hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. május 31. hétfő, 17:36


A gázgyorsításhoz sajna nem nagyon értek. De ha felgyorsítod a kipufogó gázok sebességét, valamint nagyon lecsökkented a fojtást a kipufogó oldalon, állítsd hozzá a vezérlést /szelep egybenyitást/ mivel a hengereidnek nagy lessz az átöblítése /túl öblít a motor/. Ezért több lessz a fogyasztás esik a teljesítmény.

off. a huzagolásnak semmi köze a sebességhez /kivéve a huzag emelkedéséből eredő lassító hatását ha alacsony az emelkedés de ez csőhosszhoz, fegyver tipushoz van tervezve/ csak a stabilitáshoz.
A rakétavetőben nincs huzag /a stabilitást, pörgrtést a szárnyak adják/, sőt bizonyos ágyúkban sem. /modern ágyúkat is beleértve/

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz cox

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2010. május 31. hétfő, 16:27


cox írta:
YELLOW írta:
cox írta:
ficsmix írta: Hozzáértő szerelőt keresek!
Egy 2000'-es évjáratú, 316i, E46, soros4-es 1895ccm-es motoromból szeretnék, némi többletet elővarázsolni. Ehhez keresek szakembert, vagy olyasvalakit, aki tudja, hogy mit lehet ebből kihozni. Sok okos dolgot találtam itt, de nem tudom kihez forduljak. Még talán turbo is szóba jöhet. Minden okos ötlet érdekel. Ha tudtok nekem segíteni, vagy tudtok valakit ajánlani, azt is megköszönném. Bács-Kiskun előnyben. Köszi
Sze.Azon vagyok,hogy eggy e46,316i,77kw-os,m43,194e1-motorkodos,vasra kompresszort mutsek be,a kitt ami beepitesre kerul tartalmazza a szivo csonkot,ami lehet,hogy talal,ha nem,kis alakitasokkal ra alakithato;kompresszort,ami illeszkeik a szivocsonkra;injektor hidat,nagyobb injektorokkal;spanoloval es a hozza valo laposszijjal es pakolasokkal.Ez kb.60 loerot presel ki a szekerbol,amit meg lehet vaditani coolerrel,soros leomlovel,tovabba sportkatalizatorral,gazgyorsitoval es egy oval tipusu sportdobbal,ami tokeletesen koveti a hatso lokosod ivet.A lendkerek konnyitessel,a hengerfej csatornainak a nagyitasaval a motorod nyomatekosabb lessz,a teljes puf rendszertol hamarabb kiporog a motorod es mar nyomhatod is neki,csak birjal megallni.Ha sikerul a kompresszort raraknom,akkor majd villogok rola,hogy milyen,remelem par honap alatt megoldom.



ezt a gázgyorsítós ökörséget jó lenne elfelejteni, ez a 17 éves taknyos "tuning" gyerekeknek való carstylingra, hogy beírhassan +adatot még, de a valóságban semmi értelme. ha megnézel belülről egy "gázgyorsító" patront, akkor egyértelmű, hogy nem gyorsít semmit, azok a fülek, amik benne vannak, maximum torlaszok, és hangban jelent változást, de hogy az nem gyorsít semmit, az biztos!!! egy üres 55-ös vagy 60-as cső többet ér

Tolts fel egy 2 literes palackot vizzel,probald meg kionteni belole a vizet merve az idot,mig kifolyik,utana vegezd el ugyanezt a muveletet ugy,hogy amikor a palackot a kiomlo nyilasaval lefele forditod,adj neki egy korkoros mozgast,mintha a kezeddel o betuket akarnal irni.Irjal kb. 6 o betut es merd az idot.A gazgyorsito is akkor segit az oblitesben,amikor a motorod kb. 4 ezren folul porog.Mar a 70 es evekben a rallyban az oseink is alkalmaztak,csak az gagyibb volt,en is forgalmazom es tudom mit arulok.Remelem azt is tudod,hogy ha a gyari leomlodet belulrol felpoliroztatod,attol is konnyebben aramlik ki a gaz.Sok kicsi sokat csinal,ja es ne feledd,nagy gaz....kis fek.

Mielott forgalmazok valamit,elobb mindig kiprobalom,ugymond en vagyok a fehereger,az automon teljes kipufogo rendszer feszit,a leomlore varva,en nem azt mondom,hogy az auto kap tole 20-30 lovat,a motor erezhetoen hamarabb kiporog,idaig epitettunk min.egy tucat rendszert,de senki nem mondta,hogy nem volt ertelme.Amugy dieselre is raktunk Santa Fe-re,a hangja nagyon tuti,a motor olyan konnyen kiporgott,hogy a faszi azt hitte csuszik a kuplungja,pedig kamion sofor.Hidd el,hogy azert meg vannak emberek,akiknek nem az a cel hogy raddumaljak a cuccot.A rendszerem 3-szor lett ujjaepitve,eloszor katalizator nelkul probaltam,rakapott a lambdaszondara,nagyon szerette,ette meg oket,akkor kapott sport katalizatort,akkor visszabb esett a lamda iranti etvagya,de meg el kellett jatszadozni a lambdaszonda es a katalizator kozti tavolsagi arannyal.Barki barmi valtoztatast vegez az autojan en felnezek ra,mert azzal az autojat egyedive tette,es ez igy van rendjen,a csajok maradjanak meg a mukorom es szempilla mellett,mi pedig a kompresszor vagy turbo feltoltonn almodozzunk,ha nem tudjuk megvenni.Udv.mindenkinek.


vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. május 31. hétfő, 16:21


Woockie írta:
vsop14 írta: Maskepp alakulnak a nyomaskulonbsegek a golyo elott illetve mogott a huzagolassal mint nelkule. Innen kovetkezik,h a sebesseg is mas lesz.

Igen, de nem azert, mert porog, hanem mert jobban tomitodik. Imho ami az orvenyles miatti kulonbseg, az barmilyen iranyu is, elenyeszo a lovedek mogott tagulo gazehoz kepest.

Bocsanat ebben igazad van, nem a forgasbol szarmazik a nagyobb sebesseg, hanem a nyomaskulonbsegbol.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. május 31. hétfő, 15:58


vsop14 írta: Maskepp alakulnak a nyomaskulonbsegek a golyo elott illetve mogott a huzagolassal mint nelkule. Innen kovetkezik,h a sebesseg is mas lesz.

Igen, de nem azert, mert porog, hanem mert jobban tomitodik. Imho ami az orvenyles miatti kulonbseg, az barmilyen iranyu is, elenyeszo a lovedek mogott tagulo gazehoz kepest.


vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. május 31. hétfő, 14:11


YELLOW írta:
vsop14 írta:
Álljon meg a menet! Te azt mondtad,hogy a gázggyorsito nem gyorsitja a gazt. En azt mondtam, de. Arrol szo sem volt, hogy ez valojaban eredmenyez-e valami valtozast az auto viselkedeseben. En nem mondtam, h jobban fog menni. Csak azt, h a gazgyorsito gyorsitja a gazt
Az hogy lattal mar pitot csovet, sot talan meg prandtl csovet, meg vmi muszert, az dicseretes de ugy latszik kevesnek bizonyult. Azt hogy nem hiszed el, hogy a huzagolas analogiajara mukodik a gazgyorsito sajnalom. Sok dolog van ami nem annyira evidens, hogy annak modellezzuk, megis mukodik (pl. Egyfogu ferdefogazatu fogaskerek = csigakerek) az meg aztan vegkepp nyomos erv, hogy ez a gyorsito csak 20 centi a fegyvercso megvan 30 is. Tehat akkor a huzagolas mukodik egy puskan de pisztolyon mar nem? Es raketaveton? Ott is hasznaljak pedig annak meg nagyobb a keresztmetszete es meg hosszabb is.
Amugy nekem nincs ilyenem. Nem is lesz. Nem azert mondtam ezeket, mert megetettek vele.


Te most komoylan szándékosan nem értelmezed amit írok?
1. nem én írtam, hogy nem függ össze a gyorsítás a fegyverek huzagolásával (Woockie)
2. de hiába gyorsít ha nem hoz semmit, ergo felesleges
3. hasonlítsd már az arányokat, egy gyorsító patronnak van mondjuk 50-es átmérője 20-30 centi hosszon, egy fegyvernek mondjuk 9mm 30-40-50 centi hosszon, egy rakétavető, mondjuk 200-as átmérős, de a cső hossza van 20 m... az arányokat nézd már meg!

tényleg OFF, mert nem akarok csúnyákat írni


Te nem erted, hogy nem arrol beszelunk, h javit-e az auton, hanem h a gyorsito maga mukodik-e. Te irtad, ez a gazgyorsito hulyeseg, mert nem gyositja a gazt..
Az arányokat meg nem értem. bizonyos arany felett mar nem él a bernoulli egyenlet? Ott mar a v=gyök(2deltaP/ró) nem igaz?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 31. hétfő, 15:56

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17593

Elküldve: 2010. május 31. hétfő, 13:58


vsop14 írta:
Álljon meg a menet! Te azt mondtad,hogy a gázggyorsito nem gyorsitja a gazt. En azt mondtam, de. Arrol szo sem volt, hogy ez valojaban eredmenyez-e valami valtozast az auto viselkedeseben. En nem mondtam, h jobban fog menni. Csak azt, h a gazgyorsito gyorsitja a gazt
Az hogy lattal mar pitot csovet, sot talan meg prandtl csovet, meg vmi muszert, az dicseretes de ugy latszik kevesnek bizonyult. Azt hogy nem hiszed el, hogy a huzagolas analogiajara mukodik a gazgyorsito sajnalom. Sok dolog van ami nem annyira evidens, hogy annak modellezzuk, megis mukodik (pl. Egyfogu ferdefogazatu fogaskerek = csigakerek) az meg aztan vegkepp nyomos erv, hogy ez a gyorsito csak 20 centi a fegyvercso megvan 30 is. Tehat akkor a huzagolas mukodik egy puskan de pisztolyon mar nem? Es raketaveton? Ott is hasznaljak pedig annak meg nagyobb a keresztmetszete es meg hosszabb is.
Amugy nekem nincs ilyenem. Nem is lesz. Nem azert mondtam ezeket, mert megetettek vele.


Te most komoylan szándékosan nem értelmezed amit írok?
1. nem én írtam, hogy nem függ össze a gyorsítás a fegyverek huzagolásával (Woockie)
2. de hiába gyorsít ha nem hoz semmit, ergo felesleges
3. hasonlítsd már az arányokat, egy gyorsító patronnak van mondjuk 50-es átmérője 20-30 centi hosszon, egy fegyvernek mondjuk 9mm 30-40-50 centi hosszon, egy rakétavető, mondjuk 200-as átmérős, de a cső hossza van 20 m... az arányokat nézd már meg!

tényleg OFF, mert nem akarok csúnyákat írni


vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. május 31. hétfő, 13:53


Woockie írta:
vsop14 írta: a gázgyorsító a fegyverekben lévő huzagoláshoz hasonlítható (siprális hornyok a csőben -> megforgatja a lövedéket -> gyorsabb kilépési sebesség, nagyobb pontosság). attól még, hogy úgy nez ki, mintha valami gátolná az áramlást, nem biztos, hogy feltétlenül a várt eredményt fogja hozni. ilyen ez az áramlástan

Nah, ezen megakadt a szemem. Ugy tudtam, h a fegyver huzagolasa arra valo, h stabilitast adjon a lovedeknek. Elkezdtem google es nem talaltam semmit, ami alatamasztana azt, amit irtal. Elokerult egy hozzaerto baratom, megkerdeztem, mi ezzel a helyzet. A huzagolassal valo megporgetes valoban a stabilitast adja, a sebesseg nem no attol, hogy porog a lovedek. Van a sebessegre pozitiv hatasa a huzagolasnak, de ez nem a porgessel, hanem a lovedek korul a cso tomitettsegevel fugg ossze. Ezzel nem azt akarom mondani, h az orvenylo gaz kifele aramlasa nem gyorsabb, hanem azt, hogy nagyon nem jo az analogia. A gazok aramlasarol valami remlik, mas a nyomasa kivul es belul, mintha belul lenne kisebb, de ez mar nagyon regen volt, inkabb nem szolnek bele.


Maskepp alakulnak a nyomaskulonbsegek a golyo elott illetve mogott a huzagolassal mint nelkule. Innen kovetkezik,h a sebesseg is mas lesz.


vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. május 31. hétfő, 13:46


YELLOW írta:
vsop14 írta:
sok dolog van ami tök más, de a működési elve hasonló...........
tudod, ha valaki nem ért valamit, akkor egyszerű bemutatni azt valami ismert dolgon keresztül modellezve. én próbáltam neked elmondani azt, hogy ez egy működő dolog és hogy az áramlástanba nem minden az, aminek látszik, de hát neked beszélhet az ember... pedig úgy látom kettőnk közül én tanultam áramlástant és nem Te.
és most megint én vagyok a nagyképű hülye bunkó, a szemedben, ha azt mondom megint olyanba dumálsz bele, amihez nem értesz és még le is oltasz, hogy a hülye az én vagyok..............


figyelj hivatkozhatsz, hogy tanultad, meg stb. nem lehülyéztelek... de egy puska csöve teljesen más, itt egy 30-40 centis szakaszról van szó, amiben vagy 20 centi ez a spírálos rész, és relatíve nagy a keresztmetszet. még ha valóban meg is gyorsítaná az ármalást, később úgyis feltorlódik (ez BMW-re kevésbbé igau, hisz olyan nagy törések nincsennek a rendszerben, de egy civic-nél már igen) a rendszerben. foglalkoztam áramlástannal, sőt pár órát tanultuk is, inkább anno munkahelyemen foglalkoztam áramlásmérőkkel, és hasonlatos eszközökkel.

és itt nem az elv ellen vagyok, hanem a hülyeség ellen amit a kereskedők belebeszélnek az emberbe, vásárlóba. ez ugyanolyan, mint az univerzális 1000-3000 cm3-ig lévő dob, vagy direktszűrő...stb. annyira nagy a rés, hogy valahol tutti nem használható, le merem fogadni az ilyen doboknál semmi hivatalos mérési jegyzőkönyv nincs róla, hogy valóban nem öblít-e túl, vagy nem fojt-e nagyon, ami jó 1 literre, az nem lesz jó 3 literre és vicaverza.

órákat beszélhetnénk erről én többet nem akarok, mert nem pont erről szól a téma.
gondolom neked is van ilyen hiperszuper gázgyorsítód, ha van akkor azért, mert hiszel a mesékben jó volt az eladó. meg az vesz aki akar. de ha hozna is valamit, ami kb 1%, azt is csak úgy hozná, ha kompletten hozzá van igazítva a renszer, az elejéről a végéig. az olyanok, mint +5% meg +10% el kell felejteni mind dob, mint direktszűrő...stb-nél. igen hoz ennyit, ha mindenhol lecseréled azokat a dolgokat amiket cserélni lehet. megy a parasztvakítás ezerrel. hát egészségükre.
mellesleg lehet én nem értek hozzá, de aki ért az is hasonló véleményen van, ezek nem az ujjamból szoptam, mert ismerek embereket akik a versenysportban dolgoznak, dolgoztak...stb.

részemről OFF!




Álljon meg a menet! Te azt mondtad,hogy a gázggyorsito nem gyorsitja a gazt. En azt mondtam, de. Arrol szo sem volt, hogy ez valojaban eredmenyez-e valami valtozast az auto viselkedeseben. En nem mondtam, h jobban fog menni. Csak azt, h a gazgyorsito gyorsitja a gazt
Az hogy lattal mar pitot csovet, sot talan meg prandtl csovet, meg vmi muszert, az dicseretes de ugy latszik kevesnek bizonyult. Azt hogy nem hiszed el, hogy a huzagolas analogiajara mukodik a gazgyorsito sajnalom. Sok dolog van ami nem annyira evidens, hogy annak modellezzuk, megis mukodik (pl. Egyfogu ferdefogazatu fogaskerek = csigakerek) az meg aztan vegkepp nyomos erv, hogy ez a gyorsito csak 20 centi a fegyvercso megvan 30 is. Tehat akkor a huzagolas mukodik egy puskan de pisztolyon mar nem? Es raketaveton? Ott is hasznaljak pedig annak meg nagyobb a keresztmetszete es meg hosszabb is.
Amugy nekem nincs ilyenem. Nem is lesz. Nem azert mondtam ezeket, mert megetettek vele.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17593

Elküldve: 2010. május 31. hétfő, 13:44


Woockie írta:
Nah, ezen megakadt a szemem. Ugy tudtam, h a fegyver huzagolasa arra valo, h stabilitast adjon a lovedeknek. Elkezdtem google es nem talaltam semmit, ami alatamasztana azt, amit irtal. Elokerult egy hozzaerto baratom, megkerdeztem, mi ezzel a helyzet. A huzagolassal valo megporgetes valoban a stabilitast adja, a sebesseg nem no attol, hogy porog a lovedek. Van a sebessegre pozitiv hatasa a huzagolasnak, de ez nem a porgessel, hanem a lovedek korul a cso tomitettsegevel fugg ossze. Ezzel nem azt akarom mondani, h az orvenylo gaz kifele aramlasa nem gyorsabb, hanem azt, hogy nagyon nem jo az analogia. A gazok aramlasarol valami remlik, mas a nyomasa kivul es belul, mintha belul lenne kisebb, de ez mar nagyon regen volt, inkabb nem szolnek bele.


fegyveres témához hozzá tenném, hogy a lövedék "stabilitásához" hozzá tartozik a cső hossza...
amúgy nagyon egyszerű, fogni kell egy amerika football labdát, és dobd el. meglátod, hogy repül, viszont a helyes dobás, aki tudja, hogy miközben engeded el a lasztit, az újaddal pördíted lefelé, a laszta pörög és szépen fog repülni. a fegyver huzagolása pont ezért van, viszont ha elég hosszú a cső, akkor pontosan lehet vele lőni, a sebesség csakis az elsütő szerkezettől, és a lövedéktől függ.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. május 31. hétfő, 13:33


vsop14 írta: a gázgyorsító a fegyverekben lévő huzagoláshoz hasonlítható (siprális hornyok a csőben -> megforgatja a lövedéket -> gyorsabb kilépési sebesség, nagyobb pontosság). attól még, hogy úgy nez ki, mintha valami gátolná az áramlást, nem biztos, hogy feltétlenül a várt eredményt fogja hozni. ilyen ez az áramlástan

Nah, ezen megakadt a szemem. Ugy tudtam, h a fegyver huzagolasa arra valo, h stabilitast adjon a lovedeknek. Elkezdtem google es nem talaltam semmit, ami alatamasztana azt, amit irtal. Elokerult egy hozzaerto baratom, megkerdeztem, mi ezzel a helyzet. A huzagolassal valo megporgetes valoban a stabilitast adja, a sebesseg nem no attol, hogy porog a lovedek. Van a sebessegre pozitiv hatasa a huzagolasnak, de ez nem a porgessel, hanem a lovedek korul a cso tomitettsegevel fugg ossze. Ezzel nem azt akarom mondani, h az orvenylo gaz kifele aramlasa nem gyorsabb, hanem azt, hogy nagyon nem jo az analogia. A gazok aramlasarol valami remlik, mas a nyomasa kivul es belul, mintha belul lenne kisebb, de ez mar nagyon regen volt, inkabb nem szolnek bele.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17593

Elküldve: 2010. május 31. hétfő, 13:19


vsop14 írta:
sok dolog van ami tök más, de a működési elve hasonló...........
tudod, ha valaki nem ért valamit, akkor egyszerű bemutatni azt valami ismert dolgon keresztül modellezve. én próbáltam neked elmondani azt, hogy ez egy működő dolog és hogy az áramlástanba nem minden az, aminek látszik, de hát neked beszélhet az ember... pedig úgy látom kettőnk közül én tanultam áramlástant és nem Te.
és most megint én vagyok a nagyképű hülye bunkó, a szemedben, ha azt mondom megint olyanba dumálsz bele, amihez nem értesz és még le is oltasz, hogy a hülye az én vagyok..............


figyelj hivatkozhatsz, hogy tanultad, meg stb. nem lehülyéztelek... de egy puska csöve teljesen más, itt egy 30-40 centis szakaszról van szó, amiben vagy 20 centi ez a spírálos rész, és relatíve nagy a keresztmetszet. még ha valóban meg is gyorsítaná az ármalást, később úgyis feltorlódik (ez BMW-re kevésbbé igau, hisz olyan nagy törések nincsennek a rendszerben, de egy civic-nél már igen) a rendszerben. foglalkoztam áramlástannal, sőt pár órát tanultuk is, inkább anno munkahelyemen foglalkoztam áramlásmérőkkel, és hasonlatos eszközökkel.

és itt nem az elv ellen vagyok, hanem a hülyeség ellen amit a kereskedők belebeszélnek az emberbe, vásárlóba. ez ugyanolyan, mint az univerzális 1000-3000 cm3-ig lévő dob, vagy direktszűrő...stb. annyira nagy a rés, hogy valahol tutti nem használható, le merem fogadni az ilyen doboknál semmi hivatalos mérési jegyzőkönyv nincs róla, hogy valóban nem öblít-e túl, vagy nem fojt-e nagyon, ami jó 1 literre, az nem lesz jó 3 literre és vicaverza.

órákat beszélhetnénk erről én többet nem akarok, mert nem pont erről szól a téma.
gondolom neked is van ilyen hiperszuper gázgyorsítód, ha van akkor azért, mert hiszel a mesékben jó volt az eladó. meg az vesz aki akar. de ha hozna is valamit, ami kb 1%, azt is csak úgy hozná, ha kompletten hozzá van igazítva a renszer, az elejéről a végéig. az olyanok, mint +5% meg +10% el kell felejteni mind dob, mint direktszűrő...stb-nél. igen hoz ennyit, ha mindenhol lecseréled azokat a dolgokat amiket cserélni lehet. megy a parasztvakítás ezerrel. hát egészségükre.
mellesleg lehet én nem értek hozzá, de aki ért az is hasonló véleményen van, ezek nem az ujjamból szoptam, mert ismerek embereket akik a versenysportban dolgoznak, dolgoztak...stb.

részemről OFF!




vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. május 31. hétfő, 12:19


YELLOW írta:
vsop14 írta:
YELLOW írta:
cox írta:
YELLOW írta:
cox írta:
ficsmix írta: Hozzáértő szerelőt keresek!
Egy 2000'-es évjáratú, 316i, E46, soros4-es 1895ccm-es motoromból szeretnék, némi többletet elővarázsolni. Ehhez keresek szakembert, vagy olyasvalakit, aki tudja, hogy mit lehet ebből kihozni. Sok okos dolgot találtam itt, de nem tudom kihez forduljak. Még talán turbo is szóba jöhet. Minden okos ötlet érdekel. Ha tudtok nekem segíteni, vagy tudtok valakit ajánlani, azt is megköszönném. Bács-Kiskun előnyben. Köszi
Sze.Azon vagyok,hogy eggy e46,316i,77kw-os,m43,194e1-motorkodos,vasra kompresszort mutsek be,a kitt ami beepitesre kerul tartalmazza a szivo csonkot,ami lehet,hogy talal,ha nem,kis alakitasokkal ra alakithato;kompresszort,ami illeszkeik a szivocsonkra;injektor hidat,nagyobb injektorokkal;spanoloval es a hozza valo laposszijjal es pakolasokkal.Ez kb.60 loerot presel ki a szekerbol,amit meg lehet vaditani coolerrel,soros leomlovel,tovabba sportkatalizatorral,gazgyorsitoval es egy oval tipusu sportdobbal,ami tokeletesen koveti a hatso lokosod ivet.A lendkerek konnyitessel,a hengerfej csatornainak a nagyitasaval a motorod nyomatekosabb lessz,a teljes puf rendszertol hamarabb kiporog a motorod es mar nyomhatod is neki,csak birjal megallni.Ha sikerul a kompresszort raraknom,akkor majd villogok rola,hogy milyen,remelem par honap alatt megoldom.



ezt a gázgyorsítós ökörséget jó lenne elfelejteni, ez a 17 éves taknyos "tuning" gyerekeknek való carstylingra, hogy beírhassan +adatot még, de a valóságban semmi értelme. ha megnézel belülről egy "gázgyorsító" patront, akkor egyértelmű, hogy nem gyorsít semmit, azok a fülek, amik benne vannak, maximum torlaszok, és hangban jelent változást, de hogy az nem gyorsít semmit, az biztos!!! egy üres 55-ös vagy 60-as cső többet ér

Tolts fel egy 2 literes palackot vizzel,probald meg kionteni belole a vizet merve az idot,mig kifolyik,utana vegezd el ugyanezt a muveletet ugy,hogy amikor a palackot a kiomlo nyilasaval lefele forditod,adj neki egy korkoros mozgast,mintha a kezeddel o betuket akarnal irni.Irjal kb. 6 o betut es merd az idot.A gazgyorsito is akkor segit az oblitesben,amikor a motorod kb. 4 ezren folul porog.Mar a 70 es evekben a rallyban az oseink is alkalmaztak,csak az gagyibb volt,en is forgalmazom es tudom mit arulok.Remelem azt is tudod,hogy ha a gyari leomlodet belulrol felpoliroztatod,attol is konnyebben aramlik ki a gaz.Sok kicsi sokat csinal,ja es ne feledd,nagy gaz....kis fek.



igen a polírozott szivócső, vagy egyéb az oké... de a gázgyorsító patronban amik vannak az pont akadályozó tényezők, nem gyorsító... és a folyadékot se keverd össze a gáz halmazálapottal. persze mivel Te is árulod, ezért tudnod kell eladni, van begyakorolt szöveg, stb amivel meg lehet téveszteni a vásárlót. hisz az eladók nem arra törekednek, hogy őszinték legyenek, hanem hogy hasznot húzzanak. nem bántani akarlak ezzel, de én tőlem használhatják az űrtechnikában, akkor sem jó semmire, max +adat egy adatlapra...
annyi előnye van, mivel a középdob helyére teszik, hogy attól jobban átenged, de egy sima csőtől sosem fog...



a gázgyorsító a fegyverekben lévő huzagoláshoz hasonlítható (siprális hornyok a csőben -> megforgatja a lövedéket -> gyorsabb kilépési sebesség, nagyobb pontosság). attól még, hogy úgy nez ki, mintha valami gátolná az áramlást, nem biztos, hogy feltétlenül a várt eredményt fogja hozni. ilyen ez az áramlástan


egy fegyverrel azért ne hasonlítsuk össze, teljesen már egy fegyver csöve, megy egy gázgyorsító patroné...
ez kb olyan mint az elektromos ventillátor vagy mi a kaka a szivócsőbe


sok dolog van ami tök más, de a működési elve hasonló...........
tudod, ha valaki nem ért valamit, akkor egyszerű bemutatni azt valami ismert dolgon keresztül modellezve. én próbáltam neked elmondani azt, hogy ez egy működő dolog és hogy az áramlástanba nem minden az, aminek látszik, de hát neked beszélhet az ember... pedig úgy látom kettőnk közül én tanultam áramlástant és nem Te.
és most megint én vagyok a nagyképű hülye bunkó, a szemedben, ha azt mondom megint olyanba dumálsz bele, amihez nem értesz és még le is oltasz, hogy a hülye az én vagyok..............


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17593

Elküldve: 2010. május 31. hétfő, 12:09


vsop14 írta:
YELLOW írta:
cox írta:
YELLOW írta:
cox írta:
ficsmix írta: Hozzáértő szerelőt keresek!
Egy 2000'-es évjáratú, 316i, E46, soros4-es 1895ccm-es motoromból szeretnék, némi többletet elővarázsolni. Ehhez keresek szakembert, vagy olyasvalakit, aki tudja, hogy mit lehet ebből kihozni. Sok okos dolgot találtam itt, de nem tudom kihez forduljak. Még talán turbo is szóba jöhet. Minden okos ötlet érdekel. Ha tudtok nekem segíteni, vagy tudtok valakit ajánlani, azt is megköszönném. Bács-Kiskun előnyben. Köszi
Sze.Azon vagyok,hogy eggy e46,316i,77kw-os,m43,194e1-motorkodos,vasra kompresszort mutsek be,a kitt ami beepitesre kerul tartalmazza a szivo csonkot,ami lehet,hogy talal,ha nem,kis alakitasokkal ra alakithato;kompresszort,ami illeszkeik a szivocsonkra;injektor hidat,nagyobb injektorokkal;spanoloval es a hozza valo laposszijjal es pakolasokkal.Ez kb.60 loerot presel ki a szekerbol,amit meg lehet vaditani coolerrel,soros leomlovel,tovabba sportkatalizatorral,gazgyorsitoval es egy oval tipusu sportdobbal,ami tokeletesen koveti a hatso lokosod ivet.A lendkerek konnyitessel,a hengerfej csatornainak a nagyitasaval a motorod nyomatekosabb lessz,a teljes puf rendszertol hamarabb kiporog a motorod es mar nyomhatod is neki,csak birjal megallni.Ha sikerul a kompresszort raraknom,akkor majd villogok rola,hogy milyen,remelem par honap alatt megoldom.



ezt a gázgyorsítós ökörséget jó lenne elfelejteni, ez a 17 éves taknyos "tuning" gyerekeknek való carstylingra, hogy beírhassan +adatot még, de a valóságban semmi értelme. ha megnézel belülről egy "gázgyorsító" patront, akkor egyértelmű, hogy nem gyorsít semmit, azok a fülek, amik benne vannak, maximum torlaszok, és hangban jelent változást, de hogy az nem gyorsít semmit, az biztos!!! egy üres 55-ös vagy 60-as cső többet ér

Tolts fel egy 2 literes palackot vizzel,probald meg kionteni belole a vizet merve az idot,mig kifolyik,utana vegezd el ugyanezt a muveletet ugy,hogy amikor a palackot a kiomlo nyilasaval lefele forditod,adj neki egy korkoros mozgast,mintha a kezeddel o betuket akarnal irni.Irjal kb. 6 o betut es merd az idot.A gazgyorsito is akkor segit az oblitesben,amikor a motorod kb. 4 ezren folul porog.Mar a 70 es evekben a rallyban az oseink is alkalmaztak,csak az gagyibb volt,en is forgalmazom es tudom mit arulok.Remelem azt is tudod,hogy ha a gyari leomlodet belulrol felpoliroztatod,attol is konnyebben aramlik ki a gaz.Sok kicsi sokat csinal,ja es ne feledd,nagy gaz....kis fek.



igen a polírozott szivócső, vagy egyéb az oké... de a gázgyorsító patronban amik vannak az pont akadályozó tényezők, nem gyorsító... és a folyadékot se keverd össze a gáz halmazálapottal. persze mivel Te is árulod, ezért tudnod kell eladni, van begyakorolt szöveg, stb amivel meg lehet téveszteni a vásárlót. hisz az eladók nem arra törekednek, hogy őszinték legyenek, hanem hogy hasznot húzzanak. nem bántani akarlak ezzel, de én tőlem használhatják az űrtechnikában, akkor sem jó semmire, max +adat egy adatlapra...
annyi előnye van, mivel a középdob helyére teszik, hogy attól jobban átenged, de egy sima csőtől sosem fog...



a gázgyorsító a fegyverekben lévő huzagoláshoz hasonlítható (siprális hornyok a csőben -> megforgatja a lövedéket -> gyorsabb kilépési sebesség, nagyobb pontosság). attól még, hogy úgy nez ki, mintha valami gátolná az áramlást, nem biztos, hogy feltétlenül a várt eredményt fogja hozni. ilyen ez az áramlástan


egy fegyverrel azért ne hasonlítsuk össze, teljesen már egy fegyver csöve, megy egy gázgyorsító patroné...
ez kb olyan mint az elektromos ventillátor vagy mi a kaka a szivócsőbe



vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. május 31. hétfő, 11:59


YELLOW írta:
cox írta:
YELLOW írta:
cox írta:
ficsmix írta: Hozzáértő szerelőt keresek!
Egy 2000'-es évjáratú, 316i, E46, soros4-es 1895ccm-es motoromból szeretnék, némi többletet elővarázsolni. Ehhez keresek szakembert, vagy olyasvalakit, aki tudja, hogy mit lehet ebből kihozni. Sok okos dolgot találtam itt, de nem tudom kihez forduljak. Még talán turbo is szóba jöhet. Minden okos ötlet érdekel. Ha tudtok nekem segíteni, vagy tudtok valakit ajánlani, azt is megköszönném. Bács-Kiskun előnyben. Köszi
Sze.Azon vagyok,hogy eggy e46,316i,77kw-os,m43,194e1-motorkodos,vasra kompresszort mutsek be,a kitt ami beepitesre kerul tartalmazza a szivo csonkot,ami lehet,hogy talal,ha nem,kis alakitasokkal ra alakithato;kompresszort,ami illeszkeik a szivocsonkra;injektor hidat,nagyobb injektorokkal;spanoloval es a hozza valo laposszijjal es pakolasokkal.Ez kb.60 loerot presel ki a szekerbol,amit meg lehet vaditani coolerrel,soros leomlovel,tovabba sportkatalizatorral,gazgyorsitoval es egy oval tipusu sportdobbal,ami tokeletesen koveti a hatso lokosod ivet.A lendkerek konnyitessel,a hengerfej csatornainak a nagyitasaval a motorod nyomatekosabb lessz,a teljes puf rendszertol hamarabb kiporog a motorod es mar nyomhatod is neki,csak birjal megallni.Ha sikerul a kompresszort raraknom,akkor majd villogok rola,hogy milyen,remelem par honap alatt megoldom.



ezt a gázgyorsítós ökörséget jó lenne elfelejteni, ez a 17 éves taknyos "tuning" gyerekeknek való carstylingra, hogy beírhassan +adatot még, de a valóságban semmi értelme. ha megnézel belülről egy "gázgyorsító" patront, akkor egyértelmű, hogy nem gyorsít semmit, azok a fülek, amik benne vannak, maximum torlaszok, és hangban jelent változást, de hogy az nem gyorsít semmit, az biztos!!! egy üres 55-ös vagy 60-as cső többet ér

Tolts fel egy 2 literes palackot vizzel,probald meg kionteni belole a vizet merve az idot,mig kifolyik,utana vegezd el ugyanezt a muveletet ugy,hogy amikor a palackot a kiomlo nyilasaval lefele forditod,adj neki egy korkoros mozgast,mintha a kezeddel o betuket akarnal irni.Irjal kb. 6 o betut es merd az idot.A gazgyorsito is akkor segit az oblitesben,amikor a motorod kb. 4 ezren folul porog.Mar a 70 es evekben a rallyban az oseink is alkalmaztak,csak az gagyibb volt,en is forgalmazom es tudom mit arulok.Remelem azt is tudod,hogy ha a gyari leomlodet belulrol felpoliroztatod,attol is konnyebben aramlik ki a gaz.Sok kicsi sokat csinal,ja es ne feledd,nagy gaz....kis fek.



igen a polírozott szivócső, vagy egyéb az oké... de a gázgyorsító patronban amik vannak az pont akadályozó tényezők, nem gyorsító... és a folyadékot se keverd össze a gáz halmazálapottal. persze mivel Te is árulod, ezért tudnod kell eladni, van begyakorolt szöveg, stb amivel meg lehet téveszteni a vásárlót. hisz az eladók nem arra törekednek, hogy őszinték legyenek, hanem hogy hasznot húzzanak. nem bántani akarlak ezzel, de én tőlem használhatják az űrtechnikában, akkor sem jó semmire, max +adat egy adatlapra...
annyi előnye van, mivel a középdob helyére teszik, hogy attól jobban átenged, de egy sima csőtől sosem fog...



a gázgyorsító a fegyverekben lévő huzagoláshoz hasonlítható (siprális hornyok a csőben -> megforgatja a lövedéket -> gyorsabb kilépési sebesség, nagyobb pontosság). attól még, hogy úgy nez ki, mintha valami gátolná az áramlást, nem biztos, hogy feltétlenül a várt eredményt fogja hozni. ilyen ez az áramlástan

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17593

Elküldve: 2010. május 31. hétfő, 11:28


cox írta:
YELLOW írta:
cox írta:
ficsmix írta: Hozzáértő szerelőt keresek!
Egy 2000'-es évjáratú, 316i, E46, soros4-es 1895ccm-es motoromból szeretnék, némi többletet elővarázsolni. Ehhez keresek szakembert, vagy olyasvalakit, aki tudja, hogy mit lehet ebből kihozni. Sok okos dolgot találtam itt, de nem tudom kihez forduljak. Még talán turbo is szóba jöhet. Minden okos ötlet érdekel. Ha tudtok nekem segíteni, vagy tudtok valakit ajánlani, azt is megköszönném. Bács-Kiskun előnyben. Köszi
Sze.Azon vagyok,hogy eggy e46,316i,77kw-os,m43,194e1-motorkodos,vasra kompresszort mutsek be,a kitt ami beepitesre kerul tartalmazza a szivo csonkot,ami lehet,hogy talal,ha nem,kis alakitasokkal ra alakithato;kompresszort,ami illeszkeik a szivocsonkra;injektor hidat,nagyobb injektorokkal;spanoloval es a hozza valo laposszijjal es pakolasokkal.Ez kb.60 loerot presel ki a szekerbol,amit meg lehet vaditani coolerrel,soros leomlovel,tovabba sportkatalizatorral,gazgyorsitoval es egy oval tipusu sportdobbal,ami tokeletesen koveti a hatso lokosod ivet.A lendkerek konnyitessel,a hengerfej csatornainak a nagyitasaval a motorod nyomatekosabb lessz,a teljes puf rendszertol hamarabb kiporog a motorod es mar nyomhatod is neki,csak birjal megallni.Ha sikerul a kompresszort raraknom,akkor majd villogok rola,hogy milyen,remelem par honap alatt megoldom.



ezt a gázgyorsítós ökörséget jó lenne elfelejteni, ez a 17 éves taknyos "tuning" gyerekeknek való carstylingra, hogy beírhassan +adatot még, de a valóságban semmi értelme. ha megnézel belülről egy "gázgyorsító" patront, akkor egyértelmű, hogy nem gyorsít semmit, azok a fülek, amik benne vannak, maximum torlaszok, és hangban jelent változást, de hogy az nem gyorsít semmit, az biztos!!! egy üres 55-ös vagy 60-as cső többet ér

Tolts fel egy 2 literes palackot vizzel,probald meg kionteni belole a vizet merve az idot,mig kifolyik,utana vegezd el ugyanezt a muveletet ugy,hogy amikor a palackot a kiomlo nyilasaval lefele forditod,adj neki egy korkoros mozgast,mintha a kezeddel o betuket akarnal irni.Irjal kb. 6 o betut es merd az idot.A gazgyorsito is akkor segit az oblitesben,amikor a motorod kb. 4 ezren folul porog.Mar a 70 es evekben a rallyban az oseink is alkalmaztak,csak az gagyibb volt,en is forgalmazom es tudom mit arulok.Remelem azt is tudod,hogy ha a gyari leomlodet belulrol felpoliroztatod,attol is konnyebben aramlik ki a gaz.Sok kicsi sokat csinal,ja es ne feledd,nagy gaz....kis fek.



igen a polírozott szivócső, vagy egyéb az oké... de a gázgyorsító patronban amik vannak az pont akadályozó tényezők, nem gyorsító... és a folyadékot se keverd össze a gáz halmazálapottal. persze mivel Te is árulod, ezért tudnod kell eladni, van begyakorolt szöveg, stb amivel meg lehet téveszteni a vásárlót. hisz az eladók nem arra törekednek, hogy őszinték legyenek, hanem hogy hasznot húzzanak. nem bántani akarlak ezzel, de én tőlem használhatják az űrtechnikában, akkor sem jó semmire, max +adat egy adatlapra...
annyi előnye van, mivel a középdob helyére teszik, hogy attól jobban átenged, de egy sima csőtől sosem fog...