Ez egy archivált weboldal! bővebben

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. december 16. vasárnap, 19:39


szia! írtam privátot, elérhetőséggel stb. nyugodt szívvel ajánlom.

sinibalu írta: Sziasztok!
Új vagyok, idővel szeretnék egy BMW-t!
Egyelőre E46 Touring a kiszemelt. Van pár paraméter, amit szeretnék, de a legfontosabb belőle, hogy összkerekes legyen. Ha leesik a hó, én csak összkerekessel tudok hazamenni. Hegyen, kanyargós keskeny út, mellette szakadék vagy szalagkolát, út lejt a völgy felé, nem folytatom...
Az autóvásárlás részt végigolvastam, sokat tanultam belőle, köszönet érte. Azt előre látom, hogy nem lesz egyszerű történet a vétel, de nekem most még ráér. Inkább szeretném "kitanulni" az E46-ot, sok sok autót megnézni, hogy ha jön a jó darab, akkor felismerjem, lecsaphassak rá. Ha ez 1,5 év múlva lesz, az is jó.
Ezzel kapcsolatban felmerült bennem a kinti vásárlás, hazai szakemberrel együtt. Ismeretek olyan szakit (bmw szerelőt?), aki kiruccanna velem együtt pár autót megnézni, segíteni a döntésben?
Másik kérdésem, hogy magával a hajtással van-e valami tapasztalat, pro, kontra? Hiba lehetőségekre gondolok itt, mire kell figyelni, milyen problémák lehetnek ezzel a résszel kapcsolatban?
Hahu-n van 1,5-3milla között E46 330xd illetve 330xi, pár 325xi. Mi a tapasztalatok? Mennyi szerintetek az a minimum, ami alatt nem érdemes nézni, mert csak túl sokat fogok rá kérőbb fizetni?

Tudom, meg kell nézni, állapotot kell venni, szakival együtt, diagnosztika, esetleg márkaszervízből infók, illetve eredeti extralista alapján most mi van benne.

Összkerekesről nem találtam semmit itt a fórumon. Vagy csak rosszul kerestem?

Minden infót érdekel.
Üdv.: Balázs




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 16. vasárnap, 18:13


veszkoo85 írta:
sinibalu írta: Sziasztok!
Új vagyok, idővel szeretnék egy BMW-t!
Egyelőre E46 Touring a kiszemelt. Van pár paraméter, amit szeretnék, de a legfontosabb belőle, hogy összkerekes legyen. Ha leesik a hó, én csak összkerekessel tudok hazamenni. Hegyen, kanyargós keskeny út, mellette szakadék vagy szalagkolát, út lejt a völgy felé, nem folytatom...
Az autóvásárlás részt végigolvastam, sokat tanultam belőle, köszönet érte. Azt előre látom, hogy nem lesz egyszerű történet a vétel, de nekem most még ráér. Inkább szeretném "kitanulni" az E46-ot, sok sok autót megnézni, hogy ha jön a jó darab, akkor felismerjem, lecsaphassak rá. Ha ez 1,5 év múlva lesz, az is jó.
Ezzel kapcsolatban felmerült bennem a kinti vásárlás, hazai szakemberrel együtt. Ismeretek olyan szakit (bmw szerelőt?), aki kiruccanna velem együtt pár autót megnézni, segíteni a döntésben?
Másik kérdésem, hogy magával a hajtással van-e valami tapasztalat, pro, kontra? Hiba lehetőségekre gondolok itt, mire kell figyelni, milyen problémák lehetnek ezzel a résszel kapcsolatban?
Hahu-n van 1,5-3milla között E46 330xd illetve 330xi, pár 325xi. Mi a tapasztalatok? Mennyi szerintetek az a minimum, ami alatt nem érdemes nézni, mert csak túl sokat fogok rá kérőbb fizetni?

Tudom, meg kell nézni, állapotot kell venni, szakival együtt, diagnosztika, esetleg márkaszervízből infók, illetve eredeti extralista alapján most mi van benne.

Összkerekesről nem találtam semmit itt a fórumon. Vagy csak rosszul kerestem?

Minden infót érdekel.
Üdv.: Balázs

Szia.
nekem e46 330xd-m van ha valamit szeretnél kérdezni nyugodtan írj.


azért ne ess hasra ettől a fajta összkerekestől. Ez nem egy quattro. Az ujjak biztos jobban viselkednek az átdolgozott, állítómotorral vezérelt osztóművel. Hát éles szűk kanyarba, igen hülyén viselkedik. Hibalehetőség is sokszorosa egy sima hátsó kerekeshez képest. Osztómű, had ne mondjam, ha esetleg szét van zabálva a csapágyak benne.Egyenesen ki lazul az aluöntvény házból, na tegyél bele ujjat, az is lötyögni fog. Viheted váltóshoz,sok 10 ezerért.Első féltengelyek darabja kapásból 150 ezer, ha meghasad a gumiharang,amiknek ugye belső zsírzása van,had ne mondjam menyibe kerül.És ugye elől is van még egy kicsi osztómű.Álom fogyasztást el felejtheted a 4 kerék miatt,9 és 12 között ha nem nyomod neki,ha betyárosan tépsz a városba 14 alapból.Egy tank benzin 450 km. Ezeken az utakon a kormányt is markolni kell igen csak, mert azért mivel az első kerekekre is odavág abból a 240 le-ből, nem érzed, de fogni kell az biztos, már ha nem csak pályázol állandóan. Esőbe, hóba stabilabb,de automatával, klímával, 4 kerék, széles gumi, hát ne mondjam a fogyasztást. Persze ha döcögsz vele 80 al nincs semmi gond, de ha gyepálod, és 8,10 éves,esetleg már leharcolt állapotba lesz, mélyen a zsebbe kell nyúlni. Már a gardán is kapásból nem kompatibilis a sima 330 al. stb... Lehet jobban jársz egy sima hátsó kerekessel.

Én cseréltem benne 2 első féltengelyt, az egyiknek rossz volt a kenése, 8 hónap alatt szétzabálta. Szerencse ,hogy BMW szemvízbe vettem, cseréltem, garanciába kicserélték. Ha zug Matyinál csináltatom 40% olcsóbban, mehettem volna 9 hónap után panaszra. Meg se ismert volna, nem hogy vegyen egy ujjat 150 ért.

veszkoo85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz veszkoo85

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 212

Elküldve: 2012. december 16. vasárnap, 16:57


sinibalu írta: Sziasztok!
Új vagyok, idővel szeretnék egy BMW-t!
Egyelőre E46 Touring a kiszemelt. Van pár paraméter, amit szeretnék, de a legfontosabb belőle, hogy összkerekes legyen. Ha leesik a hó, én csak összkerekessel tudok hazamenni. Hegyen, kanyargós keskeny út, mellette szakadék vagy szalagkolát, út lejt a völgy felé, nem folytatom...
Az autóvásárlás részt végigolvastam, sokat tanultam belőle, köszönet érte. Azt előre látom, hogy nem lesz egyszerű történet a vétel, de nekem most még ráér. Inkább szeretném "kitanulni" az E46-ot, sok sok autót megnézni, hogy ha jön a jó darab, akkor felismerjem, lecsaphassak rá. Ha ez 1,5 év múlva lesz, az is jó.
Ezzel kapcsolatban felmerült bennem a kinti vásárlás, hazai szakemberrel együtt. Ismeretek olyan szakit (bmw szerelőt?), aki kiruccanna velem együtt pár autót megnézni, segíteni a döntésben?
Másik kérdésem, hogy magával a hajtással van-e valami tapasztalat, pro, kontra? Hiba lehetőségekre gondolok itt, mire kell figyelni, milyen problémák lehetnek ezzel a résszel kapcsolatban?
Hahu-n van 1,5-3milla között E46 330xd illetve 330xi, pár 325xi. Mi a tapasztalatok? Mennyi szerintetek az a minimum, ami alatt nem érdemes nézni, mert csak túl sokat fogok rá kérőbb fizetni?

Tudom, meg kell nézni, állapotot kell venni, szakival együtt, diagnosztika, esetleg márkaszervízből infók, illetve eredeti extralista alapján most mi van benne.

Összkerekesről nem találtam semmit itt a fórumon. Vagy csak rosszul kerestem?

Minden infót érdekel.
Üdv.: Balázs

Szia.
nekem e46 330xd-m van ha valamit szeretnél kérdezni nyugodtan írj.


státusz sinibalu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. december 16. vasárnap, 13:37


Sziasztok!
Új vagyok, idővel szeretnék egy BMW-t!
Egyelőre E46 Touring a kiszemelt. Van pár paraméter, amit szeretnék, de a legfontosabb belőle, hogy összkerekes legyen. Ha leesik a hó, én csak összkerekessel tudok hazamenni. Hegyen, kanyargós keskeny út, mellette szakadék vagy szalagkolát, út lejt a völgy felé, nem folytatom...
Az autóvásárlás részt végigolvastam, sokat tanultam belőle, köszönet érte. Azt előre látom, hogy nem lesz egyszerű történet a vétel, de nekem most még ráér. Inkább szeretném "kitanulni" az E46-ot, sok sok autót megnézni, hogy ha jön a jó darab, akkor felismerjem, lecsaphassak rá. Ha ez 1,5 év múlva lesz, az is jó.
Ezzel kapcsolatban felmerült bennem a kinti vásárlás, hazai szakemberrel együtt. Ismeretek olyan szakit (bmw szerelőt?), aki kiruccanna velem együtt pár autót megnézni, segíteni a döntésben?
Másik kérdésem, hogy magával a hajtással van-e valami tapasztalat, pro, kontra? Hiba lehetőségekre gondolok itt, mire kell figyelni, milyen problémák lehetnek ezzel a résszel kapcsolatban?
Hahu-n van 1,5-3milla között E46 330xd illetve 330xi, pár 325xi. Mi a tapasztalatok? Mennyi szerintetek az a minimum, ami alatt nem érdemes nézni, mert csak túl sokat fogok rá kérőbb fizetni?

Tudom, meg kell nézni, állapotot kell venni, szakival együtt, diagnosztika, esetleg márkaszervízből infók, illetve eredeti extralista alapján most mi van benne.

Összkerekesről nem találtam semmit itt a fórumon. Vagy csak rosszul kerestem?

Minden infót érdekel.
Üdv.: Balázs

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2012. december 14. péntek, 10:45


YELLOW írta:
Szabi81 írta: Róla mi a véleményetek? Reális, hogy egy ilyen kategóriájú autót ennyiért meg lehet venni?

http://suchen.mobile.de/auto-i...usOwners=4


ez nagyon olcsó. bár ngliában 1000 Font-ért is lehet jó autót venni. DE!
az a kormány úgy néz ki, mint amiben 500ezer km van.
valami biztos nem jó az autóval, mintha a mocitetőn a BMW jel is le lenne fújva ezüst festékkel. a hátsó lámpák seme gyformák, a belső csomagteres nagyon be van mattulva. szerintem ez totál törött autó volt.... az elején a fényezés ráadásul túl újnak tűnk.

szerk.: nah jó a kormány lehet gyűrű koptatta meg, de gondolhatod milyen sofőr lehetett, ha ott fogta a kormányt


Kamuhirdetés

Nincs telefonszám

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. december 14. péntek, 09:46


Szabi81 írta: Róla mi a véleményetek? Reális, hogy egy ilyen kategóriájú autót ennyiért meg lehet venni?

http://suchen.mobile.de/auto-i...usOwners=4


ez nagyon olcsó. bár ngliában 1000 Font-ért is lehet jó autót venni. DE!
az a kormány úgy néz ki, mint amiben 500ezer km van.
valami biztos nem jó az autóval, mintha a mocitetőn a BMW jel is le lenne fújva ezüst festékkel. a hátsó lámpák seme gyformák, a belső csomagteres nagyon be van mattulva. szerintem ez totál törött autó volt.... az elején a fényezés ráadásul túl újnak tűnk.

szerk.: nah jó a kormány lehet gyűrű koptatta meg, de gondolhatod milyen sofőr lehetett, ha ott fogta a kormányt

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 14. péntek, 09:48

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. december 14. péntek, 09:43


én mindenkit csak bíztatok a kintről behozatalra.
magam intéztem mindent ,és a hírhedt III.ker. Mozaik utcában műszakizott (1 ó várakozás), majd a X.ker.Száva utcában (fél óra várakozás)regadót fizettem, végül a XIII.ker. Visegrádi u-i Központi Ocsmányirodában rendszámot kaptam. Itt kellett várni 2 órát ez volt a legtöbb. összvisz 6 nap alatt meg volt minden.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. december 14. péntek, 09:46


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2002

státusz Szabi81

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2012. december 14. péntek, 09:02


Róla mi a véleményetek? Reális, hogy egy ilyen kategóriájú autót ennyiért meg lehet venni?

http://suchen.mobile.de/auto-i...usOwners=4

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2012. december 14. péntek, 06:18


minimal írta:
Thony írta:
ZoleeSRB írta:
m_attila írta:
jons írta:
m_attila írta:
ember84 írta: miről beszélsz?hazahozom lábán,regadó kb:150 ezer,mi kerül annyiba?látod hogy itthon csak roncsok vannak


Azért ez nem ilyen egyszerű!


Dehogynem. Bemegy az ember a regadó hivatalba, bediktálja az adatait és kap egy csekket kb 150 ezer forintról. És kész is. Atti nem is tudom mit értetlenkedünk


De komolyra fordítva:
302400 ez egy 2004-es dízel bwm regadója. És ez csak 1 költség a sok közül.





Egyébként nem 302400 függ attól, hogy euro 3as vagy 4es.
Én tudom ezzel is foglalkozunk!
Mára már a "p" rendszám nem működik külföldön. Kint kell venni rendszámot egy német okmányirodában, ami csak Németország területén használható!!! Vagy van egy másik (piros) rendszám ami már kellően drága, de ez Európára érvényes! Hazaértél... Műszaki Forgalomba helyezési engedély, regadó, okmányiroda...ha nincsenek meg a kapcsolatok hetekig eltarthat! Én minden autómat kint vettem, és nagyon sokat vettem megrendelésre is, állapot miatt. Az itteni jóáras hirdetések 100%ban a kinti olcsó autókból tevődik össze, azok meg általában lefutott céges autók! Kint drágán..a biztos siker

Üdv

Attila



"P" rendszám miért nem működik külföldön?



Szerintem a felelősség vállalás változása miatt a határon túl, legalábbis nekem így lenne egyértelmű!


Esetleg valaki nem tud valamit az ideiglenes rendszámról amit németben lehet 2 hétre megkapni? Akit beírnak csak az vezetheti, Magyarországon is él... mennyi idő van a honosításra ha lejárt?


Mert nem tudják mi az a mesekönyv amit kinyújtasz neki... nekem még nem volt vele problémám pedig rendszeres vendég vagyok, elmagyaráztam neki mi-micsoda rádiózott és vissza adta, de éjjel nem is állítottak még meg vele. Az olasz hazaküld a p-vel egyenlőre az osztrák meg a német még nem.

A sárga rendszámhoz(5napos) 2 féle biztosítás létezik, az egyik ami nem jó magyarországon a másik jó(értelem szerűen drágább ami jó nálunk), a piros szélű 30 napos elfogadják eu-ban.

Az 5 naposért kb.90 ójró, a 30 napos 200 ojró.
Ha tudsz nyelvet eltudod neki mondani és nem ráz le azzal hogy jó lesz és olyat kapsz amit nem fognak levenni és nem büntet meg a rendőr.

osztrák pálya matrica 10 napos 8 ojró és még tankolsz 1.59 ojró/liter a 95ös, a dizel most nem jut eszmbe hülyeséget nem akarok beszélni.

NKH-s műszaki egyedi forgalomba helyezéssel 40e, okmányiroda 21e ft, meg a regadó, és ahogy Attila írta hetekig is tarthat ha nincs kontakt, ha van páróra.








Milyen hetekig tarthat az ügyintézés ?????????????????????

A P-rendszámot csak olaszország nem fogadja el mert nincs egyezmény rá.




Magnus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2005

státusz Magnus

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2012. december 14. péntek, 00:06


zoliika írta:
Snowman írta: A mai nappal megnéztem az utolsó épkézláb kombinét 2001-2005 között Budapesten, és környékén. Egy normális sincs!
Ezt nemrég rakták fel,ennek a motorja, és a váltója rendben van, viszont az összkép elsősorban belül az siralmas volt. Az ülés szétülve, a bal láb taposó széttörve, a kárpit mocskos, a konzol, könyöklő kopott, töredezett.

Volt egy 2001-es, szép állapotban pár nappal ezelőtt, de arról meg lemaradtam.

Sosem gondoltam volna, hogy ilyen nehéz lesz egy normális autót kifognom.



Ha K.méten találsz valami említésre méltót szívesen megnézem neked a héten,még talán ráérek!

Jut eszembe ha garantált jó autót szeretnél és nem akarsz zsákbacicát" akkor írj privátot eszembe jutott valami,de előre szólok NEM ÁRULOM AUTÓMAT!




Ezek az ülések annyira nem passzolnak egy BMW-be, hogy hihetetlen. Kb. mint egy fiesta ülés...

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2012. december 12. szerda, 22:31


Thony írta:
ZoleeSRB írta:
m_attila írta:
jons írta:
m_attila írta:
ember84 írta: miről beszélsz?hazahozom lábán,regadó kb:150 ezer,mi kerül annyiba?látod hogy itthon csak roncsok vannak


Azért ez nem ilyen egyszerű!


Dehogynem. Bemegy az ember a regadó hivatalba, bediktálja az adatait és kap egy csekket kb 150 ezer forintról. És kész is. Atti nem is tudom mit értetlenkedünk


De komolyra fordítva:
302400 ez egy 2004-es dízel bwm regadója. És ez csak 1 költség a sok közül.





Egyébként nem 302400 függ attól, hogy euro 3as vagy 4es.
Én tudom ezzel is foglalkozunk!
Mára már a "p" rendszám nem működik külföldön. Kint kell venni rendszámot egy német okmányirodában, ami csak Németország területén használható!!! Vagy van egy másik (piros) rendszám ami már kellően drága, de ez Európára érvényes! Hazaértél... Műszaki Forgalomba helyezési engedély, regadó, okmányiroda...ha nincsenek meg a kapcsolatok hetekig eltarthat! Én minden autómat kint vettem, és nagyon sokat vettem megrendelésre is, állapot miatt. Az itteni jóáras hirdetések 100%ban a kinti olcsó autókból tevődik össze, azok meg általában lefutott céges autók! Kint drágán..a biztos siker

Üdv

Attila



"P" rendszám miért nem működik külföldön?



Szerintem a felelősség vállalás változása miatt a határon túl, legalábbis nekem így lenne egyértelmű!


Esetleg valaki nem tud valamit az ideiglenes rendszámról amit németben lehet 2 hétre megkapni? Akit beírnak csak az vezetheti, Magyarországon is él... mennyi idő van a honosításra ha lejárt?


Mert nem tudják mi az a mesekönyv amit kinyújtasz neki... nekem még nem volt vele problémám pedig rendszeres vendég vagyok, elmagyaráztam neki mi-micsoda rádiózott és vissza adta, de éjjel nem is állítottak még meg vele. Az olasz hazaküld a p-vel egyenlőre az osztrák meg a német még nem.

A sárga rendszámhoz(5napos) 2 féle biztosítás létezik, az egyik ami nem jó magyarországon a másik jó(értelem szerűen drágább ami jó nálunk), a piros szélű 30 napos elfogadják eu-ban.

Az 5 naposért kb.90 ójró, a 30 napos 200 ojró.
Ha tudsz nyelvet eltudod neki mondani és nem ráz le azzal hogy jó lesz és olyat kapsz amit nem fognak levenni és nem büntet meg a rendőr.

osztrák pálya matrica 10 napos 8 ojró és még tankolsz 1.59 ojró/liter a 95ös, a dizel most nem jut eszmbe hülyeséget nem akarok beszélni.

NKH-s műszaki egyedi forgalomba helyezéssel 40e, okmányiroda 21e ft, meg a regadó, és ahogy Attila írta hetekig is tarthat ha nincs kontakt, ha van páróra.







Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2012. december 12. szerda, 22:51

Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. december 12. szerda, 19:35


ZoleeSRB írta:
m_attila írta:
jons írta:
m_attila írta:
ember84 írta: miről beszélsz?hazahozom lábán,regadó kb:150 ezer,mi kerül annyiba?látod hogy itthon csak roncsok vannak


Azért ez nem ilyen egyszerű!


Dehogynem. Bemegy az ember a regadó hivatalba, bediktálja az adatait és kap egy csekket kb 150 ezer forintról. És kész is. Atti nem is tudom mit értetlenkedünk


De komolyra fordítva:
302400 ez egy 2004-es dízel bwm regadója. És ez csak 1 költség a sok közül.





Egyébként nem 302400 függ attól, hogy euro 3as vagy 4es.
Én tudom ezzel is foglalkozunk!
Mára már a "p" rendszám nem működik külföldön. Kint kell venni rendszámot egy német okmányirodában, ami csak Németország területén használható!!! Vagy van egy másik (piros) rendszám ami már kellően drága, de ez Európára érvényes! Hazaértél... Műszaki Forgalomba helyezési engedély, regadó, okmányiroda...ha nincsenek meg a kapcsolatok hetekig eltarthat! Én minden autómat kint vettem, és nagyon sokat vettem megrendelésre is, állapot miatt. Az itteni jóáras hirdetések 100%ban a kinti olcsó autókból tevődik össze, azok meg általában lefutott céges autók! Kint drágán..a biztos siker

Üdv

Attila



"P" rendszám miért nem működik külföldön?



Szerintem a felelősség vállalás változása miatt a határon túl, legalábbis nekem így lenne egyértelmű!


Esetleg valaki nem tud valamit az ideiglenes rendszámról amit németben lehet 2 hétre megkapni? Akit beírnak csak az vezetheti, Magyarországon is él... mennyi idő van a honosításra ha lejárt?

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2012. december 12. szerda, 19:23


m_attila írta:
jons írta:
m_attila írta:
ember84 írta: miről beszélsz?hazahozom lábán,regadó kb:150 ezer,mi kerül annyiba?látod hogy itthon csak roncsok vannak


Azért ez nem ilyen egyszerű!


Dehogynem. Bemegy az ember a regadó hivatalba, bediktálja az adatait és kap egy csekket kb 150 ezer forintról. És kész is. Atti nem is tudom mit értetlenkedünk


De komolyra fordítva:
302400 ez egy 2004-es dízel bwm regadója. És ez csak 1 költség a sok közül.





Egyébként nem 302400 függ attól, hogy euro 3as vagy 4es.
Én tudom ezzel is foglalkozunk!
Mára már a "p" rendszám nem működik külföldön. Kint kell venni rendszámot egy német okmányirodában, ami csak Németország területén használható!!! Vagy van egy másik (piros) rendszám ami már kellően drága, de ez Európára érvényes! Hazaértél... Műszaki Forgalomba helyezési engedély, regadó, okmányiroda...ha nincsenek meg a kapcsolatok hetekig eltarthat! Én minden autómat kint vettem, és nagyon sokat vettem megrendelésre is, állapot miatt. Az itteni jóáras hirdetések 100%ban a kinti olcsó autókból tevődik össze, azok meg általában lefutott céges autók! Kint drágán..a biztos siker

Üdv

Attila



"P" rendszám miért nem működik külföldön?



Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. december 11. kedd, 23:06


Szerintem jó dolog a külföldi vásárlás... de csak olyannal aki ezzel foglalkozik!
Előleg és jöhet a szekér az előre részletesen megtárgyal elvárások szerint, ha nem az jön akkor vissza az egész. Sok szép kocsi vár kint gazdira, és a volt cégesek sem lehordott taligák... bár sok a futásuk. Magánszemélyes, vagy visszavett lízinges (ami nem szétpakolt, kiégetett kocsik halmaza)... amit kint meglehet találni és össze lehet pakolni 1,6 -ért az itt magasan fut. A behozatal költségeit, szerintem mindig az árba kalkulálja a behozatalért felelős kereskedő.

Költségek:

Euro 4 2004-2005 körüli:

Reg.: 142200,-
Műszaki: 16290,-
Egyedi forgalomba helyezés: 22800,-
Rendszám: 8500,-
Érvényesítő cimke: 585,-
Forgalmi engedély: 6000,-
Törzskönyv: 6000,-

Összesen: 202375,-

Euro 3 :

Reg.: 213300,-

Összesen: 273475,-


Megköszönném, ha valaki jártas benne és rosszul írtam valamit kijavít... sokat segítene!


Jah és még egy kérdés, a nagy navi tud mp3-at?

zoley88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz zoley88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2012. december 11. kedd, 22:39


2 éves E46 FL előttit? OH wait
http://www.hasznaltauto.hu/aut...30-6394078

jó gondolom 2000et akart viszont egész jó vételnek tűnhet.