blasekati
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz blasekati

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2010. augusztus 16. hétfő, 20:41


hancurozo írta:
blasekati írta: SZIASZTOK!
NEKEM DIZLIM VAN, SZTEM EGY KICSIT LASSÚ. A HIBATÁROLÓ TÁROL LÉGTÖMEGMÉRŐ HIBÁT, MEGPRÓBÁLTAM SZÉTSZEDNI, DE A TORX KULCS BESZERZÉSÉNÉL ELAKADTAM,SZOMBATHELYEN BESZEREZETETLEN DOLOGNAK TŰNIK. VALAKINEK NINCS MENTŐ ÖTLETE? ELŐRE IS KÖSZI, ÜDV NEKTEK


obi-ban kapsz olyan készletet fillérekért, aminek a közepe fúrva van. (2e a bitkészlet)


köszi, de legközelebbi obi kb.110 km-re van tölünk.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. augusztus 16. hétfő, 20:36


blasekati írta: SZIASZTOK!
NEKEM DIZLIM VAN, SZTEM EGY KICSIT LASSÚ. A HIBATÁROLÓ TÁROL LÉGTÖMEGMÉRŐ HIBÁT, MEGPRÓBÁLTAM SZÉTSZEDNI, DE A TORX KULCS BESZERZÉSÉNÉL ELAKADTAM,SZOMBATHELYEN BESZEREZETETLEN DOLOGNAK TŰNIK. VALAKINEK NINCS MENTŐ ÖTLETE? ELŐRE IS KÖSZI, ÜDV NEKTEK


obi-ban kapsz olyan készletet fillérekért, aminek a közepe fúrva van. (2e a bitkészlet)

blasekati
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz blasekati

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2010. augusztus 16. hétfő, 20:23


SZIASZTOK!
NEKEM DIZLIM VAN, SZTEM EGY KICSIT LASSÚ. A HIBATÁROLÓ TÁROL LÉGTÖMEGMÉRŐ HIBÁT, MEGPRÓBÁLTAM SZÉTSZEDNI, DE A TORX KULCS BESZERZÉSÉNÉL ELAKADTAM,SZOMBATHELYEN BESZEREZETETLEN DOLOGNAK TŰNIK. VALAKINEK NINCS MENTŐ ÖTLETE? ELŐRE IS KÖSZI, ÜDV NEKTEK

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2010. július 16. péntek, 22:27


Nekem is ingadozott az alapjárat, sőt a végén néha le is állt ha megálltam mondjuk egy lámpánál. Igaz benyás az enyém de így is észrevettem, hogy ha gyorsítottam, meleg motornál is füstölt.
Persze csere után szét is kaptam a gégi mérőt, hogy mi van benne amitől aranyrúd árában adják

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. július 16. péntek, 13:16


Robinson írta: Sziasztok!

Akkor msot végülis a hibás légtömegmérő milyen jelenségeket okozhat? Össze tudnánk szedni egy listába?


- Ha legmagasabb fokozatban nyomsz egy tőgázt 2000-es fordulaton, akkor jó légtömegmérőnél mondjuk felmegy 18-20 literig a pillanatnyi fogyasztásod, rossz légtömegmérőnél meg csak 10-15 literig.
- Hiába nyomogatod a gázt, juszt se füstöl az autód.

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2010. július 16. péntek, 12:19


bbali81 írta:
Robinson írta:
Robinson írta: Sziasztok!

Akkor msot végülis a hibás légtömegmérő milyen jelenségeket okozhat? Össze tudnánk szedni egy listába?


Nem?


- alapjárat ingadozás
- lóerő hiány


Nekem is ingadozott nagy ritkán / piros lámpánál kinyomott kuplungal de csak lefelé olyan ötszázig és vissza normál állásig, ezt megjátszotta kb 3szor aztán beállt rendesere / aztán kicseréltem és azóta is csinálja néha sajnos.

bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. július 16. péntek, 08:23


Robinson írta:
Robinson írta: Sziasztok!

Akkor msot végülis a hibás légtömegmérő milyen jelenségeket okozhat? Össze tudnánk szedni egy listába?


Nem?


- alapjárat ingadozás
- lóerő hiány


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. július 16. péntek, 00:22


Robinson írta: Sziasztok!

Akkor msot végülis a hibás légtömegmérő milyen jelenségeket okozhat? Össze tudnánk szedni egy listába?


Nem?

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. július 15. csütörtök, 11:01


Sziasztok!

Akkor msot végülis a hibás légtömegmérő milyen jelenségeket okozhat? Össze tudnánk szedni egy listába?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2001

státusz galrobika

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2010. július 09. péntek, 08:34


hancurozo írta:
galrobika írta: Hali!

Na,a tegnap elötti tisztítást követően ma reggel megint produkálta, hogy néha megy ahogy kell, húz mint az isten nyila 3500-4000 ig, néha meg olyan lagymatag!Lassabban gyorsul!Jól indul 17-1800tól de 3000re olyan lagymatag lesz.Nem torpan meg, egyszerűen lassabban, kicsit nehezebben gyorsul.Ez a kettő váltakozik.Természetesen nem vezetek állandóan 3-4000es fordulaton de néha kell!Pl előzés,vagy néha csak,hogy érezzem hogy azért megy még a kis autó...
Drága mulatság lenne venni egy légtömegmérőt és utána kiderülne, hogy nem is az a baja.Nem lehet ezt vhogy mérni?Egyáltalán lehet ez a baja a leírtak alapján?




magas fordulaton nem húz és magas a turbónyomásod turbó csere után? valószínű a változó geometriád van elállítva és folytja a motort (nem tud távozni a kipufogógázod)
a légtömegmérő cserét várd meg, ha visszaállították a turbó nyomásod és még akkor is csinálja.
szerintem.





Szia!

Na ezt még nem mondta senki.Mindenképpen be akarom állíttatni a nyomást normálisra.A magasabb turbo nyomásra azt mondták, hogy nem feltétlenül befojásolja az autó teljesítményét városban.Autópályán már igen, amennyiben megyek huzamosabb ideig 180-nal, egy idő mulva vissza szabályoz és nem engedi a kocsit 160-nál többel menni!De ha leállítom és megint indítom, megint engedi egy darabig a 180-at.Tapasztalatból mondták.Több Bömbin is így működött.De én nem igazán szoktam 180-at menni!Max 140.Egyenlőre csak egy másik légt. mérővel próbálom ki a kocsit.A nyomás állítást csak jövő héten tudom megcsináltatni.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. július 09. péntek, 08:36

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. július 08. csütörtök, 17:33


galrobika írta: Hali!

Na,a tegnap elötti tisztítást követően ma reggel megint produkálta, hogy néha megy ahogy kell, húz mint az isten nyila 3500-4000 ig, néha meg olyan lagymatag!Lassabban gyorsul!Jól indul 17-1800tól de 3000re olyan lagymatag lesz.Nem torpan meg, egyszerűen lassabban, kicsit nehezebben gyorsul.Ez a kettő váltakozik.Természetesen nem vezetek állandóan 3-4000es fordulaton de néha kell!Pl előzés,vagy néha csak,hogy érezzem hogy azért megy még a kis autó...
Drága mulatság lenne venni egy légtömegmérőt és utána kiderülne, hogy nem is az a baja.Nem lehet ezt vhogy mérni?Egyáltalán lehet ez a baja a leírtak alapján?




magas fordulaton nem húz és magas a turbónyomásod turbó csere után? valószínű a változó geometriád van elállítva és folytja a motort (nem tud távozni a kipufogógázod)
a légtömegmérő cserét várd meg, ha visszaállították a turbó nyomásod és még akkor is csinálja.
szerintem.









Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2010. július 08. csütörtök, 17:35

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2001

státusz galrobika

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2010. július 08. csütörtök, 13:17


wagusty írta:
galrobika írta:
wagusty írta:
galrobika írta: Hali!

Na,a tegnap elötti tisztítást követően ma reggel megint produkálta, hogy néha megy ahogy kell, húz mint az isten nyila 3500-4000 ig, néha meg olyan lagymatag!Lassabban gyorsul!Jól indul 17-1800tól de 3000re olyan lagymatag lesz.Nem torpan meg, egyszerűen lassabban, kicsit nehezebben gyorsul.Ez a kettő váltakozik.Természetesen nem vezetek állandóan 3-4000es fordulaton de néha kell!Pl előzés,vagy néha csak,hogy érezzem hogy azért megy még a kis autó...
Drága mulatság lenne venni egy légtömegmérőt és utána kiderülne, hogy nem is az a baja.Nem lehet ezt vhogy mérni?Egyáltalán lehet ez a baja a leírtak alapján?




Szia

Húzd le a légtömegmérő csatiját igy egy középértéket számol majd mondhatni szerviz üzemben lesz. Elvileg ha hibás a légtömegmérőd jobb lesz a kocsi sokkal.

Szia!

Mielőtt kitisztíttattam és szórakozott a kocsi, már lehúztam és ahhoz képest tényleg jobban ment,de mi után kitisztíttattam utána 1.5 napig jó volt és most megint elkezdte, hogy néha így, néha úgy.Ennyit ért a tisztítás?

üd













Ha gondolod keress meg és megnézzük mi a baja akár géppel is belenézhetünk.
emailben vagy privát üzenetben küldöm a telszámom.

üdv


Hibakód kiolvasásra gondolsz? Nem hiszem, hogy lenne benne bármi is, mert az elmult 2 hétben tesztelgetés miatt mindig kiolvasták és semmit nem írt be, azon kivül ,hogy mivel le és vissza dugdostuk a csatit ezért írta be a légt. mérőt.Ja meg egy kicsit nagyobb a turbo nyomás, amit a jövő héten visszább álítanak.Miután vissza rakták nem lett beállítva,a turbosok meg ezek szerint nem állították be.(csak megcsinálták)
A szervizben is azt mondták mint a Petike hogy be kéne rakni egy jó légt. mérőt és azzal kipróbálni.
Természetesen elfogadom a segítséget, csak érdekelne, hogy hogy gondolod elkezdeni?Az ATC-nél minden alap dolgot menéztek amitr anélkül,h szét kéne bontani a motort meg lehet nézni.Minden működött.Egyedül a légt. mérőt nem nézték meg, mert akkor az autó tunetei még nem engedtek következtetni arra, h ez lehet a gond.Volt amikor 1700-tól 2500-ig tökéletesen húzott utána 3000ig semmi, majd 3000 után megint elkezdett húzni,mint az állat. Aztán nem sokára ez után 1700tól 2500ig húzott és innentől semmi.Most meg a jó és a rossz váltakozik.
Az email címem galrobik@gmail.com helyileg merre vagy?
Ui.:Utólag is előre is köszönöm a válaszod.
üdv.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. július 08. csütörtök, 13:19

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2010. július 08. csütörtök, 12:45


galrobika írta:
wagusty írta:
galrobika írta: Hali!

Na,a tegnap elötti tisztítást követően ma reggel megint produkálta, hogy néha megy ahogy kell, húz mint az isten nyila 3500-4000 ig, néha meg olyan lagymatag!Lassabban gyorsul!Jól indul 17-1800tól de 3000re olyan lagymatag lesz.Nem torpan meg, egyszerűen lassabban, kicsit nehezebben gyorsul.Ez a kettő váltakozik.Természetesen nem vezetek állandóan 3-4000es fordulaton de néha kell!Pl előzés,vagy néha csak,hogy érezzem hogy azért megy még a kis autó...
Drága mulatság lenne venni egy légtömegmérőt és utána kiderülne, hogy nem is az a baja.Nem lehet ezt vhogy mérni?Egyáltalán lehet ez a baja a leírtak alapján?




Szia

Húzd le a légtömegmérő csatiját igy egy középértéket számol majd mondhatni szerviz üzemben lesz. Elvileg ha hibás a légtömegmérőd jobb lesz a kocsi sokkal.

Szia!

Mielőtt kitisztíttattam és szórakozott a kocsi, már lehúztam és ahhoz képest tényleg jobban ment,de mi után kitisztíttattam utána 1.5 napig jó volt és most megint elkezdte, hogy néha így, néha úgy.Ennyit ért a tisztítás?

üdv















Ha gondolod keress meg és megnézzük mi a baja akár géppel is belenézhetünk.
emailben vagy privát üzenetben küldöm a telszámom.

üdv

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2001

státusz galrobika

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2010. július 08. csütörtök, 12:43


Hali!
Még egy ... kérdésMitől lehet az.hogy a légt. mérő cső felöli oldalán,- amelyik megy a turbóhoz - egy iciri piciri olajtócsa van? A csőbe csatlakozik a légt. mérő aladt egy másik cső, ami a kartelg. szűrőtől jön, ott esetleg jöhet át egy kicsi olaj,de az lefele megy a turbo felé és nem felfele a légt. mérő felé nem?!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. július 08. csütörtök, 12:44

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2001

státusz galrobika

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2010. július 08. csütörtök, 12:35


wagusty írta:
galrobika írta: Hali!

Na,a tegnap elötti tisztítást követően ma reggel megint produkálta, hogy néha megy ahogy kell, húz mint az isten nyila 3500-4000 ig, néha meg olyan lagymatag!Lassabban gyorsul!Jól indul 17-1800tól de 3000re olyan lagymatag lesz.Nem torpan meg, egyszerűen lassabban, kicsit nehezebben gyorsul.Ez a kettő váltakozik.Természetesen nem vezetek állandóan 3-4000es fordulaton de néha kell!Pl előzés,vagy néha csak,hogy érezzem hogy azért megy még a kis autó...
Drága mulatság lenne venni egy légtömegmérőt és utána kiderülne, hogy nem is az a baja.Nem lehet ezt vhogy mérni?Egyáltalán lehet ez a baja a leírtak alapján?




Szia

Húzd le a légtömegmérő csatiját igy egy középértéket számol majd mondhatni szerviz üzemben lesz. Elvileg ha hibás a légtömegmérőd jobb lesz a kocsi sokkal.

Szia!

Mielőtt kitisztíttattam és szórakozott a kocsi, már lehúztam és ahhoz képest tényleg jobban ment,de mi után kitisztíttattam utána 1.5 napig jó volt és most megint elkezdte, hogy néha így, néha úgy.Ennyit ért a tisztítás?

üdv