- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 1998
Elküldve: 2013. június 12. szerda, 15:14
én néztem videót és ott ha lehuzták a egéernél a csövet akkor ment a szelep ,de nekem nem megy akkor rossz a szabájzó szelep?
Elküldve: 2013. június 12. szerda, 15:14
Elküldve: 2013. június 12. szerda, 08:58
Schumacher8 írta:Tano írta:halipapa írta: Hali... Megtorpanasos tortenett vegett szeretnem un. Ledugozni az egr szelepem hogy kizarjam vagy felfedjem a hiba lehetoseget az egr szemszogebol is, kitakaritottam mar stb.... Csovek rendben bla...bla... Ha a vakumcsovet csak lehuzom egy kor erejeig amig kiprobalom az is jo?
Igen, az is jó, mert akkor sem fog kinyitni. De a vákumcső végét dugd is be, pl egy csavarral vagy hasonló dologgal ami eltömíti a végét.
Szia, nekem ugyan ez volt a bajom, egy hete levan dugozva az EGR es varosban 5.9 eszik a masik meg,hogy egyenletesen megy mostmar, mondjuk nem tudom,hogy telen van-e jelentosege mivel akkor eppen jo ha meleg levegot kap, hideginditasnal...
Elküldve: 2013. június 11. kedd, 23:07
Tano írta:halipapa írta: Hali... Megtorpanasos tortenett vegett szeretnem un. Ledugozni az egr szelepem hogy kizarjam vagy felfedjem a hiba lehetoseget az egr szemszogebol is, kitakaritottam mar stb.... Csovek rendben bla...bla... Ha a vakumcsovet csak lehuzom egy kor erejeig amig kiprobalom az is jo?
Igen, az is jó, mert akkor sem fog kinyitni. De a vákumcső végét dugd is be, pl egy csavarral vagy hasonló dologgal ami eltömíti a végét.
Elküldve: 2013. június 11. kedd, 17:54
kecsurobi írta: kartergáz szűrő ,hol található?
Elküldve: 2013. június 11. kedd, 17:48
Elküldve: 2013. május 05. vasárnap, 20:21
halipapa írta: Hali... Megtorpanasos tortenett vegett szeretnem un. Ledugozni az egr szelepem hogy kizarjam vagy felfedjem a hiba lehetoseget az egr szemszogebol is, kitakaritottam mar stb.... Csovek rendben bla...bla... Ha a vakumcsovet csak lehuzom egy kor erejeig amig kiprobalom az is jo?
Elküldve: 2013. május 05. vasárnap, 14:41
Elküldve: 2013. március 29. péntek, 13:52
Tano írta:ember84 írta: Szevasztok
Ha rosszaz egr szelepem,lehet az air ass ertek tul magas az elvarthoz kepest?mert nekem az.es ha lehuzom a vakuumcsovet'ugyanaz,mint nelkule,diag ertekileg is,vakuum jon a szelephez.szerintetek?kossz
Hi!
Ment a privátban a válasz.
Elküldve: 2013. március 28. csütörtök, 23:54
ember84 írta: Szevasztok
Ha rosszaz egr szelepem,lehet az air ass ertek tul magas az elvarthoz kepest?mert nekem az.es ha lehuzom a vakuumcsovet'ugyanaz,mint nelkule,diag ertekileg is,vakuum jon a szelephez.szerintetek?kossz
Elküldve: 2013. március 28. csütörtök, 23:28
Elküldve: 2013. március 28. csütörtök, 23:28
Elküldve: 2012. november 11. vasárnap, 23:36
szotakdavid írta:pomzi írta:djanie46 írta:szotakdavid írta:vivaladiesel írta:Angyalboy írta: Sziasztok! Új vagyok az oldalon, és a BMW tulajok között is, eddig nem túl sok büszkeséggel. Tavaj októberben kaptam magamtól a vasat szülinapomra, februárig csak szervizben volt... Most jutottam el oda, gogy egyáltalán megtudtam, hogy van benne egr...
na ezen felbuzdulva tegnap nekiálltam szétszedni darabokra a gépet, a Google segítségével Nem tudom mennyire jellezmő a full mocskos egr, és szívósor, de nálam az volt... kb 3-órás pucolászás után viszont egr fémtiszta, szívósor majdnem teljesen tiszta. Sajnos csak ma találtam rá erre az oldalra, most olvasom hogy ajánljátok a brigéciol-t meg a magasnyomásút... na nálam maradt a hideg zsíroldó meg a fogkefe.... XD
Kérdésem továbbiakban: turbot érdemes házilag pucolgati? Ha igen, mivel? és merre találom?
Válaszokat köszi előre is
Padlógázas szép napot!
Szia! Igen, az EGR általában minden dízelesnek erősen kormos... Évente takarítsd ki.
A turbótisztítást inkább bízd szakemberre.
Van az autódban egy kartergáz szűrő nevű alkatrész. Ezt feltétlenül cserélned kell minden 3. olajcsere alkalmával. Ha eltömődik akkor nem kap kenést a turbód és annyi neki!
Kb. 13-14 000ft
Gyári alkatrészt (pl: kartergáz szűrő) több helyen is tudsz venni kedvező áron:
pl: M_Attila itt a fórumon, www.ap-trade.eu, www.bimmer.hu stb...
Ha már a kartergáz szűrőnél tartunk én 6000ft-ért vettem a Schmiedmannál csak szűrőt müanyag ház nélkül,mert a 30d-nek van külön szűrője a 20d-nek nem lehet kapni,de ezt a kartergáz szűrő topicba leírta valaki.Megjegyzem hallkan az enyémbe olyan szutykos volt h az újnak a dobozába nem fért bele amit kiszedtem..érdemes cserélni.
Beszélgettem Turbósokkal és az elhanyagolt kartergáz szűrőt tartják a legnagyobb turbó gyilkolásnak.
Csatlakozom az elöttem szolóhoz én is a 30d ét vettem a bmw-nél és az jó a 20-d be mert ha házzal együtt veszed akkor mindig kompletten kell cserélned az egész kalamajkát.
Sziasztok!
Tudnátok nekem erről egy schmiedmann-os linket adni (csak erről a szűrőről), hogy biztos jót rendeljek, mert nekem is elérkezett a csere ideje. Köszönöm
Szia!felhívod a schmiedmann-t elmondod h mit szeretnél 6000ft én is tőlük vettem.
Elküldve: 2012. november 11. vasárnap, 21:28
pomzi írta:djanie46 írta:szotakdavid írta:vivaladiesel írta:Angyalboy írta: Sziasztok! Új vagyok az oldalon, és a BMW tulajok között is, eddig nem túl sok büszkeséggel. Tavaj októberben kaptam magamtól a vasat szülinapomra, februárig csak szervizben volt... Most jutottam el oda, gogy egyáltalán megtudtam, hogy van benne egr...
na ezen felbuzdulva tegnap nekiálltam szétszedni darabokra a gépet, a Google segítségével Nem tudom mennyire jellezmő a full mocskos egr, és szívósor, de nálam az volt... kb 3-órás pucolászás után viszont egr fémtiszta, szívósor majdnem teljesen tiszta. Sajnos csak ma találtam rá erre az oldalra, most olvasom hogy ajánljátok a brigéciol-t meg a magasnyomásút... na nálam maradt a hideg zsíroldó meg a fogkefe.... XD
Kérdésem továbbiakban: turbot érdemes házilag pucolgati? Ha igen, mivel? és merre találom?
Válaszokat köszi előre is
Padlógázas szép napot!
Szia! Igen, az EGR általában minden dízelesnek erősen kormos... Évente takarítsd ki.
A turbótisztítást inkább bízd szakemberre.
Van az autódban egy kartergáz szűrő nevű alkatrész. Ezt feltétlenül cserélned kell minden 3. olajcsere alkalmával. Ha eltömődik akkor nem kap kenést a turbód és annyi neki!
Kb. 13-14 000ft
Gyári alkatrészt (pl: kartergáz szűrő) több helyen is tudsz venni kedvező áron:
pl: M_Attila itt a fórumon, www.ap-trade.eu, www.bimmer.hu stb...
Ha már a kartergáz szűrőnél tartunk én 6000ft-ért vettem a Schmiedmannál csak szűrőt müanyag ház nélkül,mert a 30d-nek van külön szűrője a 20d-nek nem lehet kapni,de ezt a kartergáz szűrő topicba leírta valaki.Megjegyzem hallkan az enyémbe olyan szutykos volt h az újnak a dobozába nem fért bele amit kiszedtem..érdemes cserélni.
Beszélgettem Turbósokkal és az elhanyagolt kartergáz szűrőt tartják a legnagyobb turbó gyilkolásnak.
Csatlakozom az elöttem szolóhoz én is a 30d ét vettem a bmw-nél és az jó a 20-d be mert ha házzal együtt veszed akkor mindig kompletten kell cserélned az egész kalamajkát.
Sziasztok!
Tudnátok nekem erről egy schmiedmann-os linket adni (csak erről a szűrőről), hogy biztos jót rendeljek, mert nekem is elérkezett a csere ideje. Köszönöm
Elküldve: 2012. november 11. vasárnap, 19:13
pomzi írta:djanie46 írta:szotakdavid írta:vivaladiesel írta:Angyalboy írta: Sziasztok! Új vagyok az oldalon, és a BMW tulajok között is, eddig nem túl sok büszkeséggel. Tavaj októberben kaptam magamtól a vasat szülinapomra, februárig csak szervizben volt... Most jutottam el oda, gogy egyáltalán megtudtam, hogy van benne egr...
na ezen felbuzdulva tegnap nekiálltam szétszedni darabokra a gépet, a Google segítségével Nem tudom mennyire jellezmő a full mocskos egr, és szívósor, de nálam az volt... kb 3-órás pucolászás után viszont egr fémtiszta, szívósor majdnem teljesen tiszta. Sajnos csak ma találtam rá erre az oldalra, most olvasom hogy ajánljátok a brigéciol-t meg a magasnyomásút... na nálam maradt a hideg zsíroldó meg a fogkefe.... XD
Kérdésem továbbiakban: turbot érdemes házilag pucolgati? Ha igen, mivel? és merre találom?
Válaszokat köszi előre is
Padlógázas szép napot!
Szia! Igen, az EGR általában minden dízelesnek erősen kormos... Évente takarítsd ki.
A turbótisztítást inkább bízd szakemberre.
Van az autódban egy kartergáz szűrő nevű alkatrész. Ezt feltétlenül cserélned kell minden 3. olajcsere alkalmával. Ha eltömődik akkor nem kap kenést a turbód és annyi neki!
Kb. 13-14 000ft
Gyári alkatrészt (pl: kartergáz szűrő) több helyen is tudsz venni kedvező áron:
pl: M_Attila itt a fórumon, www.ap-trade.eu, www.bimmer.hu stb...
Ha már a kartergáz szűrőnél tartunk én 6000ft-ért vettem a Schmiedmannál csak szűrőt müanyag ház nélkül,mert a 30d-nek van külön szűrője a 20d-nek nem lehet kapni,de ezt a kartergáz szűrő topicba leírta valaki.Megjegyzem hallkan az enyémbe olyan szutykos volt h az újnak a dobozába nem fért bele amit kiszedtem..érdemes cserélni.
Beszélgettem Turbósokkal és az elhanyagolt kartergáz szűrőt tartják a legnagyobb turbó gyilkolásnak.
Csatlakozom az elöttem szolóhoz én is a 30d ét vettem a bmw-nél és az jó a 20-d be mert ha házzal együtt veszed akkor mindig kompletten kell cserélned az egész kalamajkát.
Sziasztok!
Tudnátok nekem erről egy schmiedmann-os linket adni (csak erről a szűrőről), hogy biztos jót rendeljek, mert nekem is elérkezett a csere ideje. Köszönöm
Elküldve: 2012. november 11. vasárnap, 19:08
djanie46 írta:szotakdavid írta:vivaladiesel írta:Angyalboy írta: Sziasztok! Új vagyok az oldalon, és a BMW tulajok között is, eddig nem túl sok büszkeséggel. Tavaj októberben kaptam magamtól a vasat szülinapomra, februárig csak szervizben volt... Most jutottam el oda, gogy egyáltalán megtudtam, hogy van benne egr...
na ezen felbuzdulva tegnap nekiálltam szétszedni darabokra a gépet, a Google segítségével Nem tudom mennyire jellezmő a full mocskos egr, és szívósor, de nálam az volt... kb 3-órás pucolászás után viszont egr fémtiszta, szívósor majdnem teljesen tiszta. Sajnos csak ma találtam rá erre az oldalra, most olvasom hogy ajánljátok a brigéciol-t meg a magasnyomásút... na nálam maradt a hideg zsíroldó meg a fogkefe.... XD
Kérdésem továbbiakban: turbot érdemes házilag pucolgati? Ha igen, mivel? és merre találom?
Válaszokat köszi előre is
Padlógázas szép napot!
Szia! Igen, az EGR általában minden dízelesnek erősen kormos... Évente takarítsd ki.
A turbótisztítást inkább bízd szakemberre.
Van az autódban egy kartergáz szűrő nevű alkatrész. Ezt feltétlenül cserélned kell minden 3. olajcsere alkalmával. Ha eltömődik akkor nem kap kenést a turbód és annyi neki!
Kb. 13-14 000ft
Gyári alkatrészt (pl: kartergáz szűrő) több helyen is tudsz venni kedvező áron:
pl: M_Attila itt a fórumon, www.ap-trade.eu, www.bimmer.hu stb...
Ha már a kartergáz szűrőnél tartunk én 6000ft-ért vettem a Schmiedmannál csak szűrőt müanyag ház nélkül,mert a 30d-nek van külön szűrője a 20d-nek nem lehet kapni,de ezt a kartergáz szűrő topicba leírta valaki.Megjegyzem hallkan az enyémbe olyan szutykos volt h az újnak a dobozába nem fért bele amit kiszedtem..érdemes cserélni.
Beszélgettem Turbósokkal és az elhanyagolt kartergáz szűrőt tartják a legnagyobb turbó gyilkolásnak.
Csatlakozom az elöttem szolóhoz én is a 30d ét vettem a bmw-nél és az jó a 20-d be mert ha házzal együtt veszed akkor mindig kompletten kell cserélned az egész kalamajkát.