YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2012. november 21. szerda, 18:48


0w-20, 0w-30 -50 fokban, erről beszéltem. viszont a hideg oldali egyforma mégis más. illetve -30 fokon is így folynak a 0w-sek szóval fura


YouTube videó

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2012. november 21. szerda, 18:45


YELLOW írta:
gampetibor írta:

na ez kemény... ha -22 nincs is de télen -10 simán van reggel amikor indulok melóba, és ha belegondolok hogy méz sűrűségű az olaj a gépben pfff.... milyen kenés lehet a motorba ilyenkor? gondolom percekig zéró


egyébként nekem furcsa, én -22 fokban túl sűrűnek találom a 0w-s olajat. főleg ha elolvasod a totalcar-os cikket, amiben leírja, hogy a 0w-s olajat -30 vagy -35 fokon vizsgálják. nálunk tavaly télen, vagyis januárban vagy fenruárban volt -22fok és nagyon örültem, hogy birigliznem kellett

a lényeg, hogy amilyen a 0w-s a képen, a 10w-snek kéne olyannak lennie kb.
láttam oyan videót, ahol 0w-30 és 0w-40 olajat teszteltek igaz két márka volt, és a 0w-40 alig akart megindulni a dobozból.



YouTube videó

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2012. november 21. szerda, 18:38


gampetibor írta:

na ez kemény... ha -22 nincs is de télen -10 simán van reggel amikor indulok melóba, és ha belegondolok hogy méz sűrűségű az olaj a gépben pfff.... milyen kenés lehet a motorba ilyenkor? gondolom percekig zéró


egyébként nekem furcsa, én -22 fokban túl sűrűnek találom a 0w-s olajat. főleg ha elolvasod a totalcar-os cikket, amiben leírja, hogy a 0w-s olajat -30 vagy -35 fokon vizsgálják. nálunk tavaly télen, vagyis januárban vagy fenruárban volt -22fok és nagyon örültem, hogy birigliznem kellett

a lényeg, hogy amilyen a 0w-s a képen, a 10w-snek kéne olyannak lennie kb.
láttam oyan videót, ahol 0w-30 és 0w-40 olajat teszteltek igaz két márka volt, és a 0w-40 alig akart megindulni a dobozból.

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2012. november 21. szerda, 18:23


[quote="YELLOW"]
YouTube videó

na ez kemény... ha -22 nincs is de télen -10 simán van reggel amikor indulok melóba, és ha belegondolok hogy méz sűrűségű az olaj a gépben pfff.... milyen kenés lehet a motorba ilyenkor? gondolom percekig zéró

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2012. november 21. szerda, 15:30


Tano írta: Egy idevágó friss cikk a Totalcaron. Talán segíti a döntést.


jó cikk. a végén a mazdás rész az jól jön havernak.
na meg az uccsó mondat

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. november 21. szerda, 15:10


Egy idevágó friss cikk a Totalcaron. Talán segíti a döntést.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2012. november 21. szerda, 11:29


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. november 14. szerda, 19:56


guco05 írta:
valter320d írta:
guco05 írta: Sziasztok!
Kérdezném h. milyen olajat ajánlotok a kocsimba,ő egy e46 316 os 2001 évj. 200e.km-el. Mi lenne a legjobb választás? És hogy hány ligykót öntsek bele?
( ha lehetne ne olyan választ kapjak légyszi h. itt és itt a fórumba topic ba le van írva köszike!)<---bocs
Köszönettel gucó!

Tessen parancsolni:
http://fuchs-oil.hu/olajvalaszto/


kösz tehát akkor 4,25 L és 5w-30? Márkaügyileg? Vagy az mind1?


Ez csak egy ajánlás nem kötelező a FUCHS de az a legjobb és azt neked kell tudni mi a neked való rád van bízva de a többi szentírás...

guco05
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz guco05

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. november 14. szerda, 19:51


valter320d írta:
guco05 írta: Sziasztok!
Kérdezném h. milyen olajat ajánlotok a kocsimba,ő egy e46 316 os 2001 évj. 200e.km-el. Mi lenne a legjobb választás? És hogy hány ligykót öntsek bele?
( ha lehetne ne olyan választ kapjak légyszi h. itt és itt a fórumba topic ba le van írva köszike!)<---bocs
Köszönettel gucó!

Tessen parancsolni:
http://fuchs-oil.hu/olajvalaszto/


kösz tehát akkor 4,25 L és 5w-30? Márkaügyileg? Vagy az mind1?

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. november 14. szerda, 19:06


guco05 írta: Sziasztok!
Kérdezném h. milyen olajat ajánlotok a kocsimba,ő egy e46 316 os 2001 évj. 200e.km-el. Mi lenne a legjobb választás? És hogy hány ligykót öntsek bele?
( ha lehetne ne olyan választ kapjak légyszi h. itt és itt a fórumba topic ba le van írva köszike!)<---bocs
Köszönettel gucó!

Tessen parancsolni:
http://fuchs-oil.hu/olajvalaszto/

guco05
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz guco05

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. november 14. szerda, 18:20


Sziasztok!
Kérdezném h. milyen olajat ajánlotok a kocsimba,ő egy e46 316 os 2001 évj. 200e.km-el. Mi lenne a legjobb választás? És hogy hány ligykót öntsek bele?
( ha lehetne ne olyan választ kapjak légyszi h. itt és itt a fórumba topic ba le van írva köszike!)<---bocs
Köszönettel gucó!

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2012. november 10. szombat, 22:09


YELLOW írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:


igen a veterán kell venni olajat...
a hamisítás egyébként a címkén állapítható meg, nem a vonalkódon,




részben igaz. de mint korábban írtam a vonalkódból akár sok mindenre lehet következtetni. még ha nem is hamisított, de pl valami olyan helyen gyártott olajban, lehet nem bíznék. de ez az én dolgom!

vatera... érdekes. lehet ott jó vétel. kamionról leesett dolgokat annyit árulnak. én magam is tudok egy helyet, ahol rendszeresen ilyen ügyleteket bonyolítanak le.
nekem is maradt egy liter bontatlan olajam. most ha vaterán el akarnám, adni, akkor az szar volna? ez alapján sem lehet megmondani mi valós vagy nem.

aszem nem is tudok többet hozzáfűzni, de már lassan bele is fáradtam


"hogy túlzottan elővigyázatos vagyok, így is meg szoktam szívni."
írta a kollega , lassan úgy érzem mi kereskedők balfaszok vagyunk és nem értünk hozzá,sőt az üzlet pincéjébe, csapoljuk a mol carrier 20w-50 et és dobozuljuk castrol edge 5w-40 dobozba! De a vatera az igen!! Ott lehet kapni az eredeti olajokat, boltban, üzletben, ahova hetente jönnek a fogyasztóvédők, mindenféle faszságot ellenőrizni..ott nem! Mert ma Magyarországon kell a márka csak olcsó legyen elv működik. Mint ahogy kell a Bmw otthonra, nem baj ha félmillió km van bent (órába 180.000), mert az embléma az érték, nem a futásteljesítmény! Külföldön 200 ezer "valós" km feletti autók ára zuhanórepülésbe kezd, majd itthon miután behozták újra éled
Így lesznek az amúgy márkátlanabb, kisebb reklámköltséggel üzemelő olajok eladhatatlanok!
pl eurolub 5w-30 teszteltük próbáltuk ... tökéletes, de magyarnak márkás kell még ha hamis akkor is, csak olcsó legyen!




pont egyet értettem a vaterás dologgal, de van ellenpélda, arra írtam.
és látom nem figyeltél, de leírtam jóval visszább, hogy sokszor a kereskedő sem tud róla, hogy esetleg nem pont az van a dobozban. nem kell itt senkinek magára venni, meg ironizálni az eseten.
márka legyen csak olcsó? ha nekem szántad nem igaz. 2800Ft/l áron vettem eddig mindig az olajakat, és pl ilyen dolgokat nem vennék vaterán. ugyanis jó ha valahol meg tudom reklamálni ha valami nem jó.
azt meg ne gondold, hogy ellen dolgozom, csak mert a BMW-s olajról meg van a véleményem.
mondtam, azt vesz mindenki amit akar.


Nem Neked céloztam, ha ez lett volna a szándékom név szerint említelek!
Általánosságban írtam az észrevételemet...

Üdv Yellow

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2012. november 10. szombat, 19:41


m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:


igen a veterán kell venni olajat...
a hamisítás egyébként a címkén állapítható meg, nem a vonalkódon,




részben igaz. de mint korábban írtam a vonalkódból akár sok mindenre lehet következtetni. még ha nem is hamisított, de pl valami olyan helyen gyártott olajban, lehet nem bíznék. de ez az én dolgom!

vatera... érdekes. lehet ott jó vétel. kamionról leesett dolgokat annyit árulnak. én magam is tudok egy helyet, ahol rendszeresen ilyen ügyleteket bonyolítanak le.
nekem is maradt egy liter bontatlan olajam. most ha vaterán el akarnám, adni, akkor az szar volna? ez alapján sem lehet megmondani mi valós vagy nem.

aszem nem is tudok többet hozzáfűzni, de már lassan bele is fáradtam


"hogy túlzottan elővigyázatos vagyok, így is meg szoktam szívni."
írta a kollega , lassan úgy érzem mi kereskedők balfaszok vagyunk és nem értünk hozzá,sőt az üzlet pincéjébe, csapoljuk a mol carrier 20w-50 et és dobozuljuk castrol edge 5w-40 dobozba! De a vatera az igen!! Ott lehet kapni az eredeti olajokat, boltban, üzletben, ahova hetente jönnek a fogyasztóvédők, mindenféle faszságot ellenőrizni..ott nem! Mert ma Magyarországon kell a márka csak olcsó legyen elv működik. Mint ahogy kell a Bmw otthonra, nem baj ha félmillió km van bent (órába 180.000), mert az embléma az érték, nem a futásteljesítmény! Külföldön 200 ezer "valós" km feletti autók ára zuhanórepülésbe kezd, majd itthon miután behozták újra éled
Így lesznek az amúgy márkátlanabb, kisebb reklámköltséggel üzemelő olajok eladhatatlanok!
pl eurolub 5w-30 teszteltük próbáltuk ... tökéletes, de magyarnak márkás kell még ha hamis akkor is, csak olcsó legyen!




pont egyet értettem a vaterás dologgal, de van ellenpélda, arra írtam.
és látom nem figyeltél, de leírtam jóval visszább, hogy sokszor a kereskedő sem tud róla, hogy esetleg nem pont az van a dobozban. nem kell itt senkinek magára venni, meg ironizálni az eseten.
márka legyen csak olcsó? ha nekem szántad nem igaz. 2800Ft/l áron vettem eddig mindig az olajakat, és pl ilyen dolgokat nem vennék vaterán. ugyanis jó ha valahol meg tudom reklamálni ha valami nem jó.
azt meg ne gondold, hogy ellen dolgozom, csak mert a BMW-s olajról meg van a véleményem.
mondtam, azt vesz mindenki amit akar.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2012. november 10. szombat, 18:44


YELLOW írta:
m_attila írta:


igen a veterán kell venni olajat...
a hamisítás egyébként a címkén állapítható meg, nem a vonalkódon,




részben igaz. de mint korábban írtam a vonalkódból akár sok mindenre lehet következtetni. még ha nem is hamisított, de pl valami olyan helyen gyártott olajban, lehet nem bíznék. de ez az én dolgom!

vatera... érdekes. lehet ott jó vétel. kamionról leesett dolgokat annyit árulnak. én magam is tudok egy helyet, ahol rendszeresen ilyen ügyleteket bonyolítanak le.
nekem is maradt egy liter bontatlan olajam. most ha vaterán el akarnám, adni, akkor az szar volna? ez alapján sem lehet megmondani mi valós vagy nem.

aszem nem is tudok többet hozzáfűzni, de már lassan bele is fáradtam


"hogy túlzottan elővigyázatos vagyok, így is meg szoktam szívni."
írta a kollega , lassan úgy érzem mi kereskedők balfaszok vagyunk és nem értünk hozzá,sőt az üzlet pincéjébe, csapoljuk a mol carrier 20w-50 et és dobozuljuk castrol edge 5w-40 dobozba! De a vatera az igen!! Ott lehet kapni az eredeti olajokat, boltban, üzletben, ahova hetente jönnek a fogyasztóvédők, mindenféle faszságot ellenőrizni..ott nem! Mert ma Magyarországon kell a márka csak olcsó legyen elv működik. Mint ahogy kell a Bmw otthonra, nem baj ha félmillió km van bent (órába 180.000), mert az embléma az érték, nem a futásteljesítmény! Külföldön 200 ezer "valós" km feletti autók ára zuhanórepülésbe kezd, majd itthon miután behozták újra éled
Így lesznek az amúgy márkátlanabb, kisebb reklámköltséggel üzemelő olajok eladhatatlanok!
pl eurolub 5w-30 teszteltük próbáltuk ... tökéletes, de magyarnak márkás kell még ha hamis akkor is, csak olcsó legyen!




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2012. november 10. szombat, 18:17


m_attila írta:


igen a veterán kell venni olajat...
a hamisítás egyébként a címkén állapítható meg, nem a vonalkódon,




részben igaz. de mint korábban írtam a vonalkódból akár sok mindenre lehet következtetni. még ha nem is hamisított, de pl valami olyan helyen gyártott olajban, lehet nem bíznék. de ez az én dolgom!

vatera... érdekes. lehet ott jó vétel. kamionról leesett dolgokat annyit árulnak. én magam is tudok egy helyet, ahol rendszeresen ilyen ügyleteket bonyolítanak le.
nekem is maradt egy liter bontatlan olajam. most ha vaterán el akarnám, adni, akkor az szar volna? ez alapján sem lehet megmondani mi valós vagy nem.

aszem nem is tudok többet hozzáfűzni, de már lassan bele is fáradtam