Ez egy archivált weboldal! bővebben

státusz turosbukta1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2011. november 29. kedd, 11:53


Sziasztok! A kérdésem a következö:
Van egy e46 99-es 323i-m 170pacival,ebben is 2.5 benzin motor van,mint a 325i és 328i változatban?
És hogy lehetne az enyémet tuningolni mondjuk a 328i teljesitményére? Elég lenne egy motorelektronika csere?

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. január 27. csütörtök, 21:20


hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
Gatinho írta: nekem ez a gányolás elég durva így első hallásra +10-20 lóerőért, bár én csak egy lelkes laikus vagyok. szerintem add el a 8 szelepest és vegyél egy gyári 16-ost.



Nem gányolás. A legtöbb autógyártó cég gyárt azonos hengertömbre különböző hengerfejet, és más öszetevöket. (különböző teljesítményben)
Jó példa rá a 318d 320d 323d.


323d??? nem 23i, 25i, 28i-re gondolsz?
ettől cifrább az OFF sejat lejon 1.8-as motorok. lejonba 180, 210, 225 lovas, míg fosvágenben 125, 150 lovasak. vagy nincs rajta turbó, vagy van, de van 3 féle. ezenkívül majdnem mindnek más a hengerfeje, szelepfedele, más dugattyúk, vezérlés, hengerfej anyaga...stb. pedig szinte ua. a motor alapjában véve.

ha azt vesszük, hogy egy iS motort lehet venni, már 100e körül, akkor ez a legjobb megoldás. a blokkot kell meghagyni a többi csere a másik iS mociról.



Elírtam 123d.
Igen. És nem szopsz a teljesítmény miatt (biztosítás, gjmü. adó), a motorcserével járó procedúrával.


Na ezt a témát szépen kiveséztük! Megfogadom a tanácsotokat! Köszi a segítségeteket!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. január 27. csütörtök, 20:06


YELLOW írta:
hancurozo írta:
Gatinho írta: nekem ez a gányolás elég durva így első hallásra +10-20 lóerőért, bár én csak egy lelkes laikus vagyok. szerintem add el a 8 szelepest és vegyél egy gyári 16-ost.



Nem gányolás. A legtöbb autógyártó cég gyárt azonos hengertömbre különböző hengerfejet, és más öszetevöket. (különböző teljesítményben)
Jó példa rá a 318d 320d 323d.


323d??? nem 23i, 25i, 28i-re gondolsz?
ettől cifrább az OFF sejat lejon 1.8-as motorok. lejonba 180, 210, 225 lovas, míg fosvágenben 125, 150 lovasak. vagy nincs rajta turbó, vagy van, de van 3 féle. ezenkívül majdnem mindnek más a hengerfeje, szelepfedele, más dugattyúk, vezérlés, hengerfej anyaga...stb. pedig szinte ua. a motor alapjában véve.

ha azt vesszük, hogy egy iS motort lehet venni, már 100e körül, akkor ez a legjobb megoldás. a blokkot kell meghagyni a többi csere a másik iS mociról.



Elírtam 123d.
Igen. És nem szopsz a teljesítmény miatt (biztosítás, gjmü. adó), a motorcserével járó procedúrával.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. január 27. csütörtök, 20:03


hancurozo írta:
Gatinho írta: nekem ez a gányolás elég durva így első hallásra +10-20 lóerőért, bár én csak egy lelkes laikus vagyok. szerintem add el a 8 szelepest és vegyél egy gyári 16-ost.



Nem gányolás. A legtöbb autógyártó cég gyárt azonos hengertömbre különböző hengerfejet, és más öszetevöket. (különböző teljesítményben)
Jó példa rá a 318d 320d 323d.


323d??? nem 23i, 25i, 28i-re gondolsz?
ettől cifrább az OFF sejat lejon 1.8-as motorok. lejonba 180, 210, 225 lovas, míg fosvágenben 125, 150 lovasak. vagy nincs rajta turbó, vagy van, de van 3 féle. ezenkívül majdnem mindnek más a hengerfeje, szelepfedele, más dugattyúk, vezérlés, hengerfej anyaga...stb. pedig szinte ua. a motor alapjában véve.

ha azt vesszük, hogy egy iS motort lehet venni, már 100e körül, akkor ez a legjobb megoldás. a blokkot kell meghagyni a többi csere a másik iS mociról.



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. január 27. csütörtök, 19:39


Gatinho írta: nekem ez a gányolás elég durva így első hallásra +10-20 lóerőért, bár én csak egy lelkes laikus vagyok. szerintem add el a 8 szelepest és vegyél egy gyári 16-ost.



Nem gányolás. A legtöbb autógyártó cég gyárt azonos hengertömbre különböző hengerfejet, és más öszetevöket. (különböző teljesítményben)
Jó példa rá a 318d 320d 123d.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. január 27. csütörtök, 20:04

Gatinho
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Gatinho

Újonc

Elismertség: 7% (4 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2011. január 27. csütörtök, 19:09


nekem ez a gányolás elég durva így első hallásra +10-20 lóerőért, bár én csak egy lelkes laikus vagyok. szerintem add el a 8 szelepest és vegyél egy gyári 16-ost.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. január 27. csütörtök, 19:11

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. január 27. csütörtök, 16:07


hancurozo írta:
YELLOW írta: szerintem a dugók dettó ugyanazok. ugyananyni köbcentis csak a teteje más. a vezérlés része.



Az égéstér kialakítása miatt, lehet a dugó kialakítása más. De akár lehet egyforma is. Ezt meg kell nézni.







jujj igazad van... gondolom a szelepnek van kimarva hely, és ugye az egyik 8 a másik 16 szelepes. hát igen max dugókat kell még cserélni.




hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. január 27. csütörtök, 15:58


YELLOW írta: szerintem a dugók dettó ugyanazok. ugyananyni köbcentis csak a teteje más. a vezérlés része.



Az égéstér kialakítása miatt, lehet a dugó kialakítása más. De akár lehet egyforma is. Ezt meg kell nézni.







Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2011. január 27. csütörtök, 16:00

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. január 27. csütörtök, 15:56


Köszöntem

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. január 27. csütörtök, 15:52


hancurozo írta:
Bero írta: Köszi a válaszokat! Nekem a lényeg,hogy ne roncsolja szét a motort! Esetleg még az az ötletem,hogy ugyebár most 8 szelepes és 16 szelepest kéne rárakni! Szerintetek ez is jó megoldás?


Megnéztem. A katalógus szerint rá lehet rakni a 318is, 318ti, Z3 16v (M44 motor) hengerfejét. Azokban a motor felső része (és a tömítés is) egyforma. Kérdés, hogy a dugókban, ill. másban van-e eltérés? Viszont ha rá is lehet rakni, az elktronika is kelleni fog hozzá. (cserébe 140 paripával gazdálkodhatsz)



szerintem a dugók dettó ugyanazok. ugyananyni köbcentis csak a teteje más. a vezérlés része.



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. január 27. csütörtök, 15:41


Bero írta:
hancurozo írta:
Bero írta: Köszi a válaszokat! Nekem a lényeg,hogy ne roncsolja szét a motort! Esetleg még az az ötletem,hogy ugyebár most 8 szelepes és 16 szelepest kéne rárakni! Szerintetek ez is jó megoldás?


Megnéztem. A katalógus szerint rá lehet rakni a 318is, 318ti, Z3 16v (M44 motor) hengerfejét. Azokban a motor felső része (és a tömítés is) egyforma. Kérdés, hogy a dugókban, ill. másban van-e eltérés? Viszont ha rá is lehet rakni, az elktronika is kelleni fog hozzá. (cserébe 140 paripával gazdálkodhatsz)




Köszönöm,hogy utánajártál! Ez nagyon jól hangzik,elég is lenne nekem ennyi paci Mennyibe fájna ez nekem kb?


Sajna azt nem tudom. Ha bontóssal beszélsz, biztos tud segíteni. Off autót átalakítása td-ről tdid-re, akkor 60-ba fájt.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. január 27. csütörtök, 15:36


hancurozo írta:
Bero írta: Köszi a válaszokat! Nekem a lényeg,hogy ne roncsolja szét a motort! Esetleg még az az ötletem,hogy ugyebár most 8 szelepes és 16 szelepest kéne rárakni! Szerintetek ez is jó megoldás?


Megnéztem. A katalógus szerint rá lehet rakni a 318is, 318ti, Z3 16v (M44 motor) hengerfejét. Azokban a motor felső része (és a tömítés is) egyforma. Kérdés, hogy a dugókban, ill. másban van-e eltérés? Viszont ha rá is lehet rakni, az elktronika is kelleni fog hozzá. (cserébe 140 paripával gazdálkodhatsz)




Köszönöm,hogy utánajártál! Ez nagyon jól hangzik,elég is lenne nekem ennyi paci Mennyibe fájna ez nekem kb?


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. január 27. csütörtök, 15:25


Bero írta: Köszi a válaszokat! Nekem a lényeg,hogy ne roncsolja szét a motort! Esetleg még az az ötletem,hogy ugyebár most 8 szelepes és 16 szelepest kéne rárakni! Szerintetek ez is jó megoldás?


Megnéztem. A katalógus szerint rá lehet rakni a 318is, 318ti, Z3 16v (M44 motor) hengerfejét. Azokban a motor felső része (és a tömítés is) egyforma. Kérdés, hogy a dugókban, ill. másban van-e eltérés? Viszont ha rá is lehet rakni, az elktronika is kelleni fog hozzá. (cserébe 140 paripával gazdálkodhatsz)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. január 27. csütörtök, 15:28

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. január 27. csütörtök, 15:16


Bero írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Szeretném egy kicsit erősíteni a motort! Turbót,kompresszort nem szeretnék beleépíteni! Ötlet kéne,hogy mivel tudnék kicsikarni még plusz 10-20 lóerőt! Benzines verdára chiptuningot nem ajánlott az egyik szaki,mert csak becsapják vele a rendszert és nem ajánlják! Valami okos megoldás kéne Ja,és tudom a legjobb tuning a köbcenti,de motorcsere kizárt köszi



dbilas vezérműtengely!!! de nem olcsó mulatság. mást nem nagyon tudsz tenni.



+ szelepeket, szeleprugót, szívócsatornákat, lendkereket, tengelykapcsolót, befecskendezőket, üza. nyomást. Utána sajna hozzá kell írni a motorvezérlőt, és meg fog nőni a fogyasztásod. (mindez mellesleg nem kis pénz)



Köszi a válaszokat! Nekem a lényeg,hogy ne roncsolja szét a motort! Esetleg még az az ötletem,hogy ugyebár most 8 szelepes és 16 szelepest kéne rárakni! Szerintetek ez is jó megoldás?


kevesebb szelep kevesebb baj. sokkal csendesebb.
szerintem ha nincs baj az autóval, akkor kár belenyúlni.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. január 27. csütörtök, 15:11


hancurozo írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Szeretném egy kicsit erősíteni a motort! Turbót,kompresszort nem szeretnék beleépíteni! Ötlet kéne,hogy mivel tudnék kicsikarni még plusz 10-20 lóerőt! Benzines verdára chiptuningot nem ajánlott az egyik szaki,mert csak becsapják vele a rendszert és nem ajánlják! Valami okos megoldás kéne Ja,és tudom a legjobb tuning a köbcenti,de motorcsere kizárt köszi



dbilas vezérműtengely!!! de nem olcsó mulatság. mást nem nagyon tudsz tenni.



+ szelepeket, szeleprugót, szívócsatornákat, lendkereket, tengelykapcsolót, befecskendezőket, üza. nyomást. Utána sajna hozzá kell írni a motorvezérlőt, és meg fog nőni a fogyasztásod. (mindez mellesleg nem kis pénz)



Köszi a válaszokat! Nekem a lényeg,hogy ne roncsolja szét a motort! Esetleg még az az ötletem,hogy ugyebár most 8 szelepes és 16 szelepest kéne rárakni! Szerintetek ez is jó megoldás?