YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 10:56


krissz írta:
YELLOW írta:
krissz írta:
YELLOW írta:
krissz írta: 4 hónapja cseréltem elöl tárcsát-betéteket és hátul csak betéteket, azóta kb. 4ezer km-t mentem a kocsival. ATE Powerdisc-et vettem, ATE betétekkel. Nem éreztem, hogy harapna a fék, gondoltam majd összekopik, de nem lett jobb... Szerintem nagyon puha a pedál és nagyon lassan jön vissza mikor benyomom. Tegnap 90-ről lassan fékeztem, borzasztó rotáló hangja volt és van azóta is. Légtelenítve még cserénél volt, azóta nem nyúltam hozzá. Merre indulhatnék el, mit javasoltok?


hát ez levegős pedig.... nekem is ilyen kombó van, de úgy harap, majd ki esik az asszony. én nem mert ott a kormány


Akkor kap egy légtelenítést. A rotálás gondolom nem emiatt van, arra van ötleted? Köszi szépen!


csinálta nekem is, pedig figyeltem rá. sokan tapasztaltak vetemedési problémát. ám felemelve nem ért bele sehova, ha pörgettem. aztán amikor megkapta a powerflex szerű szilenteket, akkor oda is lett a remegés. pediig műszakin jónak látták a lengőkar szilenteket.


Az az érdekes, hogy nem remeg az egész kasztni, csak hallom a hangot, meg egy picit érzem a pedálon.


tudom

krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 08:50


YELLOW írta:
krissz írta:
YELLOW írta:
krissz írta: 4 hónapja cseréltem elöl tárcsát-betéteket és hátul csak betéteket, azóta kb. 4ezer km-t mentem a kocsival. ATE Powerdisc-et vettem, ATE betétekkel. Nem éreztem, hogy harapna a fék, gondoltam majd összekopik, de nem lett jobb... Szerintem nagyon puha a pedál és nagyon lassan jön vissza mikor benyomom. Tegnap 90-ről lassan fékeztem, borzasztó rotáló hangja volt és van azóta is. Légtelenítve még cserénél volt, azóta nem nyúltam hozzá. Merre indulhatnék el, mit javasoltok?


hát ez levegős pedig.... nekem is ilyen kombó van, de úgy harap, majd ki esik az asszony. én nem mert ott a kormány


Akkor kap egy légtelenítést. A rotálás gondolom nem emiatt van, arra van ötleted? Köszi szépen!


csinálta nekem is, pedig figyeltem rá. sokan tapasztaltak vetemedési problémát. ám felemelve nem ért bele sehova, ha pörgettem. aztán amikor megkapta a powerflex szerű szilenteket, akkor oda is lett a remegés. pediig műszakin jónak látták a lengőkar szilenteket.


Az az érdekes, hogy nem remeg az egész kasztni, csak hallom a hangot, meg egy picit érzem a pedálon.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 22:09


krissz írta:
YELLOW írta:
krissz írta: 4 hónapja cseréltem elöl tárcsát-betéteket és hátul csak betéteket, azóta kb. 4ezer km-t mentem a kocsival. ATE Powerdisc-et vettem, ATE betétekkel. Nem éreztem, hogy harapna a fék, gondoltam majd összekopik, de nem lett jobb... Szerintem nagyon puha a pedál és nagyon lassan jön vissza mikor benyomom. Tegnap 90-ről lassan fékeztem, borzasztó rotáló hangja volt és van azóta is. Légtelenítve még cserénél volt, azóta nem nyúltam hozzá. Merre indulhatnék el, mit javasoltok?


hát ez levegős pedig.... nekem is ilyen kombó van, de úgy harap, majd ki esik az asszony. én nem mert ott a kormány


Akkor kap egy légtelenítést. A rotálás gondolom nem emiatt van, arra van ötleted? Köszi szépen!


csinálta nekem is, pedig figyeltem rá. sokan tapasztaltak vetemedési problémát. ám felemelve nem ért bele sehova, ha pörgettem. aztán amikor megkapta a powerflex szerű szilenteket, akkor oda is lett a remegés. pediig műszakin jónak látták a lengőkar szilenteket.

krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 22:05


YELLOW írta:
krissz írta: 4 hónapja cseréltem elöl tárcsát-betéteket és hátul csak betéteket, azóta kb. 4ezer km-t mentem a kocsival. ATE Powerdisc-et vettem, ATE betétekkel. Nem éreztem, hogy harapna a fék, gondoltam majd összekopik, de nem lett jobb... Szerintem nagyon puha a pedál és nagyon lassan jön vissza mikor benyomom. Tegnap 90-ről lassan fékeztem, borzasztó rotáló hangja volt és van azóta is. Légtelenítve még cserénél volt, azóta nem nyúltam hozzá. Merre indulhatnék el, mit javasoltok?


hát ez levegős pedig.... nekem is ilyen kombó van, de úgy harap, majd ki esik az asszony. én nem mert ott a kormány


Akkor kap egy légtelenítést. A rotálás gondolom nem emiatt van, arra van ötleted? Köszi szépen!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 21:11


krissz írta: 4 hónapja cseréltem elöl tárcsát-betéteket és hátul csak betéteket, azóta kb. 4ezer km-t mentem a kocsival. ATE Powerdisc-et vettem, ATE betétekkel. Nem éreztem, hogy harapna a fék, gondoltam majd összekopik, de nem lett jobb... Szerintem nagyon puha a pedál és nagyon lassan jön vissza mikor benyomom. Tegnap 90-ről lassan fékeztem, borzasztó rotáló hangja volt és van azóta is. Légtelenítve még cserénél volt, azóta nem nyúltam hozzá. Merre indulhatnék el, mit javasoltok?


hát ez levegős pedig.... nekem is ilyen kombó van, de úgy harap, majd ki esik az asszony. én nem mert ott a kormány

spetya306
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz spetya306

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 20:02


jrtom írta:
spetya306 írta: sziasztok
olyan gondom van hogy nagy temponál fékeztem 2 nagyobbatt és azóta világit egy narancssárga abs felirat a müszerfalon és az abs se nagyon dolgozik
szerintetek mi lehet a hiba?


Fékfolyadék szintet nézted?

nem még de holnap reggel azzal kezdek
de szerintem van benne mert a benzinkutas azt mérte meg a fagyálló helyett de nem látta a műszerén meddig birja





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 29. hétfő, 20:03

krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 19:56


4 hónapja cseréltem elöl tárcsát-betéteket és hátul csak betéteket, azóta kb. 4ezer km-t mentem a kocsival. ATE Powerdisc-et vettem, ATE betétekkel. Nem éreztem, hogy harapna a fék, gondoltam majd összekopik, de nem lett jobb... Szerintem nagyon puha a pedál és nagyon lassan jön vissza mikor benyomom. Tegnap 90-ről lassan fékeztem, borzasztó rotáló hangja volt és van azóta is. Légtelenítve még cserénél volt, azóta nem nyúltam hozzá. Merre indulhatnék el, mit javasoltok?


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 19:55


spetya306 írta: sziasztok
olyan gondom van hogy nagy temponál fékeztem 2 nagyobbatt és azóta világit egy narancssárga abs felirat a müszerfalon és az abs se nagyon dolgozik
szerintetek mi lehet a hiba?


Fékfolyadék szintet nézted?

spetya306
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz spetya306

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 18:30


sziasztok
olyan gondom van hogy nagy temponál fékeztem 2 nagyobbatt és azóta világit egy narancssárga abs felirat a müszerfalon és az abs se nagyon dolgozik
szerintetek mi lehet a hiba?

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2014. július 31. csütörtök, 15:40


Idézet:

ha egyszer szerepel a tételek között, hogy kerékagy csere (mert ezt írtad), akkor hozzányúlt. ha pedig nem igaz a részükről, akkor fizesse vissza, amit azért felszámolt, sőt lehet fel is nyomnám. egy becsületes szerelő iylet nem csinál. a munkálathoz pedig kellett babrálni a féket, és lehet szétugrott a kézifék, amit utána nem állítottak be normálisan. én erre gondolok.


ok, végigjárom az ügyet, aztán meglátjuk lesz-e következménye.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2014. július 31. csütörtök, 12:24


lalada írta:
Idézet:
felemelve kerékkel együtt kell megpróbálni megforgatni. de amúgy el kellene tudni fordítani. kézifék van mindkét oldalon, lehet nem egyformán van beállítva, ezért a jobb oldali jobban fogott, azért melegedett jobban. kerékagy cserénél, elronthattak valamit.


Ok, köszönöm, legközelebb így próbálom. visszamegyek ma hozzájuk és megmondom rakják rendbe, amit sikerült elsz@rniuk.. előtte semmi baja nem volt sose a fékeimnek, kéziféknek se. vajon mire hivatkozzak? biztos azt mondja, hogy a kerékagyhoz hozzá se nyúlt



ha egyszer szerepel a tételek között, hogy kerékagy csere (mert ezt írtad), akkor hozzányúlt. ha pedig nem igaz a részükről, akkor fizesse vissza, amit azért felszámolt, sőt lehet fel is nyomnám. egy becsületes szerelő iylet nem csinál. a munkálathoz pedig kellett babrálni a féket, és lehet szétugrott a kézifék, amit utána nem állítottak be normálisan. én erre gondolok.

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2014. július 31. csütörtök, 12:05



Idézet:
felemelve kerékkel együtt kell megpróbálni megforgatni. de amúgy el kellene tudni fordítani. kézifék van mindkét oldalon, lehet nem egyformán van beállítva, ezért a jobb oldali jobban fogott, azért melegedett jobban. kerékagy cserénél, elronthattak valamit.


Ok, köszönöm, legközelebb így próbálom. visszamegyek ma hozzájuk és megmondom rakják rendbe, amit sikerült elsz@rniuk.. előtte semmi baja nem volt sose a fékeimnek, kéziféknek se. vajon mire hivatkozzak? biztos azt mondja, hogy a kerékagyhoz hozzá se nyúlt



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2014. július 31. csütörtök, 11:32


lalada írta: sziasztok!

Olyan gondom van, hogy tegnap este a jobb hátsó fék felől (25 km közepes tempó után) erős fékbetét szagot éreztem és rohadt forró volt az acélfelni valamint a kerékagy. Közelmenve láttam, hogy füstölög..
Bal oldalon semmi rendellenes! Mi lehet szerintetek? Beragadt a kézifék? Nagyon ritkán használom. De akkor a balon is kellett túlmelegedési gondnak lenni, nem?

Felemeltem a kocsit levettem a kereket, kéziféket kiengedtem, üresben volt, és nem lehetett egyik féktárcsát se forgatni. Amúgy ez normális?
Többre egyelőre saját erőből nem futotta.
Köszi a hsz-t.

ui. előző nap cserélve volt mindkét hátsó GL szilent, szóval lengőkar+ kerékagy stb ki lett szedve..



felemelve kerékkel együtt kell megpróbálni megforgatni. de amúgy el kellene tudni fordítani. kézifék van mindkét oldalon, lehet nem egyformán van beállítva, ezért a jobb oldali jobban fogott, azért melegedett jobban. kerékagy cserénél, elronthattak valamit.

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2014. július 31. csütörtök, 09:55


sziasztok!

Olyan gondom van, hogy tegnap este a jobb hátsó fék felől (25 km közepes tempó után) erős fékbetét szagot éreztem és rohadt forró volt az acélfelni valamint a kerékagy. Közelmenve láttam, hogy füstölög..
Bal oldalon semmi rendellenes! Mi lehet szerintetek? Beragadt a kézifék? Nagyon ritkán használom. De akkor a balon is kellett túlmelegedési gondnak lenni, nem?

Felemeltem a kocsit levettem a kereket, kéziféket kiengedtem, üresben volt, és nem lehetett egyik féktárcsát se forgatni. Amúgy ez normális?
Többre egyelőre saját erőből nem futotta.
Köszi a hsz-t.

ui. előző nap cserélve volt mindkét hátsó GL szilent, szóval lengőkar+ kerékagy stb ki lett szedve..



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. július 31. csütörtök, 09:56

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 07:02


zoliika írta:
pot írta: Sziasztok olyan problémám lenne ha fékezek el kezd rázni a kormány, kicseréltem e fékbetéteket elől, felszabályoztattam a tárcsát, de a hiba nem múlt el . Tegnap mentem vele és azt vettem észre, mint ha még jobban rázkódna . Tudnátok nekem tanácsot adni , hogy mi lehet a baj , félek , hogy szétrázza az autót. Szerintem új tárcsát kéne ,hogy vegyek de attól félek hogy valami más baj lesz??? És fölös az új tárcsa..
Válaszotokat előre is köszi


Fékmunkahenger szétkap ,kitakarít és új felujítókészlet berak!Ennyi!Ja,meg fékolajcsere(dot4 Ate)

Egyébként még lehet a lengőkarnál kiment a szilented és fékezésnél "ránt".

Úgy ,látom Jrtom megelőzött!


én is anno cseréltem szilentblokkot, 150 km-rel később műszakin azt mondja, hogy nem jó. no mindegy, nem rázott semmi. felkerült ATE Power Disc, új betétekkel az elején semmi gond, aztán rázni kezdett fékezésnél. ugye sokan tapasztaltak ilyet ennél a tárcsánál, hogy tud hullámosodni. persze teltek az évek a km-ek anniyra nem de csökkenni kezdett a rázás, közben gyanakodtam a szilentblokkra. volt még egy műszaki, a nekem rázó tárcsát nem jelezték, a korábban rossznak hitt szilentett most ugyanott jónak találták. felemelve sem ért bele a tárcsa sehova.
most hogy benne van a poliuretán szilent, mintha nem rázna, fékeztem vele nagyobbakat,de semmi.
szóval a lengőkar végén lévő szilent blokkot érdemes megnézni....