autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. március 15. péntek, 20:08


kempelen írta:
ember84 írta:
ember84 írta:
kempelen írta:
ember84 írta: Halihó!
Valaki tudna tanácsot adni,hogy lámpaállító motort nehéz cserélni?Kiszerelem az egész lámpát,addig gondolom,utána??Köszi!!



- lámpát kiszereled
- plexi búrát leveszed
- foncsort kihajtod a fényszóró állító csavarokkal
- kiakasztod a fényszóró állító motort a foncsor aljában -> hátulról
- foncsor kijön, torx csavarok kiszed és fényszóró állító motor kicserél
- örül

Ha az állító motor bosch gyrátmány, akkor a csatit, csak le kell húzni. Ha AL gyártmány akkor a csatlakozó a fényszórótestbe csatlakozik és két nagyon vékony szerszámmal tudod a helyéről kipattintani alul és felül, majd a csati befelé kijön.

Mindent körültekintően csinálj, mert fényszóró belső alkatrészt nem lehet kapni. Ha elszáll valami, akkor venned kell egy komplett fényszórót alkatrésznek.






Köszönöm szépen.Viszont nem tudom,ez- e a baj,vagy az állító az első lengőkaron,mert azt írja hibának:első lengőkaron az a szabályzó,meg valami stepping motor defect
És csak a jobb oldali lámpa magasságállítása működik,balé nem.Kösszz!

Nem tudom,meg merjem venni ezt a lengőkaron léávőt,vagy a lámpába a motorral is baj van?Nem tudom!


Szia!

Elméletben ha az egyik működik, akkor a lengőkarodon lévő jeladónak nem lehet baja, hiszen abból egy darab van elől és hátul és a kettőből állítja a fényszórómotort és ha az egyik motor működik, akkor csak kap jelet az állítókarról.

Egyébként ha sötétben bekapcsolod a fényszórót, megcsinálja az ellenőrzést a fényszórók le és fel állításával? Mert ha ebben az esetben működik mindkét fényszórómotor, akkor tényleg nem a fényszórómotorral lesz a gond.
Viszont ha ekkor sem működteti a foncsort, akkor ott a motorral is baj lesz. (tudod a bólintásra gondolok, amit minden egyes fényszóró bekapcsoláskor magától megcsinál -> már csak azt kell megnéznek mindkét oldali fényszóró bólogat)




Szeva!
Na az enyém ott kezdődik,hogy a bal első nem bólogatIlyen motort hol kapok??Köszi!






státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2013. március 15. péntek, 07:27


ember84 írta:
ember84 írta:
kempelen írta:
ember84 írta: Halihó!
Valaki tudna tanácsot adni,hogy lámpaállító motort nehéz cserélni?Kiszerelem az egész lámpát,addig gondolom,utána??Köszi!!



- lámpát kiszereled
- plexi búrát leveszed
- foncsort kihajtod a fényszóró állító csavarokkal
- kiakasztod a fényszóró állító motort a foncsor aljában -> hátulról
- foncsor kijön, torx csavarok kiszed és fényszóró állító motor kicserél
- örül

Ha az állító motor bosch gyrátmány, akkor a csatit, csak le kell húzni. Ha AL gyártmány akkor a csatlakozó a fényszórótestbe csatlakozik és két nagyon vékony szerszámmal tudod a helyéről kipattintani alul és felül, majd a csati befelé kijön.

Mindent körültekintően csinálj, mert fényszóró belső alkatrészt nem lehet kapni. Ha elszáll valami, akkor venned kell egy komplett fényszórót alkatrésznek.






Köszönöm szépen.Viszont nem tudom,ez- e a baj,vagy az állító az első lengőkaron,mert azt írja hibának:első lengőkaron az a szabályzó,meg valami stepping motor defect
És csak a jobb oldali lámpa magasságállítása működik,balé nem.Kösszz!

Nem tudom,meg merjem venni ezt a lengőkaron léávőt,vagy a lámpába a motorral is baj van?Nem tudom!


Szia!

Elméletben ha az egyik működik, akkor a lengőkarodon lévő jeladónak nem lehet baja, hiszen abból egy darab van elől és hátul és a kettőből állítja a fényszórómotort és ha az egyik motor működik, akkor csak kap jelet az állítókarról.

Egyébként ha sötétben bekapcsolod a fényszórót, megcsinálja az ellenőrzést a fényszórók le és fel állításával? Mert ha ebben az esetben működik mindkét fényszórómotor, akkor tényleg nem a fényszórómotorral lesz a gond.
Viszont ha ekkor sem működteti a foncsort, akkor ott a motorral is baj lesz. (tudod a bólintásra gondolok, amit minden egyes fényszóró bekapcsoláskor magától megcsinál -> már csak azt kell megnéznek mindkét oldali fényszóró bólogat)









Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. március 15. péntek, 07:29

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. március 14. csütörtök, 11:50


ember84 írta:
kempelen írta:
ember84 írta: Halihó!
Valaki tudna tanácsot adni,hogy lámpaállító motort nehéz cserélni?Kiszerelem az egész lámpát,addig gondolom,utána??Köszi!!



- lámpát kiszereled
- plexi búrát leveszed
- foncsort kihajtod a fényszóró állító csavarokkal
- kiakasztod a fényszóró állító motort a foncsor aljában -> hátulról
- foncsor kijön, torx csavarok kiszed és fényszóró állító motor kicserél
- örül

Ha az állító motor bosch gyrátmány, akkor a csatit, csak le kell húzni. Ha AL gyártmány akkor a csatlakozó a fényszórótestbe csatlakozik és két nagyon vékony szerszámmal tudod a helyéről kipattintani alul és felül, majd a csati befelé kijön.

Mindent körültekintően csinálj, mert fényszóró belső alkatrészt nem lehet kapni. Ha elszáll valami, akkor venned kell egy komplett fényszórót alkatrésznek.






Köszönöm szépen.Viszont nem tudom,ez- e a baj,vagy az állító az első lengőkaron,mert azt írja hibának:első lengőkaron az a szabályzó,meg valami stepping motor defect
És csak a jobb oldali lámpa magasságállítása működik,balé nem.Kösszz!

Nem tudom,meg merjem venni ezt a lengőkaron léávőt,vagy a lámpába a motorral is baj van?Nem tudom!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. március 12. kedd, 08:20


kempelen írta:
ember84 írta: Halihó!
Valaki tudna tanácsot adni,hogy lámpaállító motort nehéz cserélni?Kiszerelem az egész lámpát,addig gondolom,utána??Köszi!!



- lámpát kiszereled
- plexi búrát leveszed
- foncsort kihajtod a fényszóró állító csavarokkal
- kiakasztod a fényszóró állító motort a foncsor aljában -> hátulról
- foncsor kijön, torx csavarok kiszed és fényszóró állító motor kicserél
- örül

Ha az állító motor bosch gyrátmány, akkor a csatit, csak le kell húzni. Ha AL gyártmány akkor a csatlakozó a fényszórótestbe csatlakozik és két nagyon vékony szerszámmal tudod a helyéről kipattintani alul és felül, majd a csati befelé kijön.

Mindent körültekintően csinálj, mert fényszóró belső alkatrészt nem lehet kapni. Ha elszáll valami, akkor venned kell egy komplett fényszórót alkatrésznek.






Köszönöm szépen.Viszont nem tudom,ez- e a baj,vagy az állító az első lengőkaron,mert azt írja hibának:első lengőkaron az a szabályzó,meg valami stepping motor defect
És csak a jobb oldali lámpa magasságállítása működik,balé nem.Kösszz!


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2013. február 26. kedd, 16:31


ember84 írta: Halihó!
Valaki tudna tanácsot adni,hogy lámpaállító motort nehéz cserélni?Kiszerelem az egész lámpát,addig gondolom,utána??Köszi!!



- lámpát kiszereled
- plexi búrát leveszed
- foncsort kihajtod a fényszóró állító csavarokkal
- kiakasztod a fényszóró állító motort a foncsor aljában -> hátulról
- foncsor kijön, torx csavarok kiszed és fényszóró állító motor kicserél
- örül

Ha az állító motor bosch gyrátmány, akkor a csatit, csak le kell húzni. Ha AL gyártmány akkor a csatlakozó a fényszórótestbe csatlakozik és két nagyon vékony szerszámmal tudod a helyéről kipattintani alul és felül, majd a csati befelé kijön.

Mindent körültekintően csinálj, mert fényszóró belső alkatrészt nem lehet kapni. Ha elszáll valami, akkor venned kell egy komplett fényszórót alkatrésznek.







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. február 26. kedd, 16:34

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. február 26. kedd, 02:11


Halihó!
Valaki tudna tanácsot adni,hogy lámpaállító motort nehéz cserélni?Kiszerelem az egész lámpát,addig gondolom,utána??Köszi!!

csanyimiklos
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz csanyimiklos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2013. február 16. szombat, 09:46


jrtom írta:
csanyimiklos írta:
xlzx írta:
csanyimiklos írta: sziasztok valaki megtudja mondani mért nem ég a tompitott xenonom, e 60 rol lenne szo,kiszedtem kiszárittani a lámpákat mert párásodott,visszarakás után jobb oldali nem világit,minden jo rajt de a xenon nem világit ,mmmég refi is joooo,már vettem bele uj xenont,de berakás után az sem világit,,,,,,,,


mármint új izzót vettél?

trafó hiba lesz valószínűleg


igen uj izzot vettem,de ezek a xenonok már trafoval együtt vannak,csak be kell tenni ,.de meg se nyikkan


Ami az izzón van az csak a gyújtója, a trafó a lámpatest alján van, és az a baj, ha beázott a lámpád az összes víz a trafóba kötött ki és tuti szétrohadt.
Szóval vegyél nyugottan egy trafót.


szia huuuu igazad lett,trafoja a szar......na joljártam akkor,,,,,,köszi a segitséget


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. február 15. péntek, 19:05


csanyimiklos írta:
xlzx írta:
csanyimiklos írta: sziasztok valaki megtudja mondani mért nem ég a tompitott xenonom, e 60 rol lenne szo,kiszedtem kiszárittani a lámpákat mert párásodott,visszarakás után jobb oldali nem világit,minden jo rajt de a xenon nem világit ,mmmég refi is joooo,már vettem bele uj xenont,de berakás után az sem világit,,,,,,,,


mármint új izzót vettél?

trafó hiba lesz valószínűleg


igen uj izzot vettem,de ezek a xenonok már trafoval együtt vannak,csak be kell tenni ,.de meg se nyikkan


Ami az izzón van az csak a gyújtója, a trafó a lámpatest alján van, és az a baj, ha beázott a lámpád az összes víz a trafóba kötött ki és tuti szétrohadt.
Szóval vegyél nyugottan egy trafót.

csanyimiklos
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz csanyimiklos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2013. február 15. péntek, 08:50


xlzx írta:
csanyimiklos írta: sziasztok valaki megtudja mondani mért nem ég a tompitott xenonom, e 60 rol lenne szo,kiszedtem kiszárittani a lámpákat mert párásodott,visszarakás után jobb oldali nem világit,minden jo rajt de a xenon nem világit ,mmmég refi is joooo,már vettem bele uj xenont,de berakás után az sem világit,,,,,,,,


mármint új izzót vettél?

trafó hiba lesz valószínűleg


igen uj izzot vettem,de ezek a xenonok már trafoval együtt vannak,csak be kell tenni ,.de meg se nyikkan


xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2013. február 14. csütörtök, 11:06


csanyimiklos írta: sziasztok valaki megtudja mondani mért nem ég a tompitott xenonom, e 60 rol lenne szo,kiszedtem kiszárittani a lámpákat mert párásodott,visszarakás után jobb oldali nem világit,minden jo rajt de a xenon nem világit ,mmmég refi is joooo,már vettem bele uj xenont,de berakás után az sem világit,,,,,,,,


mármint új izzót vettél?

trafó hiba lesz valószínűleg

csanyimiklos
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz csanyimiklos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2013. február 14. csütörtök, 10:35


sziasztok valaki megtudja mondani mért nem ég a tompitott xenonom, e 60 rol lenne szo,kiszedtem kiszárittani a lámpákat mert párásodott,visszarakás után jobb oldali nem világit,minden jo rajt de a xenon nem világit ,mmmég refi is joooo,már vettem bele uj xenont,de berakás után az sem világit,,,,,,,,

ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 16:17


YELLOW írta:
Tano írta:
ervin35 írta: Csaó. Első lámpákat cserélnék az autómban,erre gondoltam

A kérdésem a következő hogy kódolás vagy bármi más kell a be építése után?


Ha jól látom akkor neked nem xenonos a lámpád. Amit vennél az az, vagy halogén de projektorral? Kérdezz rá az eladónál, hogy mit tartalmaz a lámpa, mert gyanítom, ha xenonos, akkor trafók, izzók stb. nincs benne ennyiért. Az ilyen utólagosnál a sajátot kell általában átszerelni bele.
Ha xenonra váltasz, akkor egy felkódolás kell neki legalább. Egyéb esetben nem kell semmi extra.


a xenon-os lámpák 125ezer felett kezdődnek. ez csak sima halogénhez való, sőt le is szokták írni, hogy utólagos xenonnal sem használható.
én lehet dectane lámpában is elgondolkoznék.


H7 és projektoros.

Termék leírás.

Első Lámpa by Tuning Tec
BMW E46 CCFL Neon Angel Eyes
BMW E46
Típuskód: E46
Kivitel: SEDAN/TOURING
Évjárat: 1998.05 - 2001.08
Színe: Króm
Ebbe a fényszóróba beépített elektromos magasságállító motor van.
Európai engedéllyel (E jellel) rendelkezik! Megfelel a hatályos jogszabályoknak.
CCFL gyűrűk, extra erős HIDEG FEHÉR fénnyel világítanak (Hideg Katód Fénycső Technológia)
Az izzók típusa:
Tompított: H7 (tartalmazza)
Távolsági: H7 (tartalmazza)
Az ár 1 szettre értendő és 2db első fényszórót (jobb és 1 bal)
Cikkszáma: LPBM65
FIGYELEM!
Ez az első fényszóró nem passzol a gyárilag XENON-nal kiadott modellekbe (amennyiben létezik ebben a típusban)!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 08. kedd, 16:17

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 16:01


Tano írta:
ervin35 írta: Csaó. Első lámpákat cserélnék az autómban,erre gondoltam

A kérdésem a következő hogy kódolás vagy bármi más kell a be építése után?


Ha jól látom akkor neked nem xenonos a lámpád. Amit vennél az az, vagy halogén de projektorral? Kérdezz rá az eladónál, hogy mit tartalmaz a lámpa, mert gyanítom, ha xenonos, akkor trafók, izzók stb. nincs benne ennyiért. Az ilyen utólagosnál a sajátot kell általában átszerelni bele.
Ha xenonra váltasz, akkor egy felkódolás kell neki legalább. Egyéb esetben nem kell semmi extra.


a xenon-os lámpák 125ezer felett kezdődnek. ez csak sima halogénhez való, sőt le is szokták írni, hogy utólagos xenonnal sem használható.
én lehet dectane lámpában is elgondolkoznék.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 15:54


ervin35 írta: Csaó. Első lámpákat cserélnék az autómban,erre gondoltam

A kérdésem a következő hogy kódolás vagy bármi más kell a be építése után?


Ha jól látom akkor neked nem xenonos a lámpád. Amit vennél az az, vagy halogén de projektorral? Kérdezz rá az eladónál, hogy mit tartalmaz a lámpa, mert gyanítom, ha xenonos, akkor trafók, izzók stb. nincs benne ennyiért. Az ilyen utólagosnál a sajátot kell általában átszerelni bele.
Ha xenonra váltasz, akkor egy felkódolás kell neki legalább. Egyéb esetben nem kell semmi extra.

ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 14:39


Csaó. Első lámpákat cserélnék az autómban,erre gondoltam

A kérdésem a következő hogy kódolás vagy bármi más kell a be építése után?