Ez egy archivált weboldal! bővebben

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2013. január 01. kedd, 22:26


Helioport írta: Nem hiszem el, hogy ezt a gépet még nem vitték el! Kb 1,5 hónapja láttam, akkor hozták be pont, és imádtam! Megnéztem, elhoznám... De nem fér bele a büdzsébe. Nincs szétcseszve, amit a bmw-szem észrevesz. Nem kozmetikás, egyben vagyon.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...90-6471230



Ez most jött a kozmetikából.



Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2013. január 01. kedd, 19:50


Nem hiszem el, hogy ezt a gépet még nem vitték el! Kb 1,5 hónapja láttam, akkor hozták be pont, és imádtam! Megnéztem, elhoznám... De nem fér bele a büdzsébe. Nincs szétcseszve, amit a bmw-szem észrevesz. Nem kozmetikás, egyben vagyon.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...90-6471230



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. december 31. hétfő, 23:07


b_imi írta:
Yellow, te cseréltél olajat a váltóban, és ha jól emlékszem azt írtad, hogy valami nem OK. Pedig az autód még 100E-t se futott.


ez így van és már 10x leírtam. azt raktam bele amit a castrol olajválasztó ajánlott MT váltóba. más is járt így, majd ATF olajat tettek bele és ohne gond. már meg van az ATF ki is lesz cserélve. elvileg a két olajnak majdnem azonos a viszkozitása. az SMX-S besűrűsűdik ilyen hidegben nehezebben veszi a rükit, 1-ből kettőbe. amúgy nyáron no para.
de én ezt tudom. sőt a gyári olaj állaga is ATF szerű, csak a színe más.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. december 31. hétfő, 23:01


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Minden autómatán rajta van, hogy lifetime oil. Mi a nyáron cseréltük és olyan szaga volt, hogy a legbüdösebb sajt elbújhat mögötte! Volt 1-2 nyűgöm a váltóval és az olaj + szűrő csere megoldotta. Azóta gond nélkül üzemel (kb 20000 km ment bele a csere óta).


nem csak automatán van rajta.... manuálison is. és ami a legdurvább, hogy főleg az automata igényli a jó és friss olajat. még a manuális annyira nem is kényes erre. automatában célszerű 40ezrenként cserélni, autómárkától függetlenül, manuálisban max 80ezrenként. de sok egyéb gyártó meg is követeli 40ezrenként minden váltóban. az automata meg kényes az olaj nyomására, és ha hazsnálódik, akkor váltorik. persze nem olyan mint a motorolaj, ebbe nem kerül üzemanyag, ez elfárad simán.


Ha egy 6HP váltóban 40e km-enként olajat cseréltet a gazdája, akkor 400.000 km-nél (mire tönkremenne) többet költ mintha venne egy új váltót. Ha az F sorozat 8HP-ját nézzük, abba 16.000 Ft egy liter olaj...


Csak 200e-nél már jönnek a megmagyarázhatatlan jelek, a nem akkor vált, amikor kéne, itt-ott rángat, és ez a szopás eltart az általad jelzett 400e-es cseréig úgy, hogy a gazda a pokolba fogja kívánni a bmw-jét meg saját magát, amiért ilyen szart vett. Ha meg olajat cserélget, akkor ez kitolódik arra a korra, amikor már úgyis kitolják a gépet a darabokra szedő üzemrészbe.
Meg szerencsére a 16e-es olajat egyesek kiderítik, hogy mivel lehet 3-5e környékén helyettesíteni és máris egyszerűbb az élet.


BarG osztom a mondandódat. az a 16ezres ár valószínű szervízár. ahova elvileg úgysem visznek iylen bajjal. vagy ha rossz a váltó, tudják azt mondani, hogy olajat kellett benne cserélni, persze jó drágán. gondolom a szűrő sem véletlen van benne. ha valamit szűr, akkor el is dugul, így a nyomás csökkenthet.
egy őj váltó meg... biztos nem olcsó, a bontott meg rizikós megint. de most én nem is az újakról beszélek, hanem pl egy E46 és kora beli autómatában, még ha nem is 40ezrenként, de 100ezrenként nem hiszem, hogy földhöz vágna valakit, főleg ha sok városi menés van benne. ártani biztos nem árt, ha normális olajat kap.


A 100.000 km az 2,5 x annyi mint a 40 és tényleg másabb a hangzása

A 16e Ft olaj nem szervizár, hanem a ZF-nél annyi.

Barg: 200 -nál ha szarakodik egy váltó az nem az olaj (nem) csere miatt van, hanem egészen más a probléma.


sok automatánál más márkáknál írják a 40-60ezres cserét. az is igaz, hogy ott a diffivel egyben van a váltó. de a LT olajban nem hiszek akkor sem.


Yellow, te cseréltél olajat a váltóban, és ha jól emlékszem azt írtad, hogy valami nem OK. Pedig az autód még 100E-t se futott.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. december 31. hétfő, 21:43


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Minden autómatán rajta van, hogy lifetime oil. Mi a nyáron cseréltük és olyan szaga volt, hogy a legbüdösebb sajt elbújhat mögötte! Volt 1-2 nyűgöm a váltóval és az olaj + szűrő csere megoldotta. Azóta gond nélkül üzemel (kb 20000 km ment bele a csere óta).


nem csak automatán van rajta.... manuálison is. és ami a legdurvább, hogy főleg az automata igényli a jó és friss olajat. még a manuális annyira nem is kényes erre. automatában célszerű 40ezrenként cserélni, autómárkától függetlenül, manuálisban max 80ezrenként. de sok egyéb gyártó meg is követeli 40ezrenként minden váltóban. az automata meg kényes az olaj nyomására, és ha hazsnálódik, akkor váltorik. persze nem olyan mint a motorolaj, ebbe nem kerül üzemanyag, ez elfárad simán.


Ha egy 6HP váltóban 40e km-enként olajat cseréltet a gazdája, akkor 400.000 km-nél (mire tönkremenne) többet költ mintha venne egy új váltót. Ha az F sorozat 8HP-ját nézzük, abba 16.000 Ft egy liter olaj...


Csak 200e-nél már jönnek a megmagyarázhatatlan jelek, a nem akkor vált, amikor kéne, itt-ott rángat, és ez a szopás eltart az általad jelzett 400e-es cseréig úgy, hogy a gazda a pokolba fogja kívánni a bmw-jét meg saját magát, amiért ilyen szart vett. Ha meg olajat cserélget, akkor ez kitolódik arra a korra, amikor már úgyis kitolják a gépet a darabokra szedő üzemrészbe.
Meg szerencsére a 16e-es olajat egyesek kiderítik, hogy mivel lehet 3-5e környékén helyettesíteni és máris egyszerűbb az élet.


BarG osztom a mondandódat. az a 16ezres ár valószínű szervízár. ahova elvileg úgysem visznek iylen bajjal. vagy ha rossz a váltó, tudják azt mondani, hogy olajat kellett benne cserélni, persze jó drágán. gondolom a szűrő sem véletlen van benne. ha valamit szűr, akkor el is dugul, így a nyomás csökkenthet.
egy őj váltó meg... biztos nem olcsó, a bontott meg rizikós megint. de most én nem is az újakról beszélek, hanem pl egy E46 és kora beli autómatában, még ha nem is 40ezrenként, de 100ezrenként nem hiszem, hogy földhöz vágna valakit, főleg ha sok városi menés van benne. ártani biztos nem árt, ha normális olajat kap.


A 100.000 km az 2,5 x annyi mint a 40 és tényleg másabb a hangzása

A 16e Ft olaj nem szervizár, hanem a ZF-nél annyi.

Barg: 200 -nál ha szarakodik egy váltó az nem az olaj (nem) csere miatt van, hanem egészen más a probléma.


sok automatánál más márkáknál írják a 40-60ezres cserét. az is igaz, hogy ott a diffivel egyben van a váltó. de a LT olajban nem hiszek akkor sem.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. december 31. hétfő, 21:02


BarG írta:
Nekem ebben a váltóolajcserés történetben két dolog van, ami qrvára nem tetszik.

Az egyik az, hogy miért HAZUDIK egy olyan cég, mint a bmw?


Miért hazudik bármelyik? Költség takarékosság.

Kedvencem egyébként is a 2-3 hengeres turbós benzines motorok. És az jó. Igen. Hát persze.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. december 31. hétfő, 20:46


YELLOW írta:
BarG írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Minden autómatán rajta van, hogy lifetime oil. Mi a nyáron cseréltük és olyan szaga volt, hogy a legbüdösebb sajt elbújhat mögötte! Volt 1-2 nyűgöm a váltóval és az olaj + szűrő csere megoldotta. Azóta gond nélkül üzemel (kb 20000 km ment bele a csere óta).


nem csak automatán van rajta.... manuálison is. és ami a legdurvább, hogy főleg az automata igényli a jó és friss olajat. még a manuális annyira nem is kényes erre. automatában célszerű 40ezrenként cserélni, autómárkától függetlenül, manuálisban max 80ezrenként. de sok egyéb gyártó meg is követeli 40ezrenként minden váltóban. az automata meg kényes az olaj nyomására, és ha hazsnálódik, akkor váltorik. persze nem olyan mint a motorolaj, ebbe nem kerül üzemanyag, ez elfárad simán.


Ha egy 6HP váltóban 40e km-enként olajat cseréltet a gazdája, akkor 400.000 km-nél (mire tönkremenne) többet költ mintha venne egy új váltót. Ha az F sorozat 8HP-ját nézzük, abba 16.000 Ft egy liter olaj...


Csak 200e-nél már jönnek a megmagyarázhatatlan jelek, a nem akkor vált, amikor kéne, itt-ott rángat, és ez a szopás eltart az általad jelzett 400e-es cseréig úgy, hogy a gazda a pokolba fogja kívánni a bmw-jét meg saját magát, amiért ilyen szart vett. Ha meg olajat cserélget, akkor ez kitolódik arra a korra, amikor már úgyis kitolják a gépet a darabokra szedő üzemrészbe.
Meg szerencsére a 16e-es olajat egyesek kiderítik, hogy mivel lehet 3-5e környékén helyettesíteni és máris egyszerűbb az élet.


BarG osztom a mondandódat. az a 16ezres ár valószínű szervízár. ahova elvileg úgysem visznek iylen bajjal. vagy ha rossz a váltó, tudják azt mondani, hogy olajat kellett benne cserélni, persze jó drágán. gondolom a szűrő sem véletlen van benne. ha valamit szűr, akkor el is dugul, így a nyomás csökkenthet.
egy őj váltó meg... biztos nem olcsó, a bontott meg rizikós megint. de most én nem is az újakról beszélek, hanem pl egy E46 és kora beli autómatában, még ha nem is 40ezrenként, de 100ezrenként nem hiszem, hogy földhöz vágna valakit, főleg ha sok városi menés van benne. ártani biztos nem árt, ha normális olajat kap.


A 100.000 km az 2,5 x annyi mint a 40 és tényleg másabb a hangzása

A 16e Ft olaj nem szervizár, hanem a ZF-nél annyi.

Barg: 200 -nál ha szarakodik egy váltó az nem az olaj (nem) csere miatt van, hanem egészen más a probléma.


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. december 31. hétfő, 20:41


YELLOW írta:
BarG írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Minden autómatán rajta van, hogy lifetime oil. Mi a nyáron cseréltük és olyan szaga volt, hogy a legbüdösebb sajt elbújhat mögötte! Volt 1-2 nyűgöm a váltóval és az olaj + szűrő csere megoldotta. Azóta gond nélkül üzemel (kb 20000 km ment bele a csere óta).


nem csak automatán van rajta.... manuálison is. és ami a legdurvább, hogy főleg az automata igényli a jó és friss olajat. még a manuális annyira nem is kényes erre. automatában célszerű 40ezrenként cserélni, autómárkától függetlenül, manuálisban max 80ezrenként. de sok egyéb gyártó meg is követeli 40ezrenként minden váltóban. az automata meg kényes az olaj nyomására, és ha hazsnálódik, akkor váltorik. persze nem olyan mint a motorolaj, ebbe nem kerül üzemanyag, ez elfárad simán.


Ha egy 6HP váltóban 40e km-enként olajat cseréltet a gazdája, akkor 400.000 km-nél (mire tönkremenne) többet költ mintha venne egy új váltót. Ha az F sorozat 8HP-ját nézzük, abba 16.000 Ft egy liter olaj...


Csak 200e-nél már jönnek a megmagyarázhatatlan jelek, a nem akkor vált, amikor kéne, itt-ott rángat, és ez a szopás eltart az általad jelzett 400e-es cseréig úgy, hogy a gazda a pokolba fogja kívánni a bmw-jét meg saját magát, amiért ilyen szart vett. Ha meg olajat cserélget, akkor ez kitolódik arra a korra, amikor már úgyis kitolják a gépet a darabokra szedő üzemrészbe.
Meg szerencsére a 16e-es olajat egyesek kiderítik, hogy mivel lehet 3-5e környékén helyettesíteni és máris egyszerűbb az élet.


BarG osztom a mondandódat. az a 16ezres ár valószínű szervízár. ahova elvileg úgysem visznek iylen bajjal. vagy ha rossz a váltó, tudják azt mondani, hogy olajat kellett benne cserélni, persze jó drágán. gondolom a szűrő sem véletlen van benne. ha valamit szűr, akkor el is dugul, így a nyomás csökkenthet.
egy őj váltó meg... biztos nem olcsó, a bontott meg rizikós megint. de most én nem is az újakról beszélek, hanem pl egy E46 és kora beli autómatában, még ha nem is 40ezrenként, de 100ezrenként nem hiszem, hogy földhöz vágna valakit, főleg ha sok városi menés van benne. ártani biztos nem árt, ha normális olajat kap.


Nekem ebben a váltóolajcserés történetben két dolog van, ami qrvára nem tetszik.

Az egyik az, hogy miért HAZUDIK egy olyan cég, mint a bmw? Lehet ideológiákat kreálni, meg gazdaságossági számításokkal alátámasztani, hogy miért nem kell olajat cserélni, de műszaki fejjel ez nem elfogadható. Nagyon jó a bmw-nek, hogy ezért nem bünteti meg a piac, de csak azért, mert a többi cég is hasonlóan simlis.

A másik meg, hogy a kinézett újabb autóm elkerülhetetlenül automata váltós lesz, mert egyszerűen nem adják már manuál váltóval. Szóval beszorítanak, akár tetszik, akár nem. Vagy le kell mondanom a kinézett típusról.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. december 31. hétfő, 19:51


BarG írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Minden autómatán rajta van, hogy lifetime oil. Mi a nyáron cseréltük és olyan szaga volt, hogy a legbüdösebb sajt elbújhat mögötte! Volt 1-2 nyűgöm a váltóval és az olaj + szűrő csere megoldotta. Azóta gond nélkül üzemel (kb 20000 km ment bele a csere óta).


nem csak automatán van rajta.... manuálison is. és ami a legdurvább, hogy főleg az automata igényli a jó és friss olajat. még a manuális annyira nem is kényes erre. automatában célszerű 40ezrenként cserélni, autómárkától függetlenül, manuálisban max 80ezrenként. de sok egyéb gyártó meg is követeli 40ezrenként minden váltóban. az automata meg kényes az olaj nyomására, és ha hazsnálódik, akkor váltorik. persze nem olyan mint a motorolaj, ebbe nem kerül üzemanyag, ez elfárad simán.


Ha egy 6HP váltóban 40e km-enként olajat cseréltet a gazdája, akkor 400.000 km-nél (mire tönkremenne) többet költ mintha venne egy új váltót. Ha az F sorozat 8HP-ját nézzük, abba 16.000 Ft egy liter olaj...


Csak 200e-nél már jönnek a megmagyarázhatatlan jelek, a nem akkor vált, amikor kéne, itt-ott rángat, és ez a szopás eltart az általad jelzett 400e-es cseréig úgy, hogy a gazda a pokolba fogja kívánni a bmw-jét meg saját magát, amiért ilyen szart vett. Ha meg olajat cserélget, akkor ez kitolódik arra a korra, amikor már úgyis kitolják a gépet a darabokra szedő üzemrészbe.
Meg szerencsére a 16e-es olajat egyesek kiderítik, hogy mivel lehet 3-5e környékén helyettesíteni és máris egyszerűbb az élet.


BarG osztom a mondandódat. az a 16ezres ár valószínű szervízár. ahova elvileg úgysem visznek iylen bajjal. vagy ha rossz a váltó, tudják azt mondani, hogy olajat kellett benne cserélni, persze jó drágán. gondolom a szűrő sem véletlen van benne. ha valamit szűr, akkor el is dugul, így a nyomás csökkenthet.
egy őj váltó meg... biztos nem olcsó, a bontott meg rizikós megint. de most én nem is az újakról beszélek, hanem pl egy E46 és kora beli autómatában, még ha nem is 40ezrenként, de 100ezrenként nem hiszem, hogy földhöz vágna valakit, főleg ha sok városi menés van benne. ártani biztos nem árt, ha normális olajat kap.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. december 31. hétfő, 19:31


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Minden autómatán rajta van, hogy lifetime oil. Mi a nyáron cseréltük és olyan szaga volt, hogy a legbüdösebb sajt elbújhat mögötte! Volt 1-2 nyűgöm a váltóval és az olaj + szűrő csere megoldotta. Azóta gond nélkül üzemel (kb 20000 km ment bele a csere óta).


nem csak automatán van rajta.... manuálison is. és ami a legdurvább, hogy főleg az automata igényli a jó és friss olajat. még a manuális annyira nem is kényes erre. automatában célszerű 40ezrenként cserélni, autómárkától függetlenül, manuálisban max 80ezrenként. de sok egyéb gyártó meg is követeli 40ezrenként minden váltóban. az automata meg kényes az olaj nyomására, és ha hazsnálódik, akkor váltorik. persze nem olyan mint a motorolaj, ebbe nem kerül üzemanyag, ez elfárad simán.


Ha egy 6HP váltóban 40e km-enként olajat cseréltet a gazdája, akkor 400.000 km-nél (mire tönkremenne) többet költ mintha venne egy új váltót. Ha az F sorozat 8HP-ját nézzük, abba 16.000 Ft egy liter olaj...


Csak 200e-nél már jönnek a megmagyarázhatatlan jelek, a nem akkor vált, amikor kéne, itt-ott rángat, és ez a szopás eltart az általad jelzett 400e-es cseréig úgy, hogy a gazda a pokolba fogja kívánni a bmw-jét meg saját magát, amiért ilyen szart vett. Ha meg olajat cserélget, akkor ez kitolódik arra a korra, amikor már úgyis kitolják a gépet a darabokra szedő üzemrészbe.
Meg szerencsére a 16e-es olajat egyesek kiderítik, hogy mivel lehet 3-5e környékén helyettesíteni és máris egyszerűbb az élet.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. december 31. hétfő, 18:31


YELLOW írta:
BalaBMW írta: Minden autómatán rajta van, hogy lifetime oil. Mi a nyáron cseréltük és olyan szaga volt, hogy a legbüdösebb sajt elbújhat mögötte! Volt 1-2 nyűgöm a váltóval és az olaj + szűrő csere megoldotta. Azóta gond nélkül üzemel (kb 20000 km ment bele a csere óta).


nem csak automatán van rajta.... manuálison is. és ami a legdurvább, hogy főleg az automata igényli a jó és friss olajat. még a manuális annyira nem is kényes erre. automatában célszerű 40ezrenként cserélni, autómárkától függetlenül, manuálisban max 80ezrenként. de sok egyéb gyártó meg is követeli 40ezrenként minden váltóban. az automata meg kényes az olaj nyomására, és ha hazsnálódik, akkor váltorik. persze nem olyan mint a motorolaj, ebbe nem kerül üzemanyag, ez elfárad simán.


Ha egy 6HP váltóban 40e km-enként olajat cseréltet a gazdája, akkor 400.000 km-nél (mire tönkremenne) többet költ mintha venne egy új váltót. Ha az F sorozat 8HP-ját nézzük, abba 16.000 Ft egy liter olaj...

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. december 31. hétfő, 18:01


Magnus írta:


jo tudni ezeket ezek szerint csak en vagyok olyan hulye h ha valami ra van irva akkor azt gondolom h az nem veletlen. irnak ra akkor h csereld ekkor meg akkor. na mind1.
szag alapjan meg tokeletes(szintellenorzeskor megneztuk) de majd a 150 ezres szervizre beiktatom ezt is.



Szerintem részben azért van ez a lifetime oil dolog, mert amikor valaki újonnan megrendel a szalonban egy autót akkor szívesen hall olyat, hogy a váltójában soha nem kell olajat cserélni. És motorolajat is elég 22-30 000km-ként cserélni és így tovább.
Az, hogy mindez az autónak nem használ az egy más kérdés... (a garanciaidőt úgyis kihúzza a váltó és a motor is meghibásodás nélkül...)

Tehát az automata váltóban (és manuálisban is) KELL olajat cserélni!! Hasonlóan fontos a kartergáz szűrő cseréje is! (dízel esetében...)
Fontos, hogy váltóolajból csak előírásnak megfelelő kerüljön az autóba.


d


Magnus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2005

státusz Magnus

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2012. december 31. hétfő, 10:15


YELLOW írta:
BalaBMW írta: Minden autómatán rajta van, hogy lifetime oil. Mi a nyáron cseréltük és olyan szaga volt, hogy a legbüdösebb sajt elbújhat mögötte! Volt 1-2 nyűgöm a váltóval és az olaj + szűrő csere megoldotta. Azóta gond nélkül üzemel (kb 20000 km ment bele a csere óta).


nem csak automatán van rajta.... manuálison is. és ami a legdurvább, hogy főleg az automata igényli a jó és friss olajat. még a manuális annyira nem is kényes erre. automatában célszerű 40ezrenként cserélni, autómárkától függetlenül, manuálisban max 80ezrenként. de sok egyéb gyártó meg is követeli 40ezrenként minden váltóban. az automata meg kényes az olaj nyomására, és ha hazsnálódik, akkor váltorik. persze nem olyan mint a motorolaj, ebbe nem kerül üzemanyag, ez elfárad simán.



jo tudni ezeket ezek szerint csak en vagyok olyan hulye h ha valami ra van irva akkor azt gondolom h az nem veletlen. irnak ra akkor h csereld ekkor meg akkor. na mind1.
szag alapjan meg tokeletes(szintellenorzeskor megneztuk) de majd a 150 ezres szervizre beiktatom ezt is.
de amugy autodata alapjan csomo olyan valtot hoz amibe nem kell es csomot amibe meg irja a periodust h mikor kell. dextron iv olajat hasznalo valtoig keri a cseret. a folott nem- csak erdekesseg kepp irom. nekem dextron vi van benne. (gondolom ezert nincs palcas szintellenorzo sem)




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. december 31. hétfő, 09:21


BalaBMW írta: Minden autómatán rajta van, hogy lifetime oil. Mi a nyáron cseréltük és olyan szaga volt, hogy a legbüdösebb sajt elbújhat mögötte! Volt 1-2 nyűgöm a váltóval és az olaj + szűrő csere megoldotta. Azóta gond nélkül üzemel (kb 20000 km ment bele a csere óta).


nem csak automatán van rajta.... manuálison is. és ami a legdurvább, hogy főleg az automata igényli a jó és friss olajat. még a manuális annyira nem is kényes erre. automatában célszerű 40ezrenként cserélni, autómárkától függetlenül, manuálisban max 80ezrenként. de sok egyéb gyártó meg is követeli 40ezrenként minden váltóban. az automata meg kényes az olaj nyomására, és ha hazsnálódik, akkor váltorik. persze nem olyan mint a motorolaj, ebbe nem kerül üzemanyag, ez elfárad simán.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. december 31. hétfő, 09:13


BalaBMW írta: Minden autómatán rajta van, hogy lifetime oil.


Igen. Ha nem cserélnéd tényleg az élethosszig tartana (a váltó élethosszáig)... aztán lehetne új váltót venni, mert az autó még gond nélkül bírná.