szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 22:21


ute107 írta:
335i írta: Üdv!

Nemrég vásároltam egy e60-as 530 D-t. Eddig minden rendben volt vele viszont ma egyszercsak egyet puffant valami és elfogyott a kocsi ereje. Olyan mintha a valami nyomás alatt lévő cső leesett volna. Egyszeűen nem megy 110-nél többet. Az autó automata, 229.000 km-rel. A computer nem ír ki semmilyen hibát. Ha valaki tud légyszi segítsetek, hogy mi lehet a baj!
Előre is köszönöm!
Áron


Elsődlegesen turbócső kilyukadás...


Szerintem is Turbócső haveromnak is az e60-ba megcsínáltatta az egyiket kilyukadt a másik

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 22:12


335i írta: Üdv!

Nemrég vásároltam egy e60-as 530 D-t. Eddig minden rendben volt vele viszont ma egyszercsak egyet puffant valami és elfogyott a kocsi ereje. Olyan mintha a valami nyomás alatt lévő cső leesett volna. Egyszeűen nem megy 110-nél többet. Az autó automata, 229.000 km-rel. A computer nem ír ki semmilyen hibát. Ha valaki tud légyszi segítsetek, hogy mi lehet a baj!
Előre is köszönöm!
Áron


Elsődlegesen turbócső kilyukadás...

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2004

státusz 335i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 21:23


Üdv!

Nemrég vásároltam egy e60-as 530 D-t. Eddig minden rendben volt vele viszont ma egyszercsak egyet puffant valami és elfogyott a kocsi ereje. Olyan mintha a valami nyomás alatt lévő cső leesett volna. Egyszeűen nem megy 110-nél többet. Az autó automata, 229.000 km-rel. A computer nem ír ki semmilyen hibát. Ha valaki tud légyszi segítsetek, hogy mi lehet a baj!
Előre is köszönöm!
Áron

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 20:06


Zsolesz írta: Üdv!

Felkerestem az általad ajánlott szervizt. Hát le a kalappal előttük. Öt perc várakozás után 2 perc alatt nullázták a rendszert. Elmeséltem a sztorimat,jót derültek rajta,náluk ez a mutatvány max.50-be fájt volna. Hát ez a különbség szerviz és szerviz között. Ajánlom Őket mindenkinek.

Még egyszer köszi a tippet!!!!!


Szerintem írjál nyugodtan szervízértékelést az eseteidről.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2007

státusz Zsolesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 18:33


Zsolesz írta:
xlzx írta:
Zsolesz írta: Üdvözletem Mindenkinek!



Szóval a legnagyobb gondom most a hibajelzés eltüntetése és nullázása. Tudtok ebben segíteni természetesen nem ingyen? Bárhol Pesten vagy itt a közelben megyek,csak segítsen valaki!!!!!

Hát ez van, NE MENJETEK EBBE A SZERVIZBE ÉS AZ ISMERŐSÖKNEK IS SZÓLJATOK


Ugorj be bármikor Majercsíkékhez! Egy köpésre van a bécsi úttól, lekanyarodsz a temetőnél jobbra a busz garázs fele és meg fogod látni a busz garázs előtt jobbra a szervízt


Köszönöm a tippet felkeresem Őket!!


Üdv!

Felkerestem az általad ajánlott szervizt. Hát le a kalappal előttük. Öt perc várakozás után 2 perc alatt nullázták a rendszert. Elmeséltem a sztorimat,jót derültek rajta,náluk ez a mutatvány max.50-be fájt volna. Hát ez a különbség szerviz és szerviz között. Ajánlom Őket mindenkinek.

Még egyszer köszi a tippet!!!!!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 07. hétfő, 21:15


Bitu79 írta:
YELLOW írta: nem hiszem el... magával beszélget... kisajátította a topic-ot magának... nem reagál semmire, csak linkelget.... nem egy BOT?
én már a seggem verem a földhöz....


Neked írtam...ezt segítenél nekem lefordítani?



I now have the right side flaps operating correctly

The bottom linkage which connects the inner and outer flaps was my issue, it had come out of position during the disassembly stage without me noticing - it shouldn't actually be visible as mine was which led me to reassemble it out of position. The flexible arm from the inner right flap has two nipples, the uppermost nipple fits into a track which runs right to left underneath the fan box, the lowermost nipple connects to the flexible arm from the rear right flap. If this pops out on you don't worry as each of the flexible arms can only be re-inserted into the flaps' hinges in one orientation - if you shine a torch through the little holes in the flap you will see a notch to align the link pins with. It's not posible to photograph this so just take my word for it

The top linkage of the outer flap is the one which actually moves with the recirculation button and can only be inserted AFAIK with the outer flap closed and A/C set to recirculate. If assembled correctly the inner flap will be closed as the outer one opens.

Assembly of the right flaps is thus as follows.

1- Hit recirculate on A/C and allow motors to settle.
2- Ensure the bottom linkage is connected to the bottom of the inner flap and that it sits in its track underneath the fan via the top nipple of the link (feel underneath between the two flaps).
3- Ensure the linkage from the outer flap also connects to the bottom nipple of the link (If this is correct you BMWfanatics.hu - A rajongói portál

Ójaj! Valami hiba történt az oldal feldolgozása közben!