dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 16:39


ateszka86 írta: sziasztok, a műszerfalon h lehet betenni a króm gyűrűket? vki tudna vmi videot vagy szerelési tanácsot adni h kell szétszedni h betudjam tenni?


Én ezt találtam a neten

...vagy itt egy másik

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 07. vasárnap, 16:40

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 16:30


sziasztok, a műszerfalon h lehet betenni a króm gyűrűket? vki tudna vmi videot vagy szerelési tanácsot adni h kell szétszedni h betudjam tenni?

lookslike22
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz lookslike22

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. április 30. kedd, 12:57


Na jó, a zár volt szar, kijött a kulccsal együtt Elbütykölgetek magamban...



lookslike22
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz lookslike22

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. április 30. kedd, 11:47


Sziasztok!

A skynet öntudatra ébredt, van egy nem mindig működő gázpedálom, amivel fekete füstfelhőt is produkál a gép néha, az alapjárat felmegy 1200-re aztán lefullad, elvileg jeladó hiba, már úton van az új, de ma úgy döntött a kocsi hogy központi zár nyitáskor lehúzza az ablakokat is... Szétberháltam beázva nincs, látszólag minden oké. Ground module lehet, vagy valakinek van valami ötlete esetleg? Felgyújtáson kívül SOS THX

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 10:53


Bero írta:
bbubbuka írta: Most lesznek kicserélve a kötelező dolgaim, gyertya,olaj,szűrők, ha a szerelőmnek megmondanám, hogy direkt szűrőt szeretnék az sokkal drágább? Attól lesz valami baja a motornak amúgy?


Ne tegyél bele direktszűrőt. Többet árt mint használ. A gyár sem véletlen,hogy sima papírszűrőt rak bele.


Köszi srácok , marad a gyári


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 08:14


bbubbuka írta: Most lesznek kicserélve a kötelező dolgaim, gyertya,olaj,szűrők, ha a szerelőmnek megmondanám, hogy direkt szűrőt szeretnék az sokkal drágább? Attól lesz valami baja a motornak amúgy?


Ne tegyél bele direktszűrőt. Többet árt mint használ. A gyár sem véletlen,hogy sima papírszűrőt rak bele.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 08:13


bbubbuka írta: Most lesznek kicserélve a kötelező dolgaim, gyertya,olaj,szűrők, ha a szerelőmnek megmondanám, hogy direkt szűrőt szeretnék az sokkal drágább? Attól lesz valami baja a motornak amúgy?


Szerintem ne szeressél direktszűrőt. Vagy nyúltok a motorvezérlőhöz is? Mert abban az esetben van némi értelme.




kicsidon

státusz kicsidon

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 07:07


bbubbuka írta: Most lesznek kicserélve a kötelező dolgaim, gyertya,olaj,szűrők, ha a szerelőmnek megmondanám, hogy direkt szűrőt szeretnék az sokkal drágább? Attól lesz valami baja a motornak amúgy?


Csak annyival drágáb h kapsz hozzá egy átalakito konzolt ami miatt nemkell a nagy box csak a direktszűrő. Mivel egy direktszűrő tőbb levegőt enged át igy a teljesitményed is növekszik. Nemhinném h bármi kárt is tenne az autóban. De azt se felejtsd el h nemvéletlenül van az ugy kialakitva.

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 06:43


Most lesznek kicserélve a kötelező dolgaim, gyertya,olaj,szűrők, ha a szerelőmnek megmondanám, hogy direkt szűrőt szeretnék az sokkal drágább? Attól lesz valami baja a motornak amúgy?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz adamec24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2012. február 17. péntek, 21:08


szeda írta:
adamec24 írta:
hancurozo írta:
adamec24 írta:
hancurozo írta:
adamec24 írta: Sziasztok!!!a fent említett problémára visszatérve,sajnos az olajtó füstöl nagyon,mert nagyon eszi az olajat is!mik jöhetnek szóba hibaforrásként,és mibe fog ez kerülni kb???
Köszi előre is!!!


Nem tudom mit jelent a "nagyon eszi", de hirtelen ezek jutottak eszembe:
1,) kartergáz szűrő
2,) szelepszár szimering
3,) turbó csapágyának kopása
4,) gyűrűk kopása

A javítás és alkatrész költségek szerelőnként, alkatrész boltonként változnak.


Kb annyira nagyon,h most annyit eszik 2 hét alatt,mint máskor fél év alatt!!Összeg hova tehető nagyjából???





olajfogyasztás nem időre van számolva, hanem km-re.
Összeg? a kartergázszűrő 12-14e körül. (én ezzel kezdeném, mert nagyságrendekkel ez a legkissebb összeg)
A többit az határozza meg, hogy hol csináltatod (alkatrész+munkadíj+lehúzás ha rossz szerelőt választasz). Ezt nem lehet behatárolni, csak nagyon tág határok között (+-50e)


Köszi!!az olajfogyasztásról annyit,h tavaj májusban voltam olajcserén és azóta nem kellett még töltenem se bele,ez kb 10-15000km-t jelent,múlt héten pótoltam nívó szerint min-max közé,de ekkor már füstölgős volt a kicsike és ma azzal kellett szembesülnöm,h még minimumig sem volt!



Azért még mielőtt komolyabbra fordulna a dolog nem ártana eldönteni hogy honnan jön az olaj.Motor vagy turbó! egyik sem olcsó de a turbó talán kevesebb munkadíjjal orvosolható.
Az sem mindegy mikor és hogy füstöl.Gázelvételnél kéket az a szelepszárszimmering.Ha konstans relatíve nagy a füst az turbó de azt úgy is meg lehet nézni hogy a szívócsövet szét kell szedni és ha belül tocsog az olajtól akkor turbó.A turbós füst egyébként inkább szürkés szokott lenni.Azt természetesen tisztítani is kell ami nem kis meló hiszen ilyenkor az intercoolerben és a csövekben vastagon áll a trutyi.
Ha a blokk a ludas én a gyűrűzésben nem sok értelmet látok.Egy darabig jó de mondjuk 100.000-et egy gyűrű már nem megy el.Ráadásul a 20d-nél az egymás mellett lévő henger hüvelyeket nem lehet cserélni mert nem bírja el a blokk tehát a felújítás is problémás.




A turbóval lehet véleményem szerint az összefüggés,mert az utóbbi időben,a füstöléssel párhuzamosan tapasztaltam,h menet közben többször elment az erő a kocsiból,majd visszatért!!!Utána olvastam itt a fórumon és ahogy Te is az elején említetted,a kartergázszűrővel kapcsolatban áll,mert ha a szűrő el van tömődve,akkor a turbó sem úgy működik,ahogy kéne neki,meg nem is jó!Bízom benne,h a kartergázszűrő csere megoldja a problémát.Mindenesetre köszönöm a segítséget!!

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. február 17. péntek, 19:58


adamec24 írta:
hancurozo írta:
adamec24 írta:
hancurozo írta:
adamec24 írta: Sziasztok!!!a fent említett problémára visszatérve,sajnos az olajtó füstöl nagyon,mert nagyon eszi az olajat is!mik jöhetnek szóba hibaforrásként,és mibe fog ez kerülni kb???
Köszi előre is!!!


Nem tudom mit jelent a "nagyon eszi", de hirtelen ezek jutottak eszembe:
1,) kartergáz szűrő
2,) szelepszár szimering
3,) turbó csapágyának kopása
4,) gyűrűk kopása

A javítás és alkatrész költségek szerelőnként, alkatrész boltonként változnak.


Kb annyira nagyon,h most annyit eszik 2 hét alatt,mint máskor fél év alatt!!Összeg hova tehető nagyjából???





olajfogyasztás nem időre van számolva, hanem km-re.
Összeg? a kartergázszűrő 12-14e körül. (én ezzel kezdeném, mert nagyságrendekkel ez a legkissebb összeg)
A többit az határozza meg, hogy hol csináltatod (alkatrész+munkadíj+lehúzás ha rossz szerelőt választasz). Ezt nem lehet behatárolni, csak nagyon tág határok között (+-50e)


Köszi!!az olajfogyasztásról annyit,h tavaj májusban voltam olajcserén és azóta nem kellett még töltenem se bele,ez kb 10-15000km-t jelent,múlt héten pótoltam nívó szerint min-max közé,de ekkor már füstölgős volt a kicsike és ma azzal kellett szembesülnöm,h még minimumig sem volt!



Azért még mielőtt komolyabbra fordulna a dolog nem ártana eldönteni hogy honnan jön az olaj.Motor vagy turbó! egyik sem olcsó de a turbó talán kevesebb munkadíjjal orvosolható.
Az sem mindegy mikor és hogy füstöl.Gázelvételnél kéket az a szelepszárszimmering.Ha konstans relatíve nagy a füst az turbó de azt úgy is meg lehet nézni hogy a szívócsövet szét kell szedni és ha belül tocsog az olajtól akkor turbó.A turbós füst egyébként inkább szürkés szokott lenni.Azt természetesen tisztítani is kell ami nem kis meló hiszen ilyenkor az intercoolerben és a csövekben vastagon áll a trutyi.
Ha a blokk a ludas én a gyűrűzésben nem sok értelmet látok.Egy darabig jó de mondjuk 100.000-et egy gyűrű már nem megy el.Ráadásul a 20d-nél az egymás mellett lévő henger hüvelyeket nem lehet cserélni mert nem bírja el a blokk tehát a felújítás is problémás.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 17. péntek, 20:00

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz adamec24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2012. február 17. péntek, 19:15


hancurozo írta:
adamec24 írta:
hancurozo írta:
adamec24 írta: Sziasztok!!!a fent említett problémára visszatérve,sajnos az olajtó füstöl nagyon,mert nagyon eszi az olajat is!mik jöhetnek szóba hibaforrásként,és mibe fog ez kerülni kb???
Köszi előre is!!!


Nem tudom mit jelent a "nagyon eszi", de hirtelen ezek jutottak eszembe:
1,) kartergáz szűrő
2,) szelepszár szimering
3,) turbó csapágyának kopása
4,) gyűrűk kopása

A javítás és alkatrész költségek szerelőnként, alkatrész boltonként változnak.


Kb annyira nagyon,h most annyit eszik 2 hét alatt,mint máskor fél év alatt!!Összeg hova tehető nagyjából???



olajfogyasztás nem időre van számolva, hanem km-re.
Összeg? a kartergázszűrő 12-14e körül. (én ezzel kezdeném, mert nagyságrendekkel ez a legkissebb összeg)
A többit az határozza meg, hogy hol csináltatod (alkatrész+munkadíj+lehúzás ha rossz szerelőt választasz). Ezt nem lehet behatárolni, csak nagyon tág határok között (+-50e)


Köszi!!az olajfogyasztásról annyit,h tavaj májusban voltam olajcserén és azóta nem kellett még töltenem se bele,ez kb 10-15000km-t jelent,múlt héten pótoltam nívó szerint min-max közé,de ekkor már füstölgős volt a kicsike és ma azzal kellett szembesülnöm,h még minimumig sem volt!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. február 17. péntek, 18:23


adamec24 írta:
hancurozo írta:
adamec24 írta: Sziasztok!!!a fent említett problémára visszatérve,sajnos az olajtó füstöl nagyon,mert nagyon eszi az olajat is!mik jöhetnek szóba hibaforrásként,és mibe fog ez kerülni kb???
Köszi előre is!!!


Nem tudom mit jelent a "nagyon eszi", de hirtelen ezek jutottak eszembe:
1,) kartergáz szűrő
2,) szelepszár szimering
3,) turbó csapágyának kopása
4,) gyűrűk kopása

A javítás és alkatrész költségek szerelőnként, alkatrész boltonként változnak.


Kb annyira nagyon,h most annyit eszik 2 hét alatt,mint máskor fél év alatt!!Összeg hova tehető nagyjából???



olajfogyasztás nem időre van számolva, hanem km-re.
Összeg? a kartergázszűrő 12-14e körül. (én ezzel kezdeném, mert nagyságrendekkel ez a legkissebb összeg)
A többit az határozza meg, hogy hol csináltatod (alkatrész+munkadíj+lehúzás ha rossz szerelőt választasz). Ezt nem lehet behatárolni, csak nagyon tág határok között (+-50e)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz adamec24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2012. február 17. péntek, 18:06


hancurozo írta:
adamec24 írta: Sziasztok!!!a fent említett problémára visszatérve,sajnos az olajtó füstöl nagyon,mert nagyon eszi az olajat is!mik jöhetnek szóba hibaforrásként,és mibe fog ez kerülni kb???
Köszi előre is!!!


Nem tudom mit jelent a "nagyon eszi", de hirtelen ezek jutottak eszembe:
1,) kartergáz szűrő
2,) szelepszár szimering
3,) turbó csapágyának kopása
4,) gyűrűk kopása

A javítás és alkatrész költségek szerelőnként, alkatrész boltonként változnak.


Kb annyira nagyon,h most annyit eszik 2 hét alatt,mint máskor fél év alatt!!Összeg hova tehető nagyjából???



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. február 17. péntek, 18:04


adamec24 írta: Sziasztok!!!a fent említett problémára visszatérve,sajnos az olajtó füstöl nagyon,mert nagyon eszi az olajat is!mik jöhetnek szóba hibaforrásként,és mibe fog ez kerülni kb???
Köszi előre is!!!


Nem tudom mit jelent a "nagyon eszi", de hirtelen ezek jutottak eszembe:
1,) kartergáz szűrő
2,) szelepszár szimering
3,) turbó csapágyának kopása
4,) gyűrűk kopása

A javítás és alkatrész költségek szerelőnként, alkatrész boltonként változnak.