autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz zsolo1975

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. augusztus 20. kedd, 21:10


Sziasztok!

jelenleg külföldön melózom,és egr szelepet kell cserélnem.de itt eléggé húzós árat mondtak.nem tudja valaki milyen oldalról tudnék rendelni jó áron?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz squierbandi

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2013. július 10. szerda, 21:31


kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
BarG írta: Az, hogy maga az EGR szelep jó-e, qrva könnyen ellenőrizhető. Kell egy fél méteres ?6?-os cső, amit ráhúzunk az EGR szelep vezérlésére, majd szájjal megszívjuk. Jó EGR szelep erre félig kinyit. Ezután lehet tovább keresgélni a dolgokat.


meg is nézem.amióta megcseréltem a két szabályzó szelepet mostmár mindig gyenge a kocsi hiába cseréltem vissza akkor is.néztem a turbó vetérlönél ott se mozdul semmit.lehet elektromoság baj is?


hát nem tudom menyire kell megszivni de meg se mozdul




m47D EGR szelepjét nem tudod szájjal megszívni annyira hogy megmozduljon,de ha lyukas lenne a membrán akkor könnyen tudnád akár szájjal is szívni.
nekem van egy péniszpumpára kísértetiesen hasonló kis kézi vákum szivattyúm azzal szoktam ezeket buzerálni.
a megtorpanással küzdök én is.
be szereltem egy nyomás mérő órát a könyökbe,és egy vákum mérőórát a vezérlő szelep és a
turbó membránja közé.
a tapasztalat az hogy akkor megy el egy kicsit a turbónyomás amikor a vákum a membránt egy kicsit ki mozdítja.
a vákum szelep jó.
áram nélkül nem szabad átengedjen.
áram alatt teljes vákum átengedés.
minden más állapotot a computer végez.
tehát ha egy picike vákumpt észlelek akkor azt a computer akarja.
hogy miért arra még nem jöttem rá de folyamatosan rajta vagyok az ügyön.
ma az agr vákum szelepjéig jutottam.
ez viszont áram nélkül is át enged (szar),nem volna szabad neki,tehát az agr szelep állandóan nyitva van. ez ugyancsak nem ok.
ha jut valaki valamire szívesen hallanék róla én is.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 10. szerda, 21:37

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. június 13. csütörtök, 21:55


kecsurobi írta:
ember84 írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
Tano írta:
kecsurobi írta: én néztem videót és ott ha lehuzták a egéernél a csövet akkor ment a szelep ,de nekem nem megy akkor rossz a szabájzó szelep?


Lehet a szabályzó, vagy maga az EGR membránja is. Nézd meg hogy a csőben van-e vákum. Ha igen, akkor a szabályzó műxik.


Úgy érted hogy a cső kemény amin megy a vákum akkór jó ha nem tudom benyomni?A mebránt nem tudom megnézni vagy nem lehet javitani ?


az a mebrán nem mozog ki attól is lehet teljesitmény csökenés?mind a két szabályzóval megnéztem egyik se mozgata meg de most megnézem hogy megy e bele vákum lehet mind a két szabályzóm szar


Nekem pl,el volt repedve bent a vákkuumharang,szívd meg,ha nincs ellenállás,simán átszívsz rajt,repedt!!


megvan a bünös a vákumcsö végigg néztem az egész vezetékelést és 2 helyen el volt repedve kicseréltem az egészet mert nagyon könyen reped


De a torpanás nem szünt meg keresem azt is mért van vagy levegöszürö vagy nyomás szabályzó szelep



kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. június 13. csütörtök, 21:52


ember84 írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
Tano írta:
kecsurobi írta: én néztem videót és ott ha lehuzták a egéernél a csövet akkor ment a szelep ,de nekem nem megy akkor rossz a szabájzó szelep?


Lehet a szabályzó, vagy maga az EGR membránja is. Nézd meg hogy a csőben van-e vákum. Ha igen, akkor a szabályzó műxik.


Úgy érted hogy a cső kemény amin megy a vákum akkór jó ha nem tudom benyomni?A mebránt nem tudom megnézni vagy nem lehet javitani ?


az a mebrán nem mozog ki attól is lehet teljesitmény csökenés?mind a két szabályzóval megnéztem egyik se mozgata meg de most megnézem hogy megy e bele vákum lehet mind a két szabályzóm szar


Nekem pl,el volt repedve bent a vákkuumharang,szívd meg,ha nincs ellenállás,simán átszívsz rajt,repedt!!


megvan a bünös a vákumcsö végigg néztem az egész vezetékelést és 2 helyen el volt repedve kicseréltem az egészet mert nagyon könyen reped


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. június 13. csütörtök, 20:17


kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
Tano írta:
kecsurobi írta: én néztem videót és ott ha lehuzták a egéernél a csövet akkor ment a szelep ,de nekem nem megy akkor rossz a szabájzó szelep?


Lehet a szabályzó, vagy maga az EGR membránja is. Nézd meg hogy a csőben van-e vákum. Ha igen, akkor a szabályzó műxik.


Úgy érted hogy a cső kemény amin megy a vákum akkór jó ha nem tudom benyomni?A mebránt nem tudom megnézni vagy nem lehet javitani ?


az a mebrán nem mozog ki attól is lehet teljesitmény csökenés?mind a két szabályzóval megnéztem egyik se mozgata meg de most megnézem hogy megy e bele vákum lehet mind a két szabályzóm szar


Nekem pl,el volt repedve bent a vákkuumharang,szívd meg,ha nincs ellenállás,simán átszívsz rajt,repedt!!


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. június 13. csütörtök, 19:06


kecsurobi írta: Üdv ha mondjuk lehuzom a nyomás vezérlö szelem elektromos részét át cserélem a másik turbo nyomás vezérlövel ,ilyenkor hibokodot is adhat ki nem ?Hogy lehet törölni hibakodot pozitiv saru lehzásával vagy csak diagnosztikával?


Ha közben nem indítod be, akkor nem lesz hibakódod.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. június 13. csütörtök, 08:58


Üdv ha mondjuk lehuzom a nyomás vezérlö szelem elektromos részét át cserélem a másik turbo nyomás vezérlövel ,ilyenkor hibokodot is adhat ki nem ?Hogy lehet törölni hibakodot pozitiv saru lehzásával vagy csak diagnosztikával?


zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. június 12. szerda, 20:39


zoli900 írta:
Schumacher8 írta:
Tano írta:
halipapa írta: Hali... Megtorpanasos tortenett vegett szeretnem un. Ledugozni az egr szelepem hogy kizarjam vagy felfedjem a hiba lehetoseget az egr szemszogebol is, kitakaritottam mar stb.... Csovek rendben bla...bla... Ha a vakumcsovet csak lehuzom egy kor erejeig amig kiprobalom az is jo?


Igen, az is jó, mert akkor sem fog kinyitni. De a vákumcső végét dugd is be, pl egy csavarral vagy hasonló dologgal ami eltömíti a végét.


Szia, nekem ugyan ez volt a bajom, egy hete levan dugozva az EGR es varosban 5.9 eszik a masik meg,hogy egyenletesen megy mostmar, mondjuk nem tudom,hogy telen van-e jelentosege mivel akkor eppen jo ha meleg levegot kap, hideginditasnal...


Szevasztok!
Leszedtük a vákum csövet az EGR-ről,miért kell ledugózni,hogyan kell csinálni mind ezt?
Lehetséges,hogy akkor ezért van megtorpanás nálam is,mert nincs ledugózva?
A szívósort leszedem befújom féktisztítóval vagy valami ilyesmivel,magasnyomású mosóval lemosom és mehet is vissza?


?

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. június 12. szerda, 20:35


kecsurobi írta:
BarG írta: Az, hogy maga az EGR szelep jó-e, qrva könnyen ellenőrizhető. Kell egy fél méteres ?6?-os cső, amit ráhúzunk az EGR szelep vezérlésére, majd szájjal megszívjuk. Jó EGR szelep erre félig kinyit. Ezután lehet tovább keresgélni a dolgokat.


meg is nézem.amióta megcseréltem a két szabályzó szelepet mostmár mindig gyenge a kocsi hiába cseréltem vissza akkor is.néztem a turbó vetérlönél ott se mozdul semmit.lehet elektromoság baj is?


hát nem tudom menyire kell megszivni de meg se mozdul


kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. június 12. szerda, 20:23


BarG írta: Az, hogy maga az EGR szelep jó-e, qrva könnyen ellenőrizhető. Kell egy fél méteres ?6?-os cső, amit ráhúzunk az EGR szelep vezérlésére, majd szájjal megszívjuk. Jó EGR szelep erre félig kinyit. Ezután lehet tovább keresgélni a dolgokat.


meg is nézem.amióta megcseréltem a két szabályzó szelepet mostmár mindig gyenge a kocsi hiába cseréltem vissza akkor is.néztem a turbó vetérlönél ott se mozdul semmit.lehet elektromoság baj is?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. június 12. szerda, 20:17


Az, hogy maga az EGR szelep jó-e, qrva könnyen ellenőrizhető. Kell egy fél méteres ?6?-os cső, amit ráhúzunk az EGR szelep vezérlésére, majd szájjal megszívjuk. Jó EGR szelep erre félig kinyit. Ezután lehet tovább keresgélni a dolgokat.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. június 12. szerda, 16:44


kecsurobi írta:
Tano írta:
kecsurobi írta: én néztem videót és ott ha lehuzták a egéernél a csövet akkor ment a szelep ,de nekem nem megy akkor rossz a szabájzó szelep?


Lehet a szabályzó, vagy maga az EGR membránja is. Nézd meg hogy a csőben van-e vákum. Ha igen, akkor a szabályzó műxik.


Úgy érted hogy a cső kemény amin megy a vákum akkór jó ha nem tudom benyomni?A mebránt nem tudom megnézni vagy nem lehet javitani ?


az a mebrán nem mozog ki attól is lehet teljesitmény csökenés?mind a két szabályzóval megnéztem egyik se mozgata meg de most megnézem hogy megy e bele vákum lehet mind a két szabályzóm szar



kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. június 12. szerda, 16:42


Tano írta:
kecsurobi írta: én néztem videót és ott ha lehuzták a egéernél a csövet akkor ment a szelep ,de nekem nem megy akkor rossz a szabájzó szelep?


Lehet a szabályzó, vagy maga az EGR membránja is. Nézd meg hogy a csőben van-e vákum. Ha igen, akkor a szabályzó műxik.


Úgy érted hogy a cső kemény amin megy a vákum akkór jó ha nem tudom benyomni?A mebránt nem tudom megnézni vagy nem lehet javitani ?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. június 12. szerda, 16:31


kecsurobi írta: én néztem videót és ott ha lehuzták a egéernél a csövet akkor ment a szelep ,de nekem nem megy akkor rossz a szabájzó szelep?


Lehet a szabályzó, vagy maga az EGR membránja is. Nézd meg hogy a csőben van-e vákum. Ha igen, akkor a szabályzó műxik.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. június 12. szerda, 15:15