Ez egy archivált weboldal! bővebben

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 16:09


djhulk írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
djhulk írta: Na leszaladtam a garázsba és lőttem 3 képet a motorról, a galériámban látjátok feltöltve. Egy kicsit más, mint amilyen képet ti küldtetek.
A műanyag burkolat rajta van a négyszögletű olajsapkán, jó erősen le kellett nyomnom hogy a sapkát el tudjam benne fordítani, de sikerült. Járó motornál is kipróbáltam az olajsapkát letekerni, ilyenkor elkezdett furán járni a motor, mintha szakaszosabb lett volna, egyértelműen megváltozott, olyan darabos lett. Ez mit jelenthet és vmi köze van-e a service engine soon lámpához szerintetek?


szerintem neked az a burkolat nincs a helyén, lejejbb kell nyomni, vagy vedd le ha lejön... aztán az olajsapka tekerés. iylen motrot még nem is láttam. érdekes ez az amcsi kiadás...
ha megváltozott a járás, akkor nem a kartergáz szellőztető szeleppel van gond.


ilyet se láttam még milyen motor ez?


325i usa, ennek vettem. Automata.
Viszont találtam vmi elég érdekeset a neten: http://aakmotorsports.com/conf...5-330.aspx
itt a jobb oldali motorkép eléggé hasonlít az enyémre. Azt írja, hogy az a California SULEV motor, ami "Super Ultra Low Emissions Vehicle", mert ott alacsonyabb emisszióval engedik a kocsikat forgalomba helyezni. Na erre varrjatok gombot


ott is lejjebb van a borítás a képen, ki lehet simán tekerni a sapkát.

djhulk
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz djhulk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 16:06


anubisz írta:
YELLOW írta:
djhulk írta: Na leszaladtam a garázsba és lőttem 3 képet a motorról, a galériámban látjátok feltöltve. Egy kicsit más, mint amilyen képet ti küldtetek.
A műanyag burkolat rajta van a négyszögletű olajsapkán, jó erősen le kellett nyomnom hogy a sapkát el tudjam benne fordítani, de sikerült. Járó motornál is kipróbáltam az olajsapkát letekerni, ilyenkor elkezdett furán járni a motor, mintha szakaszosabb lett volna, egyértelműen megváltozott, olyan darabos lett. Ez mit jelenthet és vmi köze van-e a service engine soon lámpához szerintetek?


szerintem neked az a burkolat nincs a helyén, lejejbb kell nyomni, vagy vedd le ha lejön... aztán az olajsapka tekerés. iylen motrot még nem is láttam. érdekes ez az amcsi kiadás...
ha megváltozott a járás, akkor nem a kartergáz szellőztető szeleppel van gond.


ilyet se láttam még milyen motor ez?


325i usa, ennek vettem. Automata.
Viszont találtam vmi elég érdekeset a neten: http://aakmotorsports.com/conf...5-330.aspx
itt a jobb oldali motorkép eléggé hasonlít az enyémre. Azt írja, hogy az a California SULEV motor, ami "Super Ultra Low Emissions Vehicle", mert ott alacsonyabb emisszióval engedik a kocsikat forgalomba helyezni. Na erre varrjatok gombot

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 16:04


djhulk írta:
YELLOW írta:
djhulk írta: Na leszaladtam a garázsba és lőttem 3 képet a motorról, a galériámban látjátok feltöltve. Egy kicsit más, mint amilyen képet ti küldtetek.
A műanyag burkolat rajta van a négyszögletű olajsapkán, jó erősen le kellett nyomnom hogy a sapkát el tudjam benne fordítani, de sikerült. Járó motornál is kipróbáltam az olajsapkát letekerni, ilyenkor elkezdett furán járni a motor, mintha szakaszosabb lett volna, egyértelműen megváltozott, olyan darabos lett. Ez mit jelenthet és vmi köze van-e a service engine soon lámpához szerintetek?


szerintem neked az a burkolat nincs a helyén, lejejbb kell nyomni, vagy vedd le ha lejön... aztán az olajsapka tekerés. iylen motrot még nem is láttam. érdekes ez az amcsi kiadás...
ha megváltozott a járás, akkor nem a kartergáz szellőztető szeleppel van gond.


Vmi tipp, hogy mi más lehet?


szerintem a szelep nem ír be ilyen hibát, hogy a lámpa is égjen. Azt ki kéne olvasni a hibatárolót. volt kiolvasva? mit írt be?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 16:03


djhulk írta:
YELLOW írta:
djhulk írta: Na leszaladtam a garázsba és lőttem 3 képet a motorról, a galériámban látjátok feltöltve. Egy kicsit más, mint amilyen képet ti küldtetek.
A műanyag burkolat rajta van a négyszögletű olajsapkán, jó erősen le kellett nyomnom hogy a sapkát el tudjam benne fordítani, de sikerült. Járó motornál is kipróbáltam az olajsapkát letekerni, ilyenkor elkezdett furán járni a motor, mintha szakaszosabb lett volna, egyértelműen megváltozott, olyan darabos lett. Ez mit jelenthet és vmi köze van-e a service engine soon lámpához szerintetek?


szerintem neked az a burkolat nincs a helyén, lejejbb kell nyomni, vagy vedd le ha lejön... aztán az olajsapka tekerés. iylen motrot még nem is láttam. érdekes ez az amcsi kiadás...
ha megváltozott a járás, akkor nem a kartergáz szellőztető szeleppel van gond.


Vmi tipp, hogy mi más lehet?


a srác a mobilguminál nem nézte meg? normális laptop-pal kellene kiolvasni, nem ilyen univerzális kézi szkennerrel. sok minden lehet. az is lehet azért jött be, mert át lett km-resítve az autó. lehet idő kell neki, km-ben, vagy 10x indítás, hogy kimenjen. ha nem érzel gondot az autóval, akkor ne parázz, max akkor ha bent van egy hónap, és 300km után is.

djhulk
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz djhulk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 15:58


YELLOW írta:
djhulk írta: Na leszaladtam a garázsba és lőttem 3 képet a motorról, a galériámban látjátok feltöltve. Egy kicsit más, mint amilyen képet ti küldtetek.
A műanyag burkolat rajta van a négyszögletű olajsapkán, jó erősen le kellett nyomnom hogy a sapkát el tudjam benne fordítani, de sikerült. Járó motornál is kipróbáltam az olajsapkát letekerni, ilyenkor elkezdett furán járni a motor, mintha szakaszosabb lett volna, egyértelműen megváltozott, olyan darabos lett. Ez mit jelenthet és vmi köze van-e a service engine soon lámpához szerintetek?


szerintem neked az a burkolat nincs a helyén, lejejbb kell nyomni, vagy vedd le ha lejön... aztán az olajsapka tekerés. iylen motrot még nem is láttam. érdekes ez az amcsi kiadás...
ha megváltozott a járás, akkor nem a kartergáz szellőztető szeleppel van gond.


Vmi tipp, hogy mi más lehet?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 15:55


YELLOW írta:
djhulk írta: Na leszaladtam a garázsba és lőttem 3 képet a motorról, a galériámban látjátok feltöltve. Egy kicsit más, mint amilyen képet ti küldtetek.
A műanyag burkolat rajta van a négyszögletű olajsapkán, jó erősen le kellett nyomnom hogy a sapkát el tudjam benne fordítani, de sikerült. Járó motornál is kipróbáltam az olajsapkát letekerni, ilyenkor elkezdett furán járni a motor, mintha szakaszosabb lett volna, egyértelműen megváltozott, olyan darabos lett. Ez mit jelenthet és vmi köze van-e a service engine soon lámpához szerintetek?


szerintem neked az a burkolat nincs a helyén, lejejbb kell nyomni, vagy vedd le ha lejön... aztán az olajsapka tekerés. iylen motrot még nem is láttam. érdekes ez az amcsi kiadás...
ha megváltozott a járás, akkor nem a kartergáz szellőztető szeleppel van gond.


ilyet se láttam még milyen motor ez? Ennek a szélén van az olajbeöntő? És főleg ki kell csavarni a 2 csavart ami tartja a motor burkolatot, hogy olajsapkát ki tudd tekerni?
Basszus



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 02. szombat, 15:59

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 15:48


djhulk írta: Na leszaladtam a garázsba és lőttem 3 képet a motorról, a galériámban látjátok feltöltve. Egy kicsit más, mint amilyen képet ti küldtetek.
A műanyag burkolat rajta van a négyszögletű olajsapkán, jó erősen le kellett nyomnom hogy a sapkát el tudjam benne fordítani, de sikerült. Járó motornál is kipróbáltam az olajsapkát letekerni, ilyenkor elkezdett furán járni a motor, mintha szakaszosabb lett volna, egyértelműen megváltozott, olyan darabos lett. Ez mit jelenthet és vmi köze van-e a service engine soon lámpához szerintetek?


szerintem neked az a burkolat nincs a helyén, lejejbb kell nyomni, vagy vedd le ha lejön... aztán az olajsapka tekerés. iylen motrot még nem is láttam. érdekes ez az amcsi kiadás...
ha megváltozott a járás, akkor nem a kartergáz szellőztető szeleppel van gond.


djhulk
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz djhulk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 15:43


Na leszaladtam a garázsba és lőttem 3 képet a motorról, a galériámban látjátok feltöltve. Egy kicsit más, mint amilyen képet ti küldtetek.
A műanyag burkolat rajta van a négyszögletű olajsapkán, jó erősen le kellett nyomnom hogy a sapkát el tudjam benne fordítani, de sikerült. Járó motornál is kipróbáltam az olajsapkát letekerni, ilyenkor elkezdett furán járni a motor, mintha szakaszosabb lett volna, egyértelműen megváltozott, olyan darabos lett. Ez mit jelenthet és vmi köze van-e a service engine soon lámpához szerintetek?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 14:50


anubisz írta:
djhulk írta:
anubisz írta:
djhulk írta:
jrtom írta:
djhulk írta: Megint felvillant a CHECK ENGINE SOON lámpa.. Az autósboltban kiolvasta a srác egy eszközzel és azt mondta a, hogy vmi karterszűrőnek van nyavalyája, ami a benzineseknél rendszeresen elő szokott jönni 100ezrenként, ebben meg pont annyi van... Mennyire SOS ezt cserélni és mibe fájhat egy ilyen? Mit befolyásolhat egyáltalán? Továbbra is e46 325i...


Igen, elszokott szakadni benne a membrán, de a chek lámpa akkor világít inkább ha valahol falsot szív a motor. Van egy gumicső ami a nívópálcától megy a karterszellőztető szelep aljára az szokott kijukadni mert széteszi az olaj.
Ha járó motornál letekered az olajbeöntősapkát akkor megváltozik a motor járása?


Hmm.. ha lehűlt a motor majd kipróbálom. Habár az előbb néztem és a műanyagburkolatot is le kell pattintani a motorról ahhoz, hogy az olajsapkát letekerjem de amúgy frankón járó motornál le lehet azt tekerni, nem fog kifröccsenni vagy ilyesmi?


nem sok kocsid volt még


volt már 2, de eddig egyikhez sem kellett soha hozzányúlni.. remélem ezzel sem csak egy plusz bajt vettem a nyakamba.


milyen burkolatot kell levenni,az olajsapka kitekerése végett? Nem M54 motor van benne, 6 hengeres?


ezt én sem értem fordítani kell egy fél, vagy 3/4 fordulatot, és a kupakja kinyílik.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 14:42


djhulk írta:
anubisz írta:
djhulk írta:
jrtom írta:
djhulk írta: Megint felvillant a CHECK ENGINE SOON lámpa.. Az autósboltban kiolvasta a srác egy eszközzel és azt mondta a, hogy vmi karterszűrőnek van nyavalyája, ami a benzineseknél rendszeresen elő szokott jönni 100ezrenként, ebben meg pont annyi van... Mennyire SOS ezt cserélni és mibe fájhat egy ilyen? Mit befolyásolhat egyáltalán? Továbbra is e46 325i...


Igen, elszokott szakadni benne a membrán, de a chek lámpa akkor világít inkább ha valahol falsot szív a motor. Van egy gumicső ami a nívópálcától megy a karterszellőztető szelep aljára az szokott kijukadni mert széteszi az olaj.
Ha járó motornál letekered az olajbeöntősapkát akkor megváltozik a motor járása?


Hmm.. ha lehűlt a motor majd kipróbálom. Habár az előbb néztem és a műanyagburkolatot is le kell pattintani a motorról ahhoz, hogy az olajsapkát letekerjem de amúgy frankón járó motornál le lehet azt tekerni, nem fog kifröccsenni vagy ilyesmi?


nem sok kocsid volt még


volt már 2, de eddig egyikhez sem kellett soha hozzányúlni.. remélem ezzel sem csak egy plusz bajt vettem a nyakamba.


milyen burkolatot kell levenni,az olajsapka kitekerése végett? Nem M54 motor van benne, 6 hengeres?
Mutasd meg, mit kell ezen lepattintani, hogy le tudd tekerni az olajsapkát.Hátha tanulok valamit.
http://upload.wikimedia.org/wi...25_002.jpg


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 02. szombat, 14:54

djhulk
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz djhulk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 14:05


anubisz írta:
djhulk írta:
jrtom írta:
djhulk írta: Megint felvillant a CHECK ENGINE SOON lámpa.. Az autósboltban kiolvasta a srác egy eszközzel és azt mondta a, hogy vmi karterszűrőnek van nyavalyája, ami a benzineseknél rendszeresen elő szokott jönni 100ezrenként, ebben meg pont annyi van... Mennyire SOS ezt cserélni és mibe fájhat egy ilyen? Mit befolyásolhat egyáltalán? Továbbra is e46 325i...


Igen, elszokott szakadni benne a membrán, de a chek lámpa akkor világít inkább ha valahol falsot szív a motor. Van egy gumicső ami a nívópálcától megy a karterszellőztető szelep aljára az szokott kijukadni mert széteszi az olaj.
Ha járó motornál letekered az olajbeöntősapkát akkor megváltozik a motor járása?


Hmm.. ha lehűlt a motor majd kipróbálom. Habár az előbb néztem és a műanyagburkolatot is le kell pattintani a motorról ahhoz, hogy az olajsapkát letekerjem de amúgy frankón járó motornál le lehet azt tekerni, nem fog kifröccsenni vagy ilyesmi?


nem sok kocsid volt még


volt már 2, de eddig egyikhez sem kellett soha hozzányúlni.. remélem ezzel sem csak egy plusz bajt vettem a nyakamba.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 14:02


djhulk írta:
jrtom írta:
djhulk írta: Megint felvillant a CHECK ENGINE SOON lámpa.. Az autósboltban kiolvasta a srác egy eszközzel és azt mondta a, hogy vmi karterszűrőnek van nyavalyája, ami a benzineseknél rendszeresen elő szokott jönni 100ezrenként, ebben meg pont annyi van... Mennyire SOS ezt cserélni és mibe fájhat egy ilyen? Mit befolyásolhat egyáltalán? Továbbra is e46 325i...


Igen, elszokott szakadni benne a membrán, de a chek lámpa akkor világít inkább ha valahol falsot szív a motor. Van egy gumicső ami a nívópálcától megy a karterszellőztető szelep aljára az szokott kijukadni mert széteszi az olaj.
Ha járó motornál letekered az olajbeöntősapkát akkor megváltozik a motor járása?


Hmm.. ha lehűlt a motor majd kipróbálom. Habár az előbb néztem és a műanyagburkolatot is le kell pattintani a motorról ahhoz, hogy az olajsapkát letekerjem de amúgy frankón járó motornál le lehet azt tekerni, nem fog kifröccsenni vagy ilyesmi?


nem sok kocsid volt még

djhulk
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz djhulk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 14:00


jrtom írta:
djhulk írta: Megint felvillant a CHECK ENGINE SOON lámpa.. Az autósboltban kiolvasta a srác egy eszközzel és azt mondta a, hogy vmi karterszűrőnek van nyavalyája, ami a benzineseknél rendszeresen elő szokott jönni 100ezrenként, ebben meg pont annyi van... Mennyire SOS ezt cserélni és mibe fájhat egy ilyen? Mit befolyásolhat egyáltalán? Továbbra is e46 325i...


Igen, elszokott szakadni benne a membrán, de a chek lámpa akkor világít inkább ha valahol falsot szív a motor. Van egy gumicső ami a nívópálcától megy a karterszellőztető szelep aljára az szokott kijukadni mert széteszi az olaj.
Ha járó motornál letekered az olajbeöntősapkát akkor megváltozik a motor járása?


Hmm.. ha lehűlt a motor majd kipróbálom. Habár az előbb néztem és a műanyagburkolatot is le kell pattintani a motorról ahhoz, hogy az olajsapkát letekerjem de amúgy frankón járó motornál le lehet azt tekerni, nem fog kifröccsenni vagy ilyesmi?

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 13:11


djhulk írta: Megint felvillant a CHECK ENGINE SOON lámpa.. Az autósboltban kiolvasta a srác egy eszközzel és azt mondta a, hogy vmi karterszűrőnek van nyavalyája, ami a benzineseknél rendszeresen elő szokott jönni 100ezrenként, ebben meg pont annyi van... Mennyire SOS ezt cserélni és mibe fájhat egy ilyen? Mit befolyásolhat egyáltalán? Továbbra is e46 325i...


Igen, elszokott szakadni benne a membrán, de a chek lámpa akkor világít inkább ha valahol falsot szív a motor. Van egy gumicső ami a nívópálcától megy a karterszellőztető szelep aljára az szokott kijukadni mert széteszi az olaj.
Ha járó motornál letekered az olajbeöntősapkát akkor megváltozik a motor járása?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 13:07


djhulk írta: Megint felvillant a CHECK ENGINE SOON lámpa.. Az autósboltban kiolvasta a srác egy eszközzel és azt mondta a, hogy vmi karterszűrőnek van nyavalyája, ami a benzineseknél rendszeresen elő szokott jönni 100ezrenként, ebben meg pont annyi van... Mennyire SOS ezt cserélni és mibe fájhat egy ilyen? Mit befolyásolhat egyáltalán? Továbbra is e46 325i...


hát ez pont dízeleknél szokás... nem valószínű, hogy ennyire nagy hibát produkálna. annak vannak előzményei, ha elkezd koszolódni.