autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2007

státusz szanitec

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2020. január 09. csütörtök, 22:16


Sziasztok!

A számítógép figyelmeztetett a szerviz intervallum esedékességére, ezért belenéztem. A hátsó fékbetétek cseréjéig 40km volt vissza. Mivel azoknak egyébként semmi baja, lenulláztam a számlálót, a neten talált módon, gondoltam úgy nem fog majd idegesíteni a szerviz figyelmeztetés, amikor majd a nullához ér. Persze véletlenül az első fékbetétet nulláztam, csak utána a hátsót. Az eredmény mindkettőnél az lett, hogy újabb intervallum helyett, sok mínusz jelet mutat (---------), valamint hibaként megjelent a műszerfalon, hogy a fékbetétek elkoptak. Legalábbis az ennek megfelelő kis jelecskék.

Azt kétlem, hogy egy nullázástól elszállt volna mindegyik szenzor, viszont azt olvastam valahol, hogy ha a szenzor már elkopott, nem vágja ki rögtön hibára, csak ha lehúzom vagy megpróbálom így lenullázni. Lehetséges, hogy el voltak már kopva, csak a nullázásig nem jelezte? Ez igaz?
Illetve kérdésem az lenne, hogy ilyenkor most mit tudok tenni? Ha rádugok egy hibakód olvasót és törlöm a hibakódot, az megoldja ezt a problémát vagy most vehetek egy első és egy hátsó kopásjelző szenzort is?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. január 09. csütörtök, 22:18

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Rafchee

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2015. február 21. szombat, 21:56


Tano írta:
Rafchee írta: Úgy emlékszem az E36-osokban össze lehetett zárni 2 "csatlakozólábat" a motortérben. Ebben nincsen már ilyesmi?


E46-nál is működik az a verzió, ha a motortérben lévő köralakú diagcsatlakozó van, de a te autódban szerintem már nem az van az évjárat alapján. Ám ha mégis akkor megoldható úgy is.


Igazad van, nem az van benne. Köszönöm.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. február 21. szombat, 19:55


Rafchee írta: Úgy emlékszem az E36-osokban össze lehetett zárni 2 "csatlakozólábat" a motortérben. Ebben nincsen már ilyesmi?


E46-nál is működik az a verzió, ha a motortérben lévő köralakú diagcsatlakozó van, de a te autódban szerintem már nem az van az évjárat alapján. Ám ha mégis akkor megoldható úgy is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Rafchee

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2015. február 21. szombat, 17:21


Tano írta:
Rafchee írta: Az nem jó hír. Valami más mód lenne még esetleg lenullázni a szervíz jelzőt?


Szoftveresen diaggal...


Úgy emlékszem az E36-osokban össze lehetett zárni 2 "csatlakozólábat" a motortérben. Ebben nincsen már ilyesmi?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. február 21. szombat, 17:18


Rafchee írta: Az nem jó hír. Valami más mód lenne még esetleg lenullázni a szervíz jelzőt?


Szoftveresen diaggal...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Rafchee

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2015. február 21. szombat, 16:51


YELLOW írta:
Rafchee írta:
YELLOW írta:
Rafchee írta: Sziasztok! Próbáltam az olajcsere után lenullázni a szervíz kijelzőt, ahogy a videókban meg a leírásokban van, de semmire nem reagál. Sőt, a napi km számlálót sem tudom lenullázni. Hiába nyomkodom, nem csinál semmit. Gyújtás ráadásakor a check engine se világít, a többi visszajelző működik. Van valami ötletetek? Esetleg valami biztosíték, vagy ilyen apróbb hiba állhat e mögött, vagy bontsam ki a műszeregységet?


ha nem tudod nullázni sem a napi számlálót, akkor a pöcök vége letört.


Ez a pöcök a műszeregység hátulján van, vagy benne?


benne. vagy a fekete nyomkó pöcke tört le, vagy a műszerkerek fehér része. szét kell szedni mindenképp.


Az nem jó hír. Valami más mód lenne még esetleg lenullázni a szervíz jelzőt?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. február 21. szombat, 15:32


Rafchee írta:
YELLOW írta:
Rafchee írta: Sziasztok! Próbáltam az olajcsere után lenullázni a szervíz kijelzőt, ahogy a videókban meg a leírásokban van, de semmire nem reagál. Sőt, a napi km számlálót sem tudom lenullázni. Hiába nyomkodom, nem csinál semmit. Gyújtás ráadásakor a check engine se világít, a többi visszajelző működik. Van valami ötletetek? Esetleg valami biztosíték, vagy ilyen apróbb hiba állhat e mögött, vagy bontsam ki a műszeregységet?


ha nem tudod nullázni sem a napi számlálót, akkor a pöcök vége letört.


Ez a pöcök a műszeregység hátulján van, vagy benne?


benne. vagy a fekete nyomkó pöcke tört le, vagy a műszerkerek fehér része. szét kell szedni mindenképp.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Rafchee

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2015. február 21. szombat, 15:29


YELLOW írta:
Rafchee írta: Sziasztok! Próbáltam az olajcsere után lenullázni a szervíz kijelzőt, ahogy a videókban meg a leírásokban van, de semmire nem reagál. Sőt, a napi km számlálót sem tudom lenullázni. Hiába nyomkodom, nem csinál semmit. Gyújtás ráadásakor a check engine se világít, a többi visszajelző működik. Van valami ötletetek? Esetleg valami biztosíték, vagy ilyen apróbb hiba állhat e mögött, vagy bontsam ki a műszeregységet?


ha nem tudod nullázni sem a napi számlálót, akkor a pöcök vége letört.


Ez a pöcök a műszeregység hátulján van, vagy benne?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. február 21. szombat, 15:25


Rafchee írta: Sziasztok! Próbáltam az olajcsere után lenullázni a szervíz kijelzőt, ahogy a videókban meg a leírásokban van, de semmire nem reagál. Sőt, a napi km számlálót sem tudom lenullázni. Hiába nyomkodom, nem csinál semmit. Gyújtás ráadásakor a check engine se világít, a többi visszajelző működik. Van valami ötletetek? Esetleg valami biztosíték, vagy ilyen apróbb hiba állhat e mögött, vagy bontsam ki a műszeregységet?


ha nem tudod nullázni sem a napi számlálót, akkor a pöcök vége letört.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Rafchee

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2015. február 21. szombat, 15:21


Sziasztok! Próbáltam az olajcsere után lenullázni a szervíz kijelzőt, ahogy a videókban meg a leírásokban van, de semmire nem reagál. Sőt, a napi km számlálót sem tudom lenullázni. Hiába nyomkodom, nem csinál semmit. Gyújtás ráadásakor a check engine se világít, a többi visszajelző működik. Van valami ötletetek? Esetleg valami biztosíték, vagy ilyen apróbb hiba állhat e mögött, vagy bontsam ki a műszeregységet?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. október 25. szombat, 09:56


negativ0001 írta: Sziasztok! Hogyan lehet atallitani a 25.000km szerviz periodust 15.000-re?


Progival, pl. NCS-sel át lehet állítani.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2014. október 25. szombat, 09:32


Sziasztok! Hogyan lehet atallitani a 25.000km szerviz periodust 15.000-re?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2003

státusz LGabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2014. október 24. péntek, 23:20


bmw320d4 írta:
LGabor írta:
Olyan opció nem létezik, hogy az oilservice/inspection adatokat ne reseteljem, hanem csak, és kizárólag a fékolajcsere időpontját?


Dehogynem. Nézd meg a videót.


Köszi, holnap megpróbálom.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. október 24. péntek, 23:15


LGabor írta:
Olyan opció nem létezik, hogy az oilservice/inspection adatokat ne reseteljem, hanem csak, és kizárólag a fékolajcsere időpontját?


Dehogynem. Nézd meg a videót.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2003

státusz LGabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2014. október 24. péntek, 23:13


[quote="bmw320d4"][quote="LGabor"]Sziasztok!

Kezdő BMW-s ként kérném a segítségeteket:
Az esedékes fékolaj csere időpontját hogy lehet resetelni (visszaállítani, hogy újra induljon a 2 éves időtartam?) e46 318d 2003

Olyan opció nem létezik, hogy az oilservice/inspection adatokat ne reseteljem, hanem csak, és kizárólag a fékolajcsere időpontját?