Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. április 30. szerda, 12:15


Esetleg wd-40, meg alkohol, meg fültisztitó ...és ennyi?
Jó lenne fefordítani, hogy mire kell vigyázni.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. április 30. szerda, 11:50


Az a SimpleGreen vmi külföldi tisztítószer. Nem tudom nálunk lehet-e kapni.
Elektromosági kontakttisztító is jó, meg 99%-os alkohol. Ahogy kivettem a szövegbõl oldószer meg olaj ne legyen benne.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. április 30. szerda, 10:16


Ezt a tisztítást lehet meg kéne ejteni. Mi lehet az a zöld cucc?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. április 30. szerda, 07:36


Még egy érdekes dolog olvasgatásaim során.
Olcsóbban megoldható lenne a légtömegmérõ csere, ha nem a házzal együtt vennénk a BMW-nél, hanem csak magát a szenzort. 2 db biztonsági torx csavar rögzíti a házba, úgyhogy még egy bifej is kelhet, de az már nem tétel.
Kb fele annyiból meglenne. Már csak azt kell kideríteni hol szerezhetõ be külön a BOSCH szenzor.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. április 30. szerda, 06:51


Hali!

Olvasgatva a neten érdekes témára akadtam. Van módszer hogy leellenõrizzük a légtömegmérõt a titkos menüben, vagy feszültségmérõvel:

http://www.m5board.com/vbullet...hp?t=54788

ír más módszert is, de nem mindegyik kivitelezhetõ egyszerûen. Ez M5 fórum, de a módszer szerintem minden típusnál mûködik.
És van egy cikk a tisztításhoz is.

http://www.louv.tv/cars/m5/MAF/

Ki mit gondol róla?
Üdv!

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2007. május 02. szerda, 10:51


Sziasztok!

Lebeszéltem magamat a olajfilmes betétszûrõrõl! Utánéztem mennyibe fáj egy légtömegmérõ... Nem kockáztatok esetlegesen jelentkezõ icipici dinamizmust és 1 deci fogyasztáscsökkenést egy motor élettartam csökkenésért és légtömegmérõ cseréért. (sok olajat teszek szûrõre vagy keveset tiszitáskor... ) Pár, a témával hazai és külföldi fórumolvasás után teszem mindezt. A gyújtógyertyákról (sport és többpolusúakról is) kiderült pár dolog... A sportgyertyák kevesebb élettartamot adnak a pici dinamizmusért cserébe. A többpolúsúak viszont szikrabiztonságot növelik, egyenletesebb motorjárást eredményezhetnek és hidegben könnyebb indíthatóságot. Mást nemigen. Így az én paripámba lévõt (NGK-egy pólusút lecserélem a 4 polusú Boschra. Mindkettõt hozza hozzá az etk, csak az új beszállító az NGK lett - ami a fogyasztói társadalmat tekintve - nem feltétlenül jelentheti a jobb minõséget... (tapasztalat alapján jobb volt a Bosch, barom voltam, hogy cseréltettem). A ló egy 330ci. Üdv!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. április 30. hétfő, 15:40


b0gar írta: Tano ezt hol lehet beszerezni? Ez az ami neked van?:

http://www.dragtimes.com/BMW-3...12808.html

Ez tökre úgy néz ki mint a gyári papír. És teljesen faszán passzol a gyári helyére?
Általában tarok a nem gyári dolgoktól. A lényeg, hogy minél hosszabb életû legyen a kocsi.


Igen, ilyenem van. Pontosan megy a gyári helyére, így nem kell semmit módosítgatni. Pontosan már nem emléxem hogy melyik cégnél vettem, nem otthon vagyok így a papírját sem tudom megnézni. Ha a gugliban rákeresel, akkor biztos találsz több árusítóhelyet is. Amelyik bolt forgalmaz K&N-t az biztos be tudja szerezni rendeléssel.


státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2007. április 29. vasárnap, 18:48


Probald meg itt,talaltam a neten oket,meg nem vettem toluk semmit,de a betetszurot innen fogom megprobalni. http://www.freeweb.hu/efsz/kn.htm

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b0gar

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 310

Elküldve: 2007. április 29. vasárnap, 09:17


Tano ezt hol lehet beszerezni? Ez az ami neked van?:

http://www.dragtimes.com/BMW-3...12808.html

Ez tökre úgy néz ki mint a gyári papír. És teljesen faszán passzol a gyári helyére?
Általában tarok a nem gyári dolgoktól. A lényeg, hogy minél hosszabb életû legyen a kocsi.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. április 28. szombat, 18:28


Hali!

Nekem K&N betétszûrõ van a dízelemben már kb egy éve. Gondom nincs vele, eddig egyszer tisztítottam.
Elméletileg nem szabad hogy ártson, mert az olajfilm megszûri a levegõt rendesebben mint a sima papírszûrõ.

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2007. április 28. szombat, 14:46


Találtam 330ci K&N direktszûrõt. [http://www.kandn.com/instructions/57-0440.pdf ] A dirketszûrõ nem árthat a motornak? Van 330ci-hez a házába való is ~17e Ft. Meg ez a direkt ami ~39e Ft. Vélemény?

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2007. április 28. szombat, 14:15


Sziasztok!

Levegõszûrõ, sportlevegõszûrõ témában kérdezgetnék. Bocsi, ezt a topikot találtam e témához kapcsolódóan, nem akartam újat nyitni. Szóval, cseréltettem a levegõszûrõt, márkaszervízben. Az újon a gyári szám stimmel, BMW jelzés rajta, mégis lustább lett a verda. Ami benne volt ottmaradt.... én barom. Az új sárga színû, ami benne volt az fehér. Van valakinek tippje mi lehet a különbség? K&N sprotlégszûrõvel (vagy egyáltalán valamilyen sportlégszûrvel) van valakinek tapasztalata? Egy K&N link : http://www.dragtimes.com/BMW-3...-6645.html
Ja a verda egy 2002-es 330ci. Köszi

státusz Viktor_E46

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2007. április 27. péntek, 21:00


BarG írta: Viktor_E46

Bár igazad lenne, de sajnos valószínüleg nincsen, vagy legalábbis lehet, hogy a nem túl fiatal példányokon semmilyen következménye nincs az egyszerû levakolásnak,kikötésnek, de én nem szeretnék egy folyamatosan világító sárga motorhibát jelzõ lámpával szemezni (kipróbáltam, nem jó érzés), meg még azt az aljasságot is el tudom képzelni, hogy a virtuális motorhiba miatt lejjebb veszi a compu a lovakat is. Komoly dolog az az EURO4.
Senkinek nincs használható ötlete?
Üdv: BG


Hát ez tényleg elég nagy szívás akkor, sajnálom. Az enyém 2002-es, abban még EURO3-as van, nekem semmi motorhibát nem jelez vissza, sõt még a hibatárolóm is üres, pedig nekem ki van kötve!
Ennyire különbözne a 2 rendszer? Mondjuk ez tényleg csak egy környezetvédelmi cucc, nem tudom, hogy miért veszi motorhibának, elvileg nem befolyásolja a motor mûködését negatív irányba.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. április 27. péntek, 17:12


Viktor_E46

Bár igazad lenne, de sajnos valószínüleg nincsen, vagy legalábbis lehet, hogy a nem túl fiatal példányokon semmilyen következménye nincs az egyszerû levakolásnak,kikötésnek, de én nem szeretnék egy folyamatosan világító sárga motorhibát jelzõ lámpával szemezni (kipróbáltam, nem jó érzés), meg még azt az aljasságot is el tudom képzelni, hogy a virtuális motorhiba miatt lejjebb veszi a compu a lovakat is. Komoly dolog az az EURO4.
Senkinek nincs használható ötlete?
Üdv: BG

státusz Viktor_E46

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2007. április 26. csütörtök, 20:47


BarG írta: Sziasztok!

Már volt szó itt az EGR szeleprõl, meg a jótékony hatásairól. Többen közületek írták itt, hogy lezárva semmi probléma nem adódott, nekem azonban valahonnan megérezte a gép, hogy nem minden a tervezõk szája íze szerint történik és hibajel generálódott, ezért felhagytam a kísérletezéssel. Most viszont belenéztem az EGR szelepbe és elborzasztott, amit láttam. Koksz, korom vastagon. Én ezt, ha törik, ha szakad, meg akarom szüntetni. Kihez lehet fordulni, hogy ezt a funkciót teljesen megszüntesse? A szelep maradhat, de a vezérlés ne figyelje, ne akarja mûködtetni, ne generáljon hibajelet.
Ha valakinek van ötlete, ne tartsa magában!
Üdv: BG


Simán ki kell kötni és ennyi!!!!
Egyébként még mindig nem kell senkinek egy Bosch létömegmérõ? Zsír új, nekem mégsem kellett szerencsére, csak most a nyakamon van! Senki többet harmadszor?