
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2020. április 21. kedd, 11:01
kisskarex írta:YELLOW írta:kisskarex írta:YELLOW írta:kisskarex írta:hil írta:YELLOW írta:kisskarex írta: Sziasztok!
Kis segitség kellene vagy inkább infó!
Most érkezett el az ideje hogy féktartó lemezt cseréljek hátul.
Hivott is a szerelő és azt mondta "ha minden jól megy "40 mia oldalanként mert ki kell szedni a futkosót.Én meglátásom szerint csak az agyat kell lehúzni és max csapágyat cserélni de ez kicsit megütött.
Létezik hogy ennyi lenne vagy madarat láttak??
nem feltétlen kell levenni a futóművet. viszont lehet kerékcsapágyat érdemes cserélni. mert úgy is be fog állni. de fordítva is igaz kerékcsapágy cserénél érdemes a lemezt is cserélni, ha olyan az állapota.
A féltengelyt kell kivenni, mert az a lemez arra van ráfűzve. Lehet kókányolni is: levágni a régi lemezt, bevágni az újat, azt a helyére téve felhegeszteni a kivágott darabot, így elmarad a féltengely kiszedése. Igazából nem követendő eljárás!
Sziasztok és köszönöm!
Kókányolni nem szeretnék ezért inkább kiveszem a féltengőt.Meg van már a csapágy is gondolom szétmegy közben igyhát felkészültem.
Viszont valaki itt emlitette hogy elég nagy pipa kicserélni.
Ha a szerszám (sajtoló,lehúzó,préselő)minden meg van akkor is az, vagy miben nyilvánul meg a vele való szivás?
Szeretnék felkészülve nekiállni ezért kérdezem hogy milyen hátulütője lehet még?
a féltengely szeret berohadni az agyba. persze ez sok mindentől függ, láttam már akinek könnyen kijött. de a féltengelyt fogó csavar középen is berohad. Alapos előkészület kell. amit azt jelenti, már korábban érdemes csavarlazítóval fújkálni. Előtte még szárazon picit a csavart megütögetni, hogy a rozsda megrepedjen rajta. aztán fújkálni csavar lazítóval. közben akár lehet használni is az autót. ha ez nem segít még a melegítés ott van. némelyik csapágyhoz adnak anyát, ai középre kell, de ha olyat veszel, amelyikhez nincs, akkor azt is venni kell mindenképp cserélni kell, mert lehet roncsolás nélkül le sem jön.
Sziasztok!
Köszönöm a segitséget!Igen erőteljesen fújkálom a csavart WD40-vel hátha könnyitek rajta.Irtátok hogy a féltengelyt ki kell venni ez stimel csak melyiket előbb?
A féltengőt vegyem ki előbb és utána húzzam le az agyat vagy agy le és utána fűzöm ki a tengőt?
A fék egyenlőre marad az a megoldás amit emlitettetek teszek egy alátétet
a lemez hátuljára ami ideiglenesen megtartja a csapot mert még a szerszámokat
(lehúzó,menetesszár stb)meg kell csinálnom hisz egy körömreszelővel nem állhatok neki
Igen komplett készletet vettem csapágy,seger gyűrű,anya minden van hozzá.Csapkihúzó kalapácsom ugyan nincs hozzá de egy 200-as lehúzóval csak menni fog a történet és le jön az agy..........
hát a féltengelyt kell először, mert másképp nem tudod az agyat leszedni. szerintem a wd-40 felejtős. bár lehet erre hasznosabb, mint kenésre. de jobb lenne konkrétan csavarlazításra való anyagot találni.
Megpróbálom akkor a fékolajat az elég jó kúszóképességekkel bir emlékeim szerint.
Az agy levétellel leszek bajban mert ha kihúzom a tengőt akkor a lehúzót nem tudom minek támasztani de akad a youtub-on egy két furfangos megoldás ha minden kötél szakad
Elküldve: 2020. április 18. szombat, 10:00
YELLOW írta:kisskarex írta:YELLOW írta:kisskarex írta:hil írta:YELLOW írta:kisskarex írta: Sziasztok!
Kis segitség kellene vagy inkább infó!
Most érkezett el az ideje hogy féktartó lemezt cseréljek hátul.
Hivott is a szerelő és azt mondta "ha minden jól megy "40 mia oldalanként mert ki kell szedni a futkosót.Én meglátásom szerint csak az agyat kell lehúzni és max csapágyat cserélni de ez kicsit megütött.
Létezik hogy ennyi lenne vagy madarat láttak??
nem feltétlen kell levenni a futóművet. viszont lehet kerékcsapágyat érdemes cserélni. mert úgy is be fog állni. de fordítva is igaz kerékcsapágy cserénél érdemes a lemezt is cserélni, ha olyan az állapota.
A féltengelyt kell kivenni, mert az a lemez arra van ráfűzve. Lehet kókányolni is: levágni a régi lemezt, bevágni az újat, azt a helyére téve felhegeszteni a kivágott darabot, így elmarad a féltengely kiszedése. Igazából nem követendő eljárás!
Sziasztok és köszönöm!
Kókányolni nem szeretnék ezért inkább kiveszem a féltengőt.Meg van már a csapágy is gondolom szétmegy közben igyhát felkészültem.
Viszont valaki itt emlitette hogy elég nagy pipa kicserélni.
Ha a szerszám (sajtoló,lehúzó,préselő)minden meg van akkor is az, vagy miben nyilvánul meg a vele való szivás?
Szeretnék felkészülve nekiállni ezért kérdezem hogy milyen hátulütője lehet még?
a féltengely szeret berohadni az agyba. persze ez sok mindentől függ, láttam már akinek könnyen kijött. de a féltengelyt fogó csavar középen is berohad. Alapos előkészület kell. amit azt jelenti, már korábban érdemes csavarlazítóval fújkálni. Előtte még szárazon picit a csavart megütögetni, hogy a rozsda megrepedjen rajta. aztán fújkálni csavar lazítóval. közben akár lehet használni is az autót. ha ez nem segít még a melegítés ott van. némelyik csapágyhoz adnak anyát, ai középre kell, de ha olyat veszel, amelyikhez nincs, akkor azt is venni kell mindenképp cserélni kell, mert lehet roncsolás nélkül le sem jön.
Sziasztok!
Köszönöm a segitséget!Igen erőteljesen fújkálom a csavart WD40-vel hátha könnyitek rajta.Irtátok hogy a féltengelyt ki kell venni ez stimel csak melyiket előbb?
A féltengőt vegyem ki előbb és utána húzzam le az agyat vagy agy le és utána fűzöm ki a tengőt?
A fék egyenlőre marad az a megoldás amit emlitettetek teszek egy alátétet
a lemez hátuljára ami ideiglenesen megtartja a csapot mert még a szerszámokat
(lehúzó,menetesszár stb)meg kell csinálnom hisz egy körömreszelővel nem állhatok neki
Igen komplett készletet vettem csapágy,seger gyűrű,anya minden van hozzá.Csapkihúzó kalapácsom ugyan nincs hozzá de egy 200-as lehúzóval csak menni fog a történet és le jön az agy..........
hát a féltengelyt kell először, mert másképp nem tudod az agyat leszedni. szerintem a wd-40 felejtős. bár lehet erre hasznosabb, mint kenésre. de jobb lenne konkrétan csavarlazításra való anyagot találni.
Elküldve: 2020. április 18. szombat, 09:37
kisskarex írta:YELLOW írta:kisskarex írta:hil írta:YELLOW írta:kisskarex írta: Sziasztok!
Kis segitség kellene vagy inkább infó!
Most érkezett el az ideje hogy féktartó lemezt cseréljek hátul.
Hivott is a szerelő és azt mondta "ha minden jól megy "40 mia oldalanként mert ki kell szedni a futkosót.Én meglátásom szerint csak az agyat kell lehúzni és max csapágyat cserélni de ez kicsit megütött.
Létezik hogy ennyi lenne vagy madarat láttak??
nem feltétlen kell levenni a futóművet. viszont lehet kerékcsapágyat érdemes cserélni. mert úgy is be fog állni. de fordítva is igaz kerékcsapágy cserénél érdemes a lemezt is cserélni, ha olyan az állapota.
A féltengelyt kell kivenni, mert az a lemez arra van ráfűzve. Lehet kókányolni is: levágni a régi lemezt, bevágni az újat, azt a helyére téve felhegeszteni a kivágott darabot, így elmarad a féltengely kiszedése. Igazából nem követendő eljárás!
Sziasztok és köszönöm!
Kókányolni nem szeretnék ezért inkább kiveszem a féltengőt.Meg van már a csapágy is gondolom szétmegy közben igyhát felkészültem.
Viszont valaki itt emlitette hogy elég nagy pipa kicserélni.
Ha a szerszám (sajtoló,lehúzó,préselő)minden meg van akkor is az, vagy miben nyilvánul meg a vele való szivás?
Szeretnék felkészülve nekiállni ezért kérdezem hogy milyen hátulütője lehet még?
a féltengely szeret berohadni az agyba. persze ez sok mindentől függ, láttam már akinek könnyen kijött. de a féltengelyt fogó csavar középen is berohad. Alapos előkészület kell. amit azt jelenti, már korábban érdemes csavarlazítóval fújkálni. Előtte még szárazon picit a csavart megütögetni, hogy a rozsda megrepedjen rajta. aztán fújkálni csavar lazítóval. közben akár lehet használni is az autót. ha ez nem segít még a melegítés ott van. némelyik csapágyhoz adnak anyát, ai középre kell, de ha olyat veszel, amelyikhez nincs, akkor azt is venni kell mindenképp cserélni kell, mert lehet roncsolás nélkül le sem jön.
Sziasztok!
Köszönöm a segitséget!Igen erőteljesen fújkálom a csavart WD40-vel hátha könnyitek rajta.Irtátok hogy a féltengelyt ki kell venni ez stimel csak melyiket előbb?
A féltengőt vegyem ki előbb és utána húzzam le az agyat vagy agy le és utána fűzöm ki a tengőt?
A fék egyenlőre marad az a megoldás amit emlitettetek teszek egy alátétet
a lemez hátuljára ami ideiglenesen megtartja a csapot mert még a szerszámokat
(lehúzó,menetesszár stb)meg kell csinálnom hisz egy körömreszelővel nem állhatok neki
Igen komplett készletet vettem csapágy,seger gyűrű,anya minden van hozzá.Csapkihúzó kalapácsom ugyan nincs hozzá de egy 200-as lehúzóval csak menni fog a történet és le jön az agy..........
Elküldve: 2020. április 18. szombat, 09:31
YELLOW írta:kisskarex írta:hil írta:YELLOW írta:kisskarex írta: Sziasztok!
Kis segitség kellene vagy inkább infó!
Most érkezett el az ideje hogy féktartó lemezt cseréljek hátul.
Hivott is a szerelő és azt mondta "ha minden jól megy "40 mia oldalanként mert ki kell szedni a futkosót.Én meglátásom szerint csak az agyat kell lehúzni és max csapágyat cserélni de ez kicsit megütött.
Létezik hogy ennyi lenne vagy madarat láttak??
nem feltétlen kell levenni a futóművet. viszont lehet kerékcsapágyat érdemes cserélni. mert úgy is be fog állni. de fordítva is igaz kerékcsapágy cserénél érdemes a lemezt is cserélni, ha olyan az állapota.
A féltengelyt kell kivenni, mert az a lemez arra van ráfűzve. Lehet kókányolni is: levágni a régi lemezt, bevágni az újat, azt a helyére téve felhegeszteni a kivágott darabot, így elmarad a féltengely kiszedése. Igazából nem követendő eljárás!
Sziasztok és köszönöm!
Kókányolni nem szeretnék ezért inkább kiveszem a féltengőt.Meg van már a csapágy is gondolom szétmegy közben igyhát felkészültem.
Viszont valaki itt emlitette hogy elég nagy pipa kicserélni.
Ha a szerszám (sajtoló,lehúzó,préselő)minden meg van akkor is az, vagy miben nyilvánul meg a vele való szivás?
Szeretnék felkészülve nekiállni ezért kérdezem hogy milyen hátulütője lehet még?
a féltengely szeret berohadni az agyba. persze ez sok mindentől függ, láttam már akinek könnyen kijött. de a féltengelyt fogó csavar középen is berohad. Alapos előkészület kell. amit azt jelenti, már korábban érdemes csavarlazítóval fújkálni. Előtte még szárazon picit a csavart megütögetni, hogy a rozsda megrepedjen rajta. aztán fújkálni csavar lazítóval. közben akár lehet használni is az autót. ha ez nem segít még a melegítés ott van. némelyik csapágyhoz adnak anyát, ai középre kell, de ha olyat veszel, amelyikhez nincs, akkor azt is venni kell mindenképp cserélni kell, mert lehet roncsolás nélkül le sem jön.
Elküldve: 2020. április 14. kedd, 23:06
kisskarex írta:hil írta:YELLOW írta:kisskarex írta: Sziasztok!
Kis segitség kellene vagy inkább infó!
Most érkezett el az ideje hogy féktartó lemezt cseréljek hátul.
Hivott is a szerelő és azt mondta "ha minden jól megy "40 mia oldalanként mert ki kell szedni a futkosót.Én meglátásom szerint csak az agyat kell lehúzni és max csapágyat cserélni de ez kicsit megütött.
Létezik hogy ennyi lenne vagy madarat láttak??
nem feltétlen kell levenni a futóművet. viszont lehet kerékcsapágyat érdemes cserélni. mert úgy is be fog állni. de fordítva is igaz kerékcsapágy cserénél érdemes a lemezt is cserélni, ha olyan az állapota.
A féltengelyt kell kivenni, mert az a lemez arra van ráfűzve. Lehet kókányolni is: levágni a régi lemezt, bevágni az újat, azt a helyére téve felhegeszteni a kivágott darabot, így elmarad a féltengely kiszedése. Igazából nem követendő eljárás!
Sziasztok és köszönöm!
Kókányolni nem szeretnék ezért inkább kiveszem a féltengőt.Meg van már a csapágy is gondolom szétmegy közben igyhát felkészültem.
Viszont valaki itt emlitette hogy elég nagy pipa kicserélni.
Ha a szerszám (sajtoló,lehúzó,préselő)minden meg van akkor is az, vagy miben nyilvánul meg a vele való szivás?
Szeretnék felkészülve nekiállni ezért kérdezem hogy milyen hátulütője lehet még?
Elküldve: 2020. április 14. kedd, 20:32
hil írta:YELLOW írta:kisskarex írta: Sziasztok!
Kis segitség kellene vagy inkább infó!
Most érkezett el az ideje hogy féktartó lemezt cseréljek hátul.
Hivott is a szerelő és azt mondta "ha minden jól megy "40 mia oldalanként mert ki kell szedni a futkosót.Én meglátásom szerint csak az agyat kell lehúzni és max csapágyat cserélni de ez kicsit megütött.
Létezik hogy ennyi lenne vagy madarat láttak??
nem feltétlen kell levenni a futóművet. viszont lehet kerékcsapágyat érdemes cserélni. mert úgy is be fog állni. de fordítva is igaz kerékcsapágy cserénél érdemes a lemezt is cserélni, ha olyan az állapota.
A féltengelyt kell kivenni, mert az a lemez arra van ráfűzve. Lehet kókányolni is: levágni a régi lemezt, bevágni az újat, azt a helyére téve felhegeszteni a kivágott darabot, így elmarad a féltengely kiszedése. Igazából nem követendő eljárás!
Elküldve: 2020. április 14. kedd, 08:52
YELLOW írta:kisskarex írta: Sziasztok!
Kis segitség kellene vagy inkább infó!
Most érkezett el az ideje hogy féktartó lemezt cseréljek hátul.
Hivott is a szerelő és azt mondta "ha minden jól megy "40 mia oldalanként mert ki kell szedni a futkosót.Én meglátásom szerint csak az agyat kell lehúzni és max csapágyat cserélni de ez kicsit megütött.
Létezik hogy ennyi lenne vagy madarat láttak??
nem feltétlen kell levenni a futóművet. viszont lehet kerékcsapágyat érdemes cserélni. mert úgy is be fog állni. de fordítva is igaz kerékcsapágy cserénél érdemes a lemezt is cserélni, ha olyan az állapota.
Elküldve: 2020. április 13. hétfő, 17:45
kisskarex írta: Sziasztok!
Kis segitség kellene vagy inkább infó!
Most érkezett el az ideje hogy féktartó lemezt cseréljek hátul.
Hivott is a szerelő és azt mondta "ha minden jól megy "40 mia oldalanként mert ki kell szedni a futkosót.Én meglátásom szerint csak az agyat kell lehúzni és max csapágyat cserélni de ez kicsit megütött.
Létezik hogy ennyi lenne vagy madarat láttak??
Elküldve: 2020. április 13. hétfő, 17:07
Elküldve: 2019. június 30. vasárnap, 13:02
Elküldve: 2018. december 22. szombat, 18:15
Elküldve: 2018. szeptember 13. csütörtök, 16:56
markc7 írta: Sziasztok !
Kérdésem lenne. 2006-os 118i-m van, 2.0 benzines és N46B20B motorkódú. Kötelező szervizen voltam vele. A fékbetétek is cserélve lettek. A fékkopás visszajelző jelez és benne van a hibakód. Nem tudtuk törölni semelyik programmal. A program feltételezi hogy a fékkopás visszajelzőket is ki kell cserélni és utána törölhető lesz a kód. Az egyik kérdésem az lenne hogy biztos nem lehet e valahogy törölni a hibakódot ?
A másik pedig az, hogy ha nem lehet és ki kell cserélnem a fékkopás visszajelzőket akkor azok melyik oldalon vannak elöl és hátul ?
Előre is köszönöm !
Elküldve: 2018. szeptember 13. csütörtök, 16:22
Elküldve: 2018. augusztus 03. péntek, 13:00