YELLOW írta:
m_attila írta:

igen a veterán kell venni olajat...
a hamisítás egyébként a címkén állapítható meg, nem a vonalkódon,
részben igaz. de mint korábban írtam a vonalkódból akár sok mindenre lehet következtetni. még ha nem is hamisított, de pl valami olyan helyen gyártott olajban, lehet nem bíznék. de ez az én dolgom!
vatera... érdekes. lehet ott jó vétel. kamionról leesett dolgokat annyit árulnak. én magam is tudok egy helyet, ahol rendszeresen ilyen ügyleteket bonyolítanak le.
nekem is maradt egy liter bontatlan olajam. most ha vaterán el akarnám, adni, akkor az szar volna? ez alapján sem lehet megmondani mi valós vagy nem.
aszem nem is tudok többet hozzáfűzni, de már lassan bele is fáradtam 
"hogy túlzottan elővigyázatos vagyok, így is meg szoktam szívni."
írta a kollega , lassan úgy érzem mi kereskedők balfaszok vagyunk és nem értünk hozzá,sőt az üzlet pincéjébe, csapoljuk a mol carrier 20w-50 et és dobozuljuk castrol edge 5w-40 dobozba! De a vatera az igen!!

Ott lehet kapni az eredeti olajokat, boltban, üzletben, ahova hetente jönnek a fogyasztóvédők, mindenféle faszságot ellenőrizni..ott nem! Mert ma Magyarországon kell a márka csak olcsó legyen elv működik. Mint ahogy kell a Bmw otthonra, nem baj ha félmillió km van bent (órába 180.000), mert az embléma az érték, nem a futásteljesítmény! Külföldön 200 ezer "valós" km feletti autók ára zuhanórepülésbe kezd, majd itthon miután behozták újra éled

Így lesznek az amúgy márkátlanabb, kisebb reklámköltséggel üzemelő olajok eladhatatlanok!
pl eurolub 5w-30

teszteltük próbáltuk ...

tökéletes, de magyarnak márkás kell még ha hamis akkor is, csak olcsó legyen!