hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 24. csütörtök, 22:09


pneurob írta: Kipufogó rezgéscsillapító

Most kapásból nem tudom alapban mekkora az átmérője a kipufogó csőnek, de csillapítóból 3 méret van 51mm, 64mm és 76mm, mindegyik 120mm hosszú és behegeszthető. Rozsdamentes hőálló acélból készül, sosem rohad le.
Linkek:
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx





http://schmiedmann.hu/


Sziasztok!
Ne haragudjatok, de most már minden topikban a kipufogó rezgéscsillapítórol fogunk olvasni????
Bocsánat megjegyzésemért.



autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. február 24. csütörtök, 21:42


Kipufogó rezgéscsillapító

Most kapásból nem tudom alapban mekkora az átmérője a kipufogó csőnek, de csillapítóból 3 méret van 51mm, 64mm és 76mm, mindegyik 120mm hosszú és behegeszthető. Rozsdamentes hőálló acélból készül, sosem rohad le.
Linkek:
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx





http://schmiedmann.hu/

státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. február 24. csütörtök, 18:30


Belfast, oda-vissza? Az egy fél olajcsere-periódus, viszont itt megbuherálják rendesen!

Amúgy a lényeghez: az én szerelőm is a teljes rendszer-leszedős verziót szorgalmazta - mondván, az mégis csak profibb megoldás. Viszont az egy macerás, autó otthagyós történet, amit én nem tudtam választani, plusz már a végére akartam járni a történetnek, úgyhogy a kipufogóst és a lángvágóját választottam. (Persze az egynapos rezsióradíj sem mindegy...) De megértem az aggodalmadat, bennem is volt ilyen.

A fényképhez: A kipufogós nekem azt mondta, hogy CSAK a gyári, eredeti alkatrész ilyen! (Ez egyébként azt is jelenti, hogy az én autómban konkrétan bő 6 évet kiszolgált ez a flexicső.) Én gyárit szereltettem be a helyére, de az már kívülről nem így néz ki, bordás. (Hogy ennek mi az oka, arról fogalmam sincs, de amikor kartergáz szűrőt cseréltettem, akkor is ez volt a helyzet: hiába gyári a pótalkatrész, nem pont úgy néz ki, mint a gyártósoron az autóba szerelt. : )

Üdv Neked és az IRA-nak!

jeges írta:
SAS írta: Szia Jeges!
Nagyon úgy tűnik, hogy ez az a bizonyos flexicső, amit a galériádban is látok!
Nekem a kipufogós cserélte, 25 pénzért (nem az egész kipuff-rendszert!), és megvolt néhány óra alatt.
Az emberem Budapesten (Budán) rendel, ha érdekel, megadom az elérhetőségét.
(Lehet, hogy van ennél olcsóbb is, de náluk volt raktáron, és én már úgy voltam vele, hogy legyen meg minél hamarabb, szóval: CS!)
Üdv,
SAS



jeges írta:
SAS írta: Íme a bűnös flexicső:


Nekem már a szememet is csípte a bűz, főleg álló helyzetben jött be a gáz nagyon intenzíven, de a motortér nem volt kormos, annál inkább látszódott alulról, a katalizátor környékén.
Egyébként a kipufogósok így javítják (lángvágóval szedik le), de van olyan szerelő, aki azt mondja, le kell bontani az egész rendszert (és persze fizetni érte a rengeteg munkaórát)...
Szerintetek?


JanoE46 írta:
gergo75 írta:



Meglesem holnap. Hol van ez a cső? Valami rajzon meg tudnátok mutatni?
Köszönöm előre is.


A képen a katalizátor alatti kövérebb rész,de lehet le kell szedned a burkolatot,hogy tisztán lásd.




Hello hello hello.... Talán ez az alkatrész ami miatt megőrülök én is??? Ha van egy kis időd, nézz már rá légyszi a galériámra, feltöltöttem egy képet, de nem vagyok benne biztos hogy ez e az a bizonyos alkatrész. Ha ez az, akkor segíts, mivel lehet orvosolni, hogy lehet cserélni ha lehet egyáltalán, vagy az egész kipufogó rendszert cserélni kell? Legalább is ezt a tagot, ahol ez a cucc van?? Mi is ez tulajdonképpen??? Köszike




Hát szia.
Köszönöm az infót a szervízről, csak konkrétan 2500km-re vagyok tőle.
Viszont a kérdésem a következő. Nem nagyon vagyok oda ezért a vágós hegesztős történetért. Szóval ezt meg lehet oldani vágás nélkül is? Csak az az ára hogy le kell venni az egész rendszert? Viszont már kezdek megőrülni, nem hiszed el, de az egyetlen kép, amit találok az interneten, ami hasonlít az alkatrészhez amit lefényképeztünk, az a tiéd!! Hogy fogok én így itt találni???????,
De köszönöm a tanácsot és a segítséget. Majd jelentkezem, hogy a belfasti csodamesterek hogyan oldották meg a gondot. Remélem összejön majd nekik, nem valami sztárok ezek itt....

És itt vagyok ismét. Szóval itt van ez a kép amit JanoE46 rakott ide fel nekünk. Voltam az alkatrészboltban. Nem is egyben, és van ahol azt mondták, hogy meg kell venni így ahogy van az egészet, amelyik ezen a fényképen van. Namost mondjátok el nekem, vadonat újat lehet venni otthon csak ezt a rezgéscsillapítót, vagy meg kell venni az egész első tagot????? És ha lehet venni külön, mennyi az ára? Mert átszámítva kb 70e forintba lenne az egész első tag. És csak lángvágóval lehet cserélni, vagy szét lehet szedni???
Előre is kössze az infót....




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz DnielCool

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2011. február 24. csütörtök, 15:27


Nekem is ugynez a problémám e46 touring kipufogószag van . 1 hete cseréltem benne egr termot és annyira most nem érzem . Lehet hogy köze volt ennek az alkatrészcserének a problémához vagy csak képzelődök és továbbra előjöhet a kipufogószag ?!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. február 24. csütörtök, 15:21


jeges írta: És itt vagyok ismét. Szóval itt van ez a kép amit JanoE46 rakott ide fel nekünk. Voltam az alkatrészboltban. Nem is egyben, és van ahol azt mondták, hogy meg kell venni így ahogy van az egészet, amelyik ezen a fényképen van. Namost mondjátok el nekem, vadonat újat lehet venni otthon csak ezt a rezgéscsillapítót, vagy meg kell venni az egész első tagot????? És ha lehet venni külön, mennyi az ára? Mert átszámítva kb 70e forintba lenne az egész első tag. És csak lángvágóval lehet cserélni, vagy szét lehet szedni???
Előre is kössze az infót....


Igen, a "gyári" megoldás az egész szakasz cseréje, mivel nem lehet leszedni külön a rezgéscsillapítót. Ez így aránytalanul drága ahhoz képest, hogy ilyen flexicsövet párezer forintért lehet kapni. Árakat találsz pl. ITT.
Szerintem a lángvágón kívül flexxel is ki lehet vágni azt a szakaszt. Nem vagyok lakatos, de gondolom megbírkózik az is a kipuffcsővel, és nem annyira radikális.

jeges
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz jeges

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2011. február 24. csütörtök, 08:47


SAS írta: Szia Jeges!
Nagyon úgy tűnik, hogy ez az a bizonyos flexicső, amit a galériádban is látok!
Nekem a kipufogós cserélte, 25 pénzért (nem az egész kipuff-rendszert!), és megvolt néhány óra alatt.
Az emberem Budapesten (Budán) rendel, ha érdekel, megadom az elérhetőségét.
(Lehet, hogy van ennél olcsóbb is, de náluk volt raktáron, és én már úgy voltam vele, hogy legyen meg minél hamarabb, szóval: CS!)
Üdv,
SAS



jeges írta:
SAS írta: Íme a bűnös flexicső:


Nekem már a szememet is csípte a bűz, főleg álló helyzetben jött be a gáz nagyon intenzíven, de a motortér nem volt kormos, annál inkább látszódott alulról, a katalizátor környékén.
Egyébként a kipufogósok így javítják (lángvágóval szedik le), de van olyan szerelő, aki azt mondja, le kell bontani az egész rendszert (és persze fizetni érte a rengeteg munkaórát)...
Szerintetek?


JanoE46 írta:
gergo75 írta:



Meglesem holnap. Hol van ez a cső? Valami rajzon meg tudnátok mutatni?
Köszönöm előre is.


A képen a katalizátor alatti kövérebb rész,de lehet le kell szedned a burkolatot,hogy tisztán lásd.




Hello hello hello.... Talán ez az alkatrész ami miatt megőrülök én is??? Ha van egy kis időd, nézz már rá légyszi a galériámra, feltöltöttem egy képet, de nem vagyok benne biztos hogy ez e az a bizonyos alkatrész. Ha ez az, akkor segíts, mivel lehet orvosolni, hogy lehet cserélni ha lehet egyáltalán, vagy az egész kipufogó rendszert cserélni kell? Legalább is ezt a tagot, ahol ez a cucc van?? Mi is ez tulajdonképpen??? Köszike




Hát szia.
Köszönöm az infót a szervízről, csak konkrétan 2500km-re vagyok tőle.
Viszont a kérdésem a következő. Nem nagyon vagyok oda ezért a vágós hegesztős történetért. Szóval ezt meg lehet oldani vágás nélkül is? Csak az az ára hogy le kell venni az egész rendszert? Viszont már kezdek megőrülni, nem hiszed el, de az egyetlen kép, amit találok az interneten, ami hasonlít az alkatrészhez amit lefényképeztünk, az a tiéd!! Hogy fogok én így itt találni???????,
De köszönöm a tanácsot és a segítséget. Majd jelentkezem, hogy a belfasti csodamesterek hogyan oldották meg a gondot. Remélem összejön majd nekik, nem valami sztárok ezek itt....

És itt vagyok ismét. Szóval itt van ez a kép amit JanoE46 rakott ide fel nekünk. Voltam az alkatrészboltban. Nem is egyben, és van ahol azt mondták, hogy meg kell venni így ahogy van az egészet, amelyik ezen a fényképen van. Namost mondjátok el nekem, vadonat újat lehet venni otthon csak ezt a rezgéscsillapítót, vagy meg kell venni az egész első tagot????? És ha lehet venni külön, mennyi az ára? Mert átszámítva kb 70e forintba lenne az egész első tag. És csak lángvágóval lehet cserélni, vagy szét lehet szedni???
Előre is kössze az infót....

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 24. csütörtök, 13:12

státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. február 23. szerda, 15:46


Szia Jeges!
Nagyon úgy tűnik, hogy ez az a bizonyos flexicső, amit a galériádban is látok!
Nekem a kipufogós cserélte, 25 pénzért (nem az egész kipuff-rendszert!), és megvolt néhány óra alatt.
Az emberem Budapesten (Budán) rendel, ha érdekel, megadom az elérhetőségét.
(Lehet, hogy van ennél olcsóbb is, de náluk volt raktáron, és én már úgy voltam vele, hogy legyen meg minél hamarabb, szóval: CS!)
Üdv,
SAS



jeges írta:
SAS írta: Íme a bűnös flexicső:


Nekem már a szememet is csípte a bűz, főleg álló helyzetben jött be a gáz nagyon intenzíven, de a motortér nem volt kormos, annál inkább látszódott alulról, a katalizátor környékén.
Egyébként a kipufogósok így javítják (lángvágóval szedik le), de van olyan szerelő, aki azt mondja, le kell bontani az egész rendszert (és persze fizetni érte a rengeteg munkaórát)...
Szerintetek?


JanoE46 írta:
gergo75 írta:



Meglesem holnap. Hol van ez a cső? Valami rajzon meg tudnátok mutatni?
Köszönöm előre is.


A képen a katalizátor alatti kövérebb rész,de lehet le kell szedned a burkolatot,hogy tisztán lásd.




Hello hello hello.... Talán ez az alkatrész ami miatt megőrülök én is??? Ha van egy kis időd, nézz már rá légyszi a galériámra, feltöltöttem egy képet, de nem vagyok benne biztos hogy ez e az a bizonyos alkatrész. Ha ez az, akkor segíts, mivel lehet orvosolni, hogy lehet cserélni ha lehet egyáltalán, vagy az egész kipufogó rendszert cserélni kell? Legalább is ezt a tagot, ahol ez a cucc van?? Mi is ez tulajdonképpen??? Köszike





jeges
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz jeges

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2011. február 23. szerda, 11:05


SAS írta: Íme a bűnös flexicső:


Nekem már a szememet is csípte a bűz, főleg álló helyzetben jött be a gáz nagyon intenzíven, de a motortér nem volt kormos, annál inkább látszódott alulról, a katalizátor környékén.
Egyébként a kipufogósok így javítják (lángvágóval szedik le), de van olyan szerelő, aki azt mondja, le kell bontani az egész rendszert (és persze fizetni érte a rengeteg munkaórát)...
Szerintetek?


JanoE46 írta:
gergo75 írta:



Meglesem holnap. Hol van ez a cső? Valami rajzon meg tudnátok mutatni?
Köszönöm előre is.


A képen a katalizátor alatti kövérebb rész,de lehet le kell szedned a burkolatot,hogy tisztán lásd.




Hello hello hello.... Talán ez az alkatrész ami miatt megőrülök én is??? Ha van egy kis időd, nézz már rá légyszi a galériámra, feltöltöttem egy képet, de nem vagyok benne biztos hogy ez e az a bizonyos alkatrész. Ha ez az, akkor segíts, mivel lehet orvosolni, hogy lehet cserélni ha lehet egyáltalán, vagy az egész kipufogó rendszert cserélni kell? Legalább is ezt a tagot, ahol ez a cucc van?? Mi is ez tulajdonképpen??? Köszike

státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 22:03


Nagyon szívesen! Nekem itt már annyit segítettek, hogy örülök, ha végre én is megtehetem!
Majd írd meg, hogy a flexicső volt-e a bűnös nálad is?!

DzsanniE írta:
SAS írta: Szia DzsanniE!
Nekem icipicit ingadozott is a fordulatszám, de nem ez volt a fő gond, hanem a fűtő és szellőztető rendszeren át beáramló kipufogógáz. A csere óta nincs bűz, csendesebb az autó, kevesebbet fogyaszt, és egyenletesebb az alapjárat.
(Igaz, másnap cseréltettem olajat, olajszűrőt, üzemanyagszűrőt, levegőszűrőt, kartergázszűrőt is: nyilván az sem tett rosszat! )
Üdv!


DzsanniE írta: Ez a flexicső-probléma okozhat fordulatszám ingadozást hideg motornál?




A szagok nálam is bejönnek, de azt hittem a gyengélkedő katalizátor miatt van. Köszi a tippet!




DzsanniE

státusz DzsanniE

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 15:43


SAS írta: Szia DzsanniE!
Nekem icipicit ingadozott is a fordulatszám, de nem ez volt a fő gond, hanem a fűtő és szellőztető rendszeren át beáramló kipufogógáz. A csere óta nincs bűz, csendesebb az autó, kevesebbet fogyaszt, és egyenletesebb az alapjárat.
(Igaz, másnap cseréltettem olajat, olajszűrőt, üzemanyagszűrőt, levegőszűrőt, kartergázszűrőt is: nyilván az sem tett rosszat! )
Üdv!


DzsanniE írta: Ez a flexicső-probléma okozhat fordulatszám ingadozást hideg motornál?




A szagok nálam is bejönnek, de azt hittem a gyengélkedő katalizátor miatt van. Köszi a tippet!

státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 21:12


Szia DzsanniE!
Nekem icipicit ingadozott is a fordulatszám, de nem ez volt a fő gond, hanem a fűtő és szellőztető rendszeren át beáramló kipufogógáz. A csere óta nincs bűz, csendesebb az autó, kevesebbet fogyaszt, és egyenletesebb az alapjárat.
(Igaz, másnap cseréltettem olajat, olajszűrőt, üzemanyagszűrőt, levegőszűrőt, kartergázszűrőt is: nyilván az sem tett rosszat! )
Üdv!


DzsanniE írta: Ez a flexicső-probléma okozhat fordulatszám ingadozást hideg motornál?




DzsanniE

státusz DzsanniE

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 20:46


Ez a flexicső-probléma okozhat fordulatszám ingadozást hideg motornál?


zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 18:33


Danny999 írta: Hali.
Nekem is 320d touring-om van. Hideg idokben nekem is orrfacsaroan budos. Igen ez relativ, kinek mi a budos. De ha egy benzines, vagy egy diesel tokeletesen egeti el az uzemanyagot akkor az szerintem egy fanatikusnak jo illatokat jelent.
De sajnos az enyem nem ilyen
Olyan a szaga mint egy utott kopott regi Ikarus busznak.Nem tudom hogy lehet-e valamit tenni ez ellen, ha van valakinek otlete irja meg.

Udv...


Rugd le a katalizátortReggel én is majd be okádtam a garázsba mert beindítottam és pakoltam a csomiba közbe fél perc alatt majd megfulladtam rohadt büdös......szokjál hozzá amúgy ez ilyen az L-200-nak is ugyanilyen és az összes újgenerációs dieselnek



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 21. hétfő, 18:34

Danny999
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Danny999

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 18:24


Hali.
Nekem is 320d touring-om van. Hideg idokben nekem is orrfacsaroan budos. Igen ez relativ, kinek mi a budos. De ha egy benzines, vagy egy diesel tokeletesen egeti el az uzemanyagot akkor az szerintem egy fanatikusnak jo illatokat jelent.
De sajnos az enyem nem ilyen
Olyan a szaga mint egy utott kopott regi Ikarus busznak.Nem tudom hogy lehet-e valamit tenni ez ellen, ha van valakinek otlete irja meg.

Udv...


státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 17:20


Íme a bűnös flexicső:


Nekem már a szememet is csípte a bűz, főleg álló helyzetben jött be a gáz nagyon intenzíven, de a motortér nem volt kormos, annál inkább látszódott alulról, a katalizátor környékén.
Egyébként a kipufogósok így javítják (lángvágóval szedik le), de van olyan szerelő, aki azt mondja, le kell bontani az egész rendszert (és persze fizetni érte a rengeteg munkaórát)...
Szerintetek?


JanoE46 írta:
gergo75 írta:



Meglesem holnap. Hol van ez a cső? Valami rajzon meg tudnátok mutatni?
Köszönöm előre is.


A képen a katalizátor alatti kövérebb rész,de lehet le kell szedned a burkolatot,hogy tisztán lásd.