zoli900 fórum hozzászólásai

zoli900 Elküldve: 2014-04-21 15:36 Mi lehet a baj?

Joss84 írta:
szotakdavid írta:
Joss84 írta: Hello! Komoly problémába futottam. 2006-os 330d-m nem reagàl a kulcsra. Bedugom a kulcsot, de nem hogy gyújtás nincs, még a kormányzár sem old ki. Olvastam a neten, hogy talàn az izzítógyertyák haltak meg. Nekem nem túl logikus az összefüggés, de ki tudja. Külföldön vagyok épp és szeretnék hazajutni az autómmal. Talàlkozott már valaki ilyen hibàval? Köszönöm a válaszokat...


e90-nél szokott lenni kormányzár hiba,csere a megoldás.


De attól még lenne gyújtás, nem? A navin meg az órán kívül semmi sem indul el. :/


Nekünk oylan volt hogy 2 hónapot állt az autó és amikor bedugtuk nem akarta indítani,gyújtást se adott.
Egy BMW-s szaki azt mondta,hogy tegyük be a kulcsot,mert valószínűleg lemerült,így is lett egy idő után minden működött,lehet,hogy neked is lemerült,vagy esetleg újra kéne tanítani a kulcsot.

zoli900 Elküldve: 2014-04-16 23:17 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Szevasztok!
Vissza olvastam az előző oldalakat és ott volt egy link az soselektronic.com oldalra,éppen a 2db relé megrendelésénél láttam meg,hogy ez egy másik relé,mint ami eredetileg belevaló.
Szerintetek jó bele ez is?


Üdv: Domi

zoli900 Elküldve: 2014-02-17 17:47 Nem indul. please help me!

Paco írta: Sziasztok!

Többször megállt a kocsim (318i, 2002, compact, automata)!
Először menet közben - nem akart beindulni utána, csak forgatta. Fogaskerékbe felkiáltó jel.
Trailer hívás, irány a szerelő, mikor leengedtük, simán beindult!?
Persze a hiba üzenet eltűnt!
A computerbe főtengely jeladó hiba, amit ki is cseréltek.
Azóta 2-szer lefulladt, de semmi más gond - hibát nem írt, egyből el is indult!
Most hétvégén, megálltunk ebédelni, és már nem indult - csak forgatta!
Reggel sem indult - rádugták a kiolvasót, de semmi extra hiba.
Másnap reggel simán beindult a szerelőnek!? Vezérműtengely jeladó hibát ír még, amit ki is cserélnek!Ja most a kocsi Egerbe van, én meg Pesten, holnap megyek érte!
Valami ötlet?

Kicsit idegesítő a dolog!
AC? Vagy valami más?

Előre is köszönöm!
Üdv.: Török László




Sokszor hallottam,hogy hasonló gondokat okozott a vezérműtengely jeladó,mindenképp érdemes kicserélni.
A fogaskerék felkiáltó jellel azt jelenti,hogy a váltó vészüzemmódba kapcsolt.
Nálunk is volt ilyen amikor túlmelegedett,mert gyenge a motor valami miatt és a váltó túlmelegedett egy emelkedőn.
Majd leállíitottam pár perc és a beinditásnál már el is tünt a fogaskerék.
Kiolvasásnál bent is volt utána,hogy volt valami a váltóval.
Lehet az tilt le és nem engedi beinditani,csak mikor lehült.

zoli900 Elküldve: 2014-02-01 21:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!
INPA-ban láttam,a következő lehetőséget: EWS 3 Startwert Synchronisieren.
Mit jelent ez?
Tudom,hogy valami köze van az indításhoz,de pontosan mit szinkronizál?

Üdv

zoli900 Elküldve: 2013-12-31 23:18 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
bmw320d4 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Nem vagyok benne biztos, hogy ide kéne ezt beírni, de azért hátha.
Van egy hibakódom, ami így szól, hogy 5-ös modul belső hiba. Tudja valaki, hogy mi az az 5-ös modul?
Köszönöm


Nincs olyan.


Akkor lehet rosszul emlékszem, valami ilyesmit mondott pedig a szaki, de ő sem tudta hogy mi az. Majd felhívom éjfélkor, hogy mi is volt az. Örülni fog


asszem a grundmodult, GM5-nek írja, lehet az volt az.


Inpa-ban kiírja,ha rossz?

zoli900 Elküldve: 2013-12-18 14:59 ABS-rõl általában

Tano írta:
zoli900 írta: Ha jól tudom van benne menetstabilizátor is,ezt az INPA hol írja,hogy milyen a vezérlő?


INPA-val a "Chassis" menüben találod, amelyiket engedi olvastatni utána már tudod az identificationt is. Elég egyértelmű.


Köszi,mindenképpen megnézem!

zoli900 Elküldve: 2013-12-17 18:17 Mi lehet a baj?

pot írta: Megnéztem, van benne külső hőmérséklet jelző de nem mutatja . Beléptem a 19 menübe a 7.1 -en azt mutatja ,hogy 058 ezt nem értem. A 14 -es hibatárolo nem ir semmi hibát , 14.1 és 14.4 nekem olyan nincs rajta. Megnéztem még a befecskendezési helyzetet mert nagy fordulaton egy kicsit füstöl és azt irta rá ,hogy CS_0_0 nem tudom ,hogy mit jelent??????


Már nem emlékszem,hogy nálam hogy volt,de szerintem a 058=5,8 fok.
Az,hogy kicsit füstöl magasabb fordulaton,dízelnél normális,a hibakód kiolvasásra és adatok nézegetésére nem a legalkalmasabb a BC,inkább az INPA lenne jó rá.

zoli900 Elküldve: 2013-12-17 18:02 ABS-rõl általában

Tano írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
Olvastam olyat,hogyha 5 mp-ig nyomom az ASC gombot,akkor az összes vezetési segédlet megszűnik,mert ha csak épp,hogy megnyomom akkor elvileg még egy része beleavatkozik.
Nekem ez valahogy nem működik,elvileg ha hosszan nyomom kéne világítnaia a kézifék lámpának sárgán.
Nekem csak bedobott a rendszerbe egy Can-Bus hibadot,amit gyorsan töröltem is
Kérdésem,hogy nálam ez miért nem működik?

Üdv


Jó lenne tudni, mi van az autódban. Sima ASC vagy ASC+T? Ha csak ASC, akkor az csak kipörgésgátló, nem menetstabilizátor. És csak egy gombnyomás a kikapcsolása, nem kell hosszan nyomvatartani. A diag mit mutat, milyen vezérlő van a tiedben?


Ha jól tudom van benne menetstabilizátor is,ezt az INPA hol írja,hogy milyen a vezérlő?

zoli900 Elküldve: 2013-12-16 22:48 ABS-rõl általában

Sziasztok!
Olvastam olyat,hogyha 5 mp-ig nyomom az ASC gombot,akkor az összes vezetési segédlet megszűnik,mert ha csak épp,hogy megnyomom akkor elvileg még egy része beleavatkozik.
Nekem ez valahogy nem működik,elvileg ha hosszan nyomom kéne világítnaia a kézifék lámpának sárgán.
Nekem csak bedobott a rendszerbe egy Can-Bus hibadot,amit gyorsan töröltem is
Kérdésem,hogy nálam ez miért nem működik?


Üdv

zoli900 Elküldve: 2013-12-16 21:27 Mi lehet a baj?

pot írta: Köszönöm a válaszod de a külső hőmérsékletet állandóan kéne mutatnia nem?????????,


Ha a hőmérséklet menüpontjára léptetsz,akkor addig mutatja amíg le nem állítod az autót,vagy nem veszed le a gyújtást!
Ha azt akarod,hogy folyamatosan azt az óra helyett,akkor BC karra lesz szükséged!

zoli900 Elküldve: 2013-12-15 19:27 Mi lehet a baj?

pot írta: Valaki le tudná nekem irni , hogy a műszerfalon ha benyomom folyamatosan a gombot van 1 től 19 ig menü pont ahol a olajcserét is ki lehet ütni. Mit jelentenek , mert nekem valami gond lehet vele mert nem mutatja a külső hőmérsékletet sem ??????,,,,,,,,,,,


Az a titkos menü,annak működnie kell.
Itt egy lista,hogy melyik menüpontot,hogyan tudod elérni,nálad gondolom az a probléma,hogy nem aktiváltad az elején a 19. menüpontban a menüt.


Üdv

zoli900 Elküldve: 2013-12-09 11:15 20d gázadásra megtorpanás

SP_323i írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
Ma diagoltam az autót,nagyon rosszul megy,megtorpan mintha nem is lenne benne turbó csak egy haldokló szívó...
Eddig csak egy olyat írt ki,hogy Start of Injection actuator controller,most már egy olyat is beír,hogy Boost control-pozitive control deviation/boost pressure to low.
Mi lehet a gond?

Üdv


Nekem egyszer nem működött a változó geometria a turbóban és az okozott hasonló problémát. Gázra lépve fulladt a moci, elengedve gázt meg elindult egy picit...
A probléma a változó geometriás rudazat koszolódása volt. Ki kellett tisztítani
Szóval 1 sima egyszerű teszt! Álló helyzetben, ha vki rálép a gázra az EGR előtti gumicsövet összehúzza a moci??? Ha igen, akkor nem tol a turbó elég levegőt.



Pár hete ezt már megnéztem,akkor nem volt vele gond,de akkor most újból ránézek!
Köszi a tanácsot!

zoli900 Elküldve: 2013-12-08 20:09 Első ablaktörlő

csabika0810 írta:
YELLOW írta:
csabika0810 írta: Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy a BMW e90 320d menüjéből hogyan lehet kitörölni az ablakmosó folyadék hibát?
feltöltöttem folyadékkal de nem megy ki magától!


hát ez mondjuk (bár nem tudom) de olyna hiba, aminek smemi értelme, hogy esetleg hibatárolóban maradjon... ez kb olyan mint az üzemanyag szintjelzés, vagy az olaj. ha feltöltöd el kéne neki magától tűnni, legalábbis így lenne logikus. ha nem is rögtön, de kis idő után.


ezaz hogy nem tűnik el magától!
fogalmam sincs hogyan lehet kitörölni belőle!


Valószínű,hogy a szintet érzékelő szenzor hibásodott meg.

zoli900 Elküldve: 2013-12-08 20:03 20d gázadásra megtorpanás

szotakdavid írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
Ma diagoltam az autót,nagyon rosszul megy,megtorpan mintha nem is lenne benne turbó csak egy haldokló szívó...
Eddig csak egy olyat írt ki,hogy Start of Injection actuator controller,most már egy olyat is beír,hogy Boost control-pozitive control deviation/boost pressure to low.
Mi lehet a gond?

Üdv


Élő adatok?!


Olyat írt ki hozzá,hogy kb. 1350-es fordulaton 1400 valamennyi mbar volt a nyomás,ez nemhogy alacsony,de még magas is nem?


zoli900 Elküldve: 2013-12-08 18:26 20d gázadásra megtorpanás

Sziasztok!
Ma diagoltam az autót,nagyon rosszul megy,megtorpan mintha nem is lenne benne turbó csak egy haldokló szívó...
Eddig csak egy olyat írt ki,hogy Start of Injection actuator controller,most már egy olyat is beír,hogy Boost control-pozitive control deviation/boost pressure to low.
Mi lehet a gond?

Üdv