státusz bd93

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2013. február 10. vasárnap, 14:05


BarG írta:
bd93 írta:
BarG írta: Remélem az leszűrhető volt a hozzászólásaimból, hogy én az ellen vagyok, hogy leszóljuk egymást. Különböző élethelyzetekben vagyunk és néha még az is megtörténik, hogy veszünk egy autót, majd azután változik valami, pl kiderül, hogy sokkal többet kell menni, mint az tervben volt, vagy munkahelyet kellett váltani és kevesebb lett a zsé - ergo valamit tenni kell, hogy a fenntartás ne jelentsen gondot. Ebbe belefér az LPG-zés is, mint költségkímélés. Mert ha el kellene adni a gépet és venni egy másikat, az akár milliós veszteségeket jelenhetne. Erre meg jönnek az arcoskodók, hogy HOGY NÉZ MÁ EZ KI? BMW-BE GÁZ A GÁZ!

Vagy 10 évvel ezelőtt a dízeles bmw-seket nézték le, mert hát milyenmá kerregni?! Aztán tök elfogadott lett a dolog, főleg, hogy a dízelesek mára többségbe kerültek. A sorhatos mondás is kivész lassan, mert a négyhengeresek úgy megerősödtek időközben, hogy a haladáshoz nem kell a hathenger. Egy mai kétliteres turbó benzines a 245 lovával állvahagyja a nemtúlrégi 25-28-30i-ket is.

Én nyugodtan sorhatból fikázhatnám a többséget itt, de nem teszem, mert elég valószínű, hogy nemtúlsoká valami 25d vagy 28i-be fogok átülni és bizony az négyhenger lesz, bőven 200ló felett. És akár az lpg is beleférne, meg még a cng is, ha lenne. Mert nem vagyok fetisiszta, semmilyen vonalon.
Szóval tartsuk tiszteletben egymást, csak akkor szóljunk le valamit/kit, ha megérdemli!


a 6 hengernek csak a hangja jobb legalábbis a régebbinek
én vezettem már 318d-t és nagyon más volt mint a 320i-m sokkal lomhábbnak tűnt lehet h csak a hangja miatt (ami nagyon csúnyácska de még mindig jobb mint a gáz) ja és az 4-5 éves lehetett és keveset futott
akinek meg az után fogy el a pénze h megvette az autót miért kéne milliókat buknia ? eladja az autót de még ezt se muszáj és vesz 300e ft ért egy kis fogyasztású 1200-es gépet. én nem akarok senkit leszólni csak véleményt írok amit meg le lehet sz*ani
712 tuti tele lenne velük az ország


Azért lehet milliókat bukni, mert ha megvett valaki egy 10 milliós benzines gépet (320i ) újonnan, akkor azt másnap, szinte nulla km-esen már csak 8M-ért lehet eladni. Na ezen lehet milliókat bukni! Most nem 1M-es gépekről beszélgetünk, életük 10. évében.


tudom h nem 1m es gépekről van szó
de ha valakinek van 10m ja egy autóra akkor én úgy gondolom h már minden más megvan: ház v lakás +garázs kis félre tett pénz stb.. és nem muszáj eladni leveszi a rendszámot betakarja és ha rendbe jönnek a dolgai újra forgalomba helyezi arról nem is beszélve hogy a gáz rendszer beszerelése + a tartály meg ami még van hozzá(nem értek hozzá) az sem olcsó dolog szerintem egy kisautó ára (de fogalmam sincs róla utána nézni meg nem akarok)


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. február 10. vasárnap, 13:35


bd93 írta:
BarG írta: Remélem az leszűrhető volt a hozzászólásaimból, hogy én az ellen vagyok, hogy leszóljuk egymást. Különböző élethelyzetekben vagyunk és néha még az is megtörténik, hogy veszünk egy autót, majd azután változik valami, pl kiderül, hogy sokkal többet kell menni, mint az tervben volt, vagy munkahelyet kellett váltani és kevesebb lett a zsé - ergo valamit tenni kell, hogy a fenntartás ne jelentsen gondot. Ebbe belefér az LPG-zés is, mint költségkímélés. Mert ha el kellene adni a gépet és venni egy másikat, az akár milliós veszteségeket jelenhetne. Erre meg jönnek az arcoskodók, hogy HOGY NÉZ MÁ EZ KI? BMW-BE GÁZ A GÁZ!

Vagy 10 évvel ezelőtt a dízeles bmw-seket nézték le, mert hát milyenmá kerregni?! Aztán tök elfogadott lett a dolog, főleg, hogy a dízelesek mára többségbe kerültek. A sorhatos mondás is kivész lassan, mert a négyhengeresek úgy megerősödtek időközben, hogy a haladáshoz nem kell a hathenger. Egy mai kétliteres turbó benzines a 245 lovával állvahagyja a nemtúlrégi 25-28-30i-ket is.

Én nyugodtan sorhatból fikázhatnám a többséget itt, de nem teszem, mert elég valószínű, hogy nemtúlsoká valami 25d vagy 28i-be fogok átülni és bizony az négyhenger lesz, bőven 200ló felett. És akár az lpg is beleférne, meg még a cng is, ha lenne. Mert nem vagyok fetisiszta, semmilyen vonalon.
Szóval tartsuk tiszteletben egymást, csak akkor szóljunk le valamit/kit, ha megérdemli!


a 6 hengernek csak a hangja jobb legalábbis a régebbinek
én vezettem már 318d-t és nagyon más volt mint a 320i-m sokkal lomhábbnak tűnt lehet h csak a hangja miatt (ami nagyon csúnyácska de még mindig jobb mint a gáz) ja és az 4-5 éves lehetett és keveset futott
akinek meg az után fogy el a pénze h megvette az autót miért kéne milliókat buknia ? eladja az autót de még ezt se muszáj és vesz 300e ft ért egy kis fogyasztású 1200-es gépet. én nem akarok senkit leszólni csak véleményt írok amit meg le lehet sz*ani
712 tuti tele lenne velük az ország


Azért lehet milliókat bukni, mert ha megvett valaki egy 10 milliós benzines gépet (320i ) újonnan, akkor azt másnap, szinte nulla km-esen már csak 8M-ért lehet eladni. Na ezen lehet milliókat bukni! Most nem 1M-es gépekről beszélgetünk, életük 10. évében.



státusz bd93

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2013. február 09. szombat, 19:13


BarG írta: Remélem az leszűrhető volt a hozzászólásaimból, hogy én az ellen vagyok, hogy leszóljuk egymást. Különböző élethelyzetekben vagyunk és néha még az is megtörténik, hogy veszünk egy autót, majd azután változik valami, pl kiderül, hogy sokkal többet kell menni, mint az tervben volt, vagy munkahelyet kellett váltani és kevesebb lett a zsé - ergo valamit tenni kell, hogy a fenntartás ne jelentsen gondot. Ebbe belefér az LPG-zés is, mint költségkímélés. Mert ha el kellene adni a gépet és venni egy másikat, az akár milliós veszteségeket jelenhetne. Erre meg jönnek az arcoskodók, hogy HOGY NÉZ MÁ EZ KI? BMW-BE GÁZ A GÁZ!

Vagy 10 évvel ezelőtt a dízeles bmw-seket nézték le, mert hát milyenmá kerregni?! Aztán tök elfogadott lett a dolog, főleg, hogy a dízelesek mára többségbe kerültek. A sorhatos mondás is kivész lassan, mert a négyhengeresek úgy megerősödtek időközben, hogy a haladáshoz nem kell a hathenger. Egy mai kétliteres turbó benzines a 245 lovával állvahagyja a nemtúlrégi 25-28-30i-ket is.

Én nyugodtan sorhatból fikázhatnám a többséget itt, de nem teszem, mert elég valószínű, hogy nemtúlsoká valami 25d vagy 28i-be fogok átülni és bizony az négyhenger lesz, bőven 200ló felett. És akár az lpg is beleférne, meg még a cng is, ha lenne. Mert nem vagyok fetisiszta, semmilyen vonalon.
Szóval tartsuk tiszteletben egymást, csak akkor szóljunk le valamit/kit, ha megérdemli!


a 6 hengernek csak a hangja jobb legalábbis a régebbinek
én vezettem már 318d-t és nagyon más volt mint a 320i-m sokkal lomhábbnak tűnt lehet h csak a hangja miatt (ami nagyon csúnyácska de még mindig jobb mint a gáz) ja és az 4-5 éves lehetett és keveset futott
akinek meg az után fogy el a pénze h megvette az autót miért kéne milliókat buknia ? eladja az autót de még ezt se muszáj és vesz 300e ft ért egy kis fogyasztású 1200-es gépet. én nem akarok senkit leszólni csak véleményt írok amit meg le lehet sz*ani
712 tuti tele lenne velük az ország

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2013. február 09. szombat, 16:54


BarG írta: Hibás ez az LPG-s autózást fikázás!
Zsírúj 20M-ós autó tulaja is gázosít, vagy dízelt vesz, és nem azért mert fillérba@ó, hanem mert mondjuk inkább költi a kertjében lévő medence fűtésére a pénzt, mint odaajándékozza az államnak. Egyszerűen gondolkozik, mérlegel és dönt. És nem arról szól a történet, hogy nincs lé a tankolásra, hanem arról, hogy gondolkodva lehet a pénznek jobb helyet is találni. És lehet, hogy ezért ül ő egy 20M-es autóban, mert tud gondolkodni és jó döntéseket hozott az életében. Mert azért nem mindenkiről lehet azt mondani, hogy gengszter, aki nem minimálbérből tengődik, vannak akik tisztességesen kapták a rávalót.

És lehet, hogy néhány év múlva örülünk majd, ha egyáltalán valamilyen éghető anyaggal egyáltalán elindul a gépünk, nemhogy nagyzoljunk azon, hogy mi is az.


Jó, hagyom magam meggyőzni, van igazság abban amit mondasz.

NYILVÁNOSAN ELNÉZÉSÉT KÉREM CSINOSFIU69-nek (ez ilyen társkeresős név amúgy?) elhamarkodottan ítélkeztem, és az utálat szólt belőlem.

Van létjogosultsága az LPG-nek, bár én soha nem fogom elfogadni. A dízelt is csak a nyomatékossága miatt fogadom el és szeretem, maga a kerregés nekem nem éri meg a spórolást. Szívesen választanék benzinest is akár, szívem szerint 328i-t.

Az LPG-vel kapcsolatban mindig az az érzés fog el, amikor a fehérvári Auchan kúton láttam tankolni egy R8-at, vagy mikor egy 750i-n megláttam a sárga kupakot... Ahogy Nínó Karotta mondta, "a magyarok kedvenc BMW-je a 712 lenne"



Utoljára szerkesztve (6 alkalommal): 2013. február 09. szombat, 16:57

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. február 09. szombat, 12:58


Remélem az leszűrhető volt a hozzászólásaimból, hogy én az ellen vagyok, hogy leszóljuk egymást. Különböző élethelyzetekben vagyunk és néha még az is megtörténik, hogy veszünk egy autót, majd azután változik valami, pl kiderül, hogy sokkal többet kell menni, mint az tervben volt, vagy munkahelyet kellett váltani és kevesebb lett a zsé - ergo valamit tenni kell, hogy a fenntartás ne jelentsen gondot. Ebbe belefér az LPG-zés is, mint költségkímélés. Mert ha el kellene adni a gépet és venni egy másikat, az akár milliós veszteségeket jelenhetne. Erre meg jönnek az arcoskodók, hogy HOGY NÉZ MÁ EZ KI? BMW-BE GÁZ A GÁZ!

Vagy 10 évvel ezelőtt a dízeles bmw-seket nézték le, mert hát milyenmá kerregni?! Aztán tök elfogadott lett a dolog, főleg, hogy a dízelesek mára többségbe kerültek. A sorhatos mondás is kivész lassan, mert a négyhengeresek úgy megerősödtek időközben, hogy a haladáshoz nem kell a hathenger. Egy mai kétliteres turbó benzines a 245 lovával állvahagyja a nemtúlrégi 25-28-30i-ket is.

Én nyugodtan sorhatból fikázhatnám a többséget itt, de nem teszem, mert elég valószínű, hogy nemtúlsoká valami 25d vagy 28i-be fogok átülni és bizony az négyhenger lesz, bőven 200ló felett. És akár az lpg is beleférne, meg még a cng is, ha lenne. Mert nem vagyok fetisiszta, semmilyen vonalon.
Szóval tartsuk tiszteletben egymást, csak akkor szóljunk le valamit/kit, ha megérdemli!

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. február 09. szombat, 12:05


Sziasztok BMW tulajdonosok, fanatikusok.
Nem túl régen regisztráltam az oldalra, és nagyságrendileg hasonló ideje vagyok BMW tulajdonos. A márka iránti rajongásom már hosszú ideje tart de, még eddig nem volt szükségem saját gépjárműre. Azonban a családban már jó ideje van benzines 6 hengeres E39-es. Elnyúztam már legalább 4 céges autót 3 különböző márkában és motor típusban.
Viszont amikor néha beleültem a Bömbibe mindig szélesen vigyorogtam még órákon át. Most hogy eljött az ideje a saját autónak, teljesítettem a saját magam egyik régi álmát és vettem egy 320d-t. Kicsit öreg, zörög is itt-ott -de hát diesel- tudom hogy mit vettem.
Azonban mikor bele ülök ugyanaz a vigyor van az arcomon mint a sor 6 esetében. A benzines márkatársak az átlag fogyasztáson, mi dieselesek pedig porlasztókon, turbókon mérgelődünk.
Ebből az írásból azt akartam kihozni hogy, a márka iránti szeretet és rajongás nem feltétlenül függ az üzemanyag típusától. A mosoly amit az arcokra csal csak az számít.
Segítsétek egymást, imádjátok autóitokat és a márkát!

státusz bd93

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2013. február 09. szombat, 11:15


Alesi írta:
BarG írta:

Emlékeztek még arra, hogy volt egy olyan gondolatsor, hogy a BMW 6 hengernél kezdődik, a többi nem autó, hanem szekér? Hogy tetszik, ha valaki Titeket fillérba@ózna le, csak mert 4 hengerrel vettétek a gépeteket, nem a mindenekfelettálló sor6-tal? Ugye, hogy nem kellemes, ha leszólnak valamiért, ezért nem kellene belekötni másokba, mert ugyanúgy bárkinek be lehet szólni, ok van, csak keresni kell egy kicsit.


Teljesen igazad van!

(bar 4 hengerem van es dizel, de nem ingem, igy nem veszem magamra )


a gyári 4 hengeres dízel legalább még mindig autó(BMW) marad mert a tulaj nem sajnálja belőle a gázolajat és mert a gyárban is arra számítottak hogy az lesz benne
én nem sajnálom az autóból az üzemanyagot és nem ezen akarok spórolni(ha van ha nincs rá) mert ennyit szerintem megérdemel mint ahogy a jobbik fajta olajat jó gumikat és így tovább... (A jobb fajta drágább 100-as benzinről nem is beszélve)
én soha nem fogom ezt megérteni sajnálom vagyis nem de mind1
aki ezt jónak látja csinálja csak és egy BMW rajongói oldalról semmi más nem hiányzik csak az lpg téma


tomy320ci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz tomy320ci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. február 09. szombat, 11:11


Sziasztok!
Lazítsatok már..A 4 henger vs 6 hengerhez annyit fűznék hozzá, hogy igen okkal mondják hogy így jön át az igazi érzés. Tényleg nagyon szép hangja van, és megyeget is..Viszont azért a 10-11 literes fogyasztás sokan nem engedhetik meg. Az hogy valaki beszerelteti a gázt az egyéni dolga. Ezért az államra kéne fújjogni, hogy ellehetetlenítik az életet, hogy mindenre ennyi adót vetnek, közben meg minden nap egy 50 centi 30 centi mély kátyút kerülgetek. Bmw az Bmw, mindegy milyen moci van benne. Inkább segítsétek egymást.


ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. február 09. szombat, 11:01


Alesi írta:
BarG írta:

Emlékeztek még arra, hogy volt egy olyan gondolatsor, hogy a BMW 6 hengernél kezdődik, a többi nem autó, hanem szekér? Hogy tetszik, ha valaki Titeket fillérba@ózna le, csak mert 4 hengerrel vettétek a gépeteket, nem a mindenekfelettálló sor6-tal? Ugye, hogy nem kellemes, ha leszólnak valamiért, ezért nem kellene belekötni másokba, mert ugyanúgy bárkinek be lehet szólni, ok van, csak keresni kell egy kicsit.


Teljesen igazad van!

(bar 4 hengerem van es dizel, de nem ingem, igy nem veszem magamra )




Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. február 09. szombat, 07:44


BarG írta:

Emlékeztek még arra, hogy volt egy olyan gondolatsor, hogy a BMW 6 hengernél kezdődik, a többi nem autó, hanem szekér? Hogy tetszik, ha valaki Titeket fillérba@ózna le, csak mert 4 hengerrel vettétek a gépeteket, nem a mindenekfelettálló sor6-tal? Ugye, hogy nem kellemes, ha leszólnak valamiért, ezért nem kellene belekötni másokba, mert ugyanúgy bárkinek be lehet szólni, ok van, csak keresni kell egy kicsit.


Teljesen igazad van!

(bar 4 hengerem van es dizel, de nem ingem, igy nem veszem magamra )

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. február 08. péntek, 23:36


Alesi írta:
Csinosfiu69 írta:
Coyote írta:
Csinosfiu69 írta: Találtam egy eladó, 318i E30-ból kibontott, LPG készletet. Konkrét kérdésem, hogy 318i E36-ba beépíthető-e vajon?
Szerintem nyitni kellene egy külön témát LPG per CNG-nek.


318i-be LPG-t?

Hova süllyed a világ...


Miért diselt venni jobb?
E30 és E36 nem egy (ár)katekoria szerintem.
Valóban nem tetszik az E46 formája, túl gömböjüek.
Viszont az E36 szedánom műszerfala sem tetszik, az az üzenete, hogy a barátnőmnek semmi köze a műszerekhez, egoista, na ez gáz. Ki lehet cserélni a compact műszerfalára?
Ha tehetném, elektromos (I hajtásrendszerű, M5 elejű autóm lenne Z4 seggel


Veled ertek egyet. Degradal a nagy BMW-seknek, ha az olcsobb uzem kedveert atalakitod az autot. Es az elso kovet egy diesel-es dobja.

Ez egyszeru, undorito kepmutatas.


Emlékeztek még arra, hogy volt egy olyan gondolatsor, hogy a BMW 6 hengernél kezdődik, a többi nem autó, hanem szekér? Hogy tetszik, ha valaki Titeket fillérba@ózna le, csak mert 4 hengerrel vettétek a gépeteket, nem a mindenekfelettálló sor6-tal? Ugye, hogy nem kellemes, ha leszólnak valamiért, ezért nem kellene belekötni másokba, mert ugyanúgy bárkinek be lehet szólni, ok van, csak keresni kell egy kicsit.

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. február 08. péntek, 22:05


Csinosfiu69 írta:
Coyote írta:
Csinosfiu69 írta: Találtam egy eladó, 318i E30-ból kibontott, LPG készletet. Konkrét kérdésem, hogy 318i E36-ba beépíthető-e vajon?
Szerintem nyitni kellene egy külön témát LPG per CNG-nek.


318i-be LPG-t?

Hova süllyed a világ...


Miért diselt venni jobb?
E30 és E36 nem egy (ár)katekoria szerintem.
Valóban nem tetszik az E46 formája, túl gömböjüek.
Viszont az E36 szedánom műszerfala sem tetszik, az az üzenete, hogy a barátnőmnek semmi köze a műszerekhez, egoista, na ez gáz. Ki lehet cserélni a compact műszerfalára?
Ha tehetném, elektromos (I hajtásrendszerű, M5 elejű autóm lenne Z4 seggel


Veled ertek egyet. Degradal a nagy BMW-seknek, ha az olcsobb uzem kedveert atalakitod az autot. Es az elso kovet egy diesel-es dobja.

Ez egyszeru, undorito kepmutatas.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. február 08. péntek, 22:01


Hibás ez az LPG-s autózást fikázás!
Zsírúj 20M-ós autó tulaja is gázosít, vagy dízelt vesz, és nem azért mert fillérba@ó, hanem mert mondjuk inkább költi a kertjében lévő medence fűtésére a pénzt, mint odaajándékozza az államnak. Egyszerűen gondolkozik, mérlegel és dönt. És nem arról szól a történet, hogy nincs lé a tankolásra, hanem arról, hogy gondolkodva lehet a pénznek jobb helyet is találni. És lehet, hogy ezért ül ő egy 20M-es autóban, mert tud gondolkodni és jó döntéseket hozott az életében. Mert azért nem mindenkiről lehet azt mondani, hogy gengszter, aki nem minimálbérből tengődik, vannak akik tisztességesen kapták a rávalót.

És lehet, hogy néhány év múlva örülünk majd, ha egyáltalán valamilyen éghető anyaggal egyáltalán elindul a gépünk, nemhogy nagyzoljunk azon, hogy mi is az.

Csinosfiu69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Csinosfiu69

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2013. február 08. péntek, 21:36


Coyote írta:
Csinosfiu69 írta: Találtam egy eladó, 318i E30-ból kibontott, LPG készletet. Konkrét kérdésem, hogy 318i E36-ba beépíthető-e vajon?
Szerintem nyitni kellene egy külön témát LPG per CNG-nek.


318i-be LPG-t?

Hova süllyed a világ...


Miért diselt venni jobb?
E30 és E36 nem egy (ár)katekoria szerintem.
Valóban nem tetszik az E46 formája, túl gömböjüek.
Viszont az E36 szedánom műszerfala sem tetszik, az az üzenete, hogy a barátnőmnek semmi köze a műszerekhez, egoista, na ez gáz. Ki lehet cserélni a compact műszerfalára?
Ha tehetném, elektromos (I hajtásrendszerű, M5 elejű autóm lenne Z4 seggel

státusz bd93

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2013. február 08. péntek, 20:55


BarG írta:
ZoleeSRB írta:
kory05 írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
Csinosfiu69 írta: Találtam egy eladó, 318i E30-ból kibontott, LPG készletet. Konkrét kérdésem, hogy 318i E36-ba beépíthető-e vajon?
Szerintem nyitni kellene egy külön témát LPG per CNG-nek.


318i-be LPG-t?

Hova süllyed a világ...


ez olyan, mint amikor az 1.0-1.3 stift-be is LPG-t raknak... amúgyis alig fogyasztanak... jó lényegesen olcsóbb az LPG.
de nem baj, ez is úgy fog járni, mint az E85, aztán... mert drága honatyáink figyelnek az ilyenre. itt már majd aki spórolni akar, csak akkor tud, ha lóháton közlekedik, de majd kivetik akkor az abrak adót.


1.0 Swiftbe*, Ladákba meg pl. 2.0 benyás ősrégi Ford Scorpioba pl. meg tudom érteni az LPG-t. Egyiknek sincs pénze, és minden fillér számít.

De BMW-t, Mercit, Audit LPG-se szereltetni elég "gáz"

*a Swift esete is csak akkor elfogadható, ha 15 éves Swiftről van szó, aki újat vesz szalonból és abba tesz LPG-t, megint csak dürhő...


hát sajnos ide "süllyedt a világ". ilyen szempontból azért szerintem nem lehet egy kalap alá venni a BMW-ket. az ok ,hogy egy E46 nál szóba nem kerül ilyesmi de ha valaki manapság E30 - E36 ba gondolkozik biztos nem azért teszi mert amúgy tele van pénzel csak az jobban tetszik neki az ujjba szériáktól... BMW ért bolonduló ám de nem nagy pénztárcával rendelkező ember ott spórol ahol tud! pl nekem is egy 320i volt az álmom és 318tds lett belőle... te lehet az LPG tartod "gáznak" sok más BMW-s meg a 4hengeres motorokat... de ez van... nem mindenki engedheti meg magának hogy ne spóroljon ott ahol tud még manapság a BMW tulajok se!!!


Sajnos oda "süllyedt itt a világ" hogy BMW-s szól meg BMW-st ha épp dízelt vesz vagy ha épp benzinest,sőt ha gázast.
A BMW gyárilag gyártott gázas autót,igaz földgázast CNG-st!
E36 316 compact.
Szóval ilyen a Magyar BMW-s mentalitást legyetek rá büszkék....


Erről jut eszembe
Kijött az F30 328i a kétliteres 245LE direkt befecskendezős benzines motorral. Abba lehet vajon gázt tenni?


én nem értem ha valkinek nincs pénze tankolni bmw-t akkor ha valami baja lesz honnan szerez bele alkatrészt ? most a gázt is jól megadóztatják de ez mondjuk várható volt
és ha nincs rá akkor vegyen suzukit vagy valami hasonlót.azt én is bírom amikor nagy audi hátsó lökösén ott van a sárga kis cetli vagy mi van ezeken meg a nagy v8 amcsi vasakon ezektől kész vagyok de ez az én elmaradott gondolkodásmódom biztos jobb lesz ettől a kocsinak is meg a kedves tulajnak is
vagy dizelt az nem eszik sokat mondjuk azok ami jó is elég drága egy 318i e36-nál biztos drágább e46 320d-re gondolok ha nem lenne pénzem tankolni szerintem ilyet vennék igaz h csak 4 henger és a hangja sehol nincs a benzin 6 hengerhez de attol még bmw és talán jobban is megy nem tudom



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 08. péntek, 21:05