Ez egy archivált weboldal! bővebben

« előző12345678következő »
Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. április 23. péntek, 21:16


ficsmix írta: Röviden: Az én 1900ccm-es motorom más gépekben 13x és 14x lovas változatban is muzsikál. Nekem 107 lovat aktiváltak a Bajorok. A ménes többi tagját is szeretném befogni. Remélem nem fogalmaztam túl homályosan. Ja.. és a Turbóról lemondtam. Ezek alapján, várok további ötleteket. Köszi.



azok nem a te motorod. azokon kicsit más a hengerfej meg mivel régebbi évjáratokban van nem játszott ekkora szerepet az eu4 meg ilyenek, ha ebből lovat akarsz kipréselni az akkor turbo vagy compressor,



ficsmix
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz ficsmix

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2010. április 23. péntek, 18:30


Röviden: Az én 1900ccm-es motorom más gépekben 13x és 14x lovas változatban is muzsikál. Nekem 107 lovat aktiváltak a Bajorok. A ménes többi tagját is szeretném befogni. Remélem nem fogalmaztam túl homályosan. Ja.. és a Turbóról lemondtam. Ezek alapján, várok további ötleteket. Köszi.

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. április 23. péntek, 17:35


hát figyu, írj valami konkrétat, hogy mire kéne neked az autó. utcai használatra pl turbósítani háááát... azért messzire nem indulnék vele, akkor inkább vágj bele egy nagyobb motort egy másik e46ból, ha hozzáértő kezek csinálják akkor az megbízható is lesz.

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2010. április 23. péntek, 17:13


ficsmix írta: Köszönöm mindenkinek! Elgondolkodtató amit eddig írtatok. Azt hiszem, ha nem esik be egy megváltó 5let, marad minden a régiben...


Akkor lehet, hogy marad a régiben, mert nem viccből írták az előbbieket. Nem tudom, hogy Te mi alapján választottad a teknikád - hozzáteszem király márkát választottál - de ha nekem anno egy kraftos bömösre fájt volna a fogam, nem 18d-t választok az tuti!
Még egyszer hangsúlyozom, nem tudom mi alapján választottál tipust, szóval ez csak az én véleményem...

ficsmix
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz ficsmix

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2010. április 23. péntek, 16:37


Köszönöm mindenkinek! Elgondolkodtató amit eddig írtatok. Azt hiszem, ha nem esik be egy megváltó 5let, marad minden a régiben...

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. április 23. péntek, 16:30


Nem mellesleg a tuningosok inkább a 6hengeresekhez nyúlnak szívesebben.
De én a helyedben, ha már tuningolásra adnám a fejem, vennék bele egy V8 40i-t.
Szerintem simán ki lehet hozni annyiból, mint egy turbósítás meg ilyen chip amolyan vezérlés.
Aztán ha már van benne egy ilyen kaliberű motor és az sem elég, akkor már lehet törni a fejed!
Fontold meg szerintem, nem véletlen írja mindenki amit ír!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. április 23. péntek, 16:30

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. április 23. péntek, 16:25


ficsmix írta: Sziasztok.
Igazán örülök a vidám fórumhangulatnak, de remélem kapok komolyabb tippet is.
Üdv.


chiptuninggal is max 5-10 lovat tudnak csak belerakni


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. április 23. péntek, 15:58


Ez tényleg nem komolykodás kérdése, de nem hinném, hogy valaki is nagy fantáziát lát egy ekkora motor tuningolásában.
Ahogy én tudom, a kis ccm-es kocsikban az első tuning az szokott lenni, hogy varázsolnak bele egy dupla akkora motort. Aztán pedig arra a finomságok.
E30 kasznikban se a 16-os motort húzzák, hanem nyomják bele a 35-öst.
Hát de te tudod...

ficsmix
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz ficsmix

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2010. április 23. péntek, 15:49


Sziasztok.
Igazán örülök a vidám fórumhangulatnak, de remélem kapok komolyabb tippet is.
Üdv.

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. április 23. péntek, 15:43


YELLOW írta:
vsop14 írta:
ficsmix írta: Hozzáértő szerelőt keresek!
Egy 2000'-es évjáratú, 316i, E46, soros4-es 1895ccm-es motoromból szeretnék, némi többletet elővarázsolni. Ehhez keresek szakembert, vagy olyasvalakit, aki tudja, hogy mit lehet ebből kihozni. Sok okos dolgot találtam itt, de nem tudom kihez forduljak. Még talán turbo is szóba jöhet. Minden okos ötlet érdekel. Ha tudtok nekem segíteni, vagy tudtok valakit ajánlani, azt is megköszönném. Bács-Kiskun előnyben. Köszi

motorcsere


nem éri meg hozzányúlni, avgy nagyobb motorú autót kell venni, vagy beletörődni abba, ami van

vagy őrjöngős kipufogó, vasalódeszka szárny, kívánságlista az ajtóra és a küszöbre, pirosra festett fékdob, éndzsöláj-krisztál-kékes-ledes-xenonos lámpák, diszkófelni, alumínium hatású padlószőnyeg, meg sok bátorság és padlógáz. ez mostanában a legmenőbb tuning

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. április 23. péntek, 15:27


vsop14 írta:
ficsmix írta: Hozzáértő szerelőt keresek!
Egy 2000'-es évjáratú, 316i, E46, soros4-es 1895ccm-es motoromból szeretnék, némi többletet elővarázsolni. Ehhez keresek szakembert, vagy olyasvalakit, aki tudja, hogy mit lehet ebből kihozni. Sok okos dolgot találtam itt, de nem tudom kihez forduljak. Még talán turbo is szóba jöhet. Minden okos ötlet érdekel. Ha tudtok nekem segíteni, vagy tudtok valakit ajánlani, azt is megköszönném. Bács-Kiskun előnyben. Köszi

motorcsere


nem éri meg hozzányúlni, avgy nagyobb motorú autót kell venni, vagy beletörődni abba, ami van


vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. április 23. péntek, 15:26


ficsmix írta: Hozzáértő szerelőt keresek!
Egy 2000'-es évjáratú, 316i, E46, soros4-es 1895ccm-es motoromból szeretnék, némi többletet elővarázsolni. Ehhez keresek szakembert, vagy olyasvalakit, aki tudja, hogy mit lehet ebből kihozni. Sok okos dolgot találtam itt, de nem tudom kihez forduljak. Még talán turbo is szóba jöhet. Minden okos ötlet érdekel. Ha tudtok nekem segíteni, vagy tudtok valakit ajánlani, azt is megköszönném. Bács-Kiskun előnyben. Köszi

motorcsere


ficsmix
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz ficsmix

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2010. április 23. péntek, 11:04


Hozzáértő szerelőt keresek!
Egy 2000'-es évjáratú, 316i, E46, soros4-es 1895ccm-es motoromból szeretnék, némi többletet elővarázsolni. Ehhez keresek szakembert, vagy olyasvalakit, aki tudja, hogy mit lehet ebből kihozni. Sok okos dolgot találtam itt, de nem tudom kihez forduljak. Még talán turbo is szóba jöhet. Minden okos ötlet érdekel. Ha tudtok nekem segíteni, vagy tudtok valakit ajánlani, azt is megköszönném. Bács-Kiskun előnyben. Köszi

« előző12345678következő »