
Elküldve: 2013. február 02. szombat, 16:09
djhulk írta:anubisz írta:YELLOW írta:djhulk írta: Na leszaladtam a garázsba és lőttem 3 képet a motorról, a galériámban látjátok feltöltve. Egy kicsit más, mint amilyen képet ti küldtetek.
A műanyag burkolat rajta van a négyszögletű olajsapkán, jó erősen le kellett nyomnom hogy a sapkát el tudjam benne fordítani, de sikerült. Járó motornál is kipróbáltam az olajsapkát letekerni, ilyenkor elkezdett furán járni a motor, mintha szakaszosabb lett volna, egyértelműen megváltozott, olyan darabos lett. Ez mit jelenthet és vmi köze van-e a service engine soon lámpához szerintetek?
szerintem neked az a burkolat nincs a helyén, lejejbb kell nyomni, vagy vedd le ha lejön... aztán az olajsapka tekerés. iylen motrot még nem is láttam. érdekes ez az amcsi kiadás...
ha megváltozott a járás, akkor nem a kartergáz szellőztető szeleppel van gond.
ilyet se láttam mégmilyen motor ez?
325i usa, ennek vettem. Automata.
Viszont találtam vmi elég érdekeset a neten: http://aakmotorsports.com/conf...5-330.aspx
itt a jobb oldali motorkép eléggé hasonlít az enyémre. Azt írja, hogy az a California SULEV motor, ami "Super Ultra Low Emissions Vehicle", mert ott alacsonyabb emisszióval engedik a kocsikat forgalomba helyezni. Na erre varrjatok gombot
ott is lejjebb van a borítás a képen, ki lehet simán tekerni a sapkát.