet tudni. egy garnitóra ülés 40-50ezerből megvan, cserélni nem nagy szám.
én is félnék dízelt venni.

státusz Sophie

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. február 03. vasárnap, 11:09


Sziasztok,
ismét itt, 2,5 év VW embléma mögött, de egy Dacia elintézte, h visszatérjek az e46 bűvkörébe
Szeretném, ha az álom nem válna rémálommá, ezért segítséget kérek és kinyitok minden kaput, ahol szembejöhet velem a jövendőbeli BMW-m.
Kiszemelt autó paraméterei :
árkategória : 1,5 millió - ha nagyon rendben van, nem bánom ha kicsit feljebb megy.
2003/2004 lehetőleg
használat : főleg Budapest, észak Pest - Nyugati, nem csúcsforgalomban, havonta néhányszor vidék-autópálya, évente néhányszor külföld - kirándulás - ez igy összesen max 15000 km éves futás
szervizre, üzemanyagra futja, garázs várja és sok-sok szeretet
család nincs, egyelőre egyedül használnám
Nem kell M-packet, spéci cucc, legyen standard, elegáns, megbízható, vigyen el még legalább 5 évig
Elsősorban Sedan, esetleg Touring.
Előző autóm dizel volt, imádtam - de az eddig olvasottak alapján, ebben az évjáratban lehet h benzinesből inkább találok jót, szóval nyitott vagyok. Évi 15ekm futásra amugy sem biztos h kell dizel.

Igy indul a történet, tippeket, bármilyen segitséget nagyon hálásan fogadok. Ha valakinek van kedve, türelme, ideje megnézni velem néhány példányt, azt is megköszönöm - természetesen nem ingyen.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-6570889
Ő hozzám nagyon közel van (3km), de az L-es rendszám kicsit gyanus.

Néztem még :
http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-6556050
illetve
http://www.hasznaltauto.hu/aut...at-6546661
illetve
http://www.hasznaltauto.hu/aut...el-6533032

Mit gondoltok ?

köszönet, és legyen szép napotok
Sophie

brutus20
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz brutus20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2013. február 03. vasárnap, 10:05


Valaki nem tud egy használható állapotú eladó 316-os e36-ost? Mindegy lenne, hogy compact, kombiné vagy sedan...műszakilag legyen rendben és max. 600 körüli összegig...

Köszönöm

djhulk
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz djhulk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 17:06


anubisz írta:
djhulk írta: "The crankcase ventilation valve is incorporated in the aluminum cylinder head cover."
Tehát ez a szelep nem tűnik szokványosnak ebben az M56 kódjelű motorban. Az alumínium hengerfej fedőbe van építve?



neked ez a tank szellőztető szeleped
http://bmwfans.info/parts/cata...her_valve/

Igen neked nincs benne olyan.
de itt a típusod.
http://bmwfans.info/parts/cata...ne/browse/


Na most aztán elég izgalmas dolgokat találtam egy amcsi fórumon. Ennek a modellnek az üzemanyagpumpája és üzemanyagszűrője a tankba van beépítve az okosak szerint.. arra viszont gyári 15 év/150.000 mérföld garancia van, mert ettől lesz az autó super alacsony emissziójú a tankkal együtt lehet ezeket cserélni csak. http://chrisparente.com/2011/0...lev-owner/
hát nem tudom közületek hányan hallottak már ilyenről...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 16:50


djhulk írta: "The crankcase ventilation valve is incorporated in the aluminum cylinder head cover."
Tehát ez a szelep nem tűnik szokványosnak ebben az M56 kódjelű motorban. Az alumínium hengerfej fedőbe van építve?



neked ez a tank szellőztető szeleped
http://bmwfans.info/parts/cata...her_valve/

Igen neked nincs benne olyan.
de itt a típusod.
http://bmwfans.info/parts/cata...ne/browse/

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 02. szombat, 16:54


djhulk
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz djhulk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 16:41


"The crankcase ventilation valve is incorporated in the aluminum cylinder head cover."
Tehát ez a szelep nem tűnik szokványosnak ebben az M56 kódjelű motorban. Az alumínium hengerfej fedőbe van építve?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 02. szombat, 16:42

djhulk
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz djhulk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 16:37


Találtam wikit erről a motortípusról:
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M56

Az enyém tuti ilyen, akárhogy is nézem.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 16:33

djhulk
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz djhulk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 16:33


anubisz írta:
djhulk írta:
anubisz írta:
djhulk írta:
YELLOW írta:
djhulk írta: Na leszaladtam a garázsba és lőttem 3 képet a motorról, a galériámban látjátok feltöltve. Egy kicsit más, mint amilyen képet ti küldtetek.
A műanyag burkolat rajta van a négyszögletű olajsapkán, jó erősen le kellett nyomnom hogy a sapkát el tudjam benne fordítani, de sikerült. Járó motornál is kipróbáltam az olajsapkát letekerni, ilyenkor elkezdett furán járni a motor, mintha szakaszosabb lett volna, egyértelműen megváltozott, olyan darabos lett. Ez mit jelenthet és vmi köze van-e a service engine soon lámpához szerintetek?


szerintem neked az a burkolat nincs a helyén, lejejbb kell nyomni, vagy vedd le ha lejön... aztán az olajsapka tekerés. iylen motrot még nem is láttam. érdekes ez az amcsi kiadás...
ha megváltozott a járás, akkor nem a kartergáz szellőztető szeleppel van gond.


Vmi tipp, hogy mi más lehet?


szerintem a szelep nem ír be ilyen hibát, hogy a lámpa is égjen. Azt ki kéne olvasni a hibatárolót. volt kiolvasva? mit írt be?


ettől még lehet vele menni addig amíg nem találok hozzá szerelőt?
Pénteken kiolvastuk és vmi szekunder levegős dolgot is írt, de aztán kitöröltük azt.. mondta a szervizes srác, hogy az a tankban vmi szelep, de nem túl fontos, ne foglalkozzak vele. aztán lehet hogy visszajött a probléma és megint azt jelzi.


az a szellőztető szelep a motornál van, ha egyre gondolunk, az szellőzteti vissza az üzemanyag gőzt a szívósorba. Nekem is egyszer beállt, kitisztítottam és utána semmi gond nem volt vele. 15 ezer lett volna a csere.Lehet ezt írja be neked, az nem a tankba van.Egy mágnes szelep.
http://bmwfans.info/parts/cata...her_valve/






djhulk
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz djhulk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 16:31


anubisz írta: Ha esetleg a szellőztető szeleped a hiba, akkor erre kell számtani.
http://blog.bavauto.com/8003/d...on-system/


Attól tartok én nem mernék belefogni egy ilyen tisztításba, egy cserébe meg főleg nem. Hozzáértők segítségét szívesen fogadnám, persze nem ingyen kérem

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 16:25


Ha esetleg a szellőztető szeleped a hiba, akkor erre kell számtani.
http://blog.bavauto.com/8003/d...on-system/

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 16:19


djhulk írta:
anubisz írta:
djhulk írta:
YELLOW írta:
djhulk írta: Na leszaladtam a garázsba és lőttem 3 képet a motorról, a galériámban látjátok feltöltve. Egy kicsit más, mint amilyen képet ti küldtetek.
A műanyag burkolat rajta van a négyszögletű olajsapkán, jó erősen le kellett nyomnom hogy a sapkát el tudjam benne fordítani, de sikerült. Járó motornál is kipróbáltam az olajsapkát letekerni, ilyenkor elkezdett furán járni a motor, mintha szakaszosabb lett volna, egyértelműen megváltozott, olyan darabos lett. Ez mit jelenthet és vmi köze van-e a service engine soon lámpához szerintetek?


szerintem neked az a burkolat nincs a helyén, lejejbb kell nyomni, vagy vedd le ha lejön... aztán az olajsapka tekerés. iylen motrot még nem is láttam. érdekes ez az amcsi kiadás...
ha megváltozott a járás, akkor nem a kartergáz szellőztető szeleppel van gond.


Vmi tipp, hogy mi más lehet?


szerintem a szelep nem ír be ilyen hibát, hogy a lámpa is égjen. Azt ki kéne olvasni a hibatárolót. volt kiolvasva? mit írt be?


Pénteken kiolvastuk és vmi szekunder levegős dolgot is írt, de aztán kitöröltük azt.. mondta a szervizes srác, hogy az a tankban vmi szelep, de nem túl fontos, ne foglalkozzak vele. aztán lehet hogy visszajött a probléma és megint azt jelzi.


az a szellőztető szelep a motornál van, ha egyre gondolunk, az szellőzteti vissza az üzemanyag gőzt a szívósorba. Nekem is egyszer beállt, kitisztítottam és utána semmi gond nem volt vele. 15 ezer lett volna a csere.Lehet ezt írja be neked, az nem a tankba van.Egy mágnes szelep.
http://bmwfans.info/parts/cata...her_valve/




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. február 02. szombat, 16:31

djhulk
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz djhulk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 16:09


anubisz írta:
djhulk írta:
YELLOW írta:
djhulk írta: Na leszaladtam a garázsba és lőttem 3 képet a motorról, a galériámban látjátok feltöltve. Egy kicsit más, mint amilyen képet ti küldtetek.
A műanyag burkolat rajta van a négyszögletű olajsapkán, jó erősen le kellett nyomnom hogy a sapkát el tudjam benne fordítani, de sikerült. Járó motornál is kipróbáltam az olajsapkát letekerni, ilyenkor elkezdett furán járni a motor, mintha szakaszosabb lett volna, egyértelműen megváltozott, olyan darabos lett. Ez mit jelenthet és vmi köze van-e a service engine soon lámpához szerintetek?


szerintem neked az a burkolat nincs a helyén, lejejbb kell nyomni, vagy vedd le ha lejön... aztán az olajsapka tekerés. iylen motrot még nem is láttam. érdekes ez az amcsi kiadás...
ha megváltozott a járás, akkor nem a kartergáz szellőztető szeleppel van gond.


Vmi tipp, hogy mi más lehet?


szerintem a szelep nem ír be ilyen hibát, hogy a lámpa is égjen. Azt ki kéne olvasni a hibatárolót. volt kiolvasva? mit írt be?


Pénteken kiolvastuk és vmi szekunder levegős dolgot is írt, de aztán kitöröltük azt.. mondta a szervizes srác, hogy az a tankban vmi szelep, de nem túl fontos, ne foglalkozzak vele. aztán lehet hogy visszajött a probléma és megint azt jelzi.