BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. április 26. csütörtök, 18:41


Sziasztok!

Már volt szó itt az EGR szeleprõl, meg a jótékony hatásairól. Többen közületek írták itt, hogy lezárva semmi probléma nem adódott, nekem azonban valahonnan megérezte a gép, hogy nem minden a tervezõk szája íze szerint történik és hibajel generálódott, ezért felhagytam a kísérletezéssel. Most viszont belenéztem az EGR szelepbe és elborzasztott, amit láttam. Koksz, korom vastagon. Én ezt, ha törik, ha szakad, meg akarom szüntetni. Kihez lehet fordulni, hogy ezt a funkciót teljesen megszüntesse? A szelep maradhat, de a vezérlés ne figyelje, ne akarja mûködtetni, ne generáljon hibajelet.
Ha valakinek van ötlete, ne tartsa magában!
Üdv: BG

lbalog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lbalog

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2007. január 06. szombat, 21:22


bizonyára sikerült megoldani a problemot, így csak tapasztalatként írok:
320d 2000.07. havi 63ezer km-el vettem 2éve, azonnal légtömegmérõ csere /1800-tól húzott 2100-nál torpant, majd 2500-tõl megindult/, bcsaba bmw szakszervíz kb. 150ezerbe fájt de mintha kicserélték volna a kocsit /gyári cucc+újraprogramozás/
szerintem ez a motor lelke és én nem szívesen kisérleteztem volna utángyártott cuccokkal, talán egy lengõkar, vagy futómû alkatrész, esetleg kipufogó alkatrész esetén, de motorelektronikánál én legalábbis gyáriban gondolkodom....

330d
autója adatai
Széria: 1
Típus: E88
Kivitel: Cabrio
Modell: 120d
Évjárat: 2008

státusz 330d

Törzsvendég

Elismertség: 3% (6 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2006. november 15. szerda, 09:05


Viktor_E46 írta: Elõször is Meszes! Igen, házzal együtt jött a cucc és annak a mérete nem stimmel nekem.
330D! Nem hiszem, hogy egy M packetteset használtak taxiként, fõleg úgy, hogy a hátsó ülések teljesen zsír újszerûek (persze az elsõk sem agyonkopottak, sõt). Ezen kívül a srác, aki szereli szinte csak BMW-kel foglalkozik, tehát nem kezdõ és neki egyértelmûen a légtömegmérõt dobta ki a gép! Egyébként is pont te ígértél nekem gyári cuccost bele egyszer, aminek nagyon örültem volna, de sajnos azóta nem jelentkeztél.
Abban teljesen igazad van, hogy ez újabb fajta légtömegmérõ, mint ami kéne bele, ennek 527 a vége, ami kéne, annak meg 504. Amire ki akartam térni, hogy nekem abszolút nem jött be az, hogy lehúztam a csatit, mert tényleg iszonyatosan füstölt utánna, pont azon a fordulaton, ahol eddig torpant.
Szóval 330D, ne haragudj, csak amúgy is ki volt a f*szom a tegnepi nappal. Reméltem, hogy ez legalább sikerül, de nem, úgyhogy ezt elsõ felindulásból írtam. Ha tényleg segíteni akarsz és nem csak oda-vissza dobálni a sarat, akkor légyszíves - ha van rá módod - akkor juttasd el valahogy nekem a szükséges modicot, mert igazából a háznak a problémáját azt ki todom küszöbölni! Elõre is kösz, és mégegyszer bocs!



Én is bocs. akkor modicoltasd, és jó lesz. de ha van benne chippelés az sajna törlõdik. legalább is nekem eltûnt belõle):

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2006. november 15. szerda, 06:33


ja! és még valami. Úgy tudom nem egy 800e Ft-s Suzuki Stifftel járunk, hanem átlagban egy 4 milla körüli BMW-vel aminek az újkori ára 10 milla környékén volt igencsak. El kellen gondolkozni rajta, ha valaki nem túl jártas egy témában van-e értelme utángyártott szarokkal teliaggatni az autót, vagy veszel inkább egy gyári alkatrészt és nem kell azon paráznod minden percben, mikor szarik be alattad a fostalicska a nyaralás kellõs közepén, úgyhogy nem itt kellene spórolni, vagy ha már BMW-t vettünk, vállaljuk a vele járó költségeket.


Peti

(ez nem azt jelenti, hogy nincs minõségi utángyártott alkatrész, csak ha illyennel próbálkozunk nem árt tájékozottnak lenni, mivel ezeket az autókat már nem 10-es kulccsal és kiskalapáccsal és reszelõvel szokás javítani)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2006. november 15. szerda, 06:13


Tisztelt Uraim!

Az elmúlt pár hozzászólás tényleg elég meredek volt, fõleg aból kiindulva, hogy szerintem az ide bejelentkezõ emberek zöme nem fõállású hozzászólóként keresi a kenyerét, hanem a szabadidejét ba..a el arra, hogy segíteni próbál a többi elmebeteg honpolgárnak, aki elkövette azt a hibát, hogy BMW-t vett. Úgyhogy nyugi, szerintem itt mindenki jószándékkal próbálsegíteni a másiknak, és semmi szüksége az anyázásra, ha már egyáltalán szóra méltat egy tök idegent. Vegyetek egy nagy levegõt, ne faggyon meg a légkör, mert ellentkezõ esetben sokan messze el fogják kerülni ezt az oldalt.

Üdv és nyugi!!!!

Petike

státusz Viktor_E46

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2006. november 15. szerda, 05:08


Elõször is Meszes! Igen, házzal együtt jött a cucc és annak a mérete nem stimmel nekem.
330D! Nem hiszem, hogy egy M packetteset használtak taxiként, fõleg úgy, hogy a hátsó ülések teljesen zsír újszerûek (persze az elsõk sem agyonkopottak, sõt). Ezen kívül a srác, aki szereli szinte csak BMW-kel foglalkozik, tehát nem kezdõ és neki egyértelmûen a légtömegmérõt dobta ki a gép! Egyébként is pont te ígértél nekem gyári cuccost bele egyszer, aminek nagyon örültem volna, de sajnos azóta nem jelentkeztél.
Abban teljesen igazad van, hogy ez újabb fajta légtömegmérõ, mint ami kéne bele, ennek 527 a vége, ami kéne, annak meg 504. Amire ki akartam térni, hogy nekem abszolút nem jött be az, hogy lehúztam a csatit, mert tényleg iszonyatosan füstölt utánna, pont azon a fordulaton, ahol eddig torpant.
Szóval 330D, ne haragudj, csak amúgy is ki volt a f*szom a tegnepi nappal. Reméltem, hogy ez legalább sikerül, de nem, úgyhogy ezt elsõ felindulásból írtam. Ha tényleg segíteni akarsz és nem csak oda-vissza dobálni a sarat, akkor légyszíves - ha van rá módod - akkor juttasd el valahogy nekem a szükséges modicot, mert igazából a háznak a problémáját azt ki todom küszöbölni! Elõre is kösz, és mégegyszer bocs!

330d
autója adatai
Széria: 1
Típus: E88
Kivitel: Cabrio
Modell: 120d
Évjárat: 2008

státusz 330d

Törzsvendég

Elismertség: 3% (6 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2006. november 15. szerda, 01:59


amúgy viktor e46 vagy ki a faszom vagy, én leírtam hogy az én 2000 es évjáratú 330dmet modicoltatni kellett az új légtömegmérõre mert a minalko álltal árulrt az újabbik fajta...., ergo ha fikázol a 8 hozzászólásoddal sztem inkább olvass elötte utána.


330d
autója adatai
Széria: 1
Típus: E88
Kivitel: Cabrio
Modell: 120d
Évjárat: 2008

státusz 330d

Törzsvendég

Elismertség: 3% (6 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2006. november 15. szerda, 01:54


Viktor_E46 írta: Meszes!

Látom hasonló problémával küzdünk mindketten! Szerintem ne add fel a légtömegmérõ kérdést, nekem egyértelmûen azt dobta ki a gép hibaként, de én is iszonyatosan megszenvedek vele.
Elõször is nem tudom, hogy honnan vette 330D azt, hogy húzzuk le a csatit, úgy majd jó lesz!!!! Én is megcsináltam, miután az Õ általa ajánlott Minalkotól rendelt utángyártott légtömegmérõn sem a BOSCH-szám, sem a ház mérete nem egyezett (egyszerûen nem bírtam beletuszkolni a légszûrõ házába)!!!! Szóval a lényeg, hogy lehúzott csatival nem torpant ugyan vagy csak nem észrevehetõen, de olyan fekete füstöt tolt ki magából, hogy a kamion, amit elõztem egy 10%-os emelkedõn felfele elbújhatott mellettem!!!
Tehát nekem mind a Minalko, mind csati lehúzkodása kidobott idõ (remélem, hogy visszaveszik azt a szemetet, úgyhogy pénz nem) volt.
Ha valakinek esetleg más tapasztalata van ezekrõl a dolgokról - 330D kivételével - azért írja le, habár azért a saját szemének azért mégis jobban hisz az ember, de ki tudja. A Minalkonál ugyan mindennek ellenére esküdöztek, hogy ez kell bele, meg hogy ebbõl már mennyit eladtak és sosem volt probléma.
Ezek után majd még megpróbálok még egy trükköt, de amennyiben tud valaki BOSCH légtömegmérõt, azt szívesen fogadom. Esetleg ha valami csoda folytán végre egy tutira mûködõképes és igényes utángyártottat - bár ebbe nem reménykedem, mert ez már a második utángyártott sz*r, amivel befürödtem - szóljon!
Neked meg kitartás Meszes!



figyu!

én leírtam mi volt az én kocsimmal, ha a te romod más jelenséget produkál akkor sajnálom, valószínûleg vettél naívként egy 600000km-es taxit, akkor meg ne csodálkozzz semmit. Én csak segíteni akarok, mert ez az oldal errõl szól, szerintem. A minalkós légtömegmérõre pedig esküszöm, mert azóta szintén cseréltem egy általuk forgalmazottra.... mondjuk egy audiban, de akkkor is éééééég és föld.

státusz meszes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2006. november 14. kedd, 23:58


Ja még egy érdekes dolog, amit észrevettem:
Ha valamit változtatsz, tényleg nem rögtön derül ki az eredmény, szerintem kell használni minden sebességben, (forgalomban) aztán fontos hagyni állni (nem tudom mennyit) majd ezután lesz meg az eredmény. Lehet, hogy a BC átlagol a kiolvasott hibákból ,és úgy módosítja a motorvezérlést?

státusz meszes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2006. november 14. kedd, 23:53


Szia! Azért én nem hiszem, hogy 330d direkt rossz infót adott volna, mindenesetre szerintem egy lehetõséget, ami vagy bejön, vagy nem, ezért még nem kell haragudni, sokan arra sem méltatnak, hogy véleményt mondjanak.
Azonkívül ez a légtömegmérõ és környéke elég bonyi dolog, mert pl. nekem is mint írtam szorult az EGR szelep, és ez már meg is bolondíthatja a szívótorokban a nyomást. Aztán van valami levegõ hõmérsékletmérõ, ezt is meg kell vizsgálni, stb...
Tehát én is olyan szerelõhöz kerültem elõször aki szarik rá, csak a lé érdekli, és szívtam.
Így kerültem ide.
Van olyan ismerõsöm aki lelkiismeretesen segít a javításban, (és még fizetnem sem kell érte), de én nem szeretek visszaélni a helyzetemmel, ezért vittem eddig máshoz, de hülye sem vagyok teljesen, hogy csak átb*sszanak. Ilyen hibával sajnos úgy levesznek mint a riadt csirkét, mert szinte mindent ki lehetne cserélni, de még akkor sem tuti, hogy jó lesz, de az is lehet, hogy csak egy apróság, csak meg kellene találni.
A Minalkót én még nem próbáltam, de onnan én házzal együtt rendeltem volna, vagy úgy sem jó?
Most hajtom a gépet, hogy legyen mit kiolvasni majd belõle valamikor a hétvége felé, és úgy lehet tovább lépni...

státusz Viktor_E46

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2006. november 14. kedd, 19:05


Meszes!

Látom hasonló problémával küzdünk mindketten! Szerintem ne add fel a légtömegmérõ kérdést, nekem egyértelmûen azt dobta ki a gép hibaként, de én is iszonyatosan megszenvedek vele.
Elõször is nem tudom, hogy honnan vette 330D azt, hogy húzzuk le a csatit, úgy majd jó lesz!!!! Én is megcsináltam, miután az Õ általa ajánlott Minalkotól rendelt utángyártott légtömegmérõn sem a BOSCH-szám, sem a ház mérete nem egyezett (egyszerûen nem bírtam beletuszkolni a légszûrõ házába)!!!! Szóval a lényeg, hogy lehúzott csatival nem torpant ugyan vagy csak nem észrevehetõen, de olyan fekete füstöt tolt ki magából, hogy a kamion, amit elõztem egy 10%-os emelkedõn felfele elbújhatott mellettem!!!
Tehát nekem mind a Minalko, mind csati lehúzkodása kidobott idõ (remélem, hogy visszaveszik azt a szemetet, úgyhogy pénz nem) volt.
Ha valakinek esetleg más tapasztalata van ezekrõl a dolgokról - 330D kivételével - azért írja le, habár azért a saját szemének azért mégis jobban hisz az ember, de ki tudja. A Minalkonál ugyan mindennek ellenére esküdöztek, hogy ez kell bele, meg hogy ebbõl már mennyit eladtak és sosem volt probléma.
Ezek után majd még megpróbálok még egy trükköt, de amennyiben tud valaki BOSCH légtömegmérõt, azt szívesen fogadom. Esetleg ha valami csoda folytán végre egy tutira mûködõképes és igényes utángyártottat - bár ebbe nem reménykedem, mert ez már a második utángyártott sz*r, amivel befürödtem - szóljon!
Neked meg kitartás Meszes!

státusz meszes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2006. november 11. szombat, 00:21


No tehát, most már egyre kisebb az esély a hibás Ltmérõre, mert még most sem úgy ugrik üresen, mint kéne, sokat gondolkodik. Az egr szelep szorult, tiszta korom volt az egész szívótorok, ez meg lett javítva, most alig torpan, de még mindíg gyengusz a gép.
Kicseréltük az egyik izzítógyertyát (azt sem tudtam, hogy van benne) és az elsõ lengõkar szilenteket, most a futómû állat lett
Mivel most nem torpan, nagy az esély,hogy a nyomásszabályozással lesz baj. Ez lehet, akár egy lecsúszott csõ, akár a nyomásszabályozó szelep hibálya, akár a középszivattyú hibálya, bízom a csõben

státusz meszes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2006. november 06. hétfő, 21:51


Hát ígéretet kaptam egy autószerelõ havertól, hogy a héten gépre tesszük, de Õ olyan ember akire azt szokták mondani, hogy jó halál lenne belõle, mert elég nehéz kivárni. De már megvette a szilenteket is. LÁTTAM!, remélem a héten lesz annyi idõnk, hogy kiderüljön a turpisság...
Mellesleg a hétvégén kivettem, a légtömegmérõt, és kiáztattam TG higítóban mert kicsit kormos volt, és ez jót tett, azóta teljesen elviselhetõ a torpanás, ezerszer jobb mint más autó, de nem BMW.(csak 2500 felett)
Igazából az zavar, ami nem változott: hogy kis fordulaton jól lehet vele ugyan autózni, de ha üresben rálépek a gázra, tök lassan megy fel a fordulat. Lehúzott Lt-mérõvel rögtön ugrik... mindenesetre érdekes.

330d
autója adatai
Széria: 1
Típus: E88
Kivitel: Cabrio
Modell: 120d
Évjárat: 2008

státusz 330d

Törzsvendég

Elismertség: 3% (6 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2006. november 06. hétfő, 18:59


meszes: télleg valami más baj lehet, az a 730d éveken át, enyém több napon át ment füst és torpanás mentesen légtömegmérõ nélkül, cseréjével pedig csak annyi változás volt a lehúzott állapothoz képest hogy 80-120ra méréseimnél csökkentek az értékek.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2006. november 05. vasárnap, 22:53


A hétvégén lezártam az egr szelephez vezetõ csõrészt úgy, hogy kicseréltem a lyukas alátétet egy lyuk nélkülire. Eddigi tapasztalatok pozitívak. Semmi hibajelzés, megtorpanás vagy ilyesmi. Ahogy néztem elég sok korom vissza tud ott jutni a beömlõre, úgyhogy letojom a károsanyagkibocsátási normákat és inkább így használom.