szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. november 22. vasárnap, 15:26


p1tyeszka írta: Sziasztok.

Honnan tudom beszerezni a képen látható jó rozsdás csövet??
A link neve


Gyárit. Über nagy szopás cserélni kapsz egy hosszú egyenes csövet és be kell hajtogatni a helyére.

p1tyeszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz p1tyeszka

Újonc

Elismertség: 6% (5 pont) | Hozzászólások: 81

Elküldve: 2015. november 22. vasárnap, 13:59


Sziasztok.

Honnan tudom beszerezni a képen látható jó rozsdás csövet??
A link neve

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. november 03. kedd, 08:56


Tom22 írta:
Pocses írta:
Tom22 írta: Sziasztok! Erősen melegszik a jobb hátsó fékem, dugattyú nincs berohadva, a kézifék pofákat visszaállítottam teljesen és ennek ellenére melegszik.. Nincs ötletem..
Találkoztatok már ilyen hiba jelenséggel?: (e46 02" 320d )


Szia!

Nekem anno a bal hátsó volt így a fék fogott be a fékbetét is elrepedt a nagy hőtől, a kerékcsapágyam is tönkre vágta. Ezután megellett nemsokkal gondolom szintén a nagy melegtől az ABS jeladó is. A végére gyakorlatilag teljesen új lett a hátsó traktus a jobb csapágy kivételével minden új a telók is.

Üdv.: Pocses


Szia!

És végűl kiderűlt miokozta? féknyereg..fékcső..? Feleslegesen nem cserélnék ki mindent.. de lehet végűl az lesz..



Persze a fékmunkahenger szorult, nem mindig ment vissza a helyére. Sérülés nem volt a henger falán így finoman fel lett csiszolva tömítés javítókészlet plusz új fékbetétek. ( Jurid ) Mivel a csapágy sem bírta így új porvédőlemezt is kapott. Ugye azóta a másik oldalon is.

Tom22
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom22

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2015. november 03. kedd, 08:49


Pocses írta:
Tom22 írta: Sziasztok! Erősen melegszik a jobb hátsó fékem, dugattyú nincs berohadva, a kézifék pofákat visszaállítottam teljesen és ennek ellenére melegszik.. Nincs ötletem..
Találkoztatok már ilyen hiba jelenséggel?: (e46 02" 320d )


Szia!

Nekem anno a bal hátsó volt így a fék fogott be a fékbetét is elrepedt a nagy hőtől, a kerékcsapágyam is tönkre vágta. Ezután megellett nemsokkal gondolom szintén a nagy melegtől az ABS jeladó is. A végére gyakorlatilag teljesen új lett a hátsó traktus a jobb csapágy kivételével minden új a telók is.

Üdv.: Pocses


Szia!

És végűl kiderűlt miokozta? féknyereg..fékcső..? Feleslegesen nem cserélnék ki mindent.. de lehet végűl az lesz..



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. november 03. kedd, 08:35


Tom22 írta: Sziasztok! Erősen melegszik a jobb hátsó fékem, dugattyú nincs berohadva, a kézifék pofákat visszaállítottam teljesen és ennek ellenére melegszik.. Nincs ötletem..
Találkoztatok már ilyen hiba jelenséggel?: (e46 02" 320d )


Szia!

Nekem anno a bal hátsó volt így a fék fogott be a fékbetét is elrepedt a nagy hőtől, a kerékcsapágyam is tönkre vágta. Ezután megellett nemsokkal gondolom szintén a nagy melegtől az ABS jeladó is. A végére gyakorlatilag teljesen új lett a hátsó traktus a jobb csapágy kivételével minden új a telók is.

Üdv.: Pocses

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. november 02. hétfő, 22:14


Tom22 írta:
YELLOW írta:
Tom22 írta: Sziasztok! Erősen melegszik a jobb hátsó fékem, dugattyú nincs berohadva, a kézifék pofákat visszaállítottam teljesen és ennek ellenére melegszik.. Nincs ötletem..
Találkoztatok már ilyen hiba jelenséggel?: (e46 02" 320d )


emeld meg, próbáld pörgetni, a diffi és féltengely miatt nehéz lesz, de érezni ha a fék fog be. én azt mondom lehet csapágy lesz. azt érzed a forgásból, hogy a fék fog-e be, vagy a csapágy rossz.


a "ferodol" szag miatt csak a fékre gondolok, a csapágyat nem éreztem rossznak, levettem a féknyerget és úgy is tekergettem(úgy éreztem hogy a kézifékpofák szorulnak így teljesen visszaállítottam) de ugyan úgy melegszik. a DSC nem tud ilyen hibát produkálni hogy indokolatlanul fékerőt add jobb hátulra?
Még 1x szét szedem , de nincs semmi ötletem...


ha nagyon eltérne az első és hátsó tengely közti kerékátmérő (teljes gumival értve), akkor dolgozhatna a DSC, de annak lenne jele a műszerfalon.

Tom22
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom22

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2015. november 02. hétfő, 21:55


YELLOW írta:
Tom22 írta: Sziasztok! Erősen melegszik a jobb hátsó fékem, dugattyú nincs berohadva, a kézifék pofákat visszaállítottam teljesen és ennek ellenére melegszik.. Nincs ötletem..
Találkoztatok már ilyen hiba jelenséggel?: (e46 02" 320d )


emeld meg, próbáld pörgetni, a diffi és féltengely miatt nehéz lesz, de érezni ha a fék fog be. én azt mondom lehet csapágy lesz. azt érzed a forgásból, hogy a fék fog-e be, vagy a csapágy rossz.


a "ferodol" szag miatt csak a fékre gondolok, a csapágyat nem éreztem rossznak, levettem a féknyerget és úgy is tekergettem(úgy éreztem hogy a kézifékpofák szorulnak így teljesen visszaállítottam) de ugyan úgy melegszik. a DSC nem tud ilyen hibát produkálni hogy indokolatlanul fékerőt add jobb hátulra?
Még 1x szét szedem , de nincs semmi ötletem...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. november 02. hétfő, 21:33


Tom22 írta: Sziasztok! Erősen melegszik a jobb hátsó fékem, dugattyú nincs berohadva, a kézifék pofákat visszaállítottam teljesen és ennek ellenére melegszik.. Nincs ötletem..
Találkoztatok már ilyen hiba jelenséggel?: (e46 02" 320d )


emeld meg, próbáld pörgetni, a diffi és féltengely miatt nehéz lesz, de érezni ha a fék fog be. én azt mondom lehet csapágy lesz. azt érzed a forgásból, hogy a fék fog-e be, vagy a csapágy rossz.

Tom22
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom22

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2015. november 02. hétfő, 21:28


Sziasztok! Erősen melegszik a jobb hátsó fékem, dugattyú nincs berohadva, a kézifék pofákat visszaállítottam teljesen és ennek ellenére melegszik.. Nincs ötletem..
Találkoztatok már ilyen hiba jelenséggel?: (e46 02" 320d )

státusz nagyiii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2015. október 31. szombat, 10:59


Közben sikerült resettelnem,már nem jelez.
Köszönöm mindenkinek a segítséget.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. október 30. péntek, 17:08


elgeri írta:

Hm... kopásjelzőt nem cseréltétek automatikusan?

Én nem értek hozzá, de amikor tavasszal cseréltettem a hátsó tárcsákat és pofákat, akkor a szerelőm ragaszkodott hozzá, hogy vigyek (vegyek) új kopásjelzőt is, hiába nem jelzett még be.

Laikusként én is azt hittem előtte, hogy ha még nem aktiválódott, akkor jó a kopásjelző még, de mondom, a szerelőm nem volt hajlandó új nélkül nekikezdeni

Szerk: vagy félreértettem valamit, és cserélve volt a kopásjelzős is, csak az eddig nem jelzett semmit hibát? (Fura is lett volna új fékekkel.)


Szia!
Valóban, ahogyan írtad:"nem értek hozzá"...... A szerelőd azért mondhatta, hogy kell a kopásjelző, mert általában egyben, törés nélkül nem lehet kiszedni. De: ha nincs kopásjelző és a csatijába egy rövidzárat beteszel, akkor el fog tűnni a hibajelzés. A kopásjelző valójában csupán egy rövidzár, amit a tárcsa elkoptat és szakadás lesz, tehát abből adódik a hibajelzés.

Legalábbis e46 esetében


bye:hil




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. október 31. szombat, 06:11

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2015. október 30. péntek, 10:45


nagyiii írta: Sziasztok.
Segítsetek,miután próbáltam nullázni a kijelzőn a szerviz kilométert lett egy CC-ID 71 hibakódom a kijelzőn és világít a kézifék visszajelző,hogy tudnám eltüntetni. a féknek semmi baja nemrég lett cserélve a féktárcsa+betét a kopásjelző idáig jó volt.
járt már így valaki,tudtok segíteni?


Hm... kopásjelzőt nem cseréltétek automatikusan?

Én nem értek hozzá, de amikor tavasszal cseréltettem a hátsó tárcsákat és pofákat, akkor a szerelőm ragaszkodott hozzá, hogy vigyek (vegyek) új kopásjelzőt is, hiába nem jelzett még be.

Laikusként én is azt hittem előtte, hogy ha még nem aktiválódott, akkor jó a kopásjelző még, de mondom, a szerelőm nem volt hajlandó új nélkül nekikezdeni

Szerk: vagy félreértettem valamit, és cserélve volt a kopásjelzős is, csak az eddig nem jelzett semmit hibát? (Fura is lett volna új fékekkel.)

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. október 30. péntek, 14:15

státusz nagyiii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2015. október 29. csütörtök, 19:04


Sziasztok.
Segítsetek,miután próbáltam nullázni a kijelzőn a szerviz kilométert lett egy CC-ID 71 hibakódom a kijelzőn és világít a kézifék visszajelző,hogy tudnám eltüntetni. a féknek semmi baja nemrég lett cserélve a féktárcsa+betét a kopásjelző idáig jó volt.
járt már így valaki,tudtok segíteni?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. július 30. csütörtök, 17:09


YELLOW írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta:
A legtöbb esetben (amivel eddig találkoztam) az okozta a kézifék gyengeségét hogy a kevés használat miatt a dob belső felülete (ahova a pofa nyomódik) olyan kráteresre rohadt hogy szinte nem is volt súrlódó felület, emiatt tönkrementek a pofák is.

Nem szabad spórolni és ha kell akkor szabályoztasd a dobot és cseréld a pofákat , akkor jónak kell lenni


nekem, mikor megvettem 4,5 évesen sem volt jobb. a gumik után a második dolog a fék tárcsák és betétek cseréje volt. mert én hülye vagyok. persze a gyári is el van téve. nem volt kráteres. az újjal sem lett jobb, sem rosszabb a kézi. én ritkán hsaználom a kézit rögzítésre is, leginkább, ha olyan helyen parkolok, nem csak visszagurulás miatt. viszont menet közben pár havonta, vagy épp műszaki előtt be szoktam húzni 1-2 sec-re. sokat nem ejlent. próbáltam állítgatni rajta de semmi. érezni menet közben, hogy fogja az autót, és mondom álló helyben behúzva, nem tudok elindulni, tehát lerögzíti az autót. sokáig arra gondoltam, ez a menet közben való gyengeség szándékos, baleset megelőzési célból, ha valaki rángatná menet közben. mert ugye nem az a célja, hanem rögzítő fék. álló autót rögzít.


Értem én hogy villanymotor..De mi hajtja? Itt a szinte egyetlen driftelésre alkalmas márka és nem lehet a műveletet előkészíteni egy kézifékes előcsúsztatással.


én ezt nem értem... egyik nagy BMW-s kollégám is mindig mondja, hogy kézivel bemozgatja. minek??? mondjuk lehet én nem értek hozzá. de ha ez a célod, akkor egy nagy kézifék upgrade kell. télen ökörködni, saját magad szórakoztatására tök felesleges a kézit rángatni, kormánnyal és gázzal simán belendíthető az autó. én legalábbis így tapasztalom.

Tééélen...Addig még hónapok vannak. Persze ha jön a hó, az más.



aszfalton meg minek nyúzod? ahhoz egy kicsit erősebb motor kellene... aztán meg sírsz pár hónap múlva, hogy miylen szar ez a BMW, hogy kiszakad a futómű


Ott a pont. Igazad van. De amúgy nem nyúzom, csak a po..m jár. Féltem mint a..Szóval nagyon.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. július 30. csütörtök, 15:09


Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta:
A legtöbb esetben (amivel eddig találkoztam) az okozta a kézifék gyengeségét hogy a kevés használat miatt a dob belső felülete (ahova a pofa nyomódik) olyan kráteresre rohadt hogy szinte nem is volt súrlódó felület, emiatt tönkrementek a pofák is.

Nem szabad spórolni és ha kell akkor szabályoztasd a dobot és cseréld a pofákat , akkor jónak kell lenni


nekem, mikor megvettem 4,5 évesen sem volt jobb. a gumik után a második dolog a fék tárcsák és betétek cseréje volt. mert én hülye vagyok. persze a gyári is el van téve. nem volt kráteres. az újjal sem lett jobb, sem rosszabb a kézi. én ritkán hsaználom a kézit rögzítésre is, leginkább, ha olyan helyen parkolok, nem csak visszagurulás miatt. viszont menet közben pár havonta, vagy épp műszaki előtt be szoktam húzni 1-2 sec-re. sokat nem ejlent. próbáltam állítgatni rajta de semmi. érezni menet közben, hogy fogja az autót, és mondom álló helyben behúzva, nem tudok elindulni, tehát lerögzíti az autót. sokáig arra gondoltam, ez a menet közben való gyengeség szándékos, baleset megelőzési célból, ha valaki rángatná menet közben. mert ugye nem az a célja, hanem rögzítő fék. álló autót rögzít.


Értem én hogy villanymotor..De mi hajtja? Itt a szinte egyetlen driftelésre alkalmas márka és nem lehet a műveletet előkészíteni egy kézifékes előcsúsztatással.


én ezt nem értem... egyik nagy BMW-s kollégám is mindig mondja, hogy kézivel bemozgatja. minek??? mondjuk lehet én nem értek hozzá. de ha ez a célod, akkor egy nagy kézifék upgrade kell. télen ökörködni, saját magad szórakoztatására tök felesleges a kézit rángatni, kormánnyal és gázzal simán belendíthető az autó. én legalábbis így tapasztalom.

Tééélen...Addig még hónapok vannak. Persze ha jön a hó, az más.



aszfalton meg minek nyúzod? ahhoz egy kicsit erősebb motor kellene... aztán meg sírsz pár hónap múlva, hogy miylen szar ez a BMW, hogy kiszakad a futómű