Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2014. július 21. hétfő, 13:17


Egy olyan problémám lenne a futóművel,hogy rossz úton (általában ahol a kamionok kijárták) az autót alig lehet az úton tartani 90-100-nál!Nyúlik az eleje,ha ez a jó kifejezés és össze-vissza jár.Nem rezeg,nem remeg,jó minőségű úton nem billeg nagyobb sebességnél a kanyarokban,csak alig lehet egyenesben tartani ha nyomvályús az út.
Elvittem egy szerelőhöz,aki azt mondta ki kell cserélni a bal első lengőkart,mert rosszak a szilentek benne.Ki lett cserélve,ugyan az a helyzet Ma elvittem egy futómű ellenőrzésre (rázópados vagy mi a neve) és szerintük mind a két oldali lengőkar szilentet kell cserélni.Akkor most van külön lengőkar,benne a szilentekkel és van külön lengőkar szilent is?? Bocsánat,még új vagyok itt és az autó is,ezért vannak ezek az "értelmes" kérdéseim.
Lehet ettől az alkatrésztől hogy ezt produkálja az autó?Feleslegesen nem szeretnék mindent kicseréltetni.Ha lehet ettől,milyen márkájú szilentet ajánlanátok? A szervízben számomra noname alkatrészek voltak 15000/db áron...
Nagyobb sebességnél a hátulja is mászott ide-oda az úton,de az rázott is ,így 2 napja lecseréltettem rajta a gumikat és kicentíroztattam a kerekeket.Az a probléma megoldódott.
Lehet az első gumikat is le kellett volna cseréltetnem?
Hogy itt ne legyen még vége a problémáknak,valami búgást is hallok az első kerekektől.Ez vagy a téli gumi vagy kerékcsapágy lehet?Csapágy hibát lehet ellenőrizni házilag?

csanadizoli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz csanadizoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 14:22


Thomasito írta:
pneurob írta:
YELLOW írta:
Thomasito írta: Sziasztok. Futómű hibával küzdök, de nem akar meglenni a megoldás. Elinduláskor 1-2 és még talán 3 -ban is gázadásra valamint gázelvételre koppanó hang hallatszik bal hátulról. Intenzitástól függően több kattanás-koppanás is jön. Gurulva, üresben vagy kinyomott kuplunggal fekvőrendőrön vagy rossz úton sem jelentkezik a hiba! Csak és kizárólag gázadás-gázelvétel esetén. 4-5-6 -ban megint semmi.
Eddig cserélve lettek a hátsó lengéscsillapítók(+porvédők), bal hátsó támcsapágy, hátsó toronycsapágyak, differenciálmű szilentek. A koppanás-kopogás továbbra is hallható. : /
A szerelőm most azt szeretné, hogy a hátsó híd szilentjeit is cseréljük ki, de már nem nagyon bízok benne, hogy megoldódna a probléma.
Ötlet, tapasztalat, hogy mi lehet a gond?


hát igen kb az marad már csak, amit írtál. amúgy diffi szilentet mondtam volna...


Vagy vidd el olyan szerelőhöz, aki ért is hozzá


Elvileg BMW-re szakosodott szerviz az övé...



Nekem is hasonlót produkált nemrég,kardánkereszt csere lett a vége...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17561

Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 13:17


spongya írta: Üdv! Szeretném kikérni a véleményetek lengőkar témában .Arra vagyok kiváncsi,szabad e nem ismert gyártó alkatrészét beépiteni ?Pontosan nem tudom a gyártó nevét állitólag angol és csak annyit tudok róla hogy a....drive,meg persze olcsóbb is febi, fai és társainál,és még egy márkanév amit nem ismerek :starline A válaszokat előre is köszönöm


én úgy tudom, biztos nem vagyok benne, talán hancurozo, vagy jons használ starline cuccot és ha jól emlékszem jó szavakakl volt felőle. ha tévednék a felhazsnálók tekintetében, akkor bocsesz.
egyébként már többször elagyaltam rajta, hogy pl angliában, vagy németben, vagy sok helyen simán hazsnálják ezeket, a számunkra ismeretlen márkákat és semmi bajuk nincs vele. mióta van google maps, unalmamban szoktam országokban járogatni, és azért utakban, nagyon sok helyen nem rózsás a helyzet. az egy dolog, hogy ahol többet mennek, pl autópálya, azok jobbak. mi magyraok meg átlagban nézve nagyon keveset pályázunk, ezért kényszerülünk rossz utakra, és nyírjuk ki a futóművet. nyílván vannak gyengébb minőségű termékek, de amivel olcsóbbal annyival lehet jobban is megéri, akinek nem gond, ha mondjuk évente cseréltet lengőkart, nem két évente, de 3-ad annyiba van.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz spongya

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 10:31


Üdv! Szeretném kikérni a véleményetek lengőkar témában .Arra vagyok kiváncsi,szabad e nem ismert gyártó alkatrészét beépiteni ?Pontosan nem tudom a gyártó nevét állitólag angol és csak annyit tudok róla hogy a....drive,meg persze olcsóbb is febi, fai és társainál,és még egy márkanév amit nem ismerek :starline A válaszokat előre is köszönöm

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. július 10. csütörtök, 21:56


Thomasito írta:
pneurob írta:
YELLOW írta:
Thomasito írta: Sziasztok. Futómű hibával küzdök, de nem akar meglenni a megoldás. Elinduláskor 1-2 és még talán 3 -ban is gázadásra valamint gázelvételre koppanó hang hallatszik bal hátulról. Intenzitástól függően több kattanás-koppanás is jön. Gurulva, üresben vagy kinyomott kuplunggal fekvőrendőrön vagy rossz úton sem jelentkezik a hiba! Csak és kizárólag gázadás-gázelvétel esetén. 4-5-6 -ban megint semmi.
Eddig cserélve lettek a hátsó lengéscsillapítók(+porvédők), bal hátsó támcsapágy, hátsó toronycsapágyak, differenciálmű szilentek. A koppanás-kopogás továbbra is hallható. : /
A szerelőm most azt szeretné, hogy a hátsó híd szilentjeit is cseréljük ki, de már nem nagyon bízok benne, hogy megoldódna a probléma.
Ötlet, tapasztalat, hogy mi lehet a gond?


hát igen kb az marad már csak, amit írtál. amúgy diffi szilentet mondtam volna...


Vagy vidd el olyan szerelőhöz, aki ért is hozzá


Elvileg BMW-re szakosodott szerviz az övé...



A szakosodott nem feltétlenül jelenti azt, hogy értenek is hozzá, de néha még a márkaszervizek is elvéreznek. Tudnék néhány érdekes dolgot mesélni.



Thomasito
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Thomasito

Újonc

Elismertség: 20% (5 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2014. július 10. csütörtök, 21:31


pneurob írta:
YELLOW írta:
Thomasito írta: Sziasztok. Futómű hibával küzdök, de nem akar meglenni a megoldás. Elinduláskor 1-2 és még talán 3 -ban is gázadásra valamint gázelvételre koppanó hang hallatszik bal hátulról. Intenzitástól függően több kattanás-koppanás is jön. Gurulva, üresben vagy kinyomott kuplunggal fekvőrendőrön vagy rossz úton sem jelentkezik a hiba! Csak és kizárólag gázadás-gázelvétel esetén. 4-5-6 -ban megint semmi.
Eddig cserélve lettek a hátsó lengéscsillapítók(+porvédők), bal hátsó támcsapágy, hátsó toronycsapágyak, differenciálmű szilentek. A koppanás-kopogás továbbra is hallható. : /
A szerelőm most azt szeretné, hogy a hátsó híd szilentjeit is cseréljük ki, de már nem nagyon bízok benne, hogy megoldódna a probléma.
Ötlet, tapasztalat, hogy mi lehet a gond?


hát igen kb az marad már csak, amit írtál. amúgy diffi szilentet mondtam volna...


Vagy vidd el olyan szerelőhöz, aki ért is hozzá


Elvileg BMW-re szakosodott szerviz az övé...



autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. július 10. csütörtök, 21:21


YELLOW írta:
Thomasito írta: Sziasztok. Futómű hibával küzdök, de nem akar meglenni a megoldás. Elinduláskor 1-2 és még talán 3 -ban is gázadásra valamint gázelvételre koppanó hang hallatszik bal hátulról. Intenzitástól függően több kattanás-koppanás is jön. Gurulva, üresben vagy kinyomott kuplunggal fekvőrendőrön vagy rossz úton sem jelentkezik a hiba! Csak és kizárólag gázadás-gázelvétel esetén. 4-5-6 -ban megint semmi.
Eddig cserélve lettek a hátsó lengéscsillapítók(+porvédők), bal hátsó támcsapágy, hátsó toronycsapágyak, differenciálmű szilentek. A koppanás-kopogás továbbra is hallható. : /
A szerelőm most azt szeretné, hogy a hátsó híd szilentjeit is cseréljük ki, de már nem nagyon bízok benne, hogy megoldódna a probléma.
Ötlet, tapasztalat, hogy mi lehet a gond?


hát igen kb az marad már csak, amit írtál. amúgy diffi szilentet mondtam volna...


Vagy vidd el olyan szerelőhöz, aki ért is hozzá



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17561

Elküldve: 2014. július 10. csütörtök, 18:22


Thomasito írta: Sziasztok. Futómű hibával küzdök, de nem akar meglenni a megoldás. Elinduláskor 1-2 és még talán 3 -ban is gázadásra valamint gázelvételre koppanó hang hallatszik bal hátulról. Intenzitástól függően több kattanás-koppanás is jön. Gurulva, üresben vagy kinyomott kuplunggal fekvőrendőrön vagy rossz úton sem jelentkezik a hiba! Csak és kizárólag gázadás-gázelvétel esetén. 4-5-6 -ban megint semmi.
Eddig cserélve lettek a hátsó lengéscsillapítók(+porvédők), bal hátsó támcsapágy, hátsó toronycsapágyak, differenciálmű szilentek. A koppanás-kopogás továbbra is hallható. : /
A szerelőm most azt szeretné, hogy a hátsó híd szilentjeit is cseréljük ki, de már nem nagyon bízok benne, hogy megoldódna a probléma.
Ötlet, tapasztalat, hogy mi lehet a gond?


hát igen kb az marad már csak, amit írtál. amúgy diffi szilentet mondtam volna...

Thomasito
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Thomasito

Újonc

Elismertség: 20% (5 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2014. július 10. csütörtök, 18:19


Sziasztok. Futómű hibával küzdök, de nem akar meglenni a megoldás. Elinduláskor 1-2 és még talán 3 -ban is gázadásra valamint gázelvételre koppanó hang hallatszik bal hátulról. Intenzitástól függően több kattanás-koppanás is jön. Gurulva, üresben vagy kinyomott kuplunggal fekvőrendőrön vagy rossz úton sem jelentkezik a hiba! Csak és kizárólag gázadás-gázelvétel esetén. 4-5-6 -ban megint semmi.
Eddig cserélve lettek a hátsó lengéscsillapítók(+porvédők), bal hátsó támcsapágy, hátsó toronycsapágyak, differenciálmű szilentek. A koppanás-kopogás továbbra is hallható. : /
A szerelőm most azt szeretné, hogy a hátsó híd szilentjeit is cseréljük ki, de már nem nagyon bízok benne, hogy megoldódna a probléma.
Ötlet, tapasztalat, hogy mi lehet a gond?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17561

Elküldve: 2014. július 09. szerda, 22:00


Zoli200 írta:
YELLOW írta:
Totyasrac írta:
YELLOW írta:
értelek. hát próbálj meg egy új rugót, gyárit szerezni, mármint ami gyári futóműhöz való. de a gumibak még mindig olcsóbb. nyílván ha valóban el van fáradva a rugó, akkor jobb cserélni.



Na látod - a bak, mint mondtam, szerintem tákolás (azért dobhatnál egy cikkszámot, megnézem az mi), na és akkor visszakanyarodtunk a kérdéseimhez: milyen rugót lőjek bele?

Csak a gyári? Abból csak új vagy bontott? Schmiedmann-féle? Bárdi/Láng/Unix/InterCars ami van gyári minőség? Erősített vagy sima?
Pont az enyémhez való vagy bontottból egy nehezebbé/erősebbé ha van?


fejből nem tudok cikkszámot, de lett már párszor leírva itt a gumibak.
rugóból lehet célszerű az erősített. a gyári amit szalonból veszel azlért nem jó, mert még mindig törnek. erről is volt már szó, de egy bármilyen márka jó lehet. vissza kell olvasgatni, mert sajna én sem emléékszek rá pontosan.


Szia,nézz itt körül A link neve
Elvileg itt a neked való bak! A link neve


nem ez a bak kell... hanem a rugó alá ha jól emlékszem a lengőkarba.

Zoli200
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Zoli200

Törzsvendég

Elismertség: 6% (7 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2014. július 09. szerda, 21:37


YELLOW írta:
Totyasrac írta:
YELLOW írta:
értelek. hát próbálj meg egy új rugót, gyárit szerezni, mármint ami gyári futóműhöz való. de a gumibak még mindig olcsóbb. nyílván ha valóban el van fáradva a rugó, akkor jobb cserélni.



Na látod - a bak, mint mondtam, szerintem tákolás (azért dobhatnál egy cikkszámot, megnézem az mi), na és akkor visszakanyarodtunk a kérdéseimhez: milyen rugót lőjek bele?

Csak a gyári? Abból csak új vagy bontott? Schmiedmann-féle? Bárdi/Láng/Unix/InterCars ami van gyári minőség? Erősített vagy sima?
Pont az enyémhez való vagy bontottból egy nehezebbé/erősebbé ha van?


fejből nem tudok cikkszámot, de lett már párszor leírva itt a gumibak.
rugóból lehet célszerű az erősített. a gyári amit szalonból veszel azlért nem jó, mert még mindig törnek. erről is volt már szó, de egy bármilyen márka jó lehet. vissza kell olvasgatni, mert sajna én sem emléékszek rá pontosan.


Szia,nézz itt körül A link neve
Elvileg itt a neked való bak! A link neve


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. július 09. szerda, 21:39

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17561

Elküldve: 2014. július 09. szerda, 21:26


Totyasrac írta:
YELLOW írta:
értelek. hát próbálj meg egy új rugót, gyárit szerezni, mármint ami gyári futóműhöz való. de a gumibak még mindig olcsóbb. nyílván ha valóban el van fáradva a rugó, akkor jobb cserélni.



Na látod - a bak, mint mondtam, szerintem tákolás (azért dobhatnál egy cikkszámot, megnézem az mi), na és akkor visszakanyarodtunk a kérdéseimhez: milyen rugót lőjek bele?

Csak a gyári? Abból csak új vagy bontott? Schmiedmann-féle? Bárdi/Láng/Unix/InterCars ami van gyári minőség? Erősített vagy sima?
Pont az enyémhez való vagy bontottból egy nehezebbé/erősebbé ha van?


fejből nem tudok cikkszámot, de lett már párszor leírva itt a gumibak.
rugóból lehet célszerű az erősített. a gyári amit szalonból veszel azlért nem jó, mert még mindig törnek. erről is volt már szó, de egy bármilyen márka jó lehet. vissza kell olvasgatni, mert sajna én sem emléékszek rá pontosan.

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. július 09. szerda, 17:38


YELLOW írta:
értelek. hát próbálj meg egy új rugót, gyárit szerezni, mármint ami gyári futóműhöz való. de a gumibak még mindig olcsóbb. nyílván ha valóban el van fáradva a rugó, akkor jobb cserélni.



Na látod - a bak, mint mondtam, szerintem tákolás (azért dobhatnál egy cikkszámot, megnézem az mi), na és akkor visszakanyarodtunk a kérdéseimhez: milyen rugót lőjek bele?

Csak a gyári? Abból csak új vagy bontott? Schmiedmann-féle? Bárdi/Láng/Unix/InterCars ami van gyári minőség? Erősített vagy sima?
Pont az enyémhez való vagy bontottból egy nehezebbé/erősebbé ha van?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17561

Elküldve: 2014. július 09. szerda, 17:34


Totyasrac írta:
YELLOW írta:
szerintem mutass egy képet. amúgy a gumibak az gyári, van cikkszáma is


Tessék... Látványosan ül - mintha jól meg lenne rakva, pedig üres.


beraktad hátra a motrot? tiszta skoda 120L

értelek. hát próbálj meg egy új rugót, gyárit szerezni, mármint ami gyári futóműhöz való. de a gumibak még mindig olcsóbb. nyílván ha valóban el van fáradva a rugó, akkor jobb cserélni.

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. július 09. szerda, 17:13


YELLOW írta:
szerintem mutass egy képet. amúgy a gumibak az gyári, van cikkszáma is


Tessék... Látványosan ül - mintha jól meg lenne rakva, pedig üres.