Karesz730d
autója adatai
Széria: 7
Típus: F01
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2009

státusz Karesz730d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2017. február 08. szerda, 17:36


Karesz730d írta: Sziasztok! Bp-én avagy környékén tudnatok ajálani nekem valakit aki Dinamikus lengéscsillapítót újít fell?


Nincs senkinek ismerose?

Karesz730d
autója adatai
Széria: 7
Típus: F01
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2009

státusz Karesz730d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2017. február 06. hétfő, 11:05


Sziasztok! Bp-én avagy környékén tudnatok ajálani nekem valakit aki Dinamikus lengéscsillapítót újít fell?

Doxa320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Doxa320d

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2017. január 21. szombat, 23:16


Sziasztok!

Sedan e90-hez milyen lengéscsillapítókat ajánlanátok?
Szeretném,hogy minél jobban vegye a kátyús városi utakat!


p1tyeszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz p1tyeszka

Újonc

Elismertség: 6% (5 pont) | Hozzászólások: 81

Elküldve: 2016. december 29. csütörtök, 14:20


Üdv!

Eibach pk (3,2,5cm) mellé milyen csillapítókat ajánlotok? Bilstein vonalon nézelődök, de nem tudom melyik lenne ideális és egyáltalán megér-e annyit. Jelenleg Sachs st van benne.

jamborj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330i
Évjárat: 2001

státusz jamborj

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2016. október 25. kedd, 17:38


batigol09 írta: Sziasztok!

E36 coupem-at ültetve vettem. Szeretném vissza a gyári golyalábakat
rugókat, mert a magyar utakra sajna nagyon gáz... Csak parkolva király
Szereztem első hátsó lengókart, rugókat, toronycsapágyastul. Kell még valami amit "túrjak"? Illetve nagy munka kicserélni őket?

köszönöm!!


függőleges stabilkart nekem kellett cserélni e46-nál

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2016. október 25. kedd, 15:57


Sziasztok!

E36 coupem-at ültetve vettem. Szeretném vissza a gyári golyalábakat
rugókat, mert a magyar utakra sajna nagyon gáz... Csak parkolva király
Szereztem első hátsó lengókart, rugókat, toronycsapágyastul. Kell még valami amit "túrjak"? Illetve nagy munka kicserélni őket?

köszönöm!!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. július 26. kedd, 04:16


hil írta:
Kennymayer írta: Sziasztok! Megosztom a tapasztalatom az első lengéscsillapító cseréről. Nagy nagy szopas volt és most még nem voltam durva. A gólyaláb alsó csavarja beletört szokás szerint...sebaj van szerszámom megfúrom kiszedem gondoltam én...szerszám beletört csavar maradt a helyén..namost mivel szedjem ki, mivel ez edzett szerszám acél megvettem a legkeményebb létező fúrószárat és nekiálltam kb 4 óra alatt sikerült is kifúrni...sajnos az állvány csonk menet nem úszta meg...úgyhogy ezután átmenő csavar lesz a helyén..eddig jutottam ma ez mind reggel 8 óta. Azt azért elmondom h gyári lengéscsillapító volt még a gép alatt 12 éves most elfosta magát. Az új is gyári lesz (Sachs) remelem a másik oldalon is beszopm a szopó rollert. De most már okosabb leszek (izzitás, rozsda maró, WD 40 locsolás aztán kiderül). Valaki ha esetleg tud tuti módszert ne tartsa magában. A lényeg, h megviselt a dolog...volt amikor azt hittem szétverem kalapáccsal az egész futóművet.
Szevasztok

Szia4
gondolj bele: van egy berohadt 10-es csavar, tekered, leszakad a feje. (ez is nagyszilárdságú csavar volt) Abba belefúrsz és egy üvegkeményre edzett 8-as szerszámmal azt ki lehet szedni??? Nem gondolnám.... Meg se próbáltam volna, inkább melegítést kellett volna alkalmazni



Az àtmenő csavart gyorsan felejtsd el! Cserélj csonk àllvànyt 10e ft kb.
Sokszor a melegítés se segít.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. július 25. hétfő, 21:55


Kennymayer írta: Sziasztok! Megosztom a tapasztalatom az első lengéscsillapító cseréről. Nagy nagy szopas volt és most még nem voltam durva. A gólyaláb alsó csavarja beletört szokás szerint...sebaj van szerszámom megfúrom kiszedem gondoltam én...szerszám beletört csavar maradt a helyén..namost mivel szedjem ki, mivel ez edzett szerszám acél megvettem a legkeményebb létező fúrószárat és nekiálltam kb 4 óra alatt sikerült is kifúrni...sajnos az állvány csonk menet nem úszta meg...úgyhogy ezután átmenő csavar lesz a helyén..eddig jutottam ma ez mind reggel 8 óta. Azt azért elmondom h gyári lengéscsillapító volt még a gép alatt 12 éves most elfosta magát. Az új is gyári lesz (Sachs) remelem a másik oldalon is beszopm a szopó rollert. De most már okosabb leszek (izzitás, rozsda maró, WD 40 locsolás aztán kiderül). Valaki ha esetleg tud tuti módszert ne tartsa magában. A lényeg, h megviselt a dolog...volt amikor azt hittem szétverem kalapáccsal az egész futóművet.
Szevasztok

Szia4
gondolj bele: van egy berohadt 10-es csavar, tekered, leszakad a feje. (ez is nagyszilárdságú csavar volt) Abba belefúrsz és egy üvegkeményre edzett 8-as szerszámmal azt ki lehet szedni??? Nem gondolnám.... Meg se próbáltam volna, inkább melegítést kellett volna alkalmazni



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz Kennymayer

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. július 25. hétfő, 21:31


Sziasztok! Megosztom a tapasztalatom az első lengéscsillapító cseréről. Nagy nagy szopas volt és most még nem voltam durva. A gólyaláb alsó csavarja beletört szokás szerint...sebaj van szerszámom megfúrom kiszedem gondoltam én...szerszám beletört csavar maradt a helyén..namost mivel szedjem ki, mivel ez edzett szerszám acél megvettem a legkeményebb létező fúrószárat és nekiálltam kb 4 óra alatt sikerült is kifúrni...sajnos az állvány csonk menet nem úszta meg...úgyhogy ezután átmenő csavar lesz a helyén..eddig jutottam ma ez mind reggel 8 óta. Azt azért elmondom h gyári lengéscsillapító volt még a gép alatt 12 éves most elfosta magát. Az új is gyári lesz (Sachs) remelem a másik oldalon is beszopm a szopó rollert. De most már okosabb leszek (izzitás, rozsda maró, WD 40 locsolás aztán kiderül). Valaki ha esetleg tud tuti módszert ne tartsa magában. A lényeg, h megviselt a dolog...volt amikor azt hittem szétverem kalapáccsal az egész futóművet.
Szevasztok

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. július 24. vasárnap, 17:36


lela írta: Igen olvasni én is tudok. De a sport futómű és a a rossz utakra sztem kizárja egymást. a sportfutóműnél feszesebb a hangolás, míg rossz utaknál kevésbé durva csillapítás a megfelelő. És az sem világos hogy ezt külön lehetett kérni..? Eddig csak olyanról hallottam hogy sima és mpack...


Természetesen a kettőt nem is lehetett egyszerre, ott szerepel a "vagy" szócska is.
Nem csak magában a lengéscsillapító számít, hanem a rugó erőssége és mérete is, a kettő együtt alkot egy rendszert.
Igen, az opciós listában szerepeltek ezek a lehetőségek, természetesen piac függvényében. Gondolom a németeknél nem volt a rossz utas opció.

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2016. július 24. vasárnap, 16:58


Tano írta:
lela írta: Meg tudja nekem valaki mondani hogy az alábbi futóműben a hátsó lengéscsillapítónál a 33526750783 cikkszámú és a 33526750784 cikkszám között mi a különbség tehát a 784 et mibe tették bele? Mert van még Az Mpack de az a harmadik változat.


Oda van írva, tehát sportfutómű (226A extra kód) vagy rossz utakra optimalizált felszereltség (815A kód) esetén rakták bele ezt a cikkszámút.


Igen olvasni én is tudok. De a sport futómű és a a rossz utakra sztem kizárja egymást. a sportfutóműnél feszesebb a hangolás, míg rossz utaknál kevésbé durva csillapítás a megfelelő. És az sem világos hogy ezt külön lehetett kérni..? Eddig csak olyanról hallottam hogy sima és mpack...

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. július 23. szombat, 21:24


lela írta: Meg tudja nekem valaki mondani hogy az alábbi futóműben a hátsó lengéscsillapítónál a 33526750783 cikkszámú és a 33526750784 cikkszám között mi a különbség tehát a 784 et mibe tették bele? Mert van még Az Mpack de az a harmadik változat.


Oda van írva, tehát sportfutómű (226A extra kód) vagy rossz utakra optimalizált felszereltség (815A kód) esetén rakták bele ezt a cikkszámút.

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2016. július 23. szombat, 17:41


Meg tudja nekem valaki mondani hogy az alábbi futóműben a hátsó lengéscsillapítónál a 33526750783 cikkszámú és a 33526750784 cikkszám között mi a különbség tehát a 784 et mibe tették bele? Mert van még Az Mpack de az a harmadik változat.

státusz frizo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2016. július 22. péntek, 19:28


nekem is Sachs van, mind a 4. hibátlan, 1/3 áron van a gyárihoz képest

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. július 20. szerda, 17:39


Robin68 írta:
Hektor írta:
szotakdavid írta:
Bitu79 írta:
Kennymayer írta: Hali! Lengéscsillapító csere előtt állok mert a jobb első elfosta magát. Konkrétan telenyomta az első sárvédőt olajjal és ráz a kormány amikor egyenetlen úton megyek. Gondolom emiatt van ez. Valószínűleg Sachs lesz az új de láttam több helyen starline markát kedvező áron amiről elvileg német minőséget írnak 2 év garival. Ez milyen lehet? Van valaki aki használ ilyet? Tudom a gyári valószínűleg tartósabb meg jobb is de ki tudja. Láttam már olyat h az utángyártott alkatrész sem volt annyira szar és nem bírta sokkal tovább a gyári. Nyilván a magyar utak minősége is nagy hatással van a futómű alkatrészekre és a gyári mondjuk bírja 4-5 évig ez meg lehet csak 3-ig de ha mondjuk berakom ezt az utángyártottat és régit meg felújítatom akkor már jobban is jártam. Mi a véleményetek?
Köszi

Zsolti


Sztem jó az.Nekem Monroe van hátul,pedig sokan lefikázták.A gyári persze mindig jobb.Állítólag De szerintem nyugodtan vegyed megfelé
Voltak itt olyanok,akik dícsérték ezt a márkát.
Akinek sok pénze van,az ugyis Kayaba,és Sachs fele tekintget.Mondjuk ezek prémium gyártók.Ezt neked kell eldönteni.




Sachs vagy Lindornál felújítás.


Az enyém is eldurrant anno elöl.szintén foglalkoztatott a dolog, hogy felújítás,vagy vásárlás. Több felújítással foglalkozót felhívtam, végül annyira nem is volt olcsóbb, így vettem újakat. Ha meg már új én a sachs mellett döntöttem. Kedvezménnyel azért kibírható és tudom hogy mi van alatta. Másoknak a Monroevel sincs baj. Ki így, ki úgy. A Sachs eddig hibátlan.


Hallgass Dávidra szerintem...
Amúgy én is Sachst vettem alá.


Hali!
Nekem is Sachs van elől, hátul Kayaba.
Eddig hibátlan...