- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2001
Elküldve: 2015. november 13. péntek, 09:17
Elküldve: 2015. november 13. péntek, 09:17
Elküldve: 2015. november 13. péntek, 09:16
Elküldve: 2015. november 04. szerda, 21:38
Veszti22 írta: Sziasztok.olyan kérdéssel fordulnák hozzátok,hogy van egy BMWe46 320i és ma kicseréltem a kiegyenlítő tartályt felöntöttem fagyálóval felettem maxra a fűtést egy jó 40 percet járt a fölső csőbe nem volt víz de acső melegvolt de a kiegyenlítő tartályban a víz annyira meleg nem volt a hőfokjelző féltöl feljebb nem ment de főtés egyátalán nem volt.ennek mi lehet az oka? Köszi előre
Sziasztok
Elküldve: 2015. november 04. szerda, 21:25
Elküldve: 2015. szeptember 25. péntek, 15:50
Elküldve: 2015. április 06. hétfő, 09:50
Tano írta:usi írta: Az rendben van, hogy többszöri légtelenítés után is sanszos hogy van még benne levegő, de főként azért furcsállom, mert amikor repedt volt a kiegyenlítő, akkor is folyamatosan levegősödött, de mégsem csinált ilyet...
Az a légtelenítő csavar magasabban helyezkedik el mint a kiegyenlítőtartályban a folyadékszint. Innen már adja magát a fizika...
Elküldve: 2015. április 05. vasárnap, 23:16
usi írta: Az rendben van, hogy többszöri légtelenítés után is sanszos hogy van még benne levegő, de főként azért furcsállom, mert amikor repedt volt a kiegyenlítő, akkor is folyamatosan levegősödött, de mégsem csinált ilyet...
Elküldve: 2015. április 05. vasárnap, 21:46
Tano írta:usi írta: Üdv mindenkinek!
Mi okozhatja azt a jelenséget, hogy teljesen hideg motornál letekerem a kiegyenlítő kupakját, akkor az úszó úgy mutatja, hogy a minimum környékén van a hűtőfolyadék, de amint kitekerem a légtelenítő csavart is, fokozatosan elkezdi kiemelni az úszót egészen a maximumig?
Azért, mert éppen így vittél levegőt a rendszerbe!
Elküldve: 2015. április 05. vasárnap, 20:10
usi írta: Üdv mindenkinek!
Mi okozhatja azt a jelenséget, hogy teljesen hideg motornál letekerem a kiegyenlítő kupakját, akkor az úszó úgy mutatja, hogy a minimum környékén van a hűtőfolyadék, de amint kitekerem a légtelenítő csavart is, fokozatosan elkezdi kiemelni az úszót egészen a maximumig?
Elküldve: 2015. április 05. vasárnap, 19:31
Pitykoo írta:usi írta: Üdv mindenkinek!
Mi okozhatja azt a jelenséget, hogy teljesen hideg motornál letekerem a kiegyenlítő kupakját, akkor az úszó úgy mutatja, hogy a minimum környékén van a hűtőfolyadék, de amint kitekerem a légtelenítő csavart is, fokozatosan elkezdi kiemelni az úszót egészen a maximumig?
Próbáld meg lelégteleníteni rendesen, hátha csak levegős....
Ha utána is ezt csinálja lehet dugulás van valahol!
De ez csak az én véleményem, lehet majd írnak okosabbak...
Elküldve: 2015. április 05. vasárnap, 18:50
usi írta: Üdv mindenkinek!
Mi okozhatja azt a jelenséget, hogy teljesen hideg motornál letekerem a kiegyenlítő kupakját, akkor az úszó úgy mutatja, hogy a minimum környékén van a hűtőfolyadék, de amint kitekerem a légtelenítő csavart is, fokozatosan elkezdi kiemelni az úszót egészen a maximumig?
Elküldve: 2015. április 05. vasárnap, 15:29
Elküldve: 2015. február 25. szerda, 14:03
negativ0001 írta: Sziasztok! Repedt tagulasi tartalyt vagy a hutonek a muanyag reszet hogyan lehet javitani?
Elküldve: 2015. február 25. szerda, 11:43
Elküldve: 2015. február 24. kedd, 15:04
Tano írta:raul227 írta: üdv mindenkinek
Hogyan tudnám otthon megállapítani hol folyik el a fagyállóm?van erre valamilyen szinezö festék ami nem karosítja a motort?a kocsi alatt nem látok semmilyen cseppeket,szerintem menet közben el is cseppen,olyan naponta fél deci megy el,de álló helyzetben is fogy.a lábtérben ilyen saras idöben ember legyen a talpán aki meg tudja találni hogy a hütönél folyik e,a padló a lábunktól mindig vizes.ha hengerfej tömítés lenne,akkor milyen m;as tünetek lennének?
Némi tagolás nem ártana a mondataidban, ember legyen a talpán aki kibogarássza mit szeretnél érteni alatta.
Ha a lábtered vizes, az általában az ajtószigetelés elválása miatt fordul elő. Ha a hűtővized folyik valahol, akkor annak általában nyoma van, mivel a fagyálló nem párolog gyorsan. Illetve ennyi mennyiség még az EGR hűtőn keresztül is eltűnhet feltünés nélkül ha megrepedt belül.
Hengerfejnél jellemzően forralja a vizet, motorolaj kerül a hűtővízbe illetve habzik is.