
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2003
Elküldve: 2016. május 03. kedd, 11:34
Sziasztok!
Szerintetek normális a kb 180 rpm-es alapjárat-gyengülés kormánytekerésnél? De már a motor is belerázkódik...
Elküldve: 2016. május 03. kedd, 11:34
Elküldve: 2016. május 03. kedd, 10:34
szicsu írta:szicsu írta: Sziasztok!
A problémám a következő:Induláskor,ha nem nyomok elég gázt,(alapjárat környéke)akkor elkezd remegni az autó.Ugyan ez történik,ha menet közben visszaengedem a fordulatot 1200-1500 köré,és odalépek neki.És lehet,hogy nem függ össze vele,de mintha mostanában egy kicsit darabosabban venné a fokozatokat...
Kuplung?Vagy felkészülhetek egy kettőstömegű lendkerék cserére???
Alámentünk,és ha álló helyzetben kinyomott kuplungnál váltogatok,akkor a kardán elég rendesen megmozdul...
Esetleg valakinek valami tipp...?
Utánaolvasgattam,és lehet hogy a váltóba 40ekm-el ezelőtt tett ATF olaj a bibi???
Az autóban 270000km van....
Elküldve: 2016. május 03. kedd, 08:53
szicsu írta: Sziasztok!
A problémám a következő:Induláskor,ha nem nyomok elég gázt,(alapjárat környéke)akkor elkezd remegni az autó.Ugyan ez történik,ha menet közben visszaengedem a fordulatot 1200-1500 köré,és odalépek neki.És lehet,hogy nem függ össze vele,de mintha mostanában egy kicsit darabosabban venné a fokozatokat...
Kuplung?Vagy felkészülhetek egy kettőstömegű lendkerék cserére???
Alámentünk,és ha álló helyzetben kinyomott kuplungnál váltogatok,akkor a kardán elég rendesen megmozdul...
Elküldve: 2016. május 01. vasárnap, 21:09
bricktopm írta:Turbo73 írta: Hali,
A jobb első ajtóm szét volt szedve (nem én csináltam), és összerakás után az autó nem érzékeli a nyitást, nem gyullad a belső világítás sem. A központi zár és az ablakemelő működik. Lehetséges, hogy valamilyen kábel nem lett visszadugva? Mi lehet a baj?
Szia, inkább beragadt az érzékelőd, vagy zárlatos a kábele, ugyanis ha nincs bedugva\szakad pont ellentétesen viselkednek. NC-s kontaktust vár a computer, így ha lehúzod nyitást közöl.
Elküldve: 2016. május 01. vasárnap, 20:05
Turbo73 írta: Hali,
A jobb első ajtóm szét volt szedve (nem én csináltam), és összerakás után az autó nem érzékeli a nyitást, nem gyullad a belső világítás sem. A központi zár és az ablakemelő működik. Lehetséges, hogy valamilyen kábel nem lett visszadugva? Mi lehet a baj?
Elküldve: 2016. április 30. szombat, 20:46
Elküldve: 2016. április 30. szombat, 14:44
Luck írta:Bitu79 írta:Luck írta: sziasztok
Ötletek tippeket szívesen fogadom.
tip: e46 compact 316ti benzin 1796cm3
Olaj szint rendben(olaj csere 3hónapja volt),viz rendben(nem forr)
-Hangosan jár a motor menet közben.
Olyasmi mintha a láncfeszítő nem találná meg a pozíciót.
- kb:16-18 perc kocsikázás után villog az olaj lámpa.
(legutóbb épp a kuplung lenyomásánál jött elő)
-Néha leáll a motor,de rögtön újra indul.
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
Ismerős ragadt kint külföldön vele.
Valaki tud bérelhető autómentőt 2T?
Rossz olajpumpa?Sztem az lesz.Azért jelez a műszerfalon,mert nincs olajnyomása rossz olajpumpa miatt...
köszönöm
Valaki tud bérelhető autómentőt 2T Budapest Érd s.t.b körül 2T
Elküldve: 2016. április 30. szombat, 13:53
Bitu79 írta:Luck írta: sziasztok
Ötletek tippeket szívesen fogadom.
tip: e46 compact 316ti benzin 1796cm3
Olaj szint rendben(olaj csere 3hónapja volt),viz rendben(nem forr)
-Hangosan jár a motor menet közben.
Olyasmi mintha a láncfeszítő nem találná meg a pozíciót.
- kb:16-18 perc kocsikázás után villog az olaj lámpa.
(legutóbb épp a kuplung lenyomásánál jött elő)
-Néha leáll a motor,de rögtön újra indul.
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
Ismerős ragadt kint külföldön vele.
Valaki tud bérelhető autómentőt 2T?
Rossz olajpumpa?Sztem az lesz.Azért jelez a műszerfalon,mert nincs olajnyomása rossz olajpumpa miatt...
Elküldve: 2016. április 30. szombat, 09:08
Luck írta: sziasztok
Ötletek tippeket szívesen fogadom.
tip: e46 compact 316ti benzin 1796cm3
Olaj szint rendben(olaj csere 3hónapja volt),viz rendben(nem forr)
-Hangosan jár a motor menet közben.
Olyasmi mintha a láncfeszítő nem találná meg a pozíciót.
- kb:16-18 perc kocsikázás után villog az olaj lámpa.
(legutóbb épp a kuplung lenyomásánál jött elő)
-Néha leáll a motor,de rögtön újra indul.
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
Ismerős ragadt kint külföldön vele.
Valaki tud bérelhető autómentőt 2T?
Elküldve: 2016. április 29. péntek, 23:41
Elküldve: 2016. április 26. kedd, 09:15
gadam írta: Sziasztok!
Van egy e46 320i-m, aminek a tünetei: Elinduláskor ,ha csak a kellő minimum gázt adom csúsztatás mellé (szerelő szerint tatásan), akkor a motorból fura "csikorgó/nyiszogó" hangot ad, mintha falsot szívna.ez 50 km/h alatt , 1500-2000es fordulat között folyamatos.E mellett sajnos semmi erő nincs benne, elveszett belőle az, amibe beleszerettem. DE! Érdekes módon 20ból 1x hibátlan, olyan mint amilyennek lenni kell (leszámítva a nyiszogást). Miután a motor bemelegedett, és leállítom, indításkor forog párat mire elindul, onnantól váltani (1-2be)is nagyobb gázzal kell, különben lefullad, megáll. Tehát a probléma igazán akkor kezdődik ha meleg a motor.Ilyenkor a padlógáz olyan mintha levettem volna a lábam a pedálról..semmi..mintha nem venni a gáz utolsó tizedét.
Nagyjából ezek a bajok, kicsit hosszú lett, de ha valakinek van tippje, kérem ossza meg velem : )
Elküldve: 2016. április 25. hétfő, 17:57
Elküldve: 2016. április 22. péntek, 20:27
YELLOW írta:bricktopm írta: Sziasztok!
Nem tudom hibára utal-e a dolog, de ha menet közben hirtelen kinyomom a kuplungot és kettesből hármasba teszem érzem ahogy a fogaskerekek összeérnek. Nem úgy mint pl 3-ból 4-be, ..ott nem csinál ilyesmit, se 4-ből 5-be. Csak 1-2 és 2-3 között.Olyan érzés, mintha nekinyomódna a két fogaskerék foga egymásnak és csak utána tenné be a helyére őket.
Így meg kell tartanom pici nullán és úgy betenni. Gond ez?
én azt mondanám, hogy szinkrongyűrű probléma lehet. vagy esetleg kuplungnál valami, kinyomócsapágy, tárcsa.
Elküldve: 2016. április 22. péntek, 13:56
Elküldve: 2016. április 22. péntek, 06:59
bricktopm írta: Sziasztok!
Nem tudom hibára utal-e a dolog, de ha menet közben hirtelen kinyomom a kuplungot és kettesből hármasba teszem érzem ahogy a fogaskerekek összeérnek. Nem úgy mint pl 3-ból 4-be, ..ott nem csinál ilyesmit, se 4-ből 5-be. Csak 1-2 és 2-3 között.Olyan érzés, mintha nekinyomódna a két fogaskerék foga egymásnak és csak utána tenné be a helyére őket.
Így meg kell tartanom pici nullán és úgy betenni. Gond ez?