Elküldve: 2014. augusztus 10. vasárnap, 12:58
Tudod az a gond ha megnézed a robbantott rajzot hány szilent van hátul, égnek fog állni a hajad. Megvenni se kis dolog,de mindet kicserélni a szarrá vannak rohadva, na az nem lesz kis munka.
Akkor csak jól beszélek. Hiába masszírozták a kocsit,hol itt,hol ott a koppanás csak visszajött. Én már minden szart kicseréltem,váltóm is fel lett újítva 3 hónapja, de pont tegnap is azt néztem,ha hirtelen lépkedek a gázra csak üt egyet hátul,sőt néha ha alacsony fordulaton megyek alig 20 al,és el lépek a gázról,még akkor is néha koppan egyet .
Még anyit, amíg a koppanás miatt nem cseréltettem hátsó difi nagy szilentet addig legalább nem búgott,mióta kicserélték és megpiszkáltak ott mindent,azóta már búg is 140,és 150 között, úgy morog mintha egy medve lenne a csomagtartóba,főleg ha elemelem a lábam 140 nél a gázról. Így most már nem csak kopog, már morog is.
Teszi ezt új leng csillapítóval, kicserélt lengőkar szilentel, új rugóval, új difi szilentel, bontott de tökéletes kardánnal, osztóműben kicserélt csapágyakkal, felújított váltóval, lecserélt kf felnikkel gumikkal.
Szóval már csak 5 liter benzin kéne az utastérbe, meg egy égő gyufa.....