sindely
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz sindely

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2014. február 23. vasárnap, 18:34


YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
sindely írta:
anubisz írta:
sindely írta: udv minden forumtagnak! segitsegeteket szeretnem kerni. boldog tulaja vagyok 1999es e46 328ci nek 173e van benne. kovetkezo a gondom, 2000 fordulat folott barmelyik fokozatban remeg az autom igen eroteljesen kigyorsitaskor, amint egyenletes sebessegel kezdek menni bosszanto vibracio abba marad. menet kozben konyoktamasz mogott megfogom a kardanalagut tetejet eros vibraciot erzek. most lett cserelve a flexdisc meg a csapagy ami abban a gumiagyban van. valamivel jobb lett, valtasnal nem kottyan, csattan. de a vibracio megmaradt. kerekeim jok, mind ket garnituraval csinalja. nincs otletem mit csinaljak vele. kardan csere vagy felujitas segit csak? valaszotokat elore is koszonom!!


Levettétek? megnéztétek nem kotyognak e a keresztek?


hi anubisz! a hatso keresz volt ki benne, kb egy cm kotyogott.... ki csereltek, majd kibalanszoltak. 460euro volt cakkpakk. kb 300kmt mentem vele es szethullott a nemet autopalyan. ment vissza garis javitasra. de viszon most olyan gondom van hogy uresbol egyesben vagy egyesbol kettesbe teszem tompan puffan valami hatul. gondolom a szilentek adtak meg magukat. ilyenkor erdemes cserelni mindet vagy csak azt ami csere erett?? szerintem a komplett szett nem lehet tobb mint 150eur. koszi


Mondtam neked, általában azt szoktam írni,ami velem is megtörtént, azért tippeltem.
Szilentnél a pénztárca szabja a határt, mivel nem az a nagy kupac szilent a nagy pénz, azoknak a kibányászása,és berakása, na az nem lesz occsó!!
A gond az, ha kizárásos alapon kezded,és apránként cserélgeted, akkor 5x 6x fogsz újra munkadíjat fizetni, vagy szerencséd lesz, és pont azt cserélitek elsőnek ami a szar volt. Ha megnézed a rajzon menyi szilent van hátul,sírva fakadsz pesrze a difi szilentel szokták kezdeni, de basszus, még lehet a gardán szilent, vagy a difi szilen, lehet az is,hogy szarúl rakták fel,vagy össze a gardánt, vagy nem lett tokéletes, bár akkor rázna. A difinél is több szilent van,de általában a hátsót szokták csak cserélni, de lehet a többi is szar.
Lehet számolni
http://bmwfans.info/parts-cata...e_carrier/

http://bmwfans.info/parts-cata...uspension/

Ezeket neked nagyon súlyos euró százakért fogják onnan kinyomkodni, meg vissza, minden be van ott rohadva, az ott kint nagyon durva lóvé lesz.


anubisz, hogy gardán álljon a s.ggedbe KARDÁN!!! (géder gumi sincs, hanem kéder van, és nem Éder mester, na meg sorolhatnám)
amúgy a sebességbe rakásnál puffanó hang az esetek nagy százalékában a diffi tartó szilent adja meg magát, a hátsó.


Mr.Sárga a helyesírási faksznizást inkább hadlyuk.
A "régi öregek" szokták így hívni a kardántengelyt: gardán, egyik má nyugger motoros ismerősöm is így hívja, nem is szólunk neki csak mosolygunk rajta. ( Honda Gold Wing 1500 ) + egy 535 virgácsa van.


nem a helyesírást forszírozom, mert az nekem nem állna jól (sajnos így gépelek), csak ő anniyra nem öreg még, megtanulhatná mááá


ha jol szamoltam 9 db szilent van minden fele fajta formaban. megneztem ha mindent megrendelek febi bilsten-bol 200eur alatt marad. ami a difi tartja az mar itt figyel az asztalon.(sajnos meg) csere az nem lesz olyan draga, az egesz csalad oda hordja az autokat, kedvezmeny van az alkatreszakre meg a munkadijra is. csere auto meg ingyen van, csak tankold vissza... szerdan kerek idopontot, aztan meglatjuk mi lesz. pentekem megyek m54 3.0 szivosorert abba nem passzol a m52 nek a disaja ugye? a helyesirasi hibara visszaterve, ki a f*szt erdekel... megertem hogy mit akarnak mondani az emberek. en sem irok 100%ban helyesen mint ahogy te sem.. szoval nem foglalkozok vele. minden segitseg jol jon. udv mindenkinek!!





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 23. vasárnap, 18:35

sooszoli
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz sooszoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. február 19. szerda, 12:20


andree írta:
sooszoli írta:
andree írta:
sooszoli írta:
andree írta:
sooszoli írta: Sziasztok.Nekem e-39-em van.Most esett át egy felújításon.Stabilizator silentek.kutyacsontok,axiálcsuklok,silentek,voltak cserélve.A vas lényegesen megváltozott csendesebb lett,de ezzel párhuzamosan iszonyatosan instabil.Tudni kell h 17-es peres teli gumik vannak rajta a hátsók szélesebbek.De akkor is instabil,mindig beakar bicskázni,pici hóban vagy nyálkás úton jár a segge folyamatosan...mint egy hajó..imbolyog.Sima szárazon meg meg ha jól haladok olyan mintha dobálna a segget ide oda.Félelem keltő.Sima 15-ős téliekkel is ezt csinálta....Nem tudom mit tegyek már mit cseréltessek ki rajta,mikor megvettem fajin volt de most vááááááá. Ha.Ha van hozzáoszlásotok,tapasztalatotok szívesen fogadom.Előre is köszönöm.


Szia,
A sógorom is nagyon sokat szenvedett vele, de ő extra fanatikus és hyperérzékeny
Elég sok mindenben segítettem neki, így két kérdésem lenne:
1: gondolom a cserék után elvitted egy futómű beállításra?
2: csak elöl vagy hátul is cseréltél alkatrészeket?
Ő a hátsók miatt érezte nagyon rossznak, de mondom ami nála nagyon rossz azt mi lehet h észre sem vesszük.
Üdv!


köszi az észrevételt...Igen volt beállításon de fura módon csak az elsőket lették be azt mondták a hátsók azok jók...Elöl a jobb első kutyacsont lett kicserélve,és axiálcsukló,hátul meg a bal hátsó stabilizátor sílent,vissza lett rakva a sport rugó mert az volt benn csak mivel osztrák és ment műszakira ezert kilelt véve belőle.De most komplett m-es futómű van alatta.Konkrétan ennyi....Szerinted?


Figyelj, hátul nem nagyon érzed ha valami kivan. Mármint rángatva. A sógornak kattanások jelezték a problémát, legfőképpen elinduláskor. Azt azonban mindenképpen hozzá teszem hogy ez egy domino, mert ha egy valamit kicserélsz azonnal felerősíti a másik hibáját. Az E39 hátulja nem sokban hasonlít az E46-hoz, inkább az E38-al vannak közös alkatrészeik. HA gondolod megkérdezem h mire tippel. Ja és miután szinte mindent kicserélt jött a lengéscsillapító is.


Hát az igazság az h hangot nem hallok hátulról nagyon halk lett a silentek cseréje miadt viszont inkább úgy érzem mintha a kerekek akarnának kitörni...inog az autó..pl. ha rámegyek egy apró bukkanóra odébvágja a kocsit vagy olyan érzés mintha leakarná dobni roló.Stabilak a kerekek hátul mégis olyan egyenesben mintha ficánkolnának jobbra balra....Nem vettem sokért de már sokban vanHát félek h lengéscsilapitó de azok kő keményekAmugy volt kopogás az elejében ha kátyúba mentem vagy vasúti átkelön,de mihelyt a sport rugók bekerülte az megszűnt vagy lényegesen nem hallani.Arra kormányműhibát állapítottak meg...Fasza szerelők vannak erre.... meg.Joó mi?


Hát, nem akarlak elkeseríteni de nekem is csinálta azt h dobálta az elejét ha rámentem vmi döcire. Sajnos a kormánymű felújítást én sem úsztam meg.


Hali.Hát az lehet becsúszik de most így a sport rugókkal elég halk....Inkább a hátulja kúszik de az nagyon.

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2014. február 18. kedd, 21:02


sooszoli írta:
andree írta:
sooszoli írta:
andree írta:
sooszoli írta: Sziasztok.Nekem e-39-em van.Most esett át egy felújításon.Stabilizator silentek.kutyacsontok,axiálcsuklok,silentek,voltak cserélve.A vas lényegesen megváltozott csendesebb lett,de ezzel párhuzamosan iszonyatosan instabil.Tudni kell h 17-es peres teli gumik vannak rajta a hátsók szélesebbek.De akkor is instabil,mindig beakar bicskázni,pici hóban vagy nyálkás úton jár a segge folyamatosan...mint egy hajó..imbolyog.Sima szárazon meg meg ha jól haladok olyan mintha dobálna a segget ide oda.Félelem keltő.Sima 15-ős téliekkel is ezt csinálta....Nem tudom mit tegyek már mit cseréltessek ki rajta,mikor megvettem fajin volt de most vááááááá. Ha.Ha van hozzáoszlásotok,tapasztalatotok szívesen fogadom.Előre is köszönöm.


Szia,
A sógorom is nagyon sokat szenvedett vele, de ő extra fanatikus és hyperérzékeny
Elég sok mindenben segítettem neki, így két kérdésem lenne:
1: gondolom a cserék után elvitted egy futómű beállításra?
2: csak elöl vagy hátul is cseréltél alkatrészeket?
Ő a hátsók miatt érezte nagyon rossznak, de mondom ami nála nagyon rossz azt mi lehet h észre sem vesszük.
Üdv!


köszi az észrevételt...Igen volt beállításon de fura módon csak az elsőket lették be azt mondták a hátsók azok jók...Elöl a jobb első kutyacsont lett kicserélve,és axiálcsukló,hátul meg a bal hátsó stabilizátor sílent,vissza lett rakva a sport rugó mert az volt benn csak mivel osztrák és ment műszakira ezert kilelt véve belőle.De most komplett m-es futómű van alatta.Konkrétan ennyi....Szerinted?


Figyelj, hátul nem nagyon érzed ha valami kivan. Mármint rángatva. A sógornak kattanások jelezték a problémát, legfőképpen elinduláskor. Azt azonban mindenképpen hozzá teszem hogy ez egy domino, mert ha egy valamit kicserélsz azonnal felerősíti a másik hibáját. Az E39 hátulja nem sokban hasonlít az E46-hoz, inkább az E38-al vannak közös alkatrészeik. HA gondolod megkérdezem h mire tippel. Ja és miután szinte mindent kicserélt jött a lengéscsillapító is.


Hát az igazság az h hangot nem hallok hátulról nagyon halk lett a silentek cseréje miadt viszont inkább úgy érzem mintha a kerekek akarnának kitörni...inog az autó..pl. ha rámegyek egy apró bukkanóra odébvágja a kocsit vagy olyan érzés mintha leakarná dobni roló.Stabilak a kerekek hátul mégis olyan egyenesben mintha ficánkolnának jobbra balra....Nem vettem sokért de már sokban vanHát félek h lengéscsilapitó de azok kő keményekAmugy volt kopogás az elejében ha kátyúba mentem vagy vasúti átkelön,de mihelyt a sport rugók bekerülte az megszűnt vagy lényegesen nem hallani.Arra kormányműhibát állapítottak meg...Fasza szerelők vannak erre.... meg.Joó mi?


Hát, nem akarlak elkeseríteni de nekem is csinálta azt h dobálta az elejét ha rámentem vmi döcire. Sajnos a kormánymű felújítást én sem úsztam meg.

sooszoli
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz sooszoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. február 18. kedd, 19:51


andree írta:
sooszoli írta:
andree írta:
sooszoli írta: Sziasztok.Nekem e-39-em van.Most esett át egy felújításon.Stabilizator silentek.kutyacsontok,axiálcsuklok,silentek,voltak cserélve.A vas lényegesen megváltozott csendesebb lett,de ezzel párhuzamosan iszonyatosan instabil.Tudni kell h 17-es peres teli gumik vannak rajta a hátsók szélesebbek.De akkor is instabil,mindig beakar bicskázni,pici hóban vagy nyálkás úton jár a segge folyamatosan...mint egy hajó..imbolyog.Sima szárazon meg meg ha jól haladok olyan mintha dobálna a segget ide oda.Félelem keltő.Sima 15-ős téliekkel is ezt csinálta....Nem tudom mit tegyek már mit cseréltessek ki rajta,mikor megvettem fajin volt de most vááááááá. Ha.Ha van hozzáoszlásotok,tapasztalatotok szívesen fogadom.Előre is köszönöm.


Szia,
A sógorom is nagyon sokat szenvedett vele, de ő extra fanatikus és hyperérzékeny
Elég sok mindenben segítettem neki, így két kérdésem lenne:
1: gondolom a cserék után elvitted egy futómű beállításra?
2: csak elöl vagy hátul is cseréltél alkatrészeket?
Ő a hátsók miatt érezte nagyon rossznak, de mondom ami nála nagyon rossz azt mi lehet h észre sem vesszük.
Üdv!


köszi az észrevételt...Igen volt beállításon de fura módon csak az elsőket lették be azt mondták a hátsók azok jók...Elöl a jobb első kutyacsont lett kicserélve,és axiálcsukló,hátul meg a bal hátsó stabilizátor sílent,vissza lett rakva a sport rugó mert az volt benn csak mivel osztrák és ment műszakira ezert kilelt véve belőle.De most komplett m-es futómű van alatta.Konkrétan ennyi....Szerinted?


Figyelj, hátul nem nagyon érzed ha valami kivan. Mármint rángatva. A sógornak kattanások jelezték a problémát, legfőképpen elinduláskor. Azt azonban mindenképpen hozzá teszem hogy ez egy domino, mert ha egy valamit kicserélsz azonnal felerősíti a másik hibáját. Az E39 hátulja nem sokban hasonlít az E46-hoz, inkább az E38-al vannak közös alkatrészeik. HA gondolod megkérdezem h mire tippel. Ja és miután szinte mindent kicserélt jött a lengéscsillapító is.


Hát az igazság az h hangot nem hallok hátulról nagyon halk lett a silentek cseréje miadt viszont inkább úgy érzem mintha a kerekek akarnának kitörni...inog az autó..pl. ha rámegyek egy apró bukkanóra odébvágja a kocsit vagy olyan érzés mintha leakarná dobni roló.Stabilak a kerekek hátul mégis olyan egyenesben mintha ficánkolnának jobbra balra....Nem vettem sokért de már sokban vanHát félek h lengéscsilapitó de azok kő keményekAmugy volt kopogás az elejében ha kátyúba mentem vagy vasúti átkelön,de mihelyt a sport rugók bekerülte az megszűnt vagy lényegesen nem hallani.Arra kormányműhibát állapítottak meg...Fasza szerelők vannak erre.... meg.Joó mi?


andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2014. február 18. kedd, 19:34


sooszoli írta:
andree írta:
sooszoli írta: Sziasztok.Nekem e-39-em van.Most esett át egy felújításon.Stabilizator silentek.kutyacsontok,axiálcsuklok,silentek,voltak cserélve.A vas lényegesen megváltozott csendesebb lett,de ezzel párhuzamosan iszonyatosan instabil.Tudni kell h 17-es peres teli gumik vannak rajta a hátsók szélesebbek.De akkor is instabil,mindig beakar bicskázni,pici hóban vagy nyálkás úton jár a segge folyamatosan...mint egy hajó..imbolyog.Sima szárazon meg meg ha jól haladok olyan mintha dobálna a segget ide oda.Félelem keltő.Sima 15-ős téliekkel is ezt csinálta....Nem tudom mit tegyek már mit cseréltessek ki rajta,mikor megvettem fajin volt de most vááááááá. Ha.Ha van hozzáoszlásotok,tapasztalatotok szívesen fogadom.Előre is köszönöm.


Szia,
A sógorom is nagyon sokat szenvedett vele, de ő extra fanatikus és hyperérzékeny
Elég sok mindenben segítettem neki, így két kérdésem lenne:
1: gondolom a cserék után elvitted egy futómű beállításra?
2: csak elöl vagy hátul is cseréltél alkatrészeket?
Ő a hátsók miatt érezte nagyon rossznak, de mondom ami nála nagyon rossz azt mi lehet h észre sem vesszük.
Üdv!


köszi az észrevételt...Igen volt beállításon de fura módon csak az elsőket lették be azt mondták a hátsók azok jók...Elöl a jobb első kutyacsont lett kicserélve,és axiálcsukló,hátul meg a bal hátsó stabilizátor sílent,vissza lett rakva a sport rugó mert az volt benn csak mivel osztrák és ment műszakira ezert kilelt véve belőle.De most komplett m-es futómű van alatta.Konkrétan ennyi....Szerinted?


Figyelj, hátul nem nagyon érzed ha valami kivan. Mármint rángatva. A sógornak kattanások jelezték a problémát, legfőképpen elinduláskor. Azt azonban mindenképpen hozzá teszem hogy ez egy domino, mert ha egy valamit kicserélsz azonnal felerősíti a másik hibáját. Az E39 hátulja nem sokban hasonlít az E46-hoz, inkább az E38-al vannak közös alkatrészeik. HA gondolod megkérdezem h mire tippel. Ja és miután szinte mindent kicserélt jött a lengéscsillapító is.

sooszoli
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz sooszoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. február 18. kedd, 19:23


andree írta:
sooszoli írta: Sziasztok.Nekem e-39-em van.Most esett át egy felújításon.Stabilizator silentek.kutyacsontok,axiálcsuklok,silentek,voltak cserélve.A vas lényegesen megváltozott csendesebb lett,de ezzel párhuzamosan iszonyatosan instabil.Tudni kell h 17-es peres teli gumik vannak rajta a hátsók szélesebbek.De akkor is instabil,mindig beakar bicskázni,pici hóban vagy nyálkás úton jár a segge folyamatosan...mint egy hajó..imbolyog.Sima szárazon meg meg ha jól haladok olyan mintha dobálna a segget ide oda.Félelem keltő.Sima 15-ős téliekkel is ezt csinálta....Nem tudom mit tegyek már mit cseréltessek ki rajta,mikor megvettem fajin volt de most vááááááá. Ha.Ha van hozzáoszlásotok,tapasztalatotok szívesen fogadom.Előre is köszönöm.


Szia,
A sógorom is nagyon sokat szenvedett vele, de ő extra fanatikus és hyperérzékeny
Elég sok mindenben segítettem neki, így két kérdésem lenne:
1: gondolom a cserék után elvitted egy futómű beállításra?
2: csak elöl vagy hátul is cseréltél alkatrészeket?
Ő a hátsók miatt érezte nagyon rossznak, de mondom ami nála nagyon rossz azt mi lehet h észre sem vesszük.
Üdv!


köszi az észrevételt...Igen volt beállításon de fura módon csak az elsőket lették be azt mondták a hátsók azok jók...Elöl a jobb első kutyacsont lett kicserélve,és axiálcsukló,hátul meg a bal hátsó stabilizátor sílent,vissza lett rakva a sport rugó mert az volt benn csak mivel osztrák és ment műszakira ezert kilelt véve belőle.De most komplett m-es futómű van alatta.Konkrétan ennyi....Szerinted?

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2014. február 18. kedd, 19:16


sooszoli írta: Sziasztok.Nekem e-39-em van.Most esett át egy felújításon.Stabilizator silentek.kutyacsontok,axiálcsuklok,silentek,voltak cserélve.A vas lényegesen megváltozott csendesebb lett,de ezzel párhuzamosan iszonyatosan instabil.Tudni kell h 17-es peres teli gumik vannak rajta a hátsók szélesebbek.De akkor is instabil,mindig beakar bicskázni,pici hóban vagy nyálkás úton jár a segge folyamatosan...mint egy hajó..imbolyog.Sima szárazon meg meg ha jól haladok olyan mintha dobálna a segget ide oda.Félelem keltő.Sima 15-ős téliekkel is ezt csinálta....Nem tudom mit tegyek már mit cseréltessek ki rajta,mikor megvettem fajin volt de most vááááááá. Ha.Ha van hozzáoszlásotok,tapasztalatotok szívesen fogadom.Előre is köszönöm.


Szia,
A sógorom is nagyon sokat szenvedett vele, de ő extra fanatikus és hyperérzékeny
Elég sok mindenben segítettem neki, így két kérdésem lenne:
1: gondolom a cserék után elvitted egy futómű beállításra?
2: csak elöl vagy hátul is cseréltél alkatrészeket?
Ő a hátsók miatt érezte nagyon rossznak, de mondom ami nála nagyon rossz azt mi lehet h észre sem vesszük.
Üdv!


sooszoli
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz sooszoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. február 18. kedd, 19:03


Sziasztok.Nekem e-39-em van.Most esett át egy felújításon.Stabilizator silentek.kutyacsontok,axiálcsuklok,silentek,voltak cserélve.A vas lényegesen megváltozott csendesebb lett,de ezzel párhuzamosan iszonyatosan instabil.Tudni kell h 17-es peres teli gumik vannak rajta a hátsók szélesebbek.De akkor is instabil,mindig beakar bicskázni,pici hóban vagy nyálkás úton jár a segge folyamatosan...mint egy hajó..imbolyog.Sima szárazon meg meg ha jól haladok olyan mintha dobálna a segget ide oda.Félelem keltő.Sima 15-ős téliekkel is ezt csinálta....Nem tudom mit tegyek már mit cseréltessek ki rajta,mikor megvettem fajin volt de most vááááááá. Ha.Ha van hozzáoszlásotok,tapasztalatotok szívesen fogadom.Előre is köszönöm.

GRM
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz GRM

Újonc

Elismertség: 13% (7 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 11:39


tibee01 írta:
Neo954 írta:
tibee01 írta: Sziasztok!

E46 320d touringnál (2005) hátul a lengéscsillapító porvédőjénél vmi nem kerek, mert kilátszik a lengéscsillapító krómozott rúdja. Az a kérdésem, hogy ennek a javításához mit kell venni?

http://bmwfans.info/parts-cata...rber_rear/

Az 1-es rész lenne az? Még nem szedtem szét, mert napi használatban van a gép és nem akarom kétszer szerelni!
Az es rész gumi pogácsája az szorosan van a rúdon, és arra lehet felhúzni a harmonikát?

Előre is köszönöm!


Szia!

Igen az 1-es az, van benne egy felütődésgátló gumi és az azon kiképzett horonyba ül bele a védőműanyag.

Üdv.:Neo


Sziasztok!

De a videón is úgy teszi vissza, hogy kivan a szára! A porvédő, meg a gumiblokk is megvan nekem, csak azt hittem, hogy annak felül kell lennie, hogy abszolút takarva legyen a szár!

Most akkor hogy a helyes????









Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. február 17. hétfő, 11:48

tibee01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz tibee01

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 11:03


Neo954 írta:
tibee01 írta: Sziasztok!

E46 320d touringnál (2005) hátul a lengéscsillapító porvédőjénél vmi nem kerek, mert kilátszik a lengéscsillapító krómozott rúdja. Az a kérdésem, hogy ennek a javításához mit kell venni?

http://bmwfans.info/parts-cata...rber_rear/

Az 1-es rész lenne az? Még nem szedtem szét, mert napi használatban van a gép és nem akarom kétszer szerelni!
Az es rész gumi pogácsája az szorosan van a rúdon, és arra lehet felhúzni a harmonikát?

Előre is köszönöm!


Szia!

Igen az 1-es az, van benne egy felütődésgátló gumi és az azon kiképzett horonyba ül bele a védőműanyag.

Üdv.:Neo


Sziasztok!

De a videón is úgy teszi vissza, hogy kivan a szára! A porvédő, meg a gumiblokk is megvan nekem, csak azt hittem, hogy annak felül kell lennie, hogy abszolút takarva legyen a szár!

Most akkor hogy a helyes????



GRM
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz GRM

Újonc

Elismertség: 13% (7 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 09:46


tibee01 írta: Sziasztok!

E46 320d touringnál (2005) hátul a lengéscsillapító porvédőjénél vmi nem kerek, mert kilátszik a lengéscsillapító krómozott rúdja. Az a kérdésem, hogy ennek a javításához mit kell venni?

http://bmwfans.info/parts-cata...rber_rear/

Az 1-es rész lenne az? Még nem szedtem szét, mert napi használatban van a gép és nem akarom kétszer szerelni!
Az es rész gumi pogácsája az szorosan van a rúdon, és arra lehet felhúzni a harmonikát?

Előre is köszönöm!


Szia!
Nekem is ilyen, de elég nagy bontással jár a javítása! Szét kell dúrni az egész csomagtartót. Úgy gondolom majd egyszerre cserélek mindent - nem csak a porvédőt - addig meg ilyen. Csak ezért külön nem szedem szét. Kis segítség:
YouTube videó



Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 08:36


tibee01 írta: Sziasztok!

E46 320d touringnál (2005) hátul a lengéscsillapító porvédőjénél vmi nem kerek, mert kilátszik a lengéscsillapító krómozott rúdja. Az a kérdésem, hogy ennek a javításához mit kell venni?

http://bmwfans.info/parts-cata...rber_rear/

Az 1-es rész lenne az? Még nem szedtem szét, mert napi használatban van a gép és nem akarom kétszer szerelni!
Az es rész gumi pogácsája az szorosan van a rúdon, és arra lehet felhúzni a harmonikát?

Előre is köszönöm!


Szia!

Igen az 1-es az, van benne egy felütődésgátló gumi és az azon kiképzett horonyba ül bele a védőműanyag.

Üdv.:Neo

tibee01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz tibee01

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 08:20


Sziasztok!

E46 320d touringnál (2005) hátul a lengéscsillapító porvédőjénél vmi nem kerek, mert kilátszik a lengéscsillapító krómozott rúdja. Az a kérdésem, hogy ennek a javításához mit kell venni?

http://bmwfans.info/parts-cata...rber_rear/

Az 1-es rész lenne az? Még nem szedtem szét, mert napi használatban van a gép és nem akarom kétszer szerelni!
Az es rész gumi pogácsája az szorosan van a rúdon, és arra lehet felhúzni a harmonikát?

Előre is köszönöm!

Splr01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Splr01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. február 16. vasárnap, 17:28


Üdv srácok!

Egy elég idegesítő problémával állok szemben, kíváncsi vagyok, Ti mit szóltok hozzá.
Az e46 20döbbenet bal első kerekénél időnként búg valami. Nem csak búg, olyan mintha egy műanyag elem hozzáérne a gumihoz, és kerreg. Szemmel láthatóan nincs ilyen probléma minden a helyén van.

Cseréltem kerékcsapágyat, ami megoldotta a problémát 3-4 hónapig, majd újra előjött. Persze csak időnként. Ha leállítom a kocsit, hogy megnézzem mi a baj, már nem csinálja, és újra nem búg 1000km-ig kb.

Cseréltem ezen kívül féktárcsát/betéteket, amivel ismét megszűnt a baj 3-4 hónapra, de újra előjött. "Sajnos" a probléma nem állandó, van hogy csinálja, megállok egy pirosnál, majd ha elindulok megszűnik. Vannak ötletek?

Továbbiakban szeretném felújítani a futóművemet, mert nagyon megszenvedte a 20 ezer budapesti kilométert az autó. Hol kezdjem el, mit tanácsos elsősorban cserélni?

Előre is köszönöm a segítséget, szép napokat Uraim!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2003

státusz attila88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. február 02. vasárnap, 22:49


attila88 írta:
ZoleeSRB írta:
attila88 írta:
nickname írta:
attila88 írta: Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne hogy sikeresen megpadkáztam a jobb első lemezfelnimet egy megcsúszás alkalmával és elég szépen meggyűrődött emiatt 100km/h-nál kicsit ráz a kormány de latta fölötte nem. Mi a véleményetek azonnali csere vagy még ki lehet vele húzni a nyári kerekek felszereléséig? Nem teszi tönkre a futóművet vagy a gumit esetleg?


Komolyan nem hiszem el hogy ilyen kérdést tesztek fel.

IGEN el kell vinni gumishoz aki rendbe teszi, vagy megvárod a tavaszt hátha szétrázza addig a futóművet.



csak nem szívesen ad ki az ember 30ezret egy lemezfelnire de hát nem lesz más választásom


30ezret egy lemezfelnire???azért komplett garnitúrát kapsz,...


igen Ebayen találtam 100euróért de mit kezdjek a másik hárommal. Egy darabot meg nem találtam :/ itt meg senki nem javítja meg a "legjobb" ajánlat 96euró volt új felni cserével együtt. (németo.)


Nah zsír közben találtam mégis egyet 45euróért meg 16lesz a szerelés.