
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2004
Elküldve: 2015. július 27. hétfő, 18:06
laleeboy írta:lela írta: Üdv!
Szeretném én is megcsinálni a hátsó féket, elég rozsdás a nyereg, ha levenném és elvinném homokszórtatni és porfesteni esetleg horganyozni, addig a régi tömítéseket és a dugattyút benne hagyjam vagy hogy érdemes felújítattni? Mikor kell biztosan cserélni a nyerget?
Azért kérdezem mert ha fel lehet újítani akkor inkább nem vennék másikat.
A festést meg lehet csinálni akár házilag is (az én receptem : drótkorong, RO55, horganyspray, és festék ami bármi lehet én sima ezüst keréktárcsafestéket használtam már 3 éve rozsdamentes...)
A felújítás sarkalatos pontja a dugattyú, ha az rozsdás karcos ...stb akkor cserélni kell és akkor már minden tömítést is és ki ne maradjon a légtelenítő csavar sem mert az is csúnyán meg tud szivatni ha beletörik...
Kisebb karcokat lehet polírozni is de ennek általában kétséges a tartóssága.
Ha homokoltatod akkor csak a betéteket vedd ki és a dugattyút védd le valahogy (meg persze a fékcső helyét is) és rágd a szaki szájába hogy VIGYÁZZON A TÖMÍTÉSEKRE tehát azon a részen csak óvatosan és kisebb nyomással fújja.
Utána inkább a horganyoztatást ajánlom mert a porfestés nagy hővel jár így az nem egészséges és bemegy oda is ahova nem kéne...
Szerintem érdemes kicserélni mindent mert nem nagy összeg az egész
A dugattyúnak a feje ami a betétet nyomja az tuti rozsdás, de te gondolom a dugattyú falára érted hogy az ne legyen karcos/rozsdás. De ha benne hagyom a régi dugattyút és tömítéseket akkor gondolom nem lehet baja. Majd kezelés után persze cserélem. Ja és a horganyzás is hővel jár. Mármint a tüzi horganyzás ráadásul előtte savfürdőt kap. A galvanizálás az kémiai úton megy.
Ja és ebben a 10 es csoportban benne van a dugattyú is?
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. július 27. hétfő, 18:33