Kennymayer fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Kennymayer Elküldve: 2018-06-25 10:25 Futómû és hibái

Sziasztok! Olyan jelenséget produkál az autó, hogy 70 és 100 között fokozatosan erősebben rázza a kormányt főleg szarabb, kátyús úton, de előfordult már pályán is ugyanez. Érdekesség , hogy nem mindig csinálja. Van amikor egy hétig semmi bárhol mehetek vele aztán egyszer gondol egyet és folyamatosan szar...szét akar esni az eleje. Hallom is az első futómű felől a hangját..
Lengéscsillapítók kb 1 évesek SACHS-ok. Lengőkar hátsó szilenteket néha hallom koppanni fékezéskor így arra tudok tippelni, azok kb 2 évesek. A stab pálcák kb 1 évesek a lengéscsillapítóval együtt lettek cserélve Lemforderre.
Szóval valaki tud valami jót mondani merre induljak?
Milyen márkát érdemes lengőkar szettből keresni?
Valaki tud esetleg elérhetőséget privátban ahol jó áron lehet jó minőséget venni?

Köszi

Kennymayer Elküldve: 2018-02-19 11:30 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
Kennymayer írta: Sziasztok! Valakinek van pontos leírása Rheingold telepítésről? Milyen rendszerre érdemes felrakni (xp vagy Win 7 esetleg win 10) ? Youtubon találtam pár videót róla..azok használható leírások?
Köszönöm


Ha normális csomagot töltesz le, akkor abban benne van a telepítési leírás is.


Leírás van benne...akkor majd megprobalom...milyen rendszerre érdemes felrakni?
Esetleg linket tud valaki ami biztosan működő csomag?
Köszönöm

Kennymayer Elküldve: 2018-02-18 19:42 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok! Valakinek van pontos leírása Rheingold telepítésről? Milyen rendszerre érdemes felrakni (xp vagy Win 7 esetleg win 10) ? Youtubon találtam pár videót róla..azok használható leírások?
Köszönöm

Kennymayer Elküldve: 2017-07-19 20:53 Motorolaj

Üdv! Kb egy hete cseréltem olajat az autóban az előző olaj liqui molly volt és nagyon jól muzsikált. Most sajnos nem tudtam beszerezni a megszokott boltban és vettem bele Castrol Magnatec 5W-40-et. Azóta azt veszem észre,hogy ha kicsit álló helyzetben túráztatom a gépet füstöl. Eddig soha nem volt ilyen. Ennyire szar lenne ez az olaj? Már kezdek azon gondolkodni h kidobom belőle ezt a szart és újra keresek valahol Liqui Molly olajat! 10000 km- ként mindig cserélem az olajat max egy fél nivonyi szokott elfogyni közben de soha nem füstölt.Mit tanácsoltok? Ja egyébként E46 316i 1.8 benzin a vas. Köszönöm előre is.

Kennymayer Elküldve: 2017-02-10 10:49 Mi lehet a baj?

gulyi írta:
RdnyBlzs írta:
naarjan írta:
RdnyBlzs írta:
naarjan írta:
RdnyBlzs írta: Sziasztok!
Fűtés, szellőztetés közben égett, poros, olajos büdös szag jön be az utastérbe. Nem mocsár szag, hanem furcsa "motor" szag. Ez mitől lehet? Hátha sikerül megjavítani alapon pollenszűrőt cseréltem és kitisztítottam a szellőzőrendszert, illetve a klímát úgy, hogy közvetlen a hőcserélőre jusson a hatóanyagból, de még mindig beszivárog a bűz. Nem folytogató a szag, de kellemetlen egy idő után. Szerintetek mi okozhatja? Köszi előre is!


Nincs egy karter csöved elrepedve?



Köszi, lehetséges, nem néztem még. Tudnál segíteni légy szíves, hogy a motor melyik részén keressem? Nem ismerem még annyira az autót, szerelő sem vagyok, így nem tudom melyik cső lehet az. N42B18A motor.


Én sem vagyok szerelő, de ha a realoemen az alvázszámod utolsó 7 karakterét beírod a "serial"-hoz, akkor kiadja a robbantott rajzát a kocsidnak.
Valami ilyet keress: http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_3180



Király, köszönöm!


Szia
Nekem az olaj betöltő kupak alatti tömítésnél folyt az olaj, rá a kipu csonkra.Ezt is nézd meg.


Hali!
Szelepfedél tömítés is lehet...pont ráfolyik az olaj a kipufogóra és égett szagot eregethet. Nekem a betöltő sapka és a szelepfedél is eresztette az olajat..kicseréltem mindkét tömítést és azóta megszűnt a baj.

Kennymayer Elküldve: 2016-12-22 19:49 Nem tudom mi a baja az autómnak

Kennymayer írta:
Kennymayer írta:
Bero írta:
Kennymayer írta: Sziasztok! Lenne egy kis gondom az autóval! Szóval tegnap este leállítás után egyszer csak nem indult el....addig minden oké...az önindító teker de nem indul...többszöri gyújtás ráadás után egyszercsak elindult mintha nem történt volna semmi...annyi volt észlelhtő amíg nem indult h világított a DSC és a kézifék lámpa sárgán...utána az is eltűnt..olaj és folyadék szintek rendben.. ma újra próba...minden rendben volt ma délután normálisan indult semmi gond..aztán egy rövid út után ismét ugyanazt csinálta mint a fennt leírtak...nem indul majd többszöri próbára indult..amit még észleltem h az üzemanyag szivattyú amíg nem indult addig nem búgott fel gyújtáskor és a relé sem kattan a kesztyűtartó mögött..diagnosztika nem hozott hibakódot..esetleg a relé lehet szar vagy a szivattyú döglött meg? Valaki esetleg tud hasonló helyzetről?
Ja és egy 1.8 benzin E46-ról van szó
Köszönöm előre is!


Hali. Benzinpumpának tűnik. Teszteljétek le a szivattyút,ott van a hátsó ülés alatt a jobb oldalon. A dsc és kézifék lámpa a feszültség leesés miatt villant fel amíg önindítóztál.


És mivan ha teszt alatt működik rendesen ?? Csak néha nem megy akkor azt honnan fogom tudni h az a szar? Egyébként erről miért nem maradt bent hibakód az autóban...vagy miért nem tárolja el h volt ilyen baja??



Hát azt hittem megoldódott a probléma egy kesztyűtartó mögötti üzemanyag relé cserével kb egy hétig semmi gond nem volt...de tegnap fogta magát az autó és menet közben leállt kis idő után újra elindult majd a mai napon megint többször leállt...olvasgattam kicsit és kicseréltem a pótkulcsra a kulcsot mert az tűnt fel ha megkopogtatom a kulcsot akkor egyből indul az autó azzal egész délelőtt megint semmi gond majd újra elkezdte csinálni...diag semmit sem hoz hibának (már többféle progival kipróbáltuk és semmi)...most már kezd kicsit érdekessé válni a dolog..esetleg EWS vagy vevő karika csinálhat ilyen hibát..vagy üzemanyag rendszeren van máshol is relé?Esetleg tényleg üzemanyag szivattyú a baj forrása.. vagy ki mire tippel?


Sziasztok! Megoldódni látszik a probléma...elég alattomos dolog volt kinyomozni de a leállás és nem indulás 99 százalékban a főtengely jeladó hibájára vezetett vissza...
meg is van az új alkatrész most már csak ki kell cserélni...mindenesetre ha valaki hasonló problémával küzd akkor ez is lehet egy lehetséges variáció...
Közben észrevettem hogy a nívópálca cső becsatlakozásnál folyik az olaj...ez mennyire jellemző hiba ennél a motornál? Egy sima o gyűrű van ebbe ha jól látom...?Nem érdemes az új gyűrű köré esetleg valami kis tömítő pasztát tenni? (olyasmire gondolok amit a szelepfedél tömítés alá is tettem már másik autóknál a pontos nevét nem tudom sajnos)
Üdv.

Kennymayer Elküldve: 2016-12-18 16:03 Nem tudom mi a baja az autómnak

Kennymayer írta:
Bero írta:
Kennymayer írta: Sziasztok! Lenne egy kis gondom az autóval! Szóval tegnap este leállítás után egyszer csak nem indult el....addig minden oké...az önindító teker de nem indul...többszöri gyújtás ráadás után egyszercsak elindult mintha nem történt volna semmi...annyi volt észlelhtő amíg nem indult h világított a DSC és a kézifék lámpa sárgán...utána az is eltűnt..olaj és folyadék szintek rendben.. ma újra próba...minden rendben volt ma délután normálisan indult semmi gond..aztán egy rövid út után ismét ugyanazt csinálta mint a fennt leírtak...nem indul majd többszöri próbára indult..amit még észleltem h az üzemanyag szivattyú amíg nem indult addig nem búgott fel gyújtáskor és a relé sem kattan a kesztyűtartó mögött..diagnosztika nem hozott hibakódot..esetleg a relé lehet szar vagy a szivattyú döglött meg? Valaki esetleg tud hasonló helyzetről?
Ja és egy 1.8 benzin E46-ról van szó
Köszönöm előre is!


Hali. Benzinpumpának tűnik. Teszteljétek le a szivattyút,ott van a hátsó ülés alatt a jobb oldalon. A dsc és kézifék lámpa a feszültség leesés miatt villant fel amíg önindítóztál.


És mivan ha teszt alatt működik rendesen ?? Csak néha nem megy akkor azt honnan fogom tudni h az a szar? Egyébként erről miért nem maradt bent hibakód az autóban...vagy miért nem tárolja el h volt ilyen baja??



Hát azt hittem megoldódott a probléma egy kesztyűtartó mögötti üzemanyag relé cserével kb egy hétig semmi gond nem volt...de tegnap fogta magát az autó és menet közben leállt kis idő után újra elindult majd a mai napon megint többször leállt...olvasgattam kicsit és kicseréltem a pótkulcsra a kulcsot mert az tűnt fel ha megkopogtatom a kulcsot akkor egyből indul az autó azzal egész délelőtt megint semmi gond majd újra elkezdte csinálni...diag semmit sem hoz hibának (már többféle progival kipróbáltuk és semmi)...most már kezd kicsit érdekessé válni a dolog..esetleg EWS vagy vevő karika csinálhat ilyen hibát..vagy üzemanyag rendszeren van máshol is relé?Esetleg tényleg üzemanyag szivattyú a baj forrása.. vagy ki mire tippel?

Kennymayer Elküldve: 2016-12-14 21:01 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

Kennymayer írta: Sziasztok!
A következő olajcserénél én is ki akarom cserélni a difi és váltó olajat. E46 316i 1.8 benzin manuális 5 sebességes váltóról lenne szó. Nem igazán szeretnék találgatni inkább tények és tapasztalatok embere vagyok. Lehet nagy kérés és vita forrása leszek de hinni fogok annak aki megfelelő érveket tud felmutatni szóval konkrétan melyik márka melyik olaját javasoljátok és mekkor a feltöltési mrennyisége az autómnak, mind váltó mind difi tekintetében? Ne haragudjatok, hogy ilyen egyszerűen fogalmazok.
Köszönöm a segítséget!



Mivel senki sem reagált...leírom miket néztem ki a következő olajcserére:
Motorolaj: Mannol 5w30 Energy Combi LL
Váltóolaj: Mannol ATF Dexron II-D

a difi olaj még képlékeny...esetleg valaki erre adhatna tanácsot?
Szerintetek megfelelő a választásom?
Köszi

Kennymayer Elküldve: 2016-12-13 20:10 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok! SOS segítség kellene nekem! A vezető oldali ajtómat nem tudom kinyitni..a központi zár nyit minden rendben de mégsem nyílik ki...elektronikusan rendben van inkább mechanikai gondra gondolok..reggel még semmi nem volt vele most meg egyszer csak fennakadt a kilincs aztán utána nagynehezen bezárt az ajtó de most meg hiába húzom nem tudom kinyitni..belülről sem és kívülről sem megy...ajtókárpitot próbáltam leszedni de zárt ajtónál szinte lehetetlen kicsit le feszegettem de nem látok bele rendesen...ki lehet valahogy a zárbetétet szerelni kívülről hogy legalább kinyithassam az ajtót és le tudjam szerelni a kárpitot hogy belenézhessek?? Vagy valami ötlet erre?? Lehet hogy befagyott mert reggeltől délutánig kint állt a hidegben??Befújtam már mindennel de nem megy sehogysem...kicsit ki akadtam azt hiszem

Kennymayer Elküldve: 2016-12-07 16:46 Nem indul el

SaFi írta:
Pittu írta:
SaFi írta: Sziasztok!

Adott egy 2003-as e46 20d.

Hiba, hogy néha rájön az, hogy csak indítózik, de nem indul be.
Amit megfigyeltem, mintha gyújtás kapcsolásakor nem kapcsolna a külső pumpa.
Hibakódnak is annyi volt benne, hogy 0 bar nyomas.
Kicseréltem a pumpát, de sajna a hiba maradt.

Hol kapcsol hol nem.. van, hogy hetekig nincs probléma aztán egy nap többször is.

Találkozott ilyennel valaki?

Előre is köszönöm!


Hello! Az üzemanyagpumpa reléjét nézd meg. Nekem az volt a probléma


Szia!

Köszönöm! Probléma letudva

Alapvetően kapcsolta relé, de még sem húzott be ezért nem gyanakodtam rá. Kiszedtem a dudáét próba gyanánt, azzal ment így új relé és voálá
Köszi!

Valakinek egy üzemanyagpumpa?


Nekem is ugyanez volt a hiba...egyenlőre megcseréltem a két zöld relét de jön az új azóta nem volt probléma..

Kennymayer Elküldve: 2016-12-07 11:02 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

Sziasztok!
A következő olajcserénél én is ki akarom cserélni a difi és váltó olajat. E46 316i 1.8 benzin manuális 5 sebességes váltóról lenne szó. Nem igazán szeretnék találgatni inkább tények és tapasztalatok embere vagyok. Lehet nagy kérés és vita forrása leszek de hinni fogok annak aki megfelelő érveket tud felmutatni szóval konkrétan melyik márka melyik olaját javasoljátok és mekkor a feltöltési mrennyisége az autómnak, mind váltó mind difi tekintetében? Ne haragudjatok, hogy ilyen egyszerűen fogalmazok.
Köszönöm a segítséget!

Kennymayer Elküldve: 2016-12-05 21:58 Nem tudom mi a baja az autómnak

Bero írta:
Kennymayer írta: Sziasztok! Lenne egy kis gondom az autóval! Szóval tegnap este leállítás után egyszer csak nem indult el....addig minden oké...az önindító teker de nem indul...többszöri gyújtás ráadás után egyszercsak elindult mintha nem történt volna semmi...annyi volt észlelhtő amíg nem indult h világított a DSC és a kézifék lámpa sárgán...utána az is eltűnt..olaj és folyadék szintek rendben.. ma újra próba...minden rendben volt ma délután normálisan indult semmi gond..aztán egy rövid út után ismét ugyanazt csinálta mint a fennt leírtak...nem indul majd többszöri próbára indult..amit még észleltem h az üzemanyag szivattyú amíg nem indult addig nem búgott fel gyújtáskor és a relé sem kattan a kesztyűtartó mögött..diagnosztika nem hozott hibakódot..esetleg a relé lehet szar vagy a szivattyú döglött meg? Valaki esetleg tud hasonló helyzetről?
Ja és egy 1.8 benzin E46-ról van szó
Köszönöm előre is!


Hali. Benzinpumpának tűnik. Teszteljétek le a szivattyút,ott van a hátsó ülés alatt a jobb oldalon. A dsc és kézifék lámpa a feszültség leesés miatt villant fel amíg önindítóztál.


És mivan ha teszt alatt működik rendesen ?? Csak néha nem megy akkor azt honnan fogom tudni h az a szar? Egyébként erről miért nem maradt bent hibakód az autóban...vagy miért nem tárolja el h volt ilyen baja??

Kennymayer Elküldve: 2016-12-05 17:31 Nem tudom mi a baja az autómnak

Sziasztok! Lenne egy kis gondom az autóval! Szóval tegnap este leállítás után egyszer csak nem indult el....addig minden oké...az önindító teker de nem indul...többszöri gyújtás ráadás után egyszercsak elindult mintha nem történt volna semmi...annyi volt észlelhtő amíg nem indult h világított a DSC és a kézifék lámpa sárgán...utána az is eltűnt..olaj és folyadék szintek rendben.. ma újra próba...minden rendben volt ma délután normálisan indult semmi gond..aztán egy rövid út után ismét ugyanazt csinálta mint a fennt leírtak...nem indul majd többszöri próbára indult..amit még észleltem h az üzemanyag szivattyú amíg nem indult addig nem búgott fel gyújtáskor és a relé sem kattan a kesztyűtartó mögött..diagnosztika nem hozott hibakódot..esetleg a relé lehet szar vagy a szivattyú döglött meg? Valaki esetleg tud hasonló helyzetről?
Ja és egy 1.8 benzin E46-ról van szó
Köszönöm előre is!

Kennymayer Elküldve: 2016-12-02 22:31 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Aszfaltbhetyar írta: Sziasztok!

Tudna valaki abban segíteni,hogy itthon lehet valahol kapni a grundmodulba relét (E46)? Ez a száma V23084-C2001-A303.
Kintről tudnék rendelni de egyszerűbb lenne ha itthon megtudnám venni.


Szia! Én itthon vettem egy helyi elektromos cuccokat áruló kis üzletben pár ezer forintért...(Szekszárd, Elektro patika) a cserét is magamnak csináltam...azóta tökéletesen működik...Szerintem Google a barátod és tuti találsz itthon is. Ha máshol nem akkor keress rá neten a fenti boltra amit írtam..szerintem elpostázza neked ha kell.

Kennymayer Elküldve: 2016-11-30 21:39 Tolató radar

Hali! Van egy olyan problémám,h tegnapelőtt egyszer csak jelentkezett nálam is a hosszan sípolás tolatáskor. Meghallgattam a szenzorokat és a kipufogó felőli nem cicergett! Lehúztam a csatit és befújtam kontakt spray-vel akkor egyből jó lett nem sipolt de ma megint kezdte...újra szét húztam újra befújtam de most meg néha megy néha meg nem..vagyis van amikor tolatáskor azonnal sípol hosszút majd van amikor csippan egyet egyet és jelez de nincs mögöttem semmi és van amikor rendesen működik. Annyit vettem észre h a kipufogó felőli szenzor halkabb mint a többi...nem tudom ez összefügg e valamivel...mindenesetre rendeltem egy szenzort és beteszem majd ennek a helyére. Valaki tud adni tanácsot mit nézzek még meg addig...van esetleg valami tippelek?
Ja a vezérlőjét megnéztem kicsit megmozgattam a csatikat de ugyanúgy szar a helyzet.
Előre is köszönöm..
« előző12következő »